Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (16)Каталог книг НМетАУ (до 2022 року) (3)Мережеві ресурси (7)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=восприятие<.>
Загальна кількість знайдених документів : 115
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Nieh, Fang-Pei (Departament of Food and Beverage Management; Vanung University; Taiwan; R.O.C.).
    Correlations between brand equity, customer cognitive value, and customer loyalty [Text] : (in quick service restaurant industry) / F. -P. Nieh, C. -Y. Pong = Кореляція між вартістю бренду, сприйняттям кореляції споживачами та лояльністю клієнтів : на прикладі ресторанів швидкого харчування / Ф.-П.Ніє, Ч.-Ю. Понг = Корреляция между стоимостью бренда, восприятием стоимости потребителями и лояльностью клиентов : на примере ресторанов быстрого питания / Ф.-П.Ние, Ч.-Ю. Понг // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 3. - P. 425-435 : рис., табл. - Библиогр. в конце ст. - Статья на английском языке. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.431(ТАІ)-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика общественного питания

   Економіка громадського харчування

   Tайвань
    Taiwan

Кл.слова (ненормовані):
восприятие ценности потребителем -- сприйняття цінності споживачем -- customer cognitive value -- интенсивность брендов -- інтенсивність брендів -- brabnd intensity -- лояльность клиентов -- лояльність клієнтів -- customer loyality -- стоимость бренда -- вартість бренду -- brand equity -- целостность бренда -- цілісність бренду -- brand integrity -- экстенсивность бренда -- екстенсивність бренду -- brand extensity -- громадське харчування -- общественное питание -- ресторани швидкого харчування -- рестораны быстрого питания
Анотація: Quisk service restaurant industry is booming in Taiwan besause of rapid development of economy, qusk growth of national income, change of lifestyle, increase of female employment etc., the trend ti eat out is daining its popularity. Quisk service restaurant industry therefore has to continiosly provide customers with multiple products to relate the restourant srevice with quality and value standards in their minds. Satisfying customers is the key to sucessful and sustainable profit managenet.
Показано, что сектор ресторанов быстрого питания на Тайване переживает стремительный рост, который связан с быстрым ростом национального дохода, изменением стиля жизни, ростом трудоустроенности женщин и т.д. - питание вне дома становится все популярней. Рестораны быстрого питания должны постоянно обеспечивать клиентов множеством продуктов высокого качества. Удовлетворение потребностей клиентов и закрепление в их сознании высоких стандартов сервиса - ключ к устойчивой прибыльности бизнеса.
Показано, що сектор ресторанів швидкого харчування на Тайвані переживає стрімке зростання, пов'язане зі швидким зростанням національного доходу, зміною стилю життя, ростом працевлаштування жінок тощо - харчування поза домом набуває популярності. Ресторани швидкого харчування мають постійно забезпечувати клієнтів значною кількістю продуктів високої якості. Задоволення потреб клієнтів та закріплення в їхній свідомості високих стандартів сервісу - ключ до стійкої прибутковості бізнесу.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Pong, Ching-Young (Correspondence autor; Departament of Food and Beverage Management; Taipei College of Maritime Technology; Taiwan; R.O.C.)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Rahman, Saleem (Departament of Management Sciences; Professor; Igra University; Islamabad).
    Ethnocentrism tendenices of consumers [Text] : evidence from Pakistan / S. Rahman, K. M. Bashis = Етноцентризм споживачів : дані щодо Пакистану / С. ур Раман, М.Башір Хан = Этноцентризм потребителей : данные по Пакистану / С. ур Раман, М.Башир Хан // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 3. - P. 436-445 : табл., рис. - Статья на английском языке. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.422(5ПАК)
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика внутренней торговли

