Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
у знайденому
Знайдено у інших БД:
Каталог книг (12)
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=ГУМАНИЗАЦИЯ<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
80
Показані документи
с 1 за 10
1-10
11-20
21-30
31-40
41-50
51-60
>
1.
22 роки Незалежності
України. Гуманізація пенітенціарної системи> // Бюлетень Міністерства юстиції України. - 2013. -
№ 8
. - С. 148-151 : фот.кол. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
67.409(4УКР)г
Рубрики:
Право
Исправительно-трудовое право
Виправно-трудове право
Украина
Україна
Кл.слова (ненормовані):
гуманизация
пенитенциарной системы
--
гуманізація пенітенціарной системи
--
исполнение наказаний
--
виконання покарань
--
материально-техническая база
--
матеріально-технічна база
--
международное сотрудничество
--
міжнародне співробітництво
--
уголовно-исполнительная политика
--
кримінально-виконавча політика
--
уголовно-исполнительная политика
--
кримінально-виконавча політика
Анотація:
Добірка фотоматеріалів, які висвітлюють гуманітарну спрямованість діяльності Державної пенітенціарної служби України за 22 роки існування незалежної Української держави.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Дод.точки доступу:
Государственная пенитенциарная служба Украины \о ней\; Державна пенітенціарна служба України \о ней\; Государственная уголовно-исполнительная служба Украины \о ней\; Державна кримінально-виконавча служба України \о ней\
Знайти схожі
>
2.
06
Д 54
Danylova, T. V.
Towards gender equality: Ukraine in the 21 century / T. V. Danylova> // Антропологічні виміри філософських досліджень : зб. наук. праць / Дніпропетр. нац. ун-т залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. - Д., 2013. -
Вип. 4
. - P43-51. - Библиогр. в конце ст.
УДК
305-055.2
Рубрики:
Соціологія
Социология
Кл.слова (ненормовані):
гендер
--
гендерна рівність
--
гендерна політика
--
гуманізація
--
демократія
--
гендерная равность
--
гендерная политика
--
гуманизация
--
демократия
Є примірники у відділах:
АНЛ Інв.856251 - 11.15грн. (вільний)
АНЛ Інв.856252 - 11.15грн. (вільний)
Знайти схожі
>
3.
Стецюк, К. В.
Ідеї фасилітації в процесі формування екологічної культури майбутніх агрономів / К. В. Стецюк> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2012. -
№ 3
. - С. 27-31. - Література : С.31 : 11 назв
УДК
^A378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
аграрна освіта
--
аграрное образование
--
агрономи
--
агрономы
--
вища освіта
--
вища професійна освіта
--
высшее образование
--
высшее профессиональное образование
--
гуманизация
образования
--
гуманізація освіти
--
екологічна культура
--
методика викладання екології
--
методика преподавания экологии
--
педагогическая коммуникация
--
педагогическое взаимодействие
--
педагогическое общение
--
педагогічна взаємодія
--
педагогічне спілкування
--
сельскохозяйственное образование
--
учитель - ученик
--
учитель - учень
--
фасилитатор
--
фасилитация
--
фасилітація
--
экологическая культура
Анотація:
Мета статті - дослідити і обгрунтувати правомірність упровадження ідей фасилітації в процесі формування екологічної культури студентів-аграріїв. Під педагогічною фасилітацією розуміють недирективну форму педагогічного впливу, педагогічної взаємодії між учнем і вчителем, студентом і викладачем, яка грунтується на засадах гуманізму, полісуб'єктності, толерантності.
Утримувачі документа:
НБ ДНУ
Знайти схожі
>
4.
Романенко, М. І.
Ідея гуманістичної освіти в сучасній філософсько-освітній парадигмі / М.І. Романенко> // Грані. - 2004. -
№ 2
. - С. 79-83
УДК
1
37:1
ББК
Ю25
Рубрики:
ФИЛОСОФИЯ--ОБРАЗОВАНИЕ
Кл.слова (ненормовані):
ФИЛОСОФИЯ ОБРАЗОВАНИЯ
--
ГУМАНИЗАЦИЯ
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
5.
Дічек, Н. П.
Індивідуалізація шкільного навчання і практична психологія в Україні / Н. П. Дічек> // Педагогіка і психологія. - 2017. -
№ 2
. - С. 74-82. - Література : 22 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
159.983
Рубрики:
Психологія, 1990-ті - поч. 2000-х рр.
Психология, 1990-ті - нач. 2000-х гг.
Кл.слова (ненормовані):
гуманизация
образования
--
гуманізація освіти
--
индивидуализация обучения
--
індивідуалізація навчання
--
педагогическая психология
--
педагогічна психологія
--
практическая психология
--
практична психологія
--
психологические службы
--
диференціація освіти
--
дифференциация образования
--
психологічні служби
--
засоби практичної психології
--
средства практической психологии
--
шкільна психологічна служба
--
шкільні психологи
--
школьная психологическая служба
--
школьные психологи
Анотація:
У контексті висвітлення шляхів гуманізації шкільної освіти у період розбудови незалежної держави в Україні (1990-ті - початок 2000-х рр.) розкрито малодосліджений аспект - розширення потенціалу застосування індивідуалізації й диференціації навчально-виховного процесу засобами практичної психології. Відображено початкові кроки організації й діяльності інноноваційної на той час психологічної служби в освіті країни.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\New\textlok\Педагогіка і психологія_2017_2\9.pdf
Знайти схожі
>
6.
