Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Сметанський, М.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.
    (Немає відомостей про примірники)
Шифр: В17/2004/4
   Журнал

Вища школа . - 2001 . - Виходит раз на два місяця
2004р. № 4
Зміст:
Табачник, Д. Стан та перспективи розвитку освіти в Україні у контексті євроінтеграції / Д. Табачник. - С.3-21
Кремень, В. Про підсумки розвитку освіти у 2003/2004 навчальному році та завдання на 2004/2005 навчальний рік щодо забезпечення ррівного доступу до здобуття якісної освіти : Доповідь на засіданні підсумкової колегії МОН України (19 серпня 2004 року) / В. Кремень. - С.22-38
Гуменник, В. Формування системи цільового управління вищим закладом освіти в умовах приєднання України до Болонського процесу / В. Гуменник. - С.45-54
Стеченко, Д. Актуальні завданя і функції державного регулювання в реалізації економічної політики / Д. Стеченко. - С.55-62
Сметанський, М. Контроль за навчально-пізнавальною діяльністю студентів: проблеми, шляхи розв'язання / М. Сметанський. - С.63-68
Сікорський, П. Принципи кредитно-модульної технології навчання / П. Сікорський. - С.69-76
Ареф'єв, О. Закордонні стажування: соціологічний аналіз / О. Ареф'єв. - С.77-90
Похолков, Ю. Державна акредитація вищих навчальних закладів у Росії / Ю. Похолков, О. Чучалін, С. Могильницький. - С.91-104
Кремень, В. Г. Про початок нового 2004/05 навчального року у вищих навчальних закладах / В.Г. Кремень. - С.114-123
Немає відомостей про примірники
Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Сметанський, М.
    Контроль за навчально-пізнавальною діяльністю студентів: проблеми, шляхи розв'язання / М. Сметанський // Вища школа. - 2004. - №4. - С. 63-68 . - ISSN 1682-2366
ББК Ч481.28

Кл.слова (ненормовані):
ОЦЕНКА ЗНАНИЙ -- ПРОВЕРКА ЗНАНИЙ -- ВЫСШАЯ ШКОЛА -- ВНЗ

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

3.


    Сметанський, М. І.
    Сутнісні ознаки альтернативи як педагогічної категорії / М. І. Сметанський // Педагогіка і психологія. - 2012. - № 1. - С. 22-29. - Бібліографія : С.29 : 5 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.00
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
альтернативна школа -- альтернативная школа -- альтернативність -- альтернативность -- вітчизняна педагогіка -- зарубежная педагогика -- зарубіжна педагогіка -- категории педагогики -- категорії педагогіки -- отечественная педагогика -- педагогика Украины -- педагогіка України -- шкільна освіта -- школьное образование
Анотація: Стаття є відгуком на дискусії вітчизняних та зарубіжних науковців з приводу альтернативних шкіл, їхніх сутнісних ознак, а також статтю О.В.Сухомлинської "Чи були школи В.О.Сухомлинського і О.А.Захаренка альтернативними існуючим?". Зроблено висновок: у визначенні альтернативності школи найважливішим є результативність діяльності навчального закладу. Її показниками можуть бути: стан фізичного й психічного здоров'я школярів, наявність у них мотивації до навчання й рівень успішності, моральна насичені сть духовного життя учнівської молоді, душевний комфорт членів педагогічного колективу.


Знайти схожі

4.


    Сметанський, М. І.
    Вплив чи сприяння? / М. І. Сметанський // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2013. - № 3. - С. 63-68. - Література : С. 68 : 6 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
авторитарна педагогіка -- авторитарная педагогика -- биогенетическая терия развития личности -- біогенетична теорія розвитку особистості -- виховання особистості -- виховний вплив -- воспитание личности -- воспитательное влияние -- личность -- манипулятивная педагогика -- маніпулятивна педагогіка -- особистість -- педагогическая психология -- педагогічна психологія -- персоналистическая теория развития личности -- персоналістична теорія розвитку особистості -- психолого-педагогическая наука -- психолого-педагогічна наука -- социогенетическая теория развития личности -- соціогенетична теорія розвитку особистості -- сприяння -- теории развития личности -- теорії розвитку особистості
Анотація: Написано як відгук на доводи окремих науковців, що виховання не можна розглядати як спрямований, спеціально організований вплив на розвиток особистості, а тільки як сприяння, що зумовлено прагненням гуманізувати виховний процес. На думку автора, в основі такого твердження є значно вагоміші підстави: методологічні розбіжності в трактуванні значущості різних чинників у розвитку особистості. Будь-яку з моделей виховання - прямий вплив, керування, прихований уплив чи вільне виховання - можна успішно використовувати й мати позитивні результати на різних етапах розвитку дитини залежно від рівня сформованості її свідомості. Поняття «вплив» і «сприяння» потрібно розглядати не як альтернативні, а як складові одного процесу, де сприяння також є впливом на розвиток особистості і співвідноситься з ним як одиничне із загальним.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Пед_псих_2013_3\11.pdf

Знайти схожі

5.


    Сметанський, М. І.
    Педагогічна альтернатива В. О. Сухомлинського / М. І. Сметанський // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2013. - № 4. - С. 23-30. - Література : С. 30 : 7 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
виховання в сім'ї -- виховний процес -- вільне виховання -- воспитание в семье -- воспитательный процесс -- история педагогики -- история педагогики в СССР -- история педагогики Украины -- история педагогической мысли -- історія педагогіки в СРСР -- історія педагогіки України -- історія педагогічної думки -- персоналии педагогов -- персоналії педагогів -- самовиховання -- самовоспитание -- свободное воспитание
Анотація: На основі аналізу педагогічних праць та епістолярної спадщини В. О. Сухомлинського простежено альтернативність поглядів педагога на весь виховний процес - мету (виховний ідеал), зміст, форми й методи організації - панівній у той час технократичній пар адигмі виховання з чітко вираженим класовим характером, яскравим представником якої був А. С. Макаренко. Також розглянуто теоретичні положення існуючої тоді педагогічної системи, на які спрямував свою критику В. О. Сухомлинський.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Пед_псих_2013_4\3.pdf

Дод.точки доступу:
Сухомлинський, Василь Олександрович (видатний педагог-гуманіст ; 1918-1970) \о нем\; Сухомлинский, Василий Александрович (выдающийся педагог-гуманист ; 1918-1970) \о нем\; Макаренко, Антон Семенович (педагог; письменник; публіцист ; 1888-1939) \о нем\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)