Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (5)Мережеві ресурси (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=МАРКЕТИНГОВЕ СЕРЕДОВИЩЕ<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Замлинська, Ольга Володимирівна (асистент кафедри агробізнесу і статистики).
    Маркетингові дослідження кон'юнктури ринку ліфтового обладання України, Росії та Білорусії / О. В. Замлинська // Економіка. Фінанси. Право : інформаційно-аналітичний журнал. - 2013. - № 1. - С. 45-55 : табл., рис. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Экономика

   Маркетинг

   Україна
    Украина

    Росія

    Россия

    Беларусь

Кл.слова (ненормовані):
маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- маркетингове середовище -- маркетинговая среда -- кон'юктура ринку -- коньюктура рынка -- ліфтове обладнання -- лифтовое оборудование -- ринок ліфтового обладнання -- рынок лифтового оборудования -- світові експортери ліфтів -- мировые экспортеры лифтов -- світові імпортери ліфтів -- мировые импортеры лифтов -- виробництво ліфтів -- производство лифтов
Анотація: Проаналізовано стан маркетингового середовища підприємств ліфтового обладнання. Виділено основних гравців на світовому ринку. Узагальнено чинники розвитку галузі та збереження конкурентних позицій підприємств-виробників.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

2.


    Петруня, В. Ю. (кандидат економічних наук; доцент кафедри менеджменту ЗЕД).
    Глобалізаційна транформація маркетингового середовища підприємств: управлінські та регуляторні аспекти / В. Ю. Петруня // Вісник Академії митної служби України. Серія: "Економіка". - 2015. - № 1. - С. 74-79 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.290-2
Рубрики: Управління підприємством
   Управление предприятием

Кл.слова (ненормовані):
економічна глобалізація -- маркетингове середовище -- управлінська діяльність -- глобалізаційні процеси -- мікросередовище підприємств -- макросередовище підприємств -- экономическая глобализация -- маркетинговая среда -- управленческая деятельность -- глобализационные процессы -- микросреда предприятий -- макросреда предприятий
Анотація: Розглянуто питання трансформації маркетингового середовища підприємств під впливом економічної глобалізації. Глобалізація розглянута як чинник зміни співвідношення національних та інтернаціональних джерел формування середовища. Визначено вихідні моменти управлінської діяльності, пов'язані з урахуванням глобалізаційних процесів. Показано типові напрями впливу економічної глобалізації на поведінку споживачів, а також її вплив на окремі елементи маркетингового мікро- та макросередовища підприємств.

Утримувачі документа:
Бібліотека Університету митної справи та фінансів : 49000

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)