62
В 53
Рудницька, Т. Г.
Інноваційні методи навчання іноземних мов у вищій школі в контексті гуманістичної спрямованості навчального процесу / Т. Г. Рудницька> // Вісник Вінницького політехнічного інституту : науковий журнал. - 2008. -
№ 4
. - С. 110-113
УДК
378.02:811
Рубрики:
Высшее образование
ВИЩА ОСВІТА
Кл.слова (ненормовані):
высшее образование
--
методы обучения
--
иностранные языки
--
инновационные методы
--
гуманизация
образования
--
ВИЩА ОСВІТА
--
методи навчання
--
іноземні мови
--
інноваційні методи
--
гуманізація освіти
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
7.
Гладка, Т. І.
Інноваційна діяльність і гуманізація освіти: філософський аспект / Т. І. Гладка> // Вісник Дніпропетровського університету. Філософія. Солціологія. Політологія. - Д., 2007. -
Вип. 15
. - С. 172-177
УДК
1:37
Рубрики:
Философия
Філософія
Образование
Освіта
Кл.слова (ненормовані):
инновационные образовательные процессы
--
інноваційні освітні процеси
--
гуманизация
образования
--
гуманізація освіти
--
инновационная деятельность
--
інноваційна діяльність
--
философский аспект
--
філософський аспект
--
философия образования
--
философія освіти
--
модели образования
--
моделі освіти
--
инновационно-гуманистическая модель образования
--
інноваційно-гуманістична модель освіти
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
8.
656.2
П 78
Афанас'єва, Л. В.
(ДНУЗТ).
інноваційний навчальний процес у вищий школі в контексті гуманістичної спрямованості / Л. В. Афанас'єва> // Проблеми та перспективи розвитку залізничного транспорту : тези доп. 70-й Міжнар. наук.-практ. конф. Дніпропетровськ, 15. 04 - 16. 04. 2010 / ДНУЗТ. Cхід. наук. центр трансп. акад. України. - Д. : ДIIТ, 2010. - С. 309-310
УДК
378
Рубрики:
Вища школа
Высшая школа
Кл.слова (ненормовані):
ТРУДЫ ДИИТА
--
ПРАЦІ ДІІТУ
--
вища школа
--
высшая школа
--
ГУМАНИЗАЦИЯ
ОБРАЗОВАНИЯ
--
ГУМАНІЗАЦІЯ ОСВІТИ
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
9.
Безродна, Валентина
(учитель історії ліцею; спеціаліст вищої категорії; вчитель-методист; відмінник освіти України).
Історична освіта як чинник формування комунікативної компетентності / В. Безродна> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. -
№ 4/5
. - С. 66-68. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
372.8
ББК
74.26
Рубрики:
Методика викладання учбових предметів
Методика преподавания учебных предметов
Кл.слова (ненормовані):
гуманізація освіти
--
комунікативна компетентність
--
позитивна мотивація
--
історична освіта
--
методика викладання історії
--
ключові компетентності
--
інтерактивні форми навчання
--
форми навчання
--
метод групового обговорення
--
тематичні семінари
--
навчальні дискусії
--
гуманизация
образования
--
коммуникативная компетентность
--
позитивная мотивация
--
историческое образование
--
методика преподавания истории
--
ключевые компетентности
--
интерактивные формы обучения
--
формы обучения
--
метод группового обсуждения
--
тематические семинары
--
обучающие дискуссии
Анотація:
Описано власний досвід автора з формування комунікативної компетентності учнів 10-11 класів на уроках історії в ліцеї при Донецькому національному універсітеті.
Дод.точки доступу:
Ліцей при Донецькому національному університеті \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
10.
Пунченко, Олег
(доктор філософських наук; професор; завідувач кафедри філософії та історії України).
Архітектоніка матриці освіти сучасної цивілізації у її парадигмальному вимірі / О. Пунченко> // Вища освіта України : теоретичний та науково-практичний часопис. - 2018. -
№ 2
. - С. 28-33. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
37.013
ББК
74.00
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Загальна педагогіка
Образование. Педагогика
Организация образования
Кл.слова (ненормовані):
парадигми освіти
--
парадигмы образования
--
ноосферно-інформаційна парадигма освіти
--
ноосферно-информационная парадигма образования
--
зміст концепту матриця
--
содержание концепта матрица
--
складові матриці нової парадигми освіти
--
составные матрицы новой парадигмы образования
--
інноваційність освіти
--
инновационность образования
--
інформаційність освіти
--
информационность образования
--
гуманізація освіти
--
гуманизация
образования
--
безперервність освіти
--
беспрерывность образования
--
ноосферізація освіти
--
ноосферизация образования
Анотація:
Показано, що виходячи з вимог «Римського клубу» до формування парадигми «нової Просвіти», репрезентована ноосферно-інформаційна парадигма освіти сучасної цивілізації. Розкрито зміст концепту «матриця» як методу дослідження внутрішньосистемних взаємозв'язків з допомогою матричного моделювання. Схарактеризовано складові матриці нової парадигми освіти: ноосферизація, інноваційність, інформаційність, гуманізація та безперервність.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
1-10
11-20
21-30
31-40
41-50
51-60
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)