Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (13)Періодичні видання (друковані) (1)Мережеві ресурси (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=компетентність<.>
Загальна кількість знайдених документів : 493
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.


    Гриценко, Андрій (аспірант Бердянського ДПУ; заступник директора Слоутської НВК Сумської області).
    Роль шкільного учителя у процесі формування інформаційної компетентності у старшокласників [Текст] / А. Гриценко // Історія в школі : науково-методичний журнал для вчителів. - 2013. - № 9. - С. 17-19. - Библиогр.: с. 19. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.266.3(4Укр)
Рубрики: Методика викладання Історії
   Методика преподавания истории

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
методика викладання навчальних предметів -- методика преподавания учебных предметов -- викладання історії -- преподавание истории -- інформаційна компетентність старшокласників -- информационная компетентность старшеклассников -- інформатизація навчання -- информатизация обучения -- використання технічних засобів у навчанні -- использование технических средств в обучении -- мотивація учнів до навчання -- мотивация учеников к обучению -- використання інтернету у навчанні -- использвание интернета в обучении -- компетентнісно-орінтований підхід у навчанні -- компетентностно-ориентированный подход в обучении -- види інформаційних компетентностей -- виды информационных кмпетенций
Анотація: Про теоретичні основи формування інформаційної компетентності школярів.

Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ (23.10.2013р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

2.


    Козик, Василь Васильович (кандидат економічних наук; професор; завідувач кафедри економіки підприємств та інвестицій Національного університету "Львівська політехніка"; м.Львів; Україна).
    Формування професійних компетентостей фахівця економічного профілю [Текст] / В. В. Козик, С. Й. Воробець, О. Л. Мищишин // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 7. - С. 306-315 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.497 + 74.58
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика образования

   Економіка освіти

   Высшее экономическое образование

   Вища економічна освіта

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
бизнес-модели -- бізнес-моделі -- взаимно интегрированнеые бизнес-процессы -- взаємно обумовлені бізнес-процеси -- ВУЗы -- ВНЗи -- высшие учебные заведения -- вищі навчальні заклади -- карты компетентностей -- карти компетентностей -- компьютерное моделирование -- комп'ютерне моделювання -- образовательная подготовка -- освітня підготовка -- профессиональеая компетентность -- професійна компетентність -- рынок труда -- ринк праці -- рыночные потребности -- ринкові потреби -- специалисты -- спеціалісти -- специальные дисциплины -- спеціальні дисципліни -- управленческая методология -- управлінська методологія -- учебные программы -- учбові програми -- экономисты -- економісти -- экономические кадры -- економічні кадри
Анотація: Розглянуто методологічні підходи до створення моделі формування професійних компетентностей фахівця економічного профілю, які реалізуються в результаті вивчення системи дисциплін, передбачених програмою підготовки. Підготовка фахівця представлена бізнес-моделлю у вигляді системи інтегрованих між собою бізнес-процесів, які формалізують навчальний процес. Результатом реалізації такої бізнес-моделі є система компетентностей, адекватних вимогам до відповідних фахівців на ринку праці.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Воробець, Степан Йосипович (кандидат економічних наук; професор; завідувач кафедри економіки підприємств та інвестицій Національного університету "Львівська політехніка"; м.Львів; Україна); Мищишин, Ольга Львівна (асистент кафедри економіки підприємств та інвестицій Національного університету "Львівська політехніка"; м.Львів; Україна); AllFusion Process Modeler, специализированное программное обеспечение \о произв.\; О высшем образовании, Закон Украины \о произв.\

Знайти схожі

3.


    Майданюк, Аніта (педагог).
    Небезпечний град : заняття для старших дошкільнят / А. Майданюк // Дошкільне виховання. - 2016. - № 7. - С. 30-31 : цв.ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Дошкільна педагогіка

   Образование. Педагогика

   Дошкольная педагогика

Кл.слова (ненормовані):
старші дошкільнята -- життєва компетентність -- дослідницька діяльність -- аплікації -- правила поведінки під час граду -- фізкультхвилинки -- народні прекмети -- старшие дошкольники -- природоведение -- жизненная компетентность -- исследовательская деятельность -- аппликации -- правила поведения во время града -- физкульминутки -- народные приметы -- природні явища літа -- природные явления лета
Анотація: Подано занятття про природне явище - град та подано правила поведінки під час граду.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Дошк_вихов_2016_7\12.pdf

Дод.точки доступу:
Градинки на травичці, аплікація \о произв.\; Віслючок і град, казка \о произв.\; Як утворюється град, розповідь \о произв.\

Знайти схожі

4.


