Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=ТОВАРНАЯ ПОЛИТИКА ПРЕДПРИЯТИЙ<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Каправий, В. В. (кандидат суспільно-гуманітарних наук; доцент; Вінницький торговельно-економічний інститут КНТЕУ).
    Використання моделі Говарда-Шета з метою удосконалення маркетинговой політики українських підприємств харчової промисловості / В. В. Каправий, А. М. Бурносова // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2014. - № 12. - С. 164-168 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.304.25(УКР)в7-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика пищевой промышленности

   Економіка харчової промисловості

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
Говарда-Шета модель -- идея-вирус -- ідея-вірус -- консерватизм -- коммуникационная политика -- комунікаційна політика -- модель Говарда-Шета -- новаторы -- новатори -- конкурентоспособность предприятий -- конкурентоспроможність підприємств -- потребительское поведение -- споживацька поведінка -- предприятия пищевой промышленности -- підприємства харсчової промисловості -- торговые марки -- торговельні марки -- товарна політика підприємств -- товарная политика предприятий
Анотація: Розглянуто можливості застосування моделі Говарда — Шета з метою удосконалення маркетингової товарної політики підприємств харчової промисловості.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Бурносова, А.М. (бакалавр Вінницького торговельно-економічний інституту КНТЕУ)

Знайти схожі

2.


    Алекперова, Фатима (докторант центра науки и образования).
    Формирование товарной политики промышленных предприятий Азербайджана [Текст] / Ф. Алекперова // Економіст : науково-практичний журнал. - 2015. - № 5. - С. 36-39 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.30
Рубрики: Экономика
   Экономика промышленности в целом

   Економіка

   Економіка промисловості в цілому

   Азербайджан
Кл.слова (ненормовані):
промислові підприємства -- промышленные предприятия -- товарна політика підприємств -- товарная политика предприятий -- електротехнічна промисловість -- электротехническая промышленность -- технічний стан підприємств -- техническое состояние предприятий -- імпорт електрообладнання -- импорт электрооборудования -- напрями удосконалення товарної політики -- направления усовершенствования товарной политики
Анотація: Анализируются основные технико-экономические показатели предприятий, производящих электрооборудование и приборы, оценивается их техническое состояние, объем и структура производимой продукции, а также структура и география импорта и экспорта этих категорий продукции. Предлагаются пути совершенствования товарной и ассортиментной политики и условия их осуществления.


Знайти схожі

3.


    Труш, Юлія Леонідівна (кандидат економічних наук; доцент кафедри прикладної економіки Національного університету харчових технологій України).
    Формування асортиментної політики на підприємстві [Текст] / Ю. Л. Труш, А. О. Гриценка // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2016. - № 1. - С. 67-70 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.290г-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика предприятия

   Економіка підприємства

Кл.слова (ненормовані):
ассортимент продукции предприятий -- асортимент продукції підприємств -- инновационная продукция -- інноваційна продукція -- предприятия-производители -- підприємства-виробники -- сбытовые стратегии -- збутові стратегії -- терминология -- термінологія -- товарная политика предприятий -- товарна політика підприємств -- асортиментна політика підприємств -- ассортиментная политика предприятий -- эффективность управления ассортиментом продукции предприятий -- ефективність управління асортиментом продукції підприємств
Анотація: На сьогодні у розвитку вітчизняної економіки все більшого значення для виробників набуває управління асортиментом продукції, яку випускає підприємство, його якість, глибина та насиченість. Тому одним із головних напрямів діяльності підприємства є створення ефективної асортиментної політики. Велике значення цей напрям відіграє в умовах, коли до товарного асортименту з боку споживача висуваються досить високі вимоги щодо ціни, якості, дизайнерської упаковки, широти асортименту, а також реклами. Тож питання ефективного формування товарної політики є актуальним, адже саме товар є результатом діяльності підприємства, джерелом його прибутків та базою функціонування та розвитку.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Гриценка, А.О. (студентка; Національний університет харчових технологій України)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)