Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=СОЦИОЛОГИЧЕСКИЕ ОПРОСЫ<.>
Загальна кількість знайдених документів : 74
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Суянто (PhD (економіна освіта); викладач кафедри економічної освіти економічного факультету Джакартського державного університету; м.Джакарта; Індонезія).
    Докази впливу інвестицій в освіту на подальший рівень зарплат [Текст] : за даними опитування працездатного населення Індонезії / Суянто, Л. Пурнастуті, Мустофа // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2017. - № 2. - С. 220-230 : табл.,граф. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.247(5ІНЗ)г-80
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Финансы трудовых ресурсов, 2014 г.

   Фінанси трудових ресурсів, 2014 р.

   Индонезия
    Індонезія

Кл.слова (ненормовані):
заработная плата -- заробітна плата -- оплата труда -- оплата праці -- зарплаты -- зарплата -- капиталовложения -- капіталовкладення -- личные инвестиции -- особисті інвестиції -- Минцера уравнение -- Мінцера рівняння -- образовательный уровень населения -- освітній рівень населення -- полученное образование -- отримана освіта -- системные взаимосвязи -- системні взаємозв'язки -- социологические опросы -- соціологічні опитування -- трудоспособное население -- працездатне населення -- уравнение Минцера -- рівняння Мінцера
Анотація: Розраховано, яким чином взаємопов’язано особисті інвестиції в освіту та рівень освіти, а також подальший рівень зарплати за даними опитування зайнятих та самозайнятих в Індонезії за 2014 рік. Дані опитування проаналізвано методом найменших квадратів. Результати вказують на те, що ступінь взаємозв’язку зростає паралельно з рівнем отриманої освіти: найменший вплив має початкова шкільна освіта, а міра впливу вищої освіти на рівень зарплат коливається в діапазоні 12,25–15,73%.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Дод.точки доступу:
Пурнастуті, Лосіна (PhD (економікс); викладач кафедри економічної освіти економічного факультету Джакартського державного унівесриту; м.Джакарта; Індонезія); Мустофа (викладач кафедри економічної освіти економічного факультету Джакартського державного унівесриту; м.Джакарта; Індонезія)

Знайти схожі

2.


    Діргова, Ева (PhD (соціологічні дослідження); магістр; доцент кафедри менеджменту навчального факультету Католицького університету; м.Рузомберок; Словаччина).
    Етичний вимір економічного мислення [Текст] / Е. Діргова, А. Данькова // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2017. - № 7. - С. 16-28 : табл., граф. - Стаття англійською мовою. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.010в6
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Общая экономическая теория

   Загальна економічна теорія

   Словакия
    Словаччина

Кл.слова (ненормовані):
бизнес-этика -- бізнес-етика -- мыслительная культура -- культура думки -- непотизм -- новая экономика -- нова економіка -- организационно-экономические отношения -- організаційно-економічні відносини -- реформирование экономических систем -- реформування економычних систем -- социологические опросы -- соціологичні опитування -- стратегическая эффективность -- стратегічна ефективність -- трансформационные стратегии -- трансформаційні стратегії -- умное общество -- розумне суспільство -- хозяйственные стратегии -- господарські стратегії -- церковное влияние -- церковний вплив -- экономическое мышление -- економічне мислення -- этическая реклама -- етична реклама -- этические ценности -- етичні цінності -- этический маркетинг -- етичний маркетинг
Анотація: Представлено результати авторських роздумів, а також опитування стосовно питань етики в застосуванні до економіки та бізнесу. Використовуючи результати студентського опитування, доведено значний вплив етики на університетських студентів як споживачів, клієнтів, отримувачів рекламних повідомлень, а також майбутніх працівників. Окрему увагу приділено питанням втручання Церкви в бізнес-етику.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Дод.точки доступу:
Данькова, Альона (кандидат економічнихнаук; професор кафедри менеджменту навчального факультету Католицького університету; м.Рузомберок; Словаччина)

Знайти схожі

3.


