Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=аграрное образование<.>
Загальна кількість знайдених документів : 27
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-27 
1.


    Бачинський, Олег (доцент навчально-методичного відділу; Національний університет біоресурсів і природокористування України; кандидат сільськогосподарських наук; Київ).
    Становлення та розвиток практичної підготовки як невід'ємної складової сільськогосподарської освіти / О. Бачинський // Вища школа : науково-практичне видання. - 2014. - № 11/12. - С. 72-84. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Вища професійна освіта
   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
практична підготовка студентів -- практическая подготовка студентов -- методи навчання -- методы обучения -- сільськогосподарська освіта -- сельскохозяйственное образование -- концепції розвитку аграрної освіти -- концепции развития аграрного образования -- аграрна освіта -- аграрное образование -- історико-педагогічний аналіз -- историко-педагогический анализ -- система аграрної освіти -- система аграрного образования -- агрономія -- агрономия -- вища освіта -- высшее образование -- навчальний процес -- учебный процесс -- образовательные технологии -- освітні технології
Анотація: Наведено історико-педагогічний аналіз основних концепцій розвитку аграрної освіти, а саме: професійної підготовки робітничих кадрів, становлення та розвитку наукових знань та вищої аграрної освіти. Визначено роль практичної підготовки у формуванні майбутніх фахівців та основні ідеї, що можуть слугувати базисом для розробки нових методологічних підходів у формуванні спеціалістів, здатних приймати професійні рішення з урахуванням їх соціально-економічних та психологічних наслідків.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Знайти схожі

2.


    Кропивко, О. М. (Національний університет біоресурсів і природокористування України; Київ).
    Зміни в системі підготовки і підвищенні кваліфікації керівних кадрів колгоспів і радгоспів в 50-х - 60-х рр. ХХ ст. / О. М. Кропивко // Грані. - 2015. - № 5. - С. 153-161. - Бібліографія : 15 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 63.3(4Укр)6
Рубрики: Історія, 1950-1960-і рр.
   История, 1950-1960-е гг.

Кл.слова (ненормовані):
аграрна історія -- аграрна історія України -- аграрна освіта -- аграрная история -- аграрная история Украины -- аграрное образование -- высшее аграрное образование -- история Украины -- история Украины 20 в. -- історія України -- історія України 20 ст. -- кадри сільського господарства -- кадры сельского хозяйства -- колгоспи -- колхозы -- підготовка кадрів -- подготовка кадров -- подготовка специалистов для сельскохозяйственного производства -- радгоспи -- руководящие кадры -- совхозы -- украинское село -- українське село
Анотація: На основі архівних джерел, законодавчих і нормативних документів, наукових досліджень розглядаються зміни в системі підготовки і підвищенні кваліфікації керівних кадрів колгоспів і радгоспів у 1950-1960-х рр.


Знайти схожі

3.


    Бачинський, Олег (доцент навчально-методичного відділу; кандидат сільськогосподарських наук).
    Шляхи удосконалення практичної підготовки студентів агрономічних спеціальностей відповідно до вимог Болонського процесу [Текст] / О. Бачинський. - Электрон. журн. // Вища школа : науково-практичне видання. - 2015. - № 1. - С. 66-75 : рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- агрономічні спеціальності -- агрономические специальности -- студенти агрономічних спеціальностей -- студенты агрономических специальностей -- практична підготовка студентів -- практическая подготовка студентов -- Болонський процес -- Болонский процесс -- вимоги Болонського процесу -- требования Болонского процесса -- аграрна освіта -- аграрное образование -- реформування аграрної освіти -- реформирование аграрного образования -- зарубіжний досвід -- зарубежный опыт -- професійна підготовка фахівців аграної галузі -- профессиональная подготовка специалистов аграрной отрасли -- досвід країн ЄС -- опыт стран ЕС -- теоретичне навчання -- теоретическое обучение -- виробнича практика -- производственная практика
Анотація: Виконано педагогічний аналіз основних концепцій розвитку аграрної освіти, зокрема практичної підготовки студентів агрономічних спеціальностей у країнах Європи та США. Здійснений аналіз соціально-економічних і професійних вимог до фахівців сільськогосподарського профілю та їх порівняння з системою професійної підготовки країн ЄС та США дає змогу розробити нові методологічні підходи до формування фахівців, здатних приймати професійні рішення, з урахуванням хз соціально-економічних та психологічних наслідків.


