Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=ВОСПИТАНИЕ ШКОЛЬНИКОВ<.>
Загальна кількість знайдених документів : 13
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-13 
1.


    Печерська, Елла (кандидат юридичних наук; приват-професор Південноукраїнського державного педагогічного університету ім. К.Д. Ушинського).
    Національне виховання школярів засобами українського фольклору / Е. Печерська // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 1. - С. 23-27. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Теорія і методика виховання
   Теория и методика воспитания

Кл.слова (ненормовані):
національне виховання -- засоби виховання -- український фольклор -- народна творчість -- українські народні традиції -- художньо-образне мислення -- виховання особистості -- виховання школярів -- анкетування школярів -- принцип спадкоємності -- принцип урахування особливостей кожного класу -- інформативність уроку -- национальное воспитание -- способы воспитания -- украинский фольклор -- народное творчество -- украинские народные традиции -- художественно-образное мышление -- воспитание личности -- воспитание школьников -- анкетирование школьников -- принцип преемственности -- принцип учета особенностей каждого класса -- информативность урока
Анотація: Відродження України неможливе без пробудження національної свідомості українського народу і, насамперед, молоді. Наукові дослідження переконливо доводять, що дитина повинна постійно перебувати під виховним впливом духовної культури свого народу. ІЇ невід'ємним елементом є народне мистецтво, в якому розкриваються одвічні витоки духовного життя народу, його морально-етичні цінності, художні смаки та ідеали. Мета дослідження-розкриття сутності національного виховання, виявлення педагогічного значення українського фольклору у цьому процесі.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Силко, Є. М.
    Ідея єдності людини і природи як основа екологічного виховання школярів / Є. М. Силко // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 3. - С. 42-46. - Бібліографія : С.46 : 5 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
виховання учнів -- воспитание школьников -- единство человека и природы -- екологічна культура -- екологічне виховання -- єдність людини і природи -- людина і природа -- человек и природа -- шкільна освіта -- школьное образование -- экологическая культура -- экологическое воспитание
Анотація: У статті розглянуто формування екологічної культури школярів з точки зору єдності людини і природи, підкреслена необхідність комплексного екологічного виховання. В екологічному вихованні дитини важливі, як правило, всі сфери життя: родина, однолітки, ш кола, різноманітні типи позацкільних освітніх закладів. В екологічному вихованні виділяються такі основні його аспекти: краєзнавчий, країнознавчий та природоохоронний. Гуманістична сутність відповідальності школярів за стан довкілля передбачає єдність пізнавальної й практичної діяльності з поліпшення природи рідного краю.


Знайти схожі

3.


    Лобова, О. В.
    Культуротворчі тенденції в сучасній системі загальної музичної освіти школярів / О. В. Лобова // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 3. - С. 22-31. - Бібліографія : С.31 : 10 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
виховання учнів -- воспитание школьников -- естетичне виховання -- музична культура -- музична освіта -- музичне виховання -- музыкальная культура -- музыкальное воспитание -- музыкальное образование -- образование Украины -- освіта України -- шкільна освіта -- школьное образование -- эстетическое воспитание
Анотація: У річищі дослідження культуротворчу місію загальної музичної освіти конкретизовано насамперед у питанні формування музичної культури школяра - складної особистісної якості, що забезпечує можливість повноцінного й різнобічного спілкування з музикою, по трібної складової художнього й духовного становлення людини. Розглянуто сутність музичної освіти, особливості її функціонування на сучасному етапі та специфіка культуротворчих тенденцій у системі загальної музичної освіти школярів України.


Знайти схожі

4.