    Кєнаятулла, Хусаїна Бану (PhD; старший викладач кафедри управлінських досліджень, планування та безпеки Університету Малайзії; м.Куала-Лумпур; Малайзія).
    Сприйняття людьми похилого віку Малайзії власного внеску у розвиток людського капіталу країни [Текст] / Х. Б. Кєнаятулла, Н. Аліас, С. Б. Сірай // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 3. - С. 284-291 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.240(5МАЛ)в6 + 60.56(5)
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Теория трудовых ресурсов

   Теорія трудових ресурсів

   Социология экономики

   Соціологія економіки

   Малайзия
    Малайзія

Кл.слова (ненормовані):
личное восриятие -- особисте сприйняття -- пенсионное трудоустройство -- пенсійне працевлаштування -- пожилые люди -- літні люди -- работающие пенсионеры -- працюючі пенсіонери -- самооценка пожилых людей -- самооцінка літніх людей -- социологические опросы -- соціологічні опитування -- человеческий капитал -- людський капітал -- человеческий потенциал -- людський потенціал
Анотація: Описано сприйняття та самооцінку людей похилого віку Малайзії щодо власного внеску у розвиток людського капіталу після офіційного виходу на пенсію. Для збору даних проведено опитування 219 пенсіонерів, що продовжують працювати. Результати аналізу даних показали, що пенсіонери з вищою освітою частіше продовжують працювати після виходу на пенсію. Іншими важливим факторами продовження працевлаштування у пенсійному віці є: мотивація якісно провести час, потребау додаткових коштах, залежність від кредиту тощо.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Аліас, Нурліда (PhD (соціальні відносини); старший викладач кафедри соціальних та інституціональних технологій навчального факультету Університету Малайзії; м.Куала-Лумпур; Малайзія); Сірай, Саїда Бінті (PhD (соціальні відносини); професор кафедри соціальних та інституціональних технологій навчального факультету Університету Малайзії; м.Куала-Лумпур; Малайзія)

Знайти схожі

4.


    Пугачова, О. Г. (кандидат економічних наук; Національний педагогічний університет ім. М.П.Драгоманова).
    Довіра як передумова інноваійного розвитку суспільства [Текст] / О. Г. Пугачова, К. М. Солов'єнко // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2016. - № 2. - С. 39-42 : граф., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 60.56г + 65.9(4УКР)в6-80
Рубрики: Социология
   Соціологія

   Социология экономики, 2010-2014 гг.

   Соціологія економіки, 2010-2014 рр.

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
доверие -- довіра -- инновационная политика -- інноваційна політика -- інноваційна діяльність -- инновационная деятельность -- международные стандарты -- міжнародні стандарти -- общественное развитие -- суспільний розвиток -- национальные инновационные системы -- національні інноваційні системи -- системное моделирование -- системне моделювання -- общественное сотрудничество -- суспільне співробітництво -- социальные взаимодействия -- соціальні взаємодії -- социальный капитал -- соціальний капітал -- социологические опросы -- соціологічні опитування -- технологическая инновационность -- технологічна інноваційність -- экономический рост -- економічне зростання -- зарубіжний досвід -- зарубежный опыт
Анотація: Розглянуто роль довіри в інноваційному розвитку суспільства. На основі аналізу сучасних моделей соціальної взаємодії сформульовані необхідні умови для успішної реалізації моделі інноваційного розвитку України.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Солов'єнко, К.М. (кандидат економічних наук; Київський університет культури і мистецтв)

Знайти схожі

5.


    Хас, Мухаммад Нікі (кафедра бізнес-адміністрування Школи комунікацій в бізнесі Телекомунікаційного університету; м.Бандунг; Індонезія).
    Вплив управління охороною праці на продуктивність персоналу [Текст] / М. Н. Хас, А. І. Сусанті // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 3. - С. 300-307 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.304.13(5ІНЗ)г-6
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика топливной промышленности

   Економіка паливної промисловості

   Индонезия
    Індонезія

    Западная Ява

    Західна Ява

Кл.слова (ненормовані):
нефтяные терминалы -- нафтові термінали -- управление персоналом -- управління персоналом -- охрана труда -- охорона праці -- производительность труда -- продуктивність праці -- продуктивность персонала -- продуктивність персоналу -- регрессионный анализ -- регресійний аналіз -- системные взаимосвязи -- системні взаємозв'язки -- социологические опросы -- соціологічні опитування
Анотація: Зроблено спробу проаналізувати вплив управління охороною праці на продуктивність персоналу. В проведеному опитуванні взяло участь 80 респондентів — робітників нафтового терміналу (Західна Ява, Індонезія). Дані опитування проаналізован методом простої лінійної регресії. Встановлено взаємозв'язок між 9 аспектами управлін ня охороною праці та 6 аспектами продуктивності. Результати регресійного аналізу довели існування значного взаємозв'язку між охороною праці на виробництві та продуктивністю персоналу. Також доведено, що персонал стає контрпродуктивним у випадку, коли охорона праці сіабка або відсутня на підприємстві взагалі.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Сусанті, Аде Ірма (PhD; викладач кафедри бізнес-адміністрування Школи комунікацій в бізнесі Телекомунікаційного унфверситету; м.Бандунг; Індонезія); днепропетровский автор, но не о Днепропетровске

Знайти схожі

6.


