Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (20)Мережеві ресурси (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=БОЛОНСКИЙ ПРОЦЕСС<.>
Загальна кількість знайдених документів : 169
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Заплотинська, Олена (менеджер).
    Вища освіта України: ілюзія реформ / О. Заплотинська // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 2. - С. 37-40 : ил. - Библиогр. в сносках. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Образование. Педагогика
   Высшее профессиональное образование

   Освіта. Педагогіка

   Вища професійна освіта

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- реформи освіти -- Болонський процес -- якість освіти -- высшее образование -- реформы образования -- Болонский процесс -- качество образования -- система вищої освіти -- система высшего образования -- кредитно-трансферна система -- кредитно-трансферная система
Анотація: Про ключові вектори системного реформування вищої освіти.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Пендзей, Іван (доцент кафедри всесвітньої історії Інституту історії і політології Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника; кандидат історичних наук).
    Організація навчального процесу з курсу "Новітня історія країн Західної Європи і Америки (1918-1945)" відповідно до вимог Болонської системи навчання / І. Пендзей // Вища школа : науково-практичне видання. - 2012. - № 11. - С. 25-35 : табл. - Библиогр. в сносках
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- навчальний процес -- учебный процесс -- організація навчального процесу -- организация учебного процесса -- кредитно-модульна система -- кредитно-модульная система -- учбові предмети -- учебные предметы -- новітня історія -- новейшая история -- Болонський процес -- Болонский процесс -- шкала оцінювання знань -- шкала оценивания знаний -- змістовий модуль -- смысловой модуль -- контроль знань студентів -- контроль знаний студентов -- види контролю знань -- виды контроля знаний -- поточний контроль -- текущий контроль -- модульний контроль -- модульный контроль -- семестровий контроль -- семестровый контроль -- залік -- зачет -- курсова робота -- курсовая работа -- індивідуальні навчально-дослідні завдання -- индивидуальные учебно-исследовательские работы -- модульні контрольні роботи -- модульные контрольные работы -- індивідуальна робота -- индивидуальная работа -- відповідність шкал оцінювання -- соответствие шкал оценивания -- 100-бальна шкала оцінювань -- 100-бальная шкала оценивания -- 5-бальна шкала оцінювань -- 5-бальная шкала оценивания
Анотація: Розкриваються особливості кредитно-модульної системи організації навчального процесу, зокрема 100-бальної шкали оцінювання знань. Надані методичні рекомендації для виконання модульних контрольних робіт, індивідуальних навчально-дослідних завдань і критерії їх оцінювання.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Вища_школа_2012_11\ст.3.pdf

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

3.


    Сухарніков, Юрій (начальник відділу інтеграції в Єропейський освітній і науковий простір Інституту інноваційних технологій і змісту освіти МОН України; кандидат технічних наук; доцент).
    Суть поняття Learning Qutcomes у вищій освіті України / Ю. Сухарніков // Вища школа : науково-практичне видання. - 2012. - № 11. - С. 7-24 : табл.; рис. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
Learning Qutcomes -- вища освіта -- высшее образование -- модернізація вищої освіти -- модернизация высшего образования -- Болонський процес -- Болонский процесс -- європейський простір освіти -- европейское пространство образования -- професійна мова -- профессиональный язык -- термінологія -- терминология -- соціалізація -- социолизация -- диференціація обсягів понять -- дифференциация объемов понятий -- конкретизація обсягів понять -- конкретизация объемов понятий -- неформальні учіння -- неформальные учения -- парадигма навчання -- парадигма обучения -- парадигма учіння -- парадигма учения -- учіння протягом усього життя -- учеба на протяжении всей жизни -- соціокультурна компетентність випускників ВНЗ -- социокультурная компетентность выпускников ВУЗов -- результати учіння -- результаты обучения -- статус випускника ВНЗ -- статус выпускника ВУЗа -- гармонізація термінологій національних мов -- гармонизация терминологий национальных языков
Анотація: Аналізується семантичний зміст термініів learning і learning outcomes, які нині є системотвірними підвалинами підходу до модернізації вищої освіти. Показано, що вирішення термінологічної проблеми забезпечить семантичну порівнянність означуваних цими термінами понять у межах України та Європейського простору освіти.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Вища_школа_2012_11\ст.2.pdf

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

4.


    Аракелян, М. Р. (первый проректор; Заслуженный юрист Украины).
    Традиции и инновации в национальном университете "Одесская юридическая академия" / М. Р. Аракелян // Митна справа : науково-аналітичний журнал з питань митної справи та зовнішньоекономічної діяльності; фахове видання. - 2012. - № 4. - С. 19-27. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 74.58
Рубрики: Вища освіта
   Высшее образование

Кл.слова (ненормовані):
высшее образование -- система образования -- учебный процесс -- митна справа -- юридические вузы -- болонский процесс -- модернизация образования -- вища освіта -- система освіти -- навчальний процес -- митна справа -- юридичні вузи -- болонський процес -- модернізація освіти
Анотація: Розглядаються досягнення одного з провідних юридичних вузів України - Національного університету "Одеська юридична академія", система вищої освіти, навчальний процесс.


Дод.точки доступу:
Національний університет "Одеська юридична академія" \о ней\

Знайти схожі

5.