    Низковська, Олена (методист вищої категорії; начальник відділу дошкільного розвитку).
    Соціально-економічнй освіті - новий подих / О. Низковська // Дошкільне виховання. - 2016. - № 3. - С. 6-8. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.1
Рубрики: Дошкільна педагогіка
   Дошкольная педагогика

Кл.слова (ненормовані):
життєва компетентність -- соціальне виховання -- економічне виховання -- фінансова освіта -- міжнародні освітні проекти -- тренінги -- житейская компетентность -- социальное воспитание -- экономическое воспитание -- финансовое образование -- международные образовательные проекты -- треннинги -- дошкільна освіта -- дошкольное образование
Анотація: Розповідається про програму соціальної й фінансової освіти дітей "Афлатун"

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Дошк_вихов_2016_3\3.pdf
Утримувачі документа:
НБ МДУ

Дод.точки доступу:
Сулімова, Світлана (регіональний тренер Вінницької обласної молодіжної організації "Школа рівних можливостей") \о ней\; Сулава, Кетеван (керівник програми "AfІatoun InternationaІ" у країнах Східної Європи і Центральної Азії) \о ней\; Афлатун, програма соціальної й фінансової освіти \о произв.\; Всеукраїнська інструктивно-методична нарада \о ней\Інститут модернізації змісту освіти, державна наукова установа \о ней\; Школа рівних можливостей, Вінницька обласна молодіжна громадська організація \о ней\; AfІatoun InternationaІ, міжнародна фундація \о ней\

Знайти схожі

5.


    Рудевич, Наталія (кандидат технічних наук; доцент; Національний технічний університет "ХПІ").
    Формування організаційно-управлінської компетентності майбутніх інженерів з автоматизації енергосистем / Н. Рудевич // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. - 2016. - № 2. - С. 87-98. - Бібліогр. в кінці ст. 6 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
інженери з автоматизації енергосистем -- инженеры по автоматизации энергосистем -- організаційно-управлінська компетентність -- организационно-управленческая компетентность -- подготовка кадров -- підготовка кадрів -- функції управління -- функции управления -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения
Анотація: Визначено, що зміст управлінської діяльності майбутніх інженерів з автоматизації енергосистем може бути відображений за допомогою 5 основних функцій менеджменту: планування, організація, керівництво, мотивація, контроль.Розглянуто зміст кожної функції в межах науково-дослідної, проектної, експлуатаційної діяльності майбутніх інженерів з автоматизації енергосистем. Розроблено алгоритм навчання для формування організаційно-управлінської компетентності майбутніх фахівців на основі причинно-наслідкової моделі змісту функцій управління.

Утримувачі документа:
НБ УІПА

Знайти схожі

6.


    Лук'янова, Світлана (вихователь-методист).
    Люби свою родину - вона в тебе єдина : заняття для дітей середньої групи / С. Лук'янова, І. Фурманова // Дошкільне виховання. - 2016. - № 6. - С. 25-27. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Моральное воспитание

   Теорія і методика виховання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика воспитания

Кл.слова (ненормовані):
діти середньої групи -- дошкільні навчальні заклади -- родинне виховання -- моральне виховання -- життєва компетентність -- ігри -- фотоколажи -- вправи -- дети средней группы -- дошкольные учебные заведения -- семейное воспитание -- моральное воспитание -- жизненная компетентность -- игры -- фотоколлажи -- упражнения -- моральне виховання -- моральное воспитание
Анотація: Подано розробку заняття про сім'ю, родинні стосунки, їхнє значення для кожної людини.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Дошк_вихов_2016_6\10.pdf
Утримувачі документа:
НБ МДУ

Дод.точки доступу:
Фурманова І., Ірина (вихователь); Будиночок, пальчикова гра \о ней\Що вміє робити матуся, гра-імітація \о ней\; Що може тато, гра-імітація \о ней\; Передай клубочок, гра \о ней\; Серце родини, вправа \о произв.\; Подарунок для найрідніших, творча майстерня \о ней\

Знайти схожі

7.