    Скільський, Д. М.
    Вірші Святого Письма в коментуванні П.О.Куліша для школярів / Д. М. Скільський // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 3. - С. 133-141. - Бібліографія : С.141 : 1 назва. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
біблійні вірші -- Біблія -- вивчення Біблії у школі та ВНЗ -- видатні педагоги -- виховання -- виховання школярів -- воспитание -- воспитание школьников -- выдающиеся педагоги -- изучение Библии в школе и вузе -- история педагогики -- історія педагогіки -- коментування Біблії -- комментирование Библии -- педагогика Украины -- педагогіка України -- религиозное воспитание -- релігійне виховання -- украинские писатели -- українські письменники -- христианское воспитание -- християнське виховання -- шкільна освіта -- шкільне виховання -- школьное воспитание -- школьное образование
Анотація: Розглянуті вірші Святого Письма в коментуванні видатного суспільного діяча і літератора П.О.Куліша з метою використання їх у вихованні сучасного українського підростаючого покоління. Біблійні вірші для школярів автор "Граматки" прокоментував доступно й зрозуміло. На думку П.О.Куліша, вірші й коментарі мали стати надійною основою для формування в учнів найцінніших релігійно-моральних якостей, їх виховання як глибоко переконаних християн, стійких і відданих громадян - патріотів своєї Вітчизни. Трад иційний спосіб створення шкільних посібників із включенням у їхній зміст фрагментів Святого Письма з відповідними коментарями може послужити надійним дороговказом і для авторів навчальних книжок сучасної української національної школи з урахуванням, з вичайно, методично-дидактичних досягнень педагогічної науки.


Дод.точки доступу:
Куліш, Пантелеймон Олександрович \о нем\; Кулиш, Пантелеймон Александрович \о нем\; Библия \о произв.\; Біблія \о произв.\Святе Письмо \о произв.\

Знайти схожі

5.


    Федій, О. А.
    Терапевтичний потенціал естетичної системи Всесвіту: філософсько-онтологічний підхід / О. А. Федій // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 3. - С. 80-91. - Бібліографія : С.90-91 : 9 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.00
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
виховання школярів -- воспитание школьников -- гуманистическое образование -- гуманістична освіта -- естетична система Всесвіту -- естетичне виховання -- естетотерапія -- образовательно-эстетические практики -- онтология -- онтологія -- освітньо-естетичні практики -- творческое развитие личности -- творчий розвиток особистості -- философия образования -- Философия педагогики -- философско-онтологический подход -- філософія освіти -- філософія педагогіки -- філософсько-онтологічний підхід -- эстетическая система Вселенной -- эстетическое воспитание -- эстетотерапия
Анотація: Розкрита сутність нового для української педагогіки поняття "естетотерапія" в філософсько-онтологічному контексті. Розглянуті онтологічні характеристики елементів естетичної системи Всесвіту та визначені основні структурні складові естетотерапії. Аналіз сучасних філософсько-онтологічних знань про естетичну специфіку Всесвіту дає підстави визначити естетотерапію як самостійну психолого-педагогічну науку, покликану актуалізувати особистісний естетичний потенціал людини з метою її гармонізації і створення об'єктивних умов для повноцінного творчого самоствердження учня в освітньому просторі сучасного навчально-виховного закладу. До структурних засобів естетотерапії зараховуємо традиційні для гуманної педагогіки засоби педагогічного впливу на людську особистість: природу, мистецтво та спілкування.


Знайти схожі

6.


    Козак, І. В.
    Формування гуманістичного світогляду учнів у творчій спадщині В.О.Сухомлинського / І. В. Козак // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2011. - № 2. - С. 105-115. - Бібліографія : С.114-115 : 9 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
виховання учнів -- воспитание школьников -- гуманизм -- гуманистическое мировоззрение -- гуманізм -- гуманістичний світогляд -- духовність -- духовность -- история воспитания -- история образования -- история образования в Украине -- история педагогики -- история педагогики Украины -- історія виховання -- історія освіти -- історія освіти в Україні -- історія педагогіки -- історія педагогіки України -- мировоззрение -- педагогическое наследие -- педагогічна спадщина -- персоналии педагогов -- персоналії педагогів -- світогляд -- формирование личности -- формирование мировоззрения -- формування особистості -- формування світогляду -- шкільна освіта -- школьное образование
Анотація: На основі праці відомих учених розкрито сутнісну характеристику поняття "гуманістичний світогляд", представлено його структуру й чинники, під впливом яких учителі Павлиської школи формували в учнів цей світогляд. Акцентовано увагу на формуванні духовн ого світу особистості, потреби тонкого проникнення в цей світ. Представлено механізми вироблення переконаності й гуманістичного світогляду, які застосовував у педагогічній практиці В.О.Сухомлинський.


