Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Сухарніков, Юрій@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.


    Сухарніков, Юрій (начальник відділу інтеграції в європейський освітній і науковий простір Інституту інноваційних технологій і змісту освіти МОНМС України; кандидат технічних наук; доцент).
    Концептуальні підстави розробки і впровадження національної рамки (академічних) кваліфікацій України / Ю. Сухарніков // Вища школа : науково-практичне видання. - 2012. - № 3. - С. 16-38 : рис. - Библиогр. в сносках
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Організація освіти

   Образование. Педагогика

   Организация образования

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
національні моделі модернізації освіти -- национальные модели модернизации образования -- національна система освіти -- национальная система образования -- вища освіта -- высшее образование -- модернізація освіти -- модернизация образования -- Болонський процес -- Болонский процесс -- кращі університети країн СНД -- лучшие университеты стран СНГ -- державні стандарти вищої освіти -- государственные стандарты образования -- європейські стандарти освіти -- европейские стандарты образования -- людський фактор -- человеческий фактор -- людський потенціал -- человеческий потенциал -- якість людського потенціалу -- качество человеческого потенциала -- соціокультурна компетентність людини -- социокультурная компетентность человека -- триєдина структура цілей -- триедина структура целей -- національні рамки кваліфікацій -- национальные рамки квалификаций -- поняттєво-термінологічний апарат НРК -- понятийно-терминологический аппарат НРК
Анотація: Розглядаються концептуальні підстави розробки Національної рамки кваліфікацій в Україні. Детально розглянутий процес формування й висування цілей при розробці НРК, її втіленні в реальному результаті діяльності й смислоутворюючий зміст практики впровадження рамки в Україні.


Дод.точки доступу:
Національна рамка кваліфікації \о произв.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

2.


    Сухарніков, Юрій (начальник відділу інтеграції в Єропейський освітній і науковий простір Інституту інноваційних технологій і змісту освіти МОН України; кандидат технічних наук; доцент).
    Суть поняття Learning Qutcomes у вищій освіті України / Ю. Сухарніков // Вища школа : науково-практичне видання. - 2012. - № 11. - С. 7-24 : табл.; рис. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
Learning Qutcomes -- вища освіта -- высшее образование -- модернізація вищої освіти -- модернизация высшего образования -- Болонський процес -- Болонский процесс -- європейський простір освіти -- европейское пространство образования -- професійна мова -- профессиональный язык -- термінологія -- терминология -- соціалізація -- социолизация -- диференціація обсягів понять -- дифференциация объемов понятий -- конкретизація обсягів понять -- конкретизация объемов понятий -- неформальні учіння -- неформальные учения -- парадигма навчання -- парадигма обучения -- парадигма учіння -- парадигма учения -- учіння протягом усього життя -- учеба на протяжении всей жизни -- соціокультурна компетентність випускників ВНЗ -- социокультурная компетентность выпускников ВУЗов -- результати учіння -- результаты обучения -- статус випускника ВНЗ -- статус выпускника ВУЗа -- гармонізація термінологій національних мов -- гармонизация терминологий национальных языков
Анотація: Аналізується семантичний зміст термініів learning і learning outcomes, які нині є системотвірними підвалинами підходу до модернізації вищої освіти. Показано, що вирішення термінологічної проблеми забезпечить семантичну порівнянність означуваних цими термінами понять у межах України та Європейського простору освіти.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Вища_школа_2012_11\ст.2.pdf

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

3.


    Сухарніков, Юрій (начальник відділу інтеграції в Єропейський освітній і науковий простір Інституту інноваційних технологій і змісту освіти МОН України; кандидат технічних наук; доцент).
    Проблема забезпечення інтероперабельності ринку праці та сфери освіти / Ю. Сухарніков // Вища школа : науково-практичне видання. - 2013. - № 9. - С. 30-60 : табл., рис. - Библиогр. в сносках
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- освітні послуги -- образовательные услуги -- інтероперабельність ринку праці -- интероперабельность рынка труда -- соціальна відповідальність -- социальная ответственность -- відтворення трудового потенціалу -- возобновление трудового потенциала -- професійні стандарти -- профессиональные стандарты -- функціональна система діяльності -- функциональная система деятельности -- зміст праці -- содержание труда -- професійна праця -- профессиональный труд -- підготовка фахівців -- подготовка специалистов -- компетентнісний підхід -- компетентностный подход -- ділова комунікація -- деловая коммуникация -- професійна мова -- профессиональный язык -- модернізація вищої освіти -- модернизация высшего образования -- концептуальна модель -- концептуальная модель -- оперативний образ -- оперативный образ -- образ-ціль -- образ-цель -- ринок праці - сфера освітніх послуг- учень -- рынок труда-сфера образовательных услуг-ученик
Анотація: Розглядаються національні особливості суперечностей ринку праці та сфери освітніх послуг. Запропоновані шляхи досягнення технічної та семантичної інтероперабельності в системі "ринок праці - сфера освітніх послуг- учень".