   Економіка внутрішньої торгівлі

   Пакистан
    Пакістан

    Pakistan

Кл.слова (ненормовані):
восприятие качества -- сприйняття якості -- perceived quality -- зарубежные товары -- зарубіжні товари -- foregn products -- маркетинговые стратегии -- маркетингові стратегії -- markening strategies -- намерение приобрести -- намір купити -- purchasse antention -- потребители -- споживачі -- consumers -- этноцентризм -- етноцентризм -- ethnocentrism -- импортные товары -- імпортні товари -- товары местного производства -- товари місцевого виробництва -- товарные преимущества -- товарні переваги
Анотація: On one hand, consumers are relictant to buy impirted, and on the other hand, producers are trying to judge and evaluate consumers' attitudes and tendetcies towards their ptoducts based on their marketing and promotional activities in developing countries. In this regard very little is known about consumers' choice of imported or local products in developing countries. The objective of our study is to exmine this relationship and importance of consumers' attitude towards imported and local products and thier ethnocentrism tendencies in order to know now and why they prefer any or both products in the context of Pakistan.
Обосновано, что с одной стороны, потребители не спешат приобрести импортные товары, с другой - производители стараются определить отношение потребителей к определенным товарам на основе маркетинговых действий в развивающихся странах. В этой связи малоисследованной остается проблема выбора потребителями товаров импортных или местных. Исследовано отношение потребителей к импортным и местным товарам, оценено значение этноцентризма в их поведении для определения товарных преимуществ на примере Пакистана.
Обгрунтовано, що з одного боку, споживачі не поспішають купувати імпортні товари, з іншого - виробники намагаються визначити ставлення споживачів до певних товарів на основі маркетингових дій в країнах, що розвиваються. В цілому малодослідженою залишається проблема вибору споживачем товарів імпортних або місцевих. Досліджено ставлення споживачів до імпортних та місцевих товарів, оцінено значення етноцентризмуив їхній поведінці для визначення товарних переваг на прикладі Пакістану.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Bashir Khan, Muhammad (Corresponding autor; Departament of Management Sciences; Igra University; Islamabad; Pakistan)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Valencia-de Lara, Pilar (Ph.D. (Economics and Business Sciences); Associate Professor; (Faculty of Social Sciences); University Castilla-La-Mancha; Span).
    Persohality traits and attitudes of an entrepreneur: an empirical study [Text] / Р. Valencia-de Lara, H. Arague-Hontangas = Індивідуальні риси характеру та установки підприємця : емпіричне дослідження / П.Валенсіа-де Лара, Н.Арак-Хонтангас = Индивидуальные черты характера и установки предпринимателя : эмпирическое исследование / П.Валенсиа-де Лара, Н.Арак-Хонтангас // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 3. - P. 350-358 : табл. - Статья на английском языке. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.012.1 + 88.4
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Микроэкономика

   Мікроекономіка

Кл.слова (ненормовані):
восприятие возможностей -- сприйняття можливостей -- perceptions of opportunities -- восприятие рисков -- сприйняття ризиків -- risks'perseptions -- индивидуальные черты характера -- індивідуальні риси характеру -- personality trait -- оптимизм -- оптимізм -- optimism -- предпринимательство -- підприємництво -- entrepreneurship -- установки предпринимателя -- установки підприємця -- attitudes -- підприємницька психологія -- предпринимательская психология
Анотація: In this stury we analyze the effect of certain factors of potential enterpreners in implementation of a company. The empirical analysis allows us to contrast the hypotheses through a logistie analysis.
Проанализировано влияние определенных факторов на потенциальных предпринимателей при принятии решения об основании компании. Выдвинутые гипотезы подвергнуты логистическому анализу.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Arague-Hontangas, Hatividad
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.


    Єременко, Олександр (доктор філософських наук; професор кафедри філософії культури і культурології Східноукраїнського національного університету ім. Володимира Даля).
    Історична подія очима учасників і спостерігачів = Историческое событие глазами участников и наблюдателей / О. Єременко // Социология: теория, методы, маркетинг. - 2016. - № 4. - С. 164-180. - Библиогр.: с. 180 (3 назв.). - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ . - ISSN 1563-3713
УДК
ББК 60.52
Рубрики: Социология
   Соціологія

   Социология общества, 2014 г.

   Соціологія суспільства, 2014 р.

   Україна
    Украина

    Луганск

Кл.слова (ненормовані):
восприятие целостности событий -- сприйняття цілосності подій -- интервьюирование -- інтерв'ювання -- информация в восприятии событий -- інформація у сприйнятті подій -- исторические события -- історичні події -- методы исследований -- методи досліджень -- наблюдатели событий -- рефлексія віни -- рефлексия вины -- случайность в событиях -- випадковість у подіях -- социологические исследования -- соціологічні дослідження -- участники событий -- учасники подій -- эмоционально-ценностное отношение к событиям -- емоційно-ціннісні відношення до подій
Анотація: Анализируются особенности восприятия событий, которые происходили в Луганске весной и летом 2014 года, наблюдателями и участниками этих событий. Исследование было проведено методом глубинного интервьюирования.


