Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=ЗБУТОВА ПОЛІТИКА<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.


    Боярко, Ірина Миколаївна (кандидат економічних наук; доцент кафедри фінансів ДВНЗ "Українська академія банківської справи Національного банку України").
    Оптимізація чистого оборотного капіталу як фактор забезпечення платоспроможності підприємства в умовах кризи / І. Боярко, Л. Гриценко // Економіка. Фінанси. Право : інформаційно-аналітичний журнал. - 2012. - № 3. - С. 14-18 : табл. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 65.291.9
Рубрики: Економіка
   Фінанси підприємства

   Экономика

   Финансы предприятия

Кл.слова (ненормовані):
фінанси підприємств -- оборотний капітал -- чистий оборотний капітал -- обсяги активів -- платоспроможність підприємств -- збутова політика -- финансы предприятий -- оборотный капитал -- чистый оборотный капитал -- объемы активов -- платежеспособность предприятий -- сбытовая политика
Анотація: Досліджено роль та значення чистого оборотного капіталу в забезпеченні платоспроможності підприємств. Наведено методики визначення достатнього обсягу чистого оборотного капіталу з врахуванням типу збутової політики підприємства та гранично допустимих меж його розміру, які можуть використовуватися в системі фінансового планування та контролю стану ліквідності та платоспроможності.


Дод.точки доступу:
Гриценко, Лариса Леонідівна (кандидат економічних наук; доцент кафедри фінансів ДВНЗ "Українська академія банківської справи Національного банку України"; м. Суми)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

2.


    Янишин, Я. С. (кандидат економічних наук; доцент; завідувач кафедри міжнародної економіки та менеджменту ЗЕД; Львівський національний аграрний університет).
    Удосконалення організації управління збутом продукції в агропідприємстві / Я. С. Янишин, Ю. П. Кашуба // Економіка АПК : міжнародний науково-виробничий журнал. - 2013. - № 9. - С. 67-70. - (Аграрний менеджмент і підприємництво). - Бібліогр. наприкінці ст., 13 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 2221-1055
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Сільськогосподарська продукція
   Сельскохозяйственная продукция

Кл.слова (ненормовані):
рынки сельскохозяйственной продукции -- ринки сільськогосподарської продукції -- сбыт сельскохозяйственной продукции -- збут сільськогосподарської продукції -- сбытовая политика -- збутова політика -- агропредприятия -- агропідприємства -- управление сбытом -- управління збутом -- сбытовая деятельность предприятий -- збутова діяльність підприємств -- продаж сільськогосподарської продукції -- продажа сельскохозяйственной продукции -- маркетинговые концепции -- маркетингові концепції -- рыночная экономика -- ринкова економіка -- отечественная продукция -- вітчизняна продукція -- спрос потребителей -- попит споживачів -- платежеспособный спрос потребителей -- платоспроможний попит споживачів
Анотація: Обґрунтовано важливість організації управління збутом для агропідприємств, досліджено теоретичні й методичні засади управління збутовою діяльністю, проаналізовано чинники, які необхідно враховувати при управлінні збутом у сільськогосподарських підприємствах, визначено суть і значення маркетингової концепції в останніх.

Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017

Дод.точки доступу:
Кашуба, Ю. П. (кандидат економічних наук; Львівський національний аграрний університет)

Знайти схожі

3.


    Россоха, Володимир Васильович (доктор економічних наук; професор; Національний науковий центр "Інститут аграрної економіки").
    Управління господарською діяльністю аграрних підприємств та її збутова політика [Текст] / В. В. Россоха, О. М. Шарапа // Економіка АПК : міжнародний науково-виробничий журнал . - 2016. - № 8. - С. 71-79 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.32
Рубрики: Економіка
   Экономика

