Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (20)Мережеві ресурси (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=БОЛОНСКИЙ ПРОЦЕСС<.>
Загальна кількість знайдених документів : 169
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Severina, N. (кандидат педагогических наук; Университет Монтень Бордо; Франция).
    Comparative analysis of features of systems of higher education of Ukraine and France / N. Severina // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія : щоквартальний науково-практичний журнал. - 2014. - № 4. - P123-129. - Библиогр. в конце ст. 10 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 74.584(4Фра)
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
    Украина

    Франція

    Франция

Кл.слова (ненормовані):
высшее образование -- Болонский процесс -- профессиональная подготовка -- процесс обучения -- образовательная среда -- воспитательная среда -- вища освіта -- Болонський процес -- професійна підготовка -- процес навчання -- освітнє середовище -- виховне середовище
Анотація: Приводится сравнительный анализ особенностей систем высших школ Украины и Франции при условии унификации европейского образования в рамках Болонского процесса.

Утримувачі документа:
НБ УІПА

Знайти схожі

2.


    Yenin, Maksym (Doctor of Philosophy; Assotiate Professor of the Sociology).
    Higher education in Ukraine: current problems and probable social consequences of its reforming in the context of neoliberal transformation / M. Yenin // Социология: теория, методы, маркетинг. - 2016. - № 1. - P117-125. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 1563-3713
УДК
ББК 60.561.8
Рубрики: Социология
   Соціологія

   Социология науки

   Соціологія як наука

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
автономия университетов -- автономія університетів -- Болонский процесс -- Болонський процес -- высшее образование -- вища освіта -- неолиберализм -- неолібералізм -- реформы высшего образования -- реформи вищої освіти -- социальная миссия университетов -- соціальна місія університетів -- социальная функция университетов -- соціальна функція університетів -- социальное неравенство -- соціальна нерівність -- социологические размышления -- соціологічні роздуми
Анотація: Приводятся оценки экспертов по реформам в системе высшего образования Украины в соответствии с западными стандартами. Хотя реформа высшего образования, как ожидается, принесет больше автономии университетам, повысит гибкость в разработке учебных программ и, таким образом, увеличатся возможности для академической мобильности, ее реализация повлечет за собой миллионы растущих расходов на высшее образование, ограничение доступа к качественному образованию, обострение социального неравенства.


Знайти схожі

3.


    Masyrova, Rimma (доктор педагогічних наук; професор Євразійського технологічного університету Республіка Казахстан; м. Алмати).
    Organization of student aligned training in the system of higher education in Kazakhstan [Text] / R. Masyrova, V. Savelyeva // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія : щоквартальний науково-практичний журнал. - 2017. - № 1. - P29-34. - Бібліогр. в кінці ст. 34 (5 назв). - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Казахстан
Кл.слова (ненормовані):
академічна політика -- академическая политика -- Болонський процес -- Болонский процесс -- вища освіта -- высшее образование -- навчання студентів -- обучение студентов
Анотація: Розкрита проблема організації навчання студентів за системою вищої освіти в Казахстані на основі впровадження принципів Болонської декларації. Виявлено основний фактор навчання, орієнтований на особистість того, хто навчається, який має чітко окреслену структуру. З'ясовано його зміст, до складу якого включено ряд компонентів, зокрема компонент набуття навичок діяльності, інтерес до творчості, формування орієнтацій щодо створення новацій у контексті реалізації Болонських принципів у Європейському просторі вищої освіти.


Дод.точки доступу:
Savelyeva, Victoria (магістр педагогіки; студент-аспірант І курса Євразійський технологічний університет Республіка Казахстан; м. Алмати)

Знайти схожі

4.


    Дебич, Марія (кандидат педагогічних наук; доцент; старший науковий співробітник).
    Європейский підхід до інтернаціоналізації вищої освіти [Текст] / М. Дебич // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. - 2015. - № 1. - С. 75-80. - Бібліогр. в кінці ст. 18 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.58в2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- інтернаціоналізація вищої освіти -- євроінтернаціоналізація -- міжнародна освіта -- высшее образование -- интернационализация высшего образования -- евроинтернационализация -- глобалізація -- глобализация -- международное образование -- Болонський процес -- болонский процесс -- європейський простір вищої освіти -- европейское пространство высшего образования
Анотація: Доведено, що Болонський процес та європейський простір вищої освіти є прикладами успішної євроінтернаціоналізації.

Утримувачі документа:
НБ УІПА

Знайти схожі

5.


