Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=зміст праці<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Сухарніков, Юрій (начальник відділу інтеграції в Єропейський освітній і науковий простір Інституту інноваційних технологій і змісту освіти МОН України; кандидат технічних наук; доцент).
    Проблема забезпечення інтероперабельності ринку праці та сфери освіти / Ю. Сухарніков // Вища школа : науково-практичне видання. - 2013. - № 9. - С. 30-60 : табл., рис. - Библиогр. в сносках
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- освітні послуги -- образовательные услуги -- інтероперабельність ринку праці -- интероперабельность рынка труда -- соціальна відповідальність -- социальная ответственность -- відтворення трудового потенціалу -- возобновление трудового потенциала -- професійні стандарти -- профессиональные стандарты -- функціональна система діяльності -- функциональная система деятельности -- зміст праці -- содержание труда -- професійна праця -- профессиональный труд -- підготовка фахівців -- подготовка специалистов -- компетентнісний підхід -- компетентностный подход -- ділова комунікація -- деловая коммуникация -- професійна мова -- профессиональный язык -- модернізація вищої освіти -- модернизация высшего образования -- концептуальна модель -- концептуальная модель -- оперативний образ -- оперативный образ -- образ-ціль -- образ-цель -- ринок праці - сфера освітніх послуг- учень -- рынок труда-сфера образовательных услуг-ученик
Анотація: Розглядаються національні особливості суперечностей ринку праці та сфери освітніх послуг. Запропоновані шляхи досягнення технічної та семантичної інтероперабельності в системі "ринок праці - сфера освітніх послуг- учень".


Дод.точки доступу:
Національна система компетенцій і кваліфікацій \о произв.\; Національна рамка кваліфікації \о произв.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

2.


    Єфремов, В. (кандидат економічних наук; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя).
    Трудова діяльність людини як об'єкт дослідження марксизмом та фізичною економікою / В. Єфремов // Україна: аспекти праці : науково-економічний та суспільно-політичний журнал. - 2014. - № 2. - С. 46-51. - Бібліогр. у виносках. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.24
Рубрики: Економіка
   Економіка праці

   Экономика

   Экономика труда

Кл.слова (ненормовані):
суспільна форма праці -- зміст праці -- праця як вимушена діяльність -- праця як потреба -- мотивація трудової діяльності -- общественная форма труда -- содержание труда -- труд как вынужденная деятельность -- труд как потребность -- мотивация трудовой деятельности -- марксизм -- людська діяльність -- человеческая деятельность -- фізична енергія -- физическая энергия -- розумова енергія -- умственная энергия -- трудова діяльність людини -- трудовая деятельность человека -- показники трудової діяльності -- показатели трудовой деятельности -- продуктивність праці -- продуктивность труда -- інтенсивність праці -- интенсивность труда
Анотація: Розглядаються методологічні проблеми дослідження праці, як уособлення природного і соціального аспектів людської діяльності. Обгрунтовано, що абсолютизація однієї зі сторін праці викривлює уявлення про неї, про рівновагу між працею для задоволення особистих і суспільних потреб. Розкриті суттєві відмінності між фізичною і розумовою працею для задоволення особистих і суспільних потреб.

Перейти к внешнему ресурсу: \\Tower-2008\textlok\Адвокат\Укр_аспект_праці _2014_2\8.pdf
Утримувачі документа:
ДРИДУ НАДУ

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)