   Економіка сільського господарства

   Экономика сельского хозяйства

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
сільське господарство -- сельское хозяйство -- аграрний сектор -- аграрный сектор -- сільськогосподарські підприємства -- сельскохозяйственные предприятия -- аграрні підприємства -- аграрные предприятия -- сільськогосподарська продукція -- сельскохозяйственная продукция -- реалізація сільськогосподарської продукції -- реализация сельскохозяйственной продукции -- збутова діяльність -- сбытовая деятельность -- збутова політика -- сбытовая политика -- канали збуту -- каналы сбыта -- оцінювання збутової діяльності -- оценивание сбытовой деятельности -- ефективність збутової політики -- эффективность сбытовой политики
Анотація: Визначено ключові компоненти й основні принципи формування збутової політики. Окреслено визначальні чинники, що зумовлюють необхідність побудови і реалізації збутової політики в аграрних підприємствах. Проаналізовано обсяги реалізації основних видів сільськогосподарської продукції аграрними підприємствами в динаміці та її розподіл за каналами збуту. В межах досліджуваних підприємств проведено порівняльний аналіз структури каналів реалізації продукції. Виявлено, що аграрні підприємства формують збутову політику на основі різноманітних підходів. Розглянуто підходи до визначення ефективності збутової політики на підставі розроблених і реалізованих заходів, загальних та локальних критеріїв її оцінки, системного відображення кількісних, якісних і кількісно-якісних дій, співвідношення одержаних результатів із витратами на їхнє досягнення, забезпечення об'єктивності й можливості системного управління збутовою діяльністю аграрних підприємств. Аргументовано сутнісно-змістовне наповнення економічної категорії "збутова діяльність". Обгрунтовано оцінювання ефективності збутової діяльності за критеріями її організації та реалізації, а також діагностику ефективності збуту визначенням обсягів і руху грошових та товарних потоків, схеми складування продукції, встановлення оптимальних цін на продукцію залежно від кон'юнктури ринку, аналізу факторів, що зумовлюють відхилення фактичних показників від запланованих. Запропоновано комплекс показників для визначення ефективності збутової політики за результатами збутової діяльності аграрних підприємств.

Перейти к внешнему ресурсу: текст статьи
Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Дод.точки доступу:
Шарапа, Ольга Миколаївна (кандидат економічних наук; старший викладач; Київський національний торговельно-економічний універстет)

Знайти схожі

4.


    Саблук, Петро Трохимович (доктор економічних наук; професор; академік НААН; заслужений діяч науки і техніки України; Герой України ; 1941-).
    Підвищення ефективності маркетингу аграрних підприємств на засадах формування збутової політики [Текст] / П. Т. Саблук // Економіка АПК : міжнародний науково-виробничий журнал . - 2016. - № 12. - С. 103-104. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рец. на Россоха В. В. Формування збутової політики маркетингу аграрних підприємств : монографія / В. В. Россоха, О. М. Шарапа. - К.: ННЦ "ІАЕ", 2016. - 232 с.
УДК
ББК 65.32
Рубрики: Економіка
   Экономика

   Економіка сільського господарства

   Экономика сельского хозяйства

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
сільське господарство -- сельское хозяйство -- аграрний сектор -- аграрный сектор -- аграрні підприємства -- аграрные предприятия -- сільськогосподарські підприємства -- сельскохозяйственные предприятия -- реалізація сільськогосподарської продукції -- реализация сельскохозяйственной продукции -- збутова політика -- сбытовая политика -- аграрний ринок -- аграрный рынок -- ринок агропродовольчої продукції -- рынок агропродовольственной продукции -- аграрний маркетинг -- аграрный маркетинг -- маркетинг аграрних підприємств -- маркетинг аграрных предприятий -- рецензії на монографії -- рецензии на монографии

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Знайти схожі

5.


    Hodoskina, О. A.
    Place of Transport in the Sales Policy of the Industrial Enterprise / О. A. Hodoskina, О. Y. Moiseienkova // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна : науковий журнал; виходить 6 разів на рік; заснований у серпні 2003 р. / Дніпров. нац. ун-т залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. - Дніпро, 2021. - № 4 (94). - P5-11 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. - Режим доступу: http://stp.diit.edu.ua/article/view/246344/244746. - Повний текст. - Режим доступу: http://stp.diit.edu.ua/issue/view/13552. - Зміст
УДК
Рубрики: Транспорт
   Збут продукції

   Сбыт продукции

Кл.слова (ненормовані):
transport -- транспорт -- sales policy -- збутова політика -- industrial enterprise -- промислове підприємство -- consumer -- споживач -- products -- продукція -- Republic of Belar -- республіка Білорусь

Перейти к внешнему ресурсу: Повний текст,
Перейти к внешнему ресурсу: Зміст

Дод.точки доступу:
Пічугов, С. О. \ред.\; Пичугов, С. А.; Moiseienkova, О. Y.; Дніпровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)