Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>A=Сухарніков, Юрій@<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
5
Показані документи
с 1 за 5
>
1.
Сухарніков
,
Юрій
(начальник відділу інтеграції в європейський освітній і науковий простір Інституту інноваційних технологій і змісту освіти МОНМС України; кандидат технічних наук; доцент).
Концептуальні підстави розробки і впровадження національної рамки (академічних) кваліфікацій України / Ю.
Сухарніков
> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2012. -
№ 3
. - С. 16-38 : рис. - Библиогр. в сносках
УДК
371
ББК
74.04
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Організація освіти
Образование. Педагогика
Организация образования
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
національні моделі модернізації освіти
--
национальные модели модернизации образования
--
національна система освіти
--
национальная система образования
--
вища освіта
--
высшее образование
--
модернізація освіти
--
модернизация образования
--
Болонський процес
--
Болонский процесс
--
кращі університети країн СНД
--
лучшие университеты стран СНГ
--
державні стандарти вищої освіти
--
государственные стандарты образования
--
європейські стандарти освіти
--
европейские стандарты образования
--
людський фактор
--
человеческий фактор
--
людський потенціал
--
человеческий потенциал
--
якість людського потенціалу
--
качество человеческого потенциала
--
соціокультурна компетентність людини
--
социокультурная компетентность человека
--
триєдина структура цілей
--
триедина структура целей
--
національні рамки кваліфікацій
--
национальные рамки квалификаций
--
поняттєво-термінологічний апарат НРК
--
понятийно-терминологический аппарат НРК
Анотація:
Розглядаються концептуальні підстави розробки Національної рамки кваліфікацій в Україні. Детально розглянутий процес формування й висування цілей при розробці НРК, її втіленні в реальному результаті діяльності й смислоутворюючий зміст практики впровадження рамки в Україні.
Дод.точки доступу:
Національна рамка кваліфікації \о произв.\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
2.
Сухарніков
,
Юрій
(начальник відділу інтеграції в Єропейський освітній і науковий простір Інституту інноваційних технологій і змісту освіти МОН України; кандидат технічних наук; доцент).
Суть поняття Learning Qutcomes у вищій освіті України / Ю.
Сухарніков
> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2012. -
№ 11
. - С. 7-24 : табл.; рис. - Библиогр. в конце ст.
УДК
^a378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Вища професійна освіта
Образование. Педагогика
Высшее профессиональное образование
Кл.слова (ненормовані):
Learning Qutcomes
--
вища освіта
--
высшее образование
--
модернізація вищої освіти
--
модернизация высшего образования
--
Болонський процес
--
Болонский процесс
--
європейський простір освіти
--
европейское пространство образования
--
професійна мова
--
профессиональный язык
--
термінологія
--
терминология
--
соціалізація
--
социолизация
--
диференціація обсягів понять
--
дифференциация объемов понятий
--
конкретизація обсягів понять
--
конкретизация объемов понятий
--
неформальні учіння
--
неформальные учения
--
парадигма навчання
--
парадигма обучения
--
парадигма учіння
--
парадигма учения
--
учіння протягом усього життя
--
учеба на протяжении всей жизни
--
соціокультурна компетентність випускників ВНЗ
--
социокультурная компетентность выпускников ВУЗов
--
результати учіння
--
результаты обучения
--
статус випускника ВНЗ
--
статус выпускника ВУЗа
--
гармонізація термінологій національних мов
--
гармонизация терминологий национальных языков
Анотація:
Аналізується семантичний зміст термініів learning і learning outcomes, які нині є системотвірними підвалинами підходу до модернізації вищої освіти. Показано, що вирішення термінологічної проблеми забезпечить семантичну порівнянність означуваних цими термінами понять у межах України та Європейського простору освіти.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\tower-2008\textlok\Адвокат\Вища_школа_2012_11\ст.2.pdf
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
3.
Сухарніков
,
Юрій
(начальник відділу інтеграції в Єропейський освітній і науковий простір Інституту інноваційних технологій і змісту освіти МОН України; кандидат технічних наук; доцент).
Проблема забезпечення інтероперабельності ринку праці та сфери освіти / Ю.
Сухарніков
> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2013. -
№ 9
. - С. 30-60 : табл., рис. - Библиогр. в сносках
УДК
378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Вища професійна освіта
Образование. Педагогика
Высшее профессиональное образование
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта
--
высшее образование
--
освітні послуги
--
образовательные услуги
--
інтероперабельність ринку праці
--
интероперабельность рынка труда
--
соціальна відповідальність
--
социальная ответственность
--
відтворення трудового потенціалу
--
возобновление трудового потенциала
--
професійні стандарти
--
профессиональные стандарты
--
функціональна система діяльності
--
функциональная система деятельности
--
зміст праці
--
содержание труда
--
професійна праця
--
профессиональный труд
--
підготовка фахівців
--
подготовка специалистов
--
компетентнісний підхід
--
компетентностный подход
--
ділова комунікація
--
деловая коммуникация
--
професійна мова
--
профессиональный язык
--
модернізація вищої освіти
--
модернизация высшего образования
--
концептуальна модель
--
концептуальная модель
--
оперативний образ
--
оперативный образ
--
образ-ціль
--
образ-цель
--
ринок праці - сфера освітніх послуг- учень
--
рынок труда-сфера образовательных услуг-ученик
Анотація:
Розглядаються національні особливості суперечностей ринку праці та сфери освітніх послуг. Запропоновані шляхи досягнення технічної та семантичної інтероперабельності в системі "ринок праці - сфера освітніх послуг- учень".