    Воробієнко, Петро (доктор технічних наук; професор; ректор).
    Компетентнісний підхід у вищій освіті - від теорії до практики / П. Воробієнко, А. Ложковський // Вища школа : науково-практичне видання. - 2016. - № 6. - С. 13-20 : табл. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
компетентністний підхід -- компетентностный подход -- професійна компетентність -- профессиональная компетентность -- підготовка фахівців -- подготовка специалистов -- інформаційне суспільство -- информационное общество -- вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- вищі технічні навчальні заклади -- высшие технические учебные заведения -- методологія професійної підготовки -- методология профессиональной подготовки -- типові інженерні задачі -- типовые инженерные задачи
Анотація: Розкрито сутність компетентністного підходу на сучасному етапі підготовки майбутніх фахівців у контексті їх навчання у вищому навчальному закладі. Розроблено основні положення методології професійної підготовки студентів бакалавру та магістратури вищого технічного навчального закладу з позицій компетентнісного підходу. Основою запропонованої методології є визначення об'єкта та предмета діяльності як основної складової компетенцій випускника ВНЗ.


Дод.точки доступу:
Ложковський, Анатолій (доктор технічних наук; професор; завідувач кафедри комутаційних систем)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

8.


    Войціх, Інна (викладач кафедри психології).
    Критерії та показники сформованості емоційної компетентності майбутніх психологів / І. Войціх // Вища школа : науково-практичне видання. - 2016. - № 6. - С. 89-96 : табл. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
студенти-психологи -- студенты-психологи -- емоційна компетентність -- эмоциональная компетентность -- критерії сформованості емоційної компетентності -- критерии сформированности эмоциональной компетентности -- показники сформованості емоційної компетентності -- показатели сформированности эмоциональной компетентности -- вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- майбутні психологи -- будущие студенты -- когнітивний критерій -- когнитивный критерий -- діяльносний критерій -- деятельностный критерий -- особистісний критерій -- личностный критерий -- мотиваційно-ціннісний критерій -- мотивационно-ценностный критерий
Анотація: Визначені критерії та показники сформованості емоційної компетентності майбутніх психологів. Розкрити показники та критерії емоційної компетентності майбутніх психологів через єдність її структурних компонентів. Компонентами емоційної компетентності майбутніх психологів визначено: когнітивний, діяльнісний, особистісний, мотиваційно-ціннісний. Означені структурні компоненти були покладені в основу розробки критеріїв та відповідних їм показників і рівнів, що характеризують сформованість емоційної компонентності майбутніх психологів у результаті професійної підготовки.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

9.


    Яценко, Світлана (завідувач).
    Маленькі кулінари в дитсадку і вдома / С. Яценко, А. Якубович, О. Потапова // Дошкільне виховання. - 2016. - № 6. - С. 18-21. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика виховання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика воспитания

Кл.слова (ненормовані):
трудове виховання -- старші дошкільнята -- життєва компетентність -- робота з батьками -- заняття з кулінарії -- фізичний розвиток -- розвиток мовлення -- розвиток математичних здібностей -- соціальні навички -- емоційний розвиток -- конкурси -- змагання -- трудовое воспитание -- старшие дошколдьники -- жизненная компетентность -- работа с родителями -- занятия по кулинарии -- физическое развитие -- развите речи -- развитие математических способностей -- социальные навычки -- эмоциональное развитие -- конкурсы -- соревнования -- дошкільні навчальні заклади -- дошкольные учебные заведения -- досвід кулінарної діяльності -- опыт кулинарной деятельности
Анотація: Вкрай важливо, аби педагоги й батьки вихованців почувалися єдиною командою, що робить спільну справу. Таким об'єднавчим чинником для дітей, вихователів та батьків одного з київських дитсадків стали заняття з кулінарії. Розглянуто досвід такої кулінарної діяльності.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Дошк_вихов_2016_6\7.pdf
Утримувачі документа:
НБ МДУ

Дод.точки доступу:
Якубович, Алла (вихователь-методист); Потапова, Олена (вихователь); Майстер-шеф, заняття для старших дошкільнят \о них\; Харчуємося правильно, конкурс \о нем\Приготування страви, конкурс \о нем\; Кмітливий кухар, конкурс \о нем\; Презентація страв, конкурс \о нем\; Прибиральний, конкурс \о нем\

Знайти схожі

10.