    Куосуван, Баворнлук (викладач Міжнародного коледжу Університету Сіам Сунандха Рагабхат; м.Бангкок; Таїланд).
    Ринкові фактори впливу на регулярний вибір "Тайських авіаліній" пасажирами внутрішніх рейсів [Текст] / Б. Куосуван // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 4. - С. 253-256. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.37(5ТАЇ)в7-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика транспорта

   Економіка транспорту

   Таиланд
    Таїланд

Кл.слова (ненормовані):
внутренние пассажироперевозки -- внутрішні пасажиропаеревезення -- воздушный транспорт -- повітряний транспорт -- избирательная регулярность -- клиенты -- клієнти -- коммуникационные мотивации -- комунакаційні мотивації -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- национальные бренды -- національні бренди -- потребительская лояльность -- споживча лояльність -- задоволеність споживача -- удовлетворенность потребителя -- потребительская удовлетворённость -- споживча задоволеність -- качество сервиса -- якість сервісу -- социологические опросы -- соціологічні опитуивання
Анотація: Досліджено причини, з яких пасажири, що регулярно користуються авіалініями, зупиняють свій вибір саме на «Тайських авіалініях». Фактори впливу на такий вибір визначено за результатами опитування 400 пасажирів даних авіаліній. Респонденти опитування: приблизно однакова кількість чоловіків та жінок, переважно з бакалаврською освітою, працюють у приватному секторі, щомісячний прибуток — від 25 до 35 тис. бат. Результати опитування допомогли визначити топ-3 причини вибору саме «Тайських авіаліній»: це бренд національного рівня, висока якість послуг та наявність пропозицій за спеціальною ціною.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Тайские авиалинии, авиакомпания \о ней\

Знайти схожі

7.


    Початкова, Бланка (PhD (бізнес-адміністрування і менеджмент); MВА; Ing.; доцент кафедри бізнес-адмініструваення економічного факультету VSB-Технічного університету; м.Острава; Чехія).
    Затребуваність послуг з консультування в Чеській Республіці [Текст] / Б. Початкова, П. Кржібікова // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 6. - С. 190-196 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.39(4ЧЕШ)г-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика информатики, 2015 г., апрель

   Економіка інформатики, 2015 р., квітень

   Чехия
    Чехія

Кл.слова (ненормовані):
консалтинг -- информационные услуги -- інформаційні послуги -- квалифицированные рекомендации -- кваліфіковані рекомендації -- коммуникационные процессы -- комунікаційні процеси -- консалтинговая деятельность -- консалтингова діяльніьсть -- консультирование -- консультування -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- потребительская заинтересованность -- споживча зацікавленість -- сервисная востребованность -- сервісна затребуваність -- социологические опросы -- соціологічні опитування -- чешские организации -- чеські організації
Анотація: Представлено результати дослідження, проведеного у квітні 2015 р. для виявлення та оцінювання інтересу чеських організацій до консультування. Для збору даних було проведено опитування. Виявлено два ключові фактори, що впливають на вибір у даній сфері — рекомендації від друзів, родичів або колег, а також кваліфікація консультанта.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Кржібікова, Павліна (PhD (бізнес-адміністрування і менеджмент); Ing.; доцент кафедри бізнес-адміністрування факультету економіки VSB-технічного університету м.Острава; Чехія); днепропетровский автор, но не о Днепропетровске

Знайти схожі

8.


    Галло, Петер (аспірант; Ing.; кафедра бізнес-управління факультету управління, екології процесного контролю та геотехнологій Технічного університету у м.Кошице; Словаччина).
    Моделювання лідерського стилю на основі управлінської сітки / П. Галло, М. Таушова, Я. Гонос // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 4. - С. 246-252 : табл., граф., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.304.15(4СЛО)г-6
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Теория управления персоналом

   Теорія управління персоналом

   Словакия
    Словаччина

Кл.слова (ненормовані):
авторитарный стиль управління -- авторитарний стиль управления -- менеджмент -- модель лидерства -- модель лідерства -- лидерство -- лідерство -- оценочная методология -- оціночна методологія -- социологические опросы -- соціологічні опитування -- управленческие сетки -- управлінські сітки -- электротехнические предприятия -- електротехнічні підприємства
Анотація: Зроблено спробу пояснити лідерські стилі та варіанти поведінки лідера на основі управлінської сітки; теоретичне обґрунтування доповнене результатами авторського опитування, проведеного на електротехнічних підприємствах Словаччини. Збір та обробка емпіричних даних надали можливість оцінити реальні підходи менеджерів до управління співробітниками. Результати аналізу доводять початкову гіпотезу авторів про те, що домінуючим стлієм лідерства на доціджених підприємствах є авторитарний.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Таушова, Марсела (PhD (економікс); Ing.; доцент; берг-факультет Технічного університету у м.Кошице; Словаччина); Гонос, Ярослав (аспірант; Ing.; асистент кафедри економічних наук і економіки факультету управління Університету у м.Преслов; Словаччина)

Знайти схожі

9.