    Кікіна, Наталя (викладач кафедри англійської філології).
    Навчання професійному іншомовному спілкуванню студентів у технічних університетах США за кредитно-модульною системою / Н. Кікіна // Вища школа : науково-практичне видання. - 2012. - № 7. - С. 65-71. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Організація освіти

   Образование. Педагогика

   Организация образования

   США
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- технічні університети -- технические университеты -- навчальний процес -- учебный процесс -- методи навчання -- методы обучения -- кредитно-модульна система -- кредитно-модульная система -- професійне іншомовне спілкування -- профессиональное иноязычное общение -- Болонський процес -- Болонский процесс
Анотація: Досліджуються методи навчання професійному іншомовному спілкуванню студентів у технічних університетах США за кредитно-модульною системою. Визначена ефективність їх застосування.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

6.


    Луговий, Володимир (перший віце-президент НАПН України).
    Міжнародна науково-практична конференція "Європейська інтеграція вищої освіти України в контексті Болонського процесу" / В. Луговий, С. Калашнікова, Ж. Таланова // Вища освіта України : теоретичний та науково-методичний часопис. - 2013. - № 1. - С. 112-115
ББК 74.58ж
Рубрики: Вища професійна освіта
   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
міжнародні конференції -- вища освіта України -- международные конференции -- высшее образование Украины -- рамки квалификаций -- рамки кваліфыкацій -- Болонський процес -- Болонский процесс
Анотація: Повідомлення про Міжнародну науково-практичну конференцію "Європейська інтеграція вищої освіти України в контексті Болонського процесу". Наведено рекомендації цієї конференції.

Утримувачі документа:
Наукова бібліотека Української інженерно-педагогічної академії

Дод.точки доступу:
Калашнікова, Світлана (перший заступник директора з науково-дослідної роботи Інституту вищої освіти НАПН України); Таланова, Жанна (Національний Темпус-офіс в Україні); Європейська інтеграція вищої освіти України в контексті Болонського процесу, міжнародна науково-практична конференція \о ней\; Національна рамка кваліфікацій \о произв.\Национальная рамка квалификаций \о произв.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

7.


    Уваркіна, О.
    Українська освіта на шляху до спільного європейського освітнього простору / О. Уваркіна // Вища освіта України. - 2012. - № 3. - С. 38-44. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Освіта
   Образование

   Україна
    Європа

    Украина

    Европа

Кл.слова (ненормовані):
освіта -- людина -- культура -- освітня політика -- європейська освіта -- болонський процес -- образование -- человек -- образовательная политика -- европейское образование -- болонский процесс


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

8.


    Манько, Володимир (професор кафедри професійної психології та педагогіки Національної академії Служби безпеки України; доктор педагогічних наук; професор; м. Київ).
    Педагогічна складова забезпечення якості підготовки кадрів для слкжби безпеки України / В. Манько // Вища школа : науково-практичне видання. - 2012. - № 9. - С. 46-54. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
якість освіти -- качество образования -- Болонський процес -- Болонский процесс -- науково-педагогічний склад -- научно-педагогический состав -- педагогічна компетентність -- педагогическая компетентность -- педагогічна майстерність -- педагогическое мастерство -- стандарти вищої освіти -- стандарты высшего образования -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- ВНЗ -- ВУЗы -- програми підвищення педагогічної компетентності -- программы повышения педагогической компетентности -- опыт ВУЗов -- досвід ВНЗ
Анотація: Розглядаються проблеми забезпечення якості освіти у контексті Болонського процесу, подане авторське визначення якості освіти, наведено досвід забезпечення якості освіти у Національній академії Служби безпеки України.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Вища_школа_2012_9\ст.7.pdf

Дод.точки доступу:
Національна академія служби безпеки України \о ней\

Знайти схожі

9.


    Соколов, А. В.
    О бедном магистре замолвите слово / А. В. Соколов // Науч.-техн. б-ки. - 2012. - № 10. - С. 5-15
УДК
Рубрики: Библиотечное образование
   Бібліотечна освіта

   Библиотечное дело

   Бібліотечна справа

   Россия
    Роcія

Кл.слова (ненормовані):
библиотечное образование -- библиотечно-информационное образование -- библиотекари -- магистры -- бакалавры -- болонский процесс -- бібліотечна освіта -- бібліотечно-інформаційна освіта -- бібліотекарі -- магістри -- бакалаври -- болонський процес -- бібліотечна справа
Анотація: В статье рассматривается содержание Болонского процесса в российском библиотечно-информационном образовании и проанализировано Федеральній государственній стандарт по подготовке магистров в области библиотечно-информационной деятельности.


Є примірники у відділах: всього 1 : ДИР (1)
Вільні: ДИР (1)

Знайти схожі

10.


    Рик, Сергій (кандидат філософських наук; доцент; проректор з наукової роботи).
    Педагогічна міфологія в українському освітньому просторі / С. Рик // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. - № 11. - С. 10-17. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.00
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальна педагогіка

   Образование. Педагогика

   Общая педагогика

Кл.слова (ненормовані):
педагогічна міфологія -- педагогическая мифология -- освітній простір -- образовательное пространство -- європейський освітній простір -- европейское образовательное пространство -- український освітній простір -- украинское образовательное пространство -- трансформація освіти -- трансформация образования -- Болонський процес -- Болонский процесс -- демифологізація освіти -- демифологизация образования -- міфотворчисть -- мифотворчество -- система міфів -- система мифов -- міфологічний світогляд -- мифологическое мировоззрение -- культура міфологена -- культура мифологена -- педагогічні міфи -- педагогические мифы
Анотація: Здійснено спробу визначення причин і джерел виникнення та функціонування міфологічних сюжетів в українському освітньо-педагогічному просторі; розглядається специфіка посилення впливу міфотворчості на педагогічну науку, освіту і практику у зв'язку з поглибленням євроінтеграційних процесів; підкреслюється значення деміфологізації вітчизняної та європейської освітніх систем.


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)