Знайти схожі

4.


   
    Онисько Стефанії Михайлівні - 60 // Економіка АПК : міжнародний науково-виробничий журнал. - 2013. - № 9. - С. 144-145 : фотогр. - (Вітаємо ювіляра). - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 2221-1055
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Економічні науки
   Экономические науки

Кл.слова (ненормовані):
вчені-аграрії -- ученые-аграрии -- біографії вчених -- биографии ученых -- аграрна освіта -- аграрное образование -- финансы и кредит -- фінанси і кредит
Анотація: Про трудову діяльність завідуючої кафедри фінансів і кредиту Львівського національного аграрного університету Стефанії Михайлівни Онисько.

Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017

Дод.точки доступу:
Онисько, Стефанія Михайлівна (професор) \о ней\

Знайти схожі

5.


   
    Пам'яті видатного вченого економіста-аграрника, педагога Григорія Герасимовича Кірейцева // Економіка АПК : міжнародний науково-виробничий журнал. - 2014. - № 2. - С. 132-134 : портр. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 2221-1055
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Аграрная наука
   Аграрна наука

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
аграрна економіка -- аграрная экономика -- аграрна наука -- аграрная наука -- біографії вчених -- биографии ученых -- аграрна освіта -- аграрное образование -- бухгалтерський облік -- бухгалтерский учет -- наукова школа бухгалтерського обліку -- научная школа бухгалтерского учета -- наукова діяльність -- научная деятельность -- наукові праці -- научные труды -- навчально-методичні праці -- научно-методические кадры -- педагогічна діяльність -- педагогическая деятельность -- некрологи
Анотація: 27 січня 2014 року пішов із життя відомий вчений економіст-аграрник у сфері бухгалтерського обліку, громадський діяч, знаний в Україні та за її межами доктор економічних наук, професор, заслужений працівник освіти України, академік Академії економічних наук України, член-кореспондент Міжнародної академії природничих наук Російської Федерації, почесний професор Брянської державної сільськогосподарської академії, Житомирського державного технологічного університету, почесний доктор Вінницького національного аграрного університету, заслужений професор Національного університету біоресурсів і природокористування України.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Економ_АПК_2014_2\25.pdf
Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017

Дод.точки доступу:
Кірейцев, Григорій Герасимович (відомий вчений економіст-аграрник у сфері бухгалтерського обліку ; 1932 - 2014) \о нем\

Знайти схожі

6.


    Чайка, Тетяна (кандидат економічних наук).
    Бюджетне фінансування інноваційної діяльності вищих аграрних навчальних закладів / Т. Чайка, І. Волкова // Економіст : науково-практичний журнал. - 2014. - № 4. - С. 33-36 : портр.; а-рис.; а-табл. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
ББК 65.497
Рубрики: Економіка
   Економіка освіти

   Экономика

   Экономика образования

Кл.слова (ненормовані):
аграрна освіта -- вищі навчальні заходи -- вищі аграрні навчальні заклади -- бюджетне фінансування освіти -- бюджетне фінансування освітніх інновацій -- освітні інновації -- інновації в освіті -- екологізація освіти -- екологізація аграрної освіти -- екологічна культура -- органічне сільськогосподарське виробництво -- спеціалісти-аграрники -- аграрное образование -- высшие учебные заведения -- высшие аграрные учебные заведения -- бюджетное финансирование образования -- бюджетное финансирование образовательных технологий -- образовательные инновации -- инновации в образовании -- экологизация образования -- экологизация аграрного образования -- экологическая культура -- органическое сельскохозяйственное производство -- специалисты-аграрники
Анотація: Досліджено сучасний стан фінансування вищих аграрних навчальних закладів із державного бюджету. Обгрунтовано необхідність підвищення інноваційної діяльності вищих аграрних навчальних закладів. Визначено перспективні напрями інноваційних систем і технологій з урахуванням ресурсозберігаючої складової. Запропоновано використання альтернативних джерел фінансування інноваційної діяльності вищих аграрних навчальних закладів через участь у програмах Темпус. Виділено головні напрями екологізації вищої аграрної освіти як передумови виховання людей з гуманістичною спрямованістю, професіоналів із високим рівнем екологічної культури. Доведено доцільність впровадження органічного агровиробництва у вищих аграрних навчальних закладах як інноваційної системи у підготовці висококваліфікованих фахівців.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Економіст_2014_4\9.pdf
Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Дод.точки доступу:
Волкова, Ірина; Темпус, програма \о произв.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

7.


