Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Знайдено у інших БД:
Каталог книг (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
<.>K=МНОГОУРОВНЕВЫЙ МАРКЕТИНГ<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
1
>
1.
Хомченко, Л. В.
(кандидат математичних наук; Київський національний університет культури і мистецтв).
Роль маркетингової політики розподілу в діяльності підприємства / Л. В. Хомченко> // Формування ринкових відносин в Україні : збірник наукових праць. - 2012. -
№ 3
. - С. 159-163 : табл., рис. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.290-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика предприятия
Економіка підприємства
Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
виртуальный маркетинг
--
віртуальний маркетинг
--
каналы распределения
--
канали розподілу
--
маркетинговая политика распределения
--
маркетингова політика розподілу
--
многоуровневый маркетинг
--
багаторівневий маркетинг
--
маркетингова діяльність
--
методы сбыта
--
маркетинговая деятельность
Анотація:
У статті досліджено роль та місце маркетингової політики розподілу в діяльності підприємства, визначено сутність даного поняття, проведено аналіз основних каналів розподілу, а також здйснено пошук нових форм работи зі споживачами з використанням багаторівневого та віртуального маркетингу.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)