    Панфілов, Юрій (кандидат психологічних наук; професор; Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут").
    Методика формування комунікативної компетентності майбутнього лідера-менеджера / Ю. Панфілов, Л. Грень, В. Бондаренко // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. - 2016. - № 2. - С. 10-19. - Бібліогр. в кінці ст. 9 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
комунікативна компетентність -- коммуникативная компетентность -- подготовка менеджеров -- підготовка менеджерів -- процес навчання -- процесс обучения -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- лідери-менеджери -- лидеры-менеджеры -- професійне спілкування -- профессиональное общение -- майстер-класи -- мастер-классы -- навчальний процес -- учебный процесс -- навчальні дисципліни -- учебные дисциплины -- комунікативний потенціал особистості -- коммуникативный потенциал личности -- ділові ігри -- деловые игры -- драми спілкування -- драмы общения -- тренувальні вправи -- тренировочные упражнения
Анотація: Розглянуто актуальність проблеми формування комунікативної компетентності майбутнього лідера-менеджера, однією з головних функцій якого є робота з людьми. Розкрито зміст поняття "комунікативна компетентність". Розкрито способи її формування у майбутніх лідерів-менеджерів у процесі навчання в НТУ "ХПІ" й основні шляхи їх застосування у практичній діяльності. У роботі розкрито зміст поняття «комунікативна компетентність», що розглядається як система внутрішніх ресурсів, необхідних для побудови ефективної міжособистісної взаємодії у процесі спілкування. Проаналізувавши погляди різних вчених щодо важливості комунікативної компетентності у професійному спілкуванні, показано, що вона сприяє професійному успіху і кар’єрному зростанню фахівця, допомагає йому відповідати сучасним вимогам суспільства до особистості як високому професіоналу й людині високої культури. Показано значення діагностики комунікативної компетентності для аналізу складу тих внутрішніх засобів діяльності, які використовуються у процесі спілкування. Розглянуто способи її формування у майбутніх лідерів-менеджерів у процесі навчання в НТУ «ХПІ» й основні шляхи їх застосування у практичній діяльності. Розкрито зміст майстер-класу як технології формування комунікативної компетентності майбутнього лідера-менеджера, проведеного кафедрою педагогіки і психології управління соціальними системами НТУ «ХПІ», в якому взяли участь представники ВНЗ м. Харкова та навчальних закладів Харківської област

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Теорія_і_практика_управл_соц_системами_2016_2\2.pdf
Утримувачі документа:
НБ УІПА

Дод.точки доступу:
Грень, Лариса (кандидат педагогічних наук; доцент; Національний технічний університет "ХПІ"); Бондаренко, В. (інженер; Національний технічний університет "ХПІ"); Національний технічний університет "Харківський політехнічний університет" \о нем\

Знайти схожі

11.


    Хом'як, Іван (доктор педагогічних наук; зав. кафедрою української мови і літератури ).
    Трансформаційний зміст сучасного уроку мовлення [Текст] / І. Хом'як // Дивослово : науково-методтчний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2016. - № 9. - С. 6-9. - Бібліогр.: с. 9. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 0130-5263
ББК 74.268.1
Рубрики: Метотика викладання української мови
   Методика преподавания украинского языка

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
сучасний урок української мови -- класифікація уроків мовлення -- структура уроку мовлення -- комукативна компетентність -- трансформаційний зміст уроків мовлення -- лінгводидактика -- урок-комунікація -- уроки формування комунікативної компетентності -- современный урок украинского языка -- класификация уроков языка -- структура урока языка -- комуникативная компетентность -- трансформационое содержание уроков языка -- лингводидактика -- урок-комуникация -- уроки формирование комуникативной компетентности
Анотація: Проаналізовано трансформаційний характер змісту уроку мовлення; схарактеризовано класифікації уроків розвитку мовлення з вибірковою ілюстрацією їхньої структури.

Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді ім М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ - Б.ц. (вільний)

Знайти схожі

12.


    Варзацька, Лариса (кандидат педагогічних наук; доцент Інституту педагогіки НАПН України).
    Етапи формування морфологічної компетентності учнів 5-7 класів [Текст] / Л. Варзацька // Дивослово : науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2016. - №3. - С. 2-4. - продовження, початок №2 2016р. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 0130-5263
ББК 74.268.0
Рубрики: Методика викладання української мови та літератури
   Методика преподавания украинского языка и литературы

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
викладання української мови -- 5 клас -- 6 клас -- 7 клас -- морфологічна компетентність -- етапи формування -- дидактичні функції тексту -- смислові абстракції -- структура уроку української мови -- уроки української мови -- преподавание украинского языка -- 5 класс -- 6 класс -- 7 класс -- морфологическая компетентность -- этапы формирования -- дидактические функции текста -- смысловые абстракции -- структура урока украинского языка
Анотація: Способи застосування комплексних вправ, побудованих на основі спеціально дібраних текстів, їхнє призначення залежать від етапу формування морфологічного поняття.

Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді ім. М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ - Б.ц. (вільний)

Знайти схожі

13.


    Кучеренко, Ірина (доктор педагогічних наук; професор кафедри практичного мовознавства; доцент ).
    Аспектні уроки української мови: витоки і сучасний стан [Текст] / Ірина Кучеренко // Українська мова і література в школах України : щомісячний науково-методичний та літературно-мистецький журнал. - 2016. - № 4. - С. 15-22 : табл. - Література : 15 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Языкознание
   Мовознавство

Кл.слова (ненормовані):
методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- типи уроків -- типы уроков -- типы уроков украинского языка -- типи уроків української мови -- украинский язык -- українська мова -- уроки украинского языка -- урок української мови -- аспектні уроки -- аспектные уроки -- класифікація аспектних уроків -- классификация аспектных уроков -- мовна компетентність -- языковая компетентность -- уроки опанування нових знань -- уроки овладения новыми знаниями -- уроки закріплення вивченого -- уроки закрепления изученного -- уроки аналізу учнівських робіт -- уроки анализа ученических работ -- уроки перевірки знань учнів -- уроки проверки знаний учеников -- уроки контролю -- уроки контроля
Анотація: Досліджено аспектні уроки української мови в ретроспективі та в сучасній інтерпретації. З урахуванням нових завдань мовної освіти й пріоритетних напрямів шкільного навчання мови схарактеризовано основні види сучасних аспектни х уроків української мови, визначено структурні етапи, послідовність та варіативність етапів.


Знайти схожі

14.


    Артемов, Володимир (кандидат юридичних наук; доцент; доктор педагогічних наук; професор спеціальної кафедри).
    Деонтологічна педагогіка як новий науковий напрям в освітньому процесі / В. Артемов // Вища школа : науково-практичне видання. - 2016. - № 9. - С. 57-66. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.00
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальна педагогіка

   Образование. Педагогика

   Общая педагогика

Кл.слова (ненормовані):
диференціація педагогіки -- дифференциация педагогики -- деонтологічна педагогіка -- деонтологическая педагогика -- деонтологічна освіта -- деонтологическое образование -- завдання деонтологічної педагогіки -- задачи деонтологической педагогики -- деонтологічна компетентність -- деонтологическая компетентность -- концепти деонтологічної педагогіки -- концепты деонтологической педагогики -- методологія деонтологічної педагогіки -- методология деонтологической педагогики -- аксіологічний підхід -- аксиологический подход -- онтологічний підхід -- онтологический подход -- синергетика
Анотація: Аналізується співвідношення між деонтологією і педагогікою. Обгрунтовано необхідність та шляхи становлення нового напряму в педагогіці - деонтологічної педагогіки; визначено передумови її виникнення, об'єкт, предмет, мету, завдання, основні концепти та поняття, її зв'язки з іншими науковими напрямами, компетентнісний підхід, аксіологію, онтологію, синергетику як теоретико-методологічну базу деонтологічної педагогіки.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

15.


    Голова, Микола (викладач кафедри управління повсякденною діяльністю військ та тилового забезпечення; Національна академія сухопутних військ імені гетьмана Петра Сагайдачного; Львів).
    Управлінська компетентність як складова професійної діяльності майбутнього офіцера / М. Голова, Д. Торопчин // Вища школа : науково-практичне видання. - 2016. - № 7/8. - С. 27-35. - Библиогр.: с.
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
професійна компетентність -- профессиональная компетентность -- управлінська компетентність офіцера -- управленческая компетентность офицера -- управлінська діяльність -- управленческая деятельность -- управлінська військова діяльність -- управленческая военная деятельность -- компетентнісні підходи в освіті -- компетентностные подходы в образовании -- майбутні офіцери -- будущие офицеры -- військові навчальні заклади -- военные учебные заведения -- структура професійної компетентності -- структура профессиональной компетентности -- вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения
Анотація: Розглядається управлінська компетентність як основна складова професійного становлення офіцера, визначено формування управлінської компетентності офіцера як складного інтегрального процесу, спрямованого на розвиток важливих питань самореалізації протягом усієї його професійної діяльності. Метою статті є обгрунтування та узагальнення концептуальних підходів до визначення структури управлінської компетентності сучасного офіцера Збройних сил України як складової його професійної діяльності.