    Ніколаєнко, Станіслав (ректор; Національний університет біоресурсів і природокористування України; доктор педагогічних наук; професор; Київ).
    Аграрна освіта і наука в Україні в умовах євроорієнтації: проблеми та виклики / С. Ніколаєнко // Вища школа : науково-практичне видання. - 2015. - № 11/12. - С. 19-28 : рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- аграрна наука -- аграрная наука -- аграрна освіта -- аграрное образование -- реформування аграрної освіти -- реформирование аграрного образования -- дослідницькі університети -- исследовательские университеты -- якість освіти -- качество образования -- сільськогосподарська освіта -- сельскохозяйственное образование -- моделі університетів -- моделиуниверситетов -- каліфорнійська модель університетів -- калифорнийская модель университетов -- американський дослідницький університет -- американский исследовательский университет -- реформування освіти -- реформирование образования
Анотація: Аналізується сучасний стан та питання реформування вищої аграрної освіти і науки в Україні. Розглядається невідповідність між результатами надання ВНЗ освітніх послуг та потребами аграрного сектору країни. Наводиться характеристика американського дослідницького університету. Надано пропозиції з підвищення якості підготовки фахівців у сфері вищої аграрної освіти.

Утримувачі документа:
КЗК "ДОУНБ"

Знайти схожі

8.


    Коломієць, Тетяна Вікторівна (аспірант; Вінницький національний аграрний університет).
    Формування аграрної інноваційної системи як шлях до накопичення інтелектуального капіталу підприємств агросектору [Текст] / Т. В. Коломієць // Економіка АПК : міжнародний науково-виробничий журнал . - 2016. - № 11. - С. 94-99 : табл.; рис. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.32
Рубрики: Економіка
   Экономика

   Економіка сільського господарства

   Экономика сельского хозяйства

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
аграрний сектор -- аграрный сектор -- сільське господарство -- сельское хозяйство -- інтелектуальний капітал -- интеллектуальный капитал -- науково-дослідні роботи -- научно-исследовательские работы -- наукові дослідження -- научные исследования -- інноваційний процес -- инновационный процесс -- інноваційний розвиток -- инновационное развитие -- аграрна наука -- аграрная наука -- аграрна освіта -- аграрное образование -- інноваційні системи -- инновационные системы -- аграрна інноваційна система -- аграрная инновационная система
Анотація: Розкрито питання необхідності формування та накопичення інтелектуального капіталу в межах функціонування аграрних суб'єктів господарювання. Визначено, що формування інтелектуальних ресурсів й їхня капіталізація тісно зв'язані з інноваційними процесами. Підкреслено важливість реформування сучасної системи аграрної освіти та науки для продукування актуальних наукових досліджень і розробок, норма віддачі яких (згідно з міжнародними дослідженнями) є доволі високою. Запропоновано створення аграрної інноваційної системи як сукупності інститутів аграрної сфери, які, перебуваючи у зв'язку та взаємодії, генерують і поширюють знання й технологій та забезпечують їхнє перетворення в інноваційні ресурси, необхідні для агропідприємств, держави й суспільства. Розроблено загальний алгоритм функціонування такої системи у сучасних умовах господарювання, керуючись принципами рівного доступу агровиробників до розробок.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Знайти схожі

9.