    Романенко, Євген Олександрович (доктор наук з державного управління; завідувач кафедри державної політики та управління політичними процесами Національної академії державного управління при Президентові України).
    Система маркетингових комунікацій в механізмах державного управління [Текст] / Є. О. Романенко, І. В. Чаплай // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 4. - С. 69-78 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 60.84(4УКР)в6
Рубрики: Социальное управление
   Соціальне управління

   Маркетинговые коммуникации

   Маркетингові комунікації

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
административные услуги -- адміністративні послуги -- е-адміністрування -- э-администрирование -- электронное администрирование -- електронне адміністрування -- брендинг -- выставки -- государственное управление -- державне управління -- ивент-маркетинг -- івент-маркетинг -- информационные технологии в управлении -- інформаційні технології в управлінні -- конструктивный социальный диалог -- конструктивний соціальний діалог -- социальный диалог -- соціальний діалог -- копирайтинг -- копірайтинг -- мерчандайзинг -- неформальные вербальные коммуникации -- нелформальні вербальні комунікації -- общественное мнение -- громадська думка -- паблик релейшнз -- паблік релейшнз -- персональные продажи -- персональні продажі -- пропаганда -- прямой маркетинг -- прямий маркетинг -- социологические опросы -- соціологічні опитування -- стимулирование сбыта -- стимулювання збуту -- теоретические аспекты -- теоретичні рспекти -- управленческие системы -- управлінські системи -- ярмарки
Анотація: Обгрунтовано основні етапи процесів розробки та реаійзації теоретико-методологічних аспектів впровадження системи маркетингових комунікацій в механізмах державного управління. Доведено, що в теоретичному та практичному вимірах у механізмах державного управління важливого значення набувають такі засоби маркетингових комунікацій, як: стимулювання збуту, персональний продаж, прямий маркетинг, паблік релейшенз, пропаганда, неформальні вербальні комунікації, виставки, ярмарки, брендинг, копірайтинг, мерчандайзинг, івент-маркетинг тощо. Зазначене має сприяти подальшій адаптації сучасної практики державного управління до забезпечення досягнення суспільно важливої мети — формування конструктивного, соціально орієнтованого діалогу.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Чаплай, Ірина Віталіївна (аспірант кафедри маркетингу та реклами Київського національного торговельно-економічного університету); Государственное агентство по вопросам электронного правления Украины \о нем\

Знайти схожі

10.


    Коршмарос, Еніко (PhD; доцент кафедри економіки економічного факультету Університету Ж.Сельє; м.Комарно; Словаччина).
    Інноваційна діяльність малого та середнього бізнесу в окрузі Комарно [Текст] : (Словаччина) / Е. Коршмарос, М. Шімонова // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 4. - С. 111-119 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.04(4СЛА)г + 65.292(4СЛА)в-80
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Теория региональной экономики

   Теорія регіональної економіки

   Словакия
    Словаччина

    Комарно

Кл.слова (ненормовані):
внешнеэкономическая деятельность -- зовнішньоекономічна діяльніьсть -- ВЭД -- ЗЕД -- средний бизнес -- малый бизнес -- инновации -- інновації -- инновационная активность -- інноваційна активність -- инновационная деятельность -- інноваційна діяльність -- материально-техническая база -- матеріально-технічна база -- оценочная методология -- оціночна методологія -- региональное развитие -- регіональний розвиток -- рыночная конкурентоспособность -- ринкова конкурентоспроможність -- социологические опросы -- экономическая эффективность -- економічна ефективність -- экспорт товаров -- експорт товарів
Анотація: Досліджено взаємозв'язок між інноваційною діяльністю мікро-, малого та середнього бізнесу та показниками його успішності, зокрема, у сфері експорту. Авторські гіпотези підтверджено за результатами анашу відповідей в опитуванні представників бізнесу в окрузі Комарно (Словаччина).

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Шімонова, Моніка (молодший викладач кафедри іноземних мов та бізнес-комунікацій Університету Ж.Сельє; м.Комарно; Словаччина)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)