Знайти схожі

5.


    Лісовський, Антон (канд. пед. наук; доцент кафедри дидактичної лінгвістики та літературознавства; Житомирський ун-т).
    Аксіоми методики / Антон Лісовський // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 1. - С. 32-35. - В обл. библиотеке
УДК
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
анализ художественного текста в школе -- аналіз художнього тексту в школі -- викладання літератури як мистецтва слова -- восприятие художественного текста -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- методические принципы -- методичні принципи -- преподавание литературы как искусства слова -- принципи навчання -- принципы обучения -- сприйняття художнього тексту -- целостность художественного произведения -- цілісність художнього твору
Анотація: Досліджуються деякі фундаментальні принципи методики викладання літератури, зокрема принцип вивчення літератури як мистецтва слова, що передбачає вивчення і аналіз літературних творів різних жанрів в їх художній цілісності. Аналізуються рівні сприйман ня художнього твору та аналіз літературного твору в школі.


Знайти схожі

6.


    Бербенець, Людмила
    Аромат як метафора тексту / Людмила Бербенець // Слово і час : Науково-теоретичний журнал. - 2009. - № 11. - С. 28-38. - Бібліографія : С.37-38 : 34 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

   Німеччина
    Германия

Кл.слова (ненормовані):
аромат -- восприятие запахов -- двойное кодирование текста -- запахи -- интерпретация художественного текста -- інтерпретація художнього тексту -- кодування тексту -- литературный пастиш -- література Німеччини -- літературний пастиш -- метафора текста -- метафора тексту -- немецкая литература -- обоняние -- образ митця -- образ художника -- персоналии писателей -- персоналії письменників -- подвійне кодування -- постмодернизм -- постмодернізм -- психоаналитическая интерпретация литературных текстов -- психоаналітична інтерпретація літературних текстів -- сприйняття запахів
Анотація: Запропоновано новий підхід до розуміння роману Патріка Зюскінда "Парфуми: історія одного вбивці". Текст роману - складний пастиш: він містить низку мотивів, уривків, алюзій з різних творів і джерел. Інтерпретація роману залежить від компетенції читача . Образ головного героя роману постає як втілення образу митця-постмодерніста.


Дод.точки доступу:
Зюскінд, Патрік \о нем\; Парфуми: історія одного вбивці, роман \о произв.\

Знайти схожі

7.
   06
   Л 89


Львівська політехника

    Яців, М. Б.
    Архітектурно-інженерні аспекти реновації актового залу і навчального корпусу Національного університету “Львівська політехніка” / М. Б. Яців, Е. А. Нестерович // Вісник / Львів. політех. - Львів : Вид-во НУ "Львівська політехніка", 2018. - № 893: Архітектура. - С. 122-128. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Архітектура
   Архитектура

   Цивільна архітектура

   Гражданская архитектура

   Вища освіта

   Высшее образование

Кл.слова (ненормовані):
реновація -- реновация -- сприйняття інтер’єру -- восприятие интерьера -- природне освітлення -- естественное освещение -- світловий дискомфорт -- световой дискомфорт -- методи освітлення -- методы освещения -- акустика залів -- акустика залов -- реверберація -- реверберация -- артикуляція -- артикуляция


Дод.точки доступу:
Нестерович, Е. А.; Львівська політехника
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