Дод.точки доступу:
Торопчин, Дмитро (викладач кафедри управління повсякденною діяльністю військ та тилового забезпечення; Національна академія сухопутних військ імені гетьмана Петра Сагайдачного; Львів); Національна академія сухопутних військ імені гетьмана Петра Сагайдачного \о ней\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

16.


    Окіпняк, Дмитро (старший викладач кафедри тактики підрозділів бойового (оперативного) забезпечення; Національна академія сухопутних військ імені гетьмана Петра Сагайдачного; кандидат педагогічних наук; Львів).
    Етапи професійної готовності саперів до дій в екстремальних ситуаціях в умовах проведення АТО / Д. Окіпняк, А. Окіпняк // Вища школа : науково-практичне видання. - 2016. - № 7/8. - С. 43-51 : рис. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
протимінна діяльність -- противоминная деятельность -- структура протимінної діяльності -- структура противоминной деятельность -- професійна готовність саперів -- профессиональная готовность саперов -- професійна компетентність саперів -- профессиональная компетентность саперов -- фахівці з розмінування -- специалисты по разминированию -- екстремальні ситуації -- экстремальные ситуации -- умови проведення АТО -- условия проведения АТО -- військові навчальні заклади -- компоненти протимінної діяльності -- компоненты противоминной деятельности -- военные учебные заведения -- вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения
Анотація: Присвячено вирішенню проблеми протимінної діяльності та формуванню професійної компетентності майбутніх фахівців з розмінування у процесі фахової підготовки. Проведено аналіз структури, завдань протимінної діяльності, визначальних особливостей професійної підготовки фахівців з розмінування (зокрема водолазів-підривників), визначено сутність протимінноїдіяльності, висвітлено основні її компоненти: інформування про мінну небезпеку та небезпеку вибухонебезпечних предметів (ВНП); гуманітарне розмінування, тобто обстеження мін і ВНП, складання карт, маркування і розмінування; допомога постраждалим, включаючи реабілітацію та реінтеграцію; знищення запасів вибухових речовин і боєприпасів; інформаційно-пропагандистська діяльність проти використання протипіхотних мін. На основі вимог щодо формування готовності до виконання завдань удосконалено етапи формування професійної компетентності майбутніх саперів.


Дод.точки доступу:
Окіпняк, Анатолій (доцент кафедри охорони праці; Кам'янець-Подільський державний аграрно-технічний університет; кандидат педагогічних наук; доцент); Національна академія сухопутних військ імені гетьмана Петра Сагайдачного \о ней\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

17.


    Лаврут, Олександр (професор кафедри тактики; Національна академія сухопутних військ імені гетьмана Петра Сагайдачного; кандидат технічних наук; доцент; Львів).
    Формування професійних компетентностей у майбутніх офіцерів під час вивчення дисципліни " Організація військового зв'язку" / О. Лаврут // Вища школа : науково-практичне видання. - 2016. - № 7/8. - С. 115-120 : рис.
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
професійна компетентність офіцерів -- профессиональная компетентность офицеров -- організація військового зв'язку -- организация военной связи -- навчальні дисципліни -- учебные дисциплины -- засоби зв'язку у зоні АТО -- средства связи в зоне АТО -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- військові навчальні заклади -- военные учебные заведения -- вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения
Анотація: Висвітлюються особливості методики формування професійних компетентностей у майбутніх офіцерів під час вивчення дисципліни "Організація військового зв'язку". При викладенні матеріалу акцент зроблено на сучасні вимоги до формування професійної компетентності майбутнього офіцера з питань організації зв'язку. Запропоновано модель набуття майбутніми офіцерами професійних компетентностей з організації військового зв'язку.


Дод.точки доступу:
Івко, Сергій (доцент кафедри тактики; Національна академія сухопутних військ імені гетьмана Петра Сагайдачного; кандидат технічних наук; доцент; Львів); Давіденко, Сергій (доцент кафедри тактики; Національна академія сухопутних військ імені гетьмана Петра Сагайдачного; кандидат технічних наук; доцент; Львів); Національна академія сухопутних військ імені гетьмана Петра Сагайдачного \о ней\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

18.


