Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=МНОГОУРОВНЕВЫЙ МАРКЕТИНГ<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Хомченко, Л. В. (кандидат математичних наук; Київський національний університет культури і мистецтв).
    Роль маркетингової політики розподілу в діяльності підприємства / Л. В. Хомченко // Формування ринкових відносин в Україні : збірник наукових праць. - 2012. - № 3. - С. 159-163 : табл., рис. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.290-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика предприятия

   Економіка підприємства

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
виртуальный маркетинг -- віртуальний маркетинг -- каналы распределения -- канали розподілу -- маркетинговая политика распределения -- маркетингова політика розподілу -- многоуровневый маркетинг -- багаторівневий маркетинг -- маркетингова діяльність -- методы сбыта -- маркетинговая деятельность
Анотація: У статті досліджено роль та місце маркетингової політики розподілу в діяльності підприємства, визначено сутність даного поняття, проведено аналіз основних каналів розподілу, а також здйснено пошук нових форм работи зі споживачами з використанням багаторівневого та віртуального маркетингу.


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)