Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>A=Сметанський, М.@<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
5
Показані документи
с 1 за 5
>
1.
> (Немає відомостей про примірники)
Шифр: В17/2004/4
Журнал
Вища школа
. - 2001 . - Виходит раз на два місяця
2004р. № 4
Зміст:
Табачник, Д. Стан та перспективи розвитку освіти в Україні у контексті євроінтеграції
/ Д. Табачник. - С.3-21
Кремень, В. Про підсумки розвитку освіти у 2003/2004 навчальному році та завдання на 2004/2005 навчальний рік щодо забезпечення ррівного доступу до здобуття якісної освіти
: Доповідь на засіданні підсумкової колегії МОН України (19 серпня 2004 року) / В. Кремень. - С.22-38
Гуменник, В. Формування системи цільового управління вищим закладом освіти в умовах приєднання України до Болонського процесу
/ В. Гуменник. - С.45-54
Стеченко, Д. Актуальні завданя і функції державного регулювання в реалізації економічної політики
/ Д. Стеченко. - С.55-62
Сметанський, М. Контроль за навчально-пізнавальною діяльністю студентів: проблеми, шляхи розв'язання
/ М. Сметанський. - С.63-68
Сікорський, П. Принципи кредитно-модульної технології навчання
/ П. Сікорський. - С.69-76
Ареф'єв, О. Закордонні стажування: соціологічний аналіз
/ О. Ареф'єв. - С.77-90
Похолков, Ю. Державна акредитація вищих навчальних закладів у Росії
/ Ю. Похолков, О. Чучалін, С. Могильницький. - С.91-104
Кремень, В. Г. Про початок нового 2004/05 навчального року у вищих навчальних закладах
/ В.Г. Кремень. - С.114-123
Немає відомостей про примірники
Знайти схожі
Перейти до описів статей
>
2.
Сметанський, М. І.
Вплив чи сприяння? / М. І. Сметанський> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2013. -
№ 3
. - С. 63-68. - Література : С. 68 : 6 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
37
ББК
74
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
авторитарна педагогіка
--
авторитарная педагогика
--
биогенетическая терия развития личности
--
біогенетична теорія розвитку особистості
--
виховання особистості
--
виховний вплив
--
воспитание личности
--
воспитательное влияние
--
личность
--
манипулятивная педагогика
--
маніпулятивна педагогіка
--
особистість
--
педагогическая психология
--
педагогічна психологія
--
персоналистическая теория развития личности
--
персоналістична теорія розвитку особистості
--
психолого-педагогическая наука
--
психолого-педагогічна наука
--
социогенетическая теория развития личности
--
соціогенетична теорія розвитку особистості
--
сприяння
--
теории развития личности
--
теорії розвитку особистості
Анотація:
Написано як відгук на доводи окремих науковців, що виховання не можна розглядати як спрямований, спеціально організований вплив на розвиток особистості, а тільки як сприяння, що зумовлено прагненням гуманізувати виховний процес. На думку автора, в основі такого твердження є значно вагоміші підстави: методологічні розбіжності в трактуванні значущості різних чинників у розвитку особистості. Будь-яку з моделей виховання - прямий вплив, керування, прихований уплив чи вільне виховання - можна успішно використовувати й мати позитивні результати на різних етапах розвитку дитини залежно від рівня сформованості її свідомості. Поняття «вплив» і «сприяння» потрібно розглядати не як альтернативні, а як складові одного процесу, де сприяння також є впливом на розвиток особистості і співвідноситься з ним як одиничне із загальним.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\tower-2008\textlok\Адвокат\Пед_псих_2013_3\11.pdf
Знайти схожі
>
3.
Сметанський, М. І.
Педагогічна альтернатива В. О. Сухомлинського / М. І. Сметанський> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2013. -
№ 4
. - С. 23-30. - Література : С. 30 : 7 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
37.015
ББК
74.03
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
виховання в сім'ї
--
виховний процес
--
вільне виховання
--
воспитание в семье
--
воспитательный процесс
--
история педагогики
--
история педагогики в СССР
--
история педагогики Украины
--
история педагогической мысли
--
історія педагогіки в СРСР
--
історія педагогіки України
--
історія педагогічної думки
--
персоналии педагогов
--
персоналії педагогів
--
самовиховання
--
самовоспитание
--
свободное воспитание
Анотація:
На основі аналізу педагогічних праць та епістолярної спадщини В. О. Сухомлинського простежено альтернативність поглядів педагога на весь виховний процес - мету (виховний ідеал), зміст, форми й методи організації - панівній у той час технократичній пар адигмі виховання з чітко вираженим класовим характером, яскравим представником якої був А. С. Макаренко. Також розглянуто теоретичні положення існуючої тоді педагогічної системи, на які спрямував свою критику В. О. Сухомлинський.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\tower-2008\textlok\Адвокат\Пед_псих_2013_4\3.pdf
Дод.точки доступу:
Сухомлинський, Василь Олександрович (видатний педагог-гуманіст ; 1918-1970) \о нем\; Сухомлинский, Василий Александрович (выдающийся педагог-гуманист ; 1918-1970) \о нем\; Макаренко, Антон Семенович (педагог; письменник; публіцист ; 1888-1939) \о нем\
Знайти схожі
>
4.
Сметанський, М. І.
Сутнісні ознаки альтернативи як педагогічної категорії / М. І. Сметанський> // Педагогіка і психологія. - 2012. -
№ 1
. - С. 22-29. - Бібліографія : С.29 : 5 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
37.013
ББК
74.00
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
альтернативна школа
--
альтернативная школа
--
альтернативність
--
альтернативность
--
вітчизняна педагогіка
--
зарубежная педагогика
--
зарубіжна педагогіка
--
категории педагогики
--
категорії педагогіки
--
отечественная педагогика
--
педагогика Украины
--
педагогіка України
--
шкільна освіта
--
школьное образование
Анотація:
Стаття є відгуком на дискусії вітчизняних та зарубіжних науковців з приводу альтернативних шкіл, їхніх сутнісних ознак, а також статтю О.В.Сухомлинської "Чи були школи В.О.Сухомлинського і О.А.Захаренка альтернативними існуючим?". Зроблено висновок: у визначенні альтернативності школи найважливішим є результативність діяльності навчального закладу. Її показниками можуть бути: стан фізичного й психічного здоров'я школярів, наявність у них мотивації до навчання й рівень успішності, моральна насичені сть духовного життя учнівської молоді, душевний комфорт членів педагогічного колективу.
Знайти схожі
>
5.
Сметанський, М.
Контроль за навчально-пізнавальною діяльністю студентів: проблеми, шляхи розв'язання / М. Сметанський> // Вища школа. - 2004. -
№4
. - С. 63-68 . - ISSN 1682-2366
ББК
Ч481.28
Кл.слова (ненормовані):
ОЦЕНКА ЗНАНИЙ
--
ПРОВЕРКА ЗНАНИЙ
--
ВЫСШАЯ ШКОЛА
--
ВНЗ
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)