    Полінкевич, Оксана Михайлівна (доктор економічних наук; доцент; завідувач кафедри економічної та підприємницької безепеки Східноєвропейського національного університету ім. Л.Українки; м.Луцьк).
    Методичні підходи до підбору експертів для оцінювання інноваційного розвитку підприємств [Текст] / О. М. Полінкевич // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 2. - С. 421-428 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.290(4УКР)в6-80
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика предприятия

   Економіка підприємства

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
аутсорсинг -- инновационное развитие предприятий -- інноваційна активність підприємств -- инновационная деятельность -- інноваційна діяльність -- кадры -- кадри -- компетентность персонала -- компетентність персоналу -- опросные листы -- опитувальні листи -- оценочная методология -- оціночна методологія -- целевая функциональность -- цільова функціональніьсть -- экспертные группы -- експертні групи -- эксперты -- експерти
Анотація: Визначено методичний підхід до підбору експертної групи оцінювання інноваційного розвитку підприємств. Запропоновано використовувати п'ятибальну шкалу оцінювання, визначати кількість експертів за теорією вибіркового спостереження та рівнем професійно-освітніх, управлінських та особистісних компетентностей. Розроблено опитувальний лист підбору експертів та проведено розрахунки вибору експертної групи.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Знайти схожі

19.


    Пархоменко-Куцевіл, Оксана Ігорівна (доктор наук державного управління; старший науковий співробітник Інституту державного управління та місцевого самоврядування Академії державного управління при Президентові України; м.Київ).
    Теоретичні засади формування рамок професійної компетентності державних службовців [Текст] / Пархоменко-Куцевіл О.І. // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 3. - С. 292-299 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 60.82(4УКР)г
Рубрики: Социальное управление
   Соціальне управління

   Теория управленческого контроля

   Государственная служба

   Державна служба

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
управленческий контроль -- управлінський контроль -- должностные лица -- посадові особи -- личностные качества должностных лиц -- особистісні якості посадових осіб -- местное самоуправление -- місцеве самоврядування -- навыки должностных лиц -- навички посадових осіб -- нормативно-правове регулювання -- нормативно-правовое регулирование -- профессиональная компетентность -- професійна компетентність -- публичные служащие -- публічні службовці -- государственные служащие -- державні службовці -- державна служба -- государственная служба -- рамочные матрицы -- рамкові матриці -- терминология -- термінологія -- умения -- вміння -- управленческая эффективность -- управлінська ефективність -- функциональные обязанности -- функціональні обов'язки
Анотація: Проаналізовано поняття «компетентність», «професійна компетентність», «рамка професійної компетентності». Здійснено аналіз та класифікацію професійних та особистісниих якостей публічних службовців, які надають можливість ефективно, результативно та своєчасно виконувати функціональні обов'язки. Доведено, що вирішувати проблеми формування рамок професійної компетентності публічних службовців слід починати з чіткого розмежування посад та прийняття Кодексу законів про державну сліужбу. Розроблено матрицю рамки компетентності публічних с.іужбовців, які претендують (або вже призначені) на керівні посади.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Знайти схожі

20.


    Горбачова, І. (кандидат економічних наук).
    Управління персоналом аграрних підприємств в контексті євроінтеграції [Текст] / І. Горбачова // Україна: аспекти праці : науково-економічний та суспільно-політичний журнал. - 2016. - № 3/4. - С. 50-54. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.291.6
Рубрики: Економіка
   Управління персоналом

   Экономика

   Управление персоналом

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
управління персоналом аграрних підприємств -- персонал аграрних підприємств -- персонал сільскогосподарських підприємств -- сільськогосподарські підприємства -- компетентність персоналу -- якість персоналу -- результативність персоналу -- розвиток персоналу -- зарубіжний досвід -- міжнародні стандарти управління персоналом -- європейська інтеграція -- управление персоналом аграрных предприятий -- персонал аграрных предприятий -- сельскохозяйственные предприятия -- компетентность персонала -- качество персонала -- результативность персонала -- развитие персонала -- зарубежный опыт -- международные стандарты управления персоналом -- европейская интеграция
Анотація: Досліджено проблематику управління персоналом аграрних підприємств у контексті євроінтеграції. Розглянуто принципово нові завдання в царині управління персоналом стосовно розвитку якості знань, підтвердження компетентності, професійної майстерності працівників-аграріїв. Визначено особливості аграрної сфери, що впливають на управління персоналом. Запропоновано європейську модель управління персоналом на засадах результативності та сприяння розвитку персоналу.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)