8.
    (Немає відомостей про примірники)
Шифр: В4/2005/4
   Журнал

Вестник Московского университета. Сер. 18. Социология и политология. - 1946 . - Виходить кожного кварталу
2005р. № 4
Зміст:
Федоркин, И. С. Гражданское общество в России: проблемы и трудности формирования / И.С. Федоркин. - С.3-13
Зайцев, В. В. Российская государственность и модернизация партийной системы / В.В. Зайцев. - С.14-23
Бляхман, Б. Я. Гражданское общество: теоретическая конструкция или практическая реальность? / Б.Я. Бляхман. - С.32-49
Рассадина, Т. А. Механизмы процесса трансформаций традиционных ценностей / Т.А. Рассадина. - С.50-64
Рахманов, А. Б. К критике мир- системной теории И. Валлерстайна / А.Б. Рахманов. - С.65-81
Ежов, О. Н. Проблема жизненного пути в западной социологии / О.Н. Ежов. - С.82-95
Турлак, В. А. Радиационное загрязнение окружающей среды как глобальная социально- экологическая проблема / В.А. Турлак. - С.98-112
Анисимцев, И. В. Иммиграционная политика Японии: сохранение национальной идентичности в условиях глобализации / И.В. Анисимцев. - С.113-125
Афанасьев, В. В. Освальд Шпенглер о международной политике / В.В. Афанасьев. - С.126-138
Лебедева, М. М. Восприятие социальной организации мира в современных российских исследованиях по международным отношениям / М.М. Лебедева. - С.139-152
Носкова, А. В. О влиянии различных факторов на сохранение до 20 в. расширенной структуры семьи в России / А.В. Носкова. - С.153-165
Немає відомостей про примірники
Знайти схожі
Перейти до описів статей

9.
    (Немає відомостей про примірники)
Шифр: В4/2006/3
   Журнал

Вестник Московского университета. Сер. 18. Социология и политология. - 1946 . - Виходить кожного кварталу
2006р. № 3
Зміст:
Кухтевич, С. Н. Постарение населения Земли как социокультурная проблема / С.Н. Кухтевич, В.И. Добрынина. - С.3-10
Цыганков, П. А. Восприятие расширения ЕС населением приграничных районов России: к методологии анализа проблемы / П.А. Цыганков. - С.11-26
Рязанцеп, И. П. Социология региона как теория среднего уровня: к постановке проблемы / И.П. Рязанцеп. - С.39-55
Казакова, А. Ю. Бомж в зеркале общественного мнения: знак оценки, интенсивность, искренность / А.Ю. Казакова. - С.77-87
Старков, А. М. Проблемы процесса воздействия социальных факторов на повышение эффективности экономики предприятий / А.М. Старков. - С.88-105
Макарова, М. Н. Факторы и механизмы взаимосвязи профессионального образования и рынка труда / М.Н. Макарова. - С.106-122
Петров, А. В. Социальные практики молодежи: механизмы структурирования и идентификации / А.В. Петров. - С.123-134
Емчура, т. Современная молодежь и каналы ее социализации / т. Емчура. - С.135-140
Немає відомостей про примірники
Знайти схожі
Перейти до описів статей

10.


    Кім, Рені Бо (доцент Бізнес-школи Університету Хяньянь; м.Сеул; Південна Корея; PhD (економіка)).
    Визначальні чинники відношення споживачів до інформації про безпеку продуктів харчування / Р. Б. Кім // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 1. - С. 359-366 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.422.5в6-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Торговля отдельными видами товаров

   Торгівля окремими видами товарів

Кл.слова (ненормовані):
защита прав потребителей -- захист прав споживачів -- качество продукции -- якість продукції -- клиентское восприятие -- клієнтське сприйняття -- опасные продукты питания -- небезпечні продукти харчування -- оповещение о рисках -- сповіщення про ризики -- пищевая промышленность -- харчова промисловість -- потребительская безопасность -- споживча безпека -- потребительская информация -- споживча інформація -- потребительские риски -- споживчі ризики -- продовольственные кризисы -- продовольчі кризи -- довіра споживачів -- доверие потребителей -- СМИ -- ЗМІ -- средства массовой информации -- засоби масової інформації -- экологично чистотые продукты -- екологічно чисті продукти
Анотація: Показано, що споживачі стають все більш свідомими стосовно безпеки, екологічної чистоти і корисності продуктів харчування, оскільки у світі назріває продуктова криза і безпека продуктів стає глобальною проблемою. Погана репутація відносно донесення інформації про небезпечні продукти харчуваня може спрямувати розвиток харчової промисловості і збільшувати недовіру споживачів. Сприйняття споживачами харчових ризиків тісно пов'язане з тим, як ЗМІ подають цю інформацію. Розглянуто вплив чинників сповіщення про ризики на клієнтське сприйняття, підкреслено важливість сповіщення про ризики, пов'язані з продуктами. Висновки дослідження дають уявлення про чинники, що визначають відгук споживачів на донесення інформації про небезпечні продукти.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)