Дод.точки доступу:
Національна система компетенцій і кваліфікацій \о произв.\; Національна рамка кваліфікації \о произв.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

4.


    Сухарніков, Юрій (кандидат технічних наук; доцент; начальник відділу стандартизації вищої освіти й інтеграції у Європейський освітній і науковий простір).
    Нормативно-правові підстави для модернізації вищої освіти в Україні / Ю. Сухарніков // Вища школа : науково-практичне видання. - 2014. - № 10. - С. 20-39 : рис.-1. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- придатність до працевлаштування -- пригодность к трудоустройству -- кодифіковані закони -- кодифицированные законы -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- высшее образование -- нормативно-правове регулювання -- державне регулювання -- государственное регулирование -- Болонское пространство -- Болонський простір -- Європейський простір вищої освіти -- Европейское пространство высшего образования -- Європейська система трансферу і накопичення кредитів -- Европейская система трансфера и накопления кредитов -- якість освіти -- качество образования -- реформування вищої освіти -- реформирование высшего образования -- Національна система компетенцій і кваліфікацій -- Национальная система компетеннций и квалификаций -- модернізація вищої освіти -- модернизация высшего образования -- модернізація системи освіти -- модернизация системы образования -- соціокультурна компетентність людини -- социокультурная компетентность человека -- визначення поняття "вища освіта" -- определение понятия "высшее образование" -- учиння протягом усього життя -- обучение на протяжении всей жизни -- учиння усюди по життю -- обучение везде по жизни
Анотація: Проаналізовані конституційні основи функціонування сучасної системи освіти України. Показано, що нормативна база системи відображає стан і закріплює позиції на рівні 70-х рокі ХХ ст. Вона не враховує радикальні зміни в соціально-економічному житті суспільства, не відповідає вимогам сьогодення і, тим більше, не відповідає потребам у майбутньому. Розглядається гостра необхідність у перегляді основної конституційної норми, яка стосується права людини й громадянина України на освіту. Пропонується для обговорення й обгрунтовується проект нової редакції ст. 53 Конституції України.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Дод.точки доступу:
Конституція України, основний закон \о произв.\; Меморандум щодо учіння протягом усього життя \о произв.\; Болонська декларація, спільна декларація міністрів освіти Європи \о произв.\

Знайти схожі

5.


    Сухарніков, Юрій (начальник відділу стандартизації вищої освіти й інтеграції у європейській освітній і науковий простір; Інститут інноваційних технологій і змісту освіти Міністерства освіти і науки України; кандидат технічних наук; Київ).
    Методологічні засади перебудови й осучаснення вищої освіти України / Ю. Сухарніков // Вища школа : науково-практичне видання. - 2015. - № 11/12. - С. 35-61 : рис., а-табл. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- освітнє законодавство -- образовательное законодательство -- освітні правовідносини -- образовательные правоотношения -- освітня діяльність -- образовательная деятельность -- освітні програми -- образовательные программы -- реформування освіти -- реформирования образования -- вищі школи -- высшие школы -- національні рамки кваліфікацій -- национальные рамки квалификаций -- учіння протягом життя -- обучение в течение жизни -- міжнародні конференції -- международные конференции -- парадигма навчання -- парадигма обучения -- парадигма учіння -- парадигма учения -- результати учіння -- результаты обучения -- освітньо-кваліфікаційні рівні -- образовательно-квалификационные уровни -- придатність до працевлаштування -- пригодность к трудоустройству -- стратегії навчання -- стратегии обучения -- додаток до дипломів -- приложения к дипломам -- Болонський процес -- Болонский процесс -- європейський простір освіти -- европейское пространство образования -- системи вищої освіти -- система высшего образования -- стандарти освіти -- стандарты образования
Анотація: Розглядаються розбіжності сутнісних засад функціонування систем вищої освіти в Україні та європейського простору вищої освіти, а також пов'язані з ним розбіжності у дидактичному трактуванні основоположних термінів, які забезпечують розробку адекватного методологічного "шлейфа" модернізації й реформування вищої освіти України, а також торкаються засад педагогічного мислення.

Утримувачі документа:
КЗК "ДОУНБ"

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)