    Луговий, В. І.
    Європейська концепція компетентнісного підходу у вищій школі та проблеми її реалізації в Україні / В. І. Луговий // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 2. - С. 13-25. - Бібліографія : С.23-25 : 28 назв
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
Болонский процесс -- Болонський процес -- вища освіта -- высшее образование -- европейская концепция компетентносного подхода -- европейская система трансфера и накопления кредитов -- европейские образовательные стандарты -- европейское образовательное пространство -- європейська концепція компетентнісного підходу -- європейська система трансферу й накопичення кредитів -- європейський освітній простір -- європейські освітні стандарти -- качество образования -- компетентнісне навчання -- компетентностное обучение -- кредитно-модульна система освіти -- кредитно-модульная система образования -- оценка знаний -- оцінювання знань -- підходи у навчанні -- подходы в обучении -- якість освіти
Анотація: Висвітлюються принципи компетентнісного підходу у Європейському просторі вищої освіти, Європейська система трансферу й накопичення кредитів та можливості реалізації та впровадження цих принципів в Україні. Особливу увагу надано принципам оцінювання з нань та якості освіти.

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (17.09.2009р. Інв.2806ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

6.
   06
   Л89


    Савельєв, В.
    Ідеї М. Гайдеггерра в галузі вищої освіти іболонський процес / В. Савельєв // Вісник Національного унівеситету "Львівська політехніка". - Л., 2010. - № 661 : Філософські науки. - С. 127-129
УДК
Рубрики: ФИЛОСОФИЯ ОБРАЗОВАНИЯ
   ФІЛОСОФІЯ ОСВІТИ

Кл.слова (ненормовані):
ФИЛОСОФИЯ ОБРАЗОВАНИЯ -- ВЫСШЕЕ ОБРАЗОВАНИЕ -- БОЛОНСКИЙ ПРОЦЕСС -- ФІЛОСОФІЯ ОСВІТИ -- ВИЩА ОСВІТА -- болонський процес


Дод.точки доступу:
Гайдеггер, М. (ученый) \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

7.


    Дебич, Марія (кандидат педагогічних наук; доцент; старший науковий співробітник).
    Імплементація програм подвійних/спільних ступенів: теоретичний аналіз / М. Дебич // Вища школа : науково-практичне видання. - 2017. - № 3. - С. 41-50. - Библиогр.: в сносках . - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
імплементація програм -- имплементация программ -- подвійні/спільні дипломи -- двойные/общие дипломы -- європейський простір освіти -- европейское пространство образования -- якість освіти -- качество образования -- Болонський процес -- Болонский процесс -- вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- спільні ступені -- общие ступени -- програми подвійних ступенів -- программыдвойных стандартов -- інтернаціоналізація вищої освіти -- интернационализация высшего образования -- країни ЄС -- страны ЕС
Анотація: Надано визначення подвійних/спільних ступенів та характеристики програм, за якими вони присуджуються. Розглянуто досвід ЄС з питань імплементації програм подвійних/спільних ступенів в аспекті теоретичного аналізу цього складного процесу. Акцентовано питання стратегічного співробітництва, партнерства та розвиток людського капіталу шляхом надання подвійних/спільних ступенів в Європейському просторі вищої освіти. Висвітлено внесок міжнародних фондів та проектів для сприяння імплементації подвійних/спільних ступенів. Вказано на необхідність дослідити варіанти поліпшення інформації про навчальні програми та системи вступу до університетів Європейського простору вищої освіти.


Дод.точки доступу:
Європейський Союз, міжнародна організація \о нем\; Европейский Союз, международная организация \о нем\

Знайти схожі

8.


    Ципко, Вікторія (старший науковий співробітник Національного університету; кандидат педагогічних наук; м. Київ).
    Інтеграція України до європейського освітнього простору з позицій філософського виміру освіти / В. Ципко // Вища школа : науково-практичне видання. - 2012. - № 6. - С. 44-50. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- європейський освітній простір -- европейское образовательное пространство -- Болонський процес -- Болонский процесс -- вимоги Болонського процесу -- требования Болонского процесса -- освітні реформаційні процеси -- образовательные реформационные процессы -- інтеграція вищої освіти -- интеграция высшего образования
Анотація: Розглядаються перспективи інтеграції України до європейської освітньої системи з позицій узгодження національних особливостей вищої освіти з вимогами Болонського процесу з метою створення єдиної зони європейської вищої освіти.


Знайти схожі

9.


    Дем'яненко, Н.
    Автономія університету: ретроспектива, модернізація / Н. Дем'яненко; Н. Дем"яненко // Вища освіта України. - 2005. - №2. - С. 42-50
ББК Ч48

Кл.слова (ненормовані):
БОЛОНСКИЙ ПРОЦЕСС

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

10.


    Орлов, Г. Ю.
    Болонский процесс и архитектурное образование. Туда ли приехали, куда хотели? / Г. Ю. Орлов // Технологии стр-ва. - 2010. - № 5. - С. 124-126 : ил.
УДК
Рубрики: Высшее образование
   ВИЩА ОСВІТА

Кл.слова (ненормовані):
высшее образование -- ВЫСШИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- архитектура -- БОЛОНСКИЙ ПРОЦЕСС -- ВИЩА ОСВІТА -- ВИЩІ НАВЧАЛЬНІ ЗАКЛАДИ -- архітектура -- БОЛОНСЬКИЙ ПРОЦЕС


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)