Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Знайдено у інших БД:
Каталог книг (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=ТОВАРНАЯ ПОЛИТИКА ПРЕДПРИЯТИЙ<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
3
Показані документи
с 1 за 3
>
1.
Каправий, В. В.
(кандидат суспільно-гуманітарних наук; доцент; Вінницький торговельно-економічний інститут КНТЕУ).
Використання моделі Говарда-Шета з метою удосконалення маркетинговой політики українських підприємств харчової промисловості / В. В. Каправий, А. М. Бурносова> // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2014. -
№ 12
. - С. 164-168 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.304.25(УКР)в7-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика пищевой промышленности
Економіка харчової промисловості
Украина
Україна
Кл.слова (ненормовані):
Говарда-Шета модель
--
идея-вирус
--
ідея-вірус
--
консерватизм
--
коммуникационная политика
--
комунікаційна політика
--
модель Говарда-Шета
--
новаторы
--
новатори
--
конкурентоспособность предприятий
--
конкурентоспроможність підприємств
--
потребительское поведение
--
споживацька поведінка
--
предприятия пищевой промышленности
--
підприємства харсчової промисловості
--
торговые марки
--
торговельні марки
--
товарна політика підприємств
--
товарная политика предприятий
Анотація:
Розглянуто можливості застосування моделі Говарда — Шета з метою удосконалення маркетингової товарної політики підприємств харчової промисловості.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Дод.точки доступу:
Бурносова, А.М. (бакалавр Вінницького торговельно-економічний інституту КНТЕУ)
Знайти схожі
>
2.
Алекперова, Фатима
(докторант центра науки и образования).
Формирование товарной политики промышленных предприятий Азербайджана [Текст] / Ф. Алекперова> // Економіст : науково-практичний журнал. - 2015. -
№ 5
. - С. 36-39 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
338.45
ББК
65.30
Рубрики:
Экономика
Экономика промышленности в целом
Економіка
Економіка промисловості в цілому
Азербайджан
Кл.слова (ненормовані):
промислові підприємства
--
промышленные предприятия
--
товарна політика підприємств
--
товарная политика предприятий
--
електротехнічна промисловість
--
электротехническая промышленность
--
технічний стан підприємств
--
техническое состояние предприятий
--
імпорт електрообладнання
--
импорт электрооборудования
--
напрями удосконалення товарної політики
--
направления усовершенствования товарной политики
Анотація:
Анализируются основные технико-экономические показатели предприятий, производящих электрооборудование и приборы, оценивается их техническое состояние, объем и структура производимой продукции, а также структура и география импорта и экспорта этих категорий продукции. Предлагаются пути совершенствования товарной и ассортиментной политики и условия их осуществления.
Знайти схожі
>
3.
Труш, Юлія Леонідівна
(кандидат економічних наук; доцент кафедри прикладної економіки Національного університету харчових технологій України).
Формування асортиментної політики на підприємстві [Текст] / Ю. Л. Труш, А. О. Гриценка> // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2016. -
№ 1
. - С. 67-70 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.290г-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика предприятия
Економіка підприємства
Кл.слова (ненормовані):
ассортимент продукции предприятий
--
асортимент продукції підприємств
--
инновационная продукция
--
інноваційна продукція
--
предприятия-производители
--
підприємства-виробники
--
сбытовые стратегии
--
збутові стратегії
--
терминология
--
термінологія
--
товарная политика предприятий
--
товарна політика підприємств
--
асортиментна політика підприємств
--
ассортиментная политика предприятий
--
эффективность управления ассортиментом продукции предприятий
--
ефективність управління асортиментом продукції підприємств
Анотація:
На сьогодні у розвитку вітчизняної економіки все більшого значення для виробників набуває управління асортиментом продукції, яку випускає підприємство, його якість, глибина та насиченість. Тому одним із головних напрямів діяльності підприємства є створення ефективної асортиментної політики. Велике значення цей напрям відіграє в умовах, коли до товарного асортименту з боку споживача висуваються досить високі вимоги щодо ціни, якості, дизайнерської упаковки, широти асортименту, а також реклами. Тож питання ефективного формування товарної політики є актуальним, адже саме товар є результатом діяльності підприємства, джерелом його прибутків та базою функціонування та розвитку.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск
Дод.точки доступу:
Гриценка, А.О. (студентка; Національний університет харчових технологій України)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)