Дод.точки доступу:
Національна система компетенцій і кваліфікацій \о произв.\; Національна рамка кваліфікації \о произв.\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
4.
Сухарніков
,
Юрій
(кандидат технічних наук; доцент; начальник відділу стандартизації вищої освіти й інтеграції у Європейський освітній і науковий простір).
Нормативно-правові підстави для модернізації вищої освіти в Україні / Ю.
Сухарніков
> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2014. -
№ 10
. - С. 20-39 : рис.-1. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Вища професійна освіта
Образование. Педагогика
Высшее профессиональное образование
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта
--
придатність до працевлаштування
--
пригодность к трудоустройству
--
кодифіковані закони
--
кодифицированные законы
--
вищі навчальні заклади
--
высшие учебные заведения
--
высшее образование
--
нормативно-правове регулювання
--
державне регулювання
--
государственное регулирование
--
Болонское пространство
--
Болонський простір
--
Європейський простір вищої освіти
--
Европейское пространство высшего образования
--
Європейська система трансферу і накопичення кредитів
--
Европейская система трансфера и накопления кредитов
--
якість освіти
--
качество образования
--
реформування вищої освіти
--
реформирование высшего образования
--
Національна система компетенцій і кваліфікацій
--
Национальная система компетеннций и квалификаций
--
модернізація вищої освіти
--
модернизация высшего образования
--
модернізація системи освіти
--
модернизация системы образования
--
соціокультурна компетентність людини
--
социокультурная компетентность человека
--
визначення поняття "вища освіта"
--
определение понятия "высшее образование"
--
учиння протягом усього життя
--
обучение на протяжении всей жизни
--
учиння усюди по життю
--
обучение везде по жизни
Анотація:
Проаналізовані конституційні основи функціонування сучасної системи освіти України. Показано, що нормативна база системи відображає стан і закріплює позиції на рівні 70-х рокі ХХ ст. Вона не враховує радикальні зміни в соціально-економічному житті суспільства, не відповідає вимогам сьогодення і, тим більше, не відповідає потребам у майбутньому. Розглядається гостра необхідність у перегляді основної конституційної норми, яка стосується права людини й громадянина України на освіту. Пропонується для обговорення й обгрунтовується проект нової редакції ст. 53 Конституції України.
Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ
Дод.точки доступу:
Конституція України, основний закон \о произв.\; Меморандум щодо учіння протягом усього життя \о произв.\; Болонська декларація, спільна декларація міністрів освіти Європи \о произв.\
Знайти схожі
>
5.
Сухарніков
,
Юрій
(начальник відділу стандартизації вищої освіти й інтеграції у європейській освітній і науковий простір; Інститут інноваційних технологій і змісту освіти Міністерства освіти і науки України; кандидат технічних наук; Київ).
Методологічні засади перебудови й осучаснення вищої освіти України / Ю.
Сухарніков
> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2015. -
№ 11/12
. - С. 35-61 : рис., а-табл. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Вища професійна освіта
Образование. Педагогика
Высшее профессиональное образование
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта
--
высшее образование
--
вищі навчальні заклади
--
высшие учебные заведения
--
освітнє законодавство
--
образовательное законодательство
--
освітні правовідносини
--
образовательные правоотношения
--
освітня діяльність
--
образовательная деятельность
--
освітні програми
--
образовательные программы
--
реформування освіти
--
реформирования образования
--
вищі школи
--
высшие школы
--
національні рамки кваліфікацій
--
национальные рамки квалификаций
--
учіння протягом життя
--
обучение в течение жизни
--
міжнародні конференції
--
международные конференции
--
парадигма навчання
--
парадигма обучения
--
парадигма учіння
--
парадигма учения
--
результати учіння
--
результаты обучения
--
освітньо-кваліфікаційні рівні
--
образовательно-квалификационные уровни
--
придатність до працевлаштування
--
пригодность к трудоустройству
--
стратегії навчання
--
стратегии обучения
--
додаток до дипломів
--
приложения к дипломам
--
Болонський процес
--
Болонский процесс
--
європейський простір освіти
--
европейское пространство образования
--
системи вищої освіти
--
система высшего образования
--
стандарти освіти
--
стандарты образования
Анотація:
Розглядаються розбіжності сутнісних засад функціонування систем вищої освіти в Україні та європейського простору вищої освіти, а також пов'язані з ним розбіжності у дидактичному трактуванні основоположних термінів, які забезпечують розробку адекватного методологічного "шлейфа" модернізації й реформування вищої освіти України, а також торкаються засад педагогічного мислення.
Утримувачі документа:
КЗК "ДОУНБ"
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)