    Мельник, Людмила Юріївна (кандидат економічних наук; доцент; докторант; Уманський національний університет садівництва).
    Інтеграція освіти, науки та виробництва в економіці знань аграрної сфери [Текст] / Л. Ю. Мельник // Економіка АПК : міжнародний науково-виробничий журнал . - 2017. - № 11. - С. 67-73 : табл.; рис. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.32
Рубрики: Економіка
   Экономика

   Економіка сільського господарства

   Экономика сельского хозяйства

Кл.слова (ненормовані):
аграрна сфера -- аграрная сфера -- аграрний сектор -- аграрный сектор -- аграрна освіта -- аграрное образование -- аграрна наука -- аграрная наука -- аграрне виробництво -- аграрное производство -- процеси інтеграції -- процессы интеграции -- інтеграційні процеси -- интеграционные процессы -- еволюційний розвиток -- эволюционное развитие -- економіка знань -- экономика знаний -- інтеграційні моделі -- интеграционные модели -- агропромислова інтеграція -- агропромышленная интеграция
Анотація: Запропоновано й охарактеризовано тривимірну модель інтеграції науки, освіти та виробництва в економіці знань аграрної сфери. Розглянуто процес інтеграції аграрної освіти, науки та виробництва з погляду еволюційного розвитку, фактори, що впливають на розвиток агропромислової інтеграції, трактування поняття «інтеграція аграрної освіти, науки та виробництва». Встановлено, що тристороння інтеграція науки, освіти й виробництва - це, по суті, ключовий напрям розвитку економіки знань, тому що вона дає змогу ефективно розв'язати завдання комплексного своєчасного забезпечення інноваційхни процесів.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Знайти схожі

10.


    Шебанін, В'ячеслав Сергійович (доктор технічних наук; професор; академік НААН; ректор Миколаївського національного аграрного університету).
    Дуальна форма освітньої підготовки висококваліфікованих фахівців для аграрної сфери України [Text] / В. С. Шебанін // Економіка АПК : міжнародний науково-виробничий журнал . - 2018. - № 3. - P13-23 : рис. - статья на англ. языке. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.32
Рубрики: Економіка
   Экономика

   Економіка сільського господарства

   Економіка сільського господарства

   Україна
    Украина

    Миколаївська область

    Николаевская область

Кл.слова (ненормовані):
аграрний сектор -- аграрный сектор -- сільське господарство -- сельское хозяйство -- підготовка фахівців -- подготовка специалистов -- кадровий потенціал -- кадровый потенциал -- аграрна освіта -- аграрное образование -- вища освіта -- высшее образование -- дуальна освіта -- дуальное образование -- дуальні форми навчання -- дуальные формы обучения -- аграрні університети -- аграрные университеты -- навчально-виробничі консорціуми -- учебно-производственные консорциумы
Анотація: Розкрито сутність і значення дуальної форми здобуття освіти у професійній підготовці висококваліфікованих фахівців. Висвітлено особливості запровадження дуального навчання у Миколаївському національному аграрному університеті. Показано, що впровадження дуальної форми здобуття освіти у є запорукою підвищення якості підготовки фахівців з урахуванням вимог роботодавців. Обгрунтовано, що дуальна форма здобуття освіти передбачає використання найновіших наукових досягнень, інноваційних розробок і технологій не лише університетської науки і виробництва, а й досягнень академічної науки. Найбільш вдалою організаційною формою співпраці визначено Навчально-науково-виробничий консорціум аграрних закладів вищої освіти, науково-дослідних установ та виробничих підприємств України. Доведено, що впровадження елементів дуального навчання реально підвищує рівень практичної підготовки здобувачів вищої освіти, формує й розвиває у них фахові компетенції, сприяє процесу адаптації до професійної діяльності, забезпечує рівновагу між попитом та пропозицією фахівців на ринку праці. За результатами проведеного моніторингу регіонального ринку праці та запитів роботодавців визначено необхідність поступового приведення державного замовлення у закладах вищої освіти до потреб ринку праці у Миколаївській області й забезпечення підприємств аграрної сфери кваліфікованими фахівцями, досягнення стійкої динаміки і закріплення. Визначено коло основних завдань, вирішення яких дасть можливість забезпечити аграрний сектор економіки Миколаївської області компетентними кадрами, здатними організувати високопродуктивне, ефективне й ресурсоощадне виробництво в умовах інноваційного розвитку.

Перейти к внешнему ресурсу: текст статьи
Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Дод.точки доступу:
Миколаївський національний аграрний університет \о нем\

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-27 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)