Дод.точки доступу:
Сухомлинский, Василий Александрович (педагог ; 1918-1970) \о нем\; Сухомлинський, Василь Олександрович (педагог ; 1918-1970) \о нем\

Знайти схожі

7.


    Колісник, Віктор (вчитель історії ЗОШ-інтернату (м. Бердичів)).
    Організація самостійної роботи на уроках історії [Текст] / В. Колісник // Історія в школі : науково-методичний журнал для вчителів. - 2012. - № 4. - С. 26-27 : ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.266.3(4Укр)
Рубрики: Методика викладання Історії
   Методика преподавания истории

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
викладання історії -- самостійна робота учнів -- пізнавальний інтерес -- виховання школярыв -- розвивальне навчання -- преподавание истории -- самостоятельная работа учеников -- познавательный интерес -- воспитание школьников -- развивающее обучение
Анотація: Розглянуто проблему самостійної роботи учнів на уроках історії, наголошено на важливості самостійної роботи учнів і на тому, що завдання для самостійної роботи мають бути не надто складними і не надто простими.

Утримувачі документа:
ОБМ ім. М. Свєтлова

Знайти схожі

8.


    Жевага, С. І.
    Пошук загиблих воїнів / С. І. Жевага // Педагогіка і психологія. - 2012. - № 1. - С. 97-99. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рец. на Зубалій М. Д. . Форми військово-патріотичного виховання допризовної молоді / М. Д. Зубалій. - К., 2010
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
виховання молоді -- виховання школярів -- виховна робота -- військово-патріотичне виховання -- военно-патриотическое воспитание -- воспитание молодёжи -- воспитание школьников -- воспитательная работа -- загальна середня освіта -- общее среднее образование -- патриотическое воспитание -- патріотичне виховання -- поисковая работа -- пошукова робота -- шкільна освіта -- школьное образование


Знайти схожі

9.


    Верещак, Є. П.
    Когнітивно-духовний потенціал людини в сумлінні школярів / Є. П. Верещак // Педагогіка і психологія. - 2012. - № 1. - С. 77-81. - Бібліографія : С.81 : 6 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
виховання школярів -- воспитание школьников -- духовне виховання -- духовное воспитание -- духовно-моральне виховання -- духовно-моральний потенціал -- духовно-моральное воспитание -- духовно-моральный потенциал -- когнитивно-духовный потенциал -- когнітивно-духовний потенціал -- личность и общество -- моральне виховання -- моральное воспитание -- образование Украины -- оздоровление -- оздоровлення -- окружение -- освіта України -- особистість і суспільство -- оточення -- развитие личности -- розвиток особистості -- совесть -- социальное сотрудничество -- соціальна співпраця -- сумління -- шкільна освіта -- школьное образование
Анотація: Розглянуто морально-психологічні й соціально-педагогічні проблеми когнітивно-духовного розвитку особистості та суспільства у свідомості молоді. Зроблено спробу розкриття та поліпшення оздоровлюючих можливостей духовно-морального потенціалу як розвивально -виховної системи памолоді в умовах сучасної освіти. Висвітлено роль психолога-педагога в діагностико-корекційній роботі.


Знайти схожі

10.


    Роговець, О. В.
    Структура громадянськості молодших школярів / О. В. Роговець // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - К. : АПН України, 2012. - № 4. - С. 53-59. - Література : С.58-59 : 15 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
виховання особистості -- виховання учнів -- виховання школярів -- воспитание личности -- воспитание учеников -- воспитание школьников -- гражданское воспитание -- гражданственность -- громадянське виховання -- громадянськість -- младшие школьники -- молодші школярі
Анотація: Автор аналізує структуру громадянськості молодших школярів. У процесі дослідження автор доходить висновку, що громадянськість як особистісне утворення має складну структуру, яка містить три складові: когнітивну, емоційно-ціннісну і поведінковую Саме в заємодія цих складових забезпечує сформованість у молодшого школяра високого рівня громадянськості.


Знайти схожі

 1-10    11-13 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)