Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
у знайденому
Знайдено у інших БД:
Каталог книг (9)
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=конкурентні переваги<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
151
Показані документи
с 1 за 10
1-10
11-20
21-30
31-40
41-50
51-60
>
1.
Любаренко, Т.
(аспірантка 2-го курсу Київського Національного університету ім. Тараса Шевченка, факультету економіки, кафедри міжнародної економіки).
Інноваційні технології формування міжнародних брендів / Т. Любаренко> // Економіка. Фінанси. Право : інформаційно-аналітичний журнал. - 2009. -
№ 11
. - С. 3-6 : табл., рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
339.138
ББК
65.291.3
Рубрики:
Економіка
Маркетинг
Экономика
Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
міжнародні бренди
--
інновації
--
інноваційні технології
--
репутація компаній
--
світові товарні ринки
--
світові ринки
--
конкурентні переваги
--
брендинг
--
маркетингові стратегії
--
імідж компаній
--
сильный бренд
--
бренд-менеджмент
--
маркетингові програми
--
международные бренды
--
инновации
--
инновационные технологии
--
репутация компаний
--
мировые товарные рынки
--
мировые рынки
--
конкурентные преимущества
--
маркетинговые стратегии
--
имидж компаний
--
маркетинговая программа
Анотація:
Розглянуті основні фактори створення сильних брендів, що безпосередньо впливають на репутацію компанії та посилюють
конкурентні переваги
на світових товарних ринках.
Перейти к внешнему ресурсу:
ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
2.
Медяник, О. І.
(здобувач Київського національного університетту будівництва і архітектури).
Інноваційні управлінські рішення в забезпеченні конкурентоспроможності будівельного підприємства : організаційний аспект, діагностика та оцінка / О. І. Медяник> // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2013. -
№ 10
. - С. 80-85 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.32в-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика строительства
Економіка будівництва
Конкуренция
Конкуренція
Кл.слова (ненормовані):
внутриотраслевая конкурентоспособность
--
внутрішньогалузева конкурентоспроможність
--
конкурентоспособность строительных предприятий
--
конкурентоспроможність будівельних підприємств
--
конкурентные преимущества
--
конкурентні переваги
--
строительные предприятия
--
будівельні підприємства
--
терминология
--
термінологія
--
управленческая методология
--
управлінська методологія
--
управленческие алгоритмы
--
управлінські алгоритми
--
управленческие инновации
--
управлінські інновації
--
економічне моделювання
--
экономическое моделирование
Анотація:
Подано визначення понять "конкурентоспроможність" та "управління конкурентоспроможністю", розглянуто фактори впливу та методи формування процесу управління конкурентоспроможністю, на їхній основі побудовано алгоритм зростання конкурентних переваг компанії на будівельному ринку
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Знайти схожі
>
3.
Тарнавська, Н.
(доктор економічних наук; Тернопільський національний економічний університет).
Інноваційне управління розвитком персоналу як основним джерелом конкурентних переваг / Н. Тарнавська> // Україна: аспекти праці : Науково-економічний та суспільно-політичний журнал. - 2010. -
№ 7
. - С. 36-43 : табл. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК
65.24
Рубрики:
Економіка
Економіка праці
Экономика
Экономика труда
Україна
Кл.слова (ненормовані):
розвиток персоналу
--
конкурентні переваги
--
соціальне партнерство
--
інтелектуалізація виробництва
--
блочно-агреговані моделі
--
управління персоналом
--
развитие персонала
--
конкурентные преимущества
--
социальное партнерство
--
интеллектуализация производства
--
блочно-агрегированные модели
--
управление персоналом
--
модели управления персоналом
--
моделі управління персоналом
Анотація:
Розглянуто теоретичні і прикладні аспекти розвитку персоналу в системі управління конкурентноспроможністю підприємств. Запропоновано блочно-функціональну модель управління персоналом, яка орієнтована на виявлені ознаки сучасного етапу еволюції систем управління персоналом - інтелектуалізацію виробництва і адаптацію до особистості, базується на ідеї соціального партнерства і є основою для створення організацій, що самонавчаються.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
4.
Легомінова, С. В.
Інноваційний потенціал сучасного підприємства / С. В. Легомінова> // Економіка. Менеджмент. Бізнес : науковий журнал. - 2020. -
N 1 (31)
. - С. 29-37. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2415-8089
УДК
658.589:339.137.2
Рубрики:
Організація виробництва
Организация производства
Торгівля
Торговля
Кл.слова (ненормовані):
інноваційний потенціал
--
инновационный потенциал
--
конкурентні переваги
--
конкурентные преимущества
--
новітні технології
--
новейшие технологии
--
телекомунікаційне підприємств
--
телекоммуникационное предприятие
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ Прим. 1 - (вільний)
Знайти схожі
>
5.
Місюк, Микола Васильович
(доктор економічних наук; професор; декан економічного факультету; Подільський державний аграрно-технічний університет).
Інноваційно-інвестиційний підхід до формування та підвищення конкурентоспроможності продукції тваринництва [Текст] / М. В. Місюк> // Економіка АПК : міжнародний науково-виробничий журнал . - 2016. -
№ 3
. - С. 74-79 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
^a636
ББК
45/46
Рубрики:
Сільське господарство
Сельское хозяйство
Тваринництво в цілому
Животноводство в целом
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
сільське господарство
--
сельское хозяйство
--
галузь тваринництва
--
отрасль животноводства
--
продукція тваринництва
--
продукция животноводства
--
конкурентоспроможність продукції тваринництва
--
конкурентоспособность продукции животноводства
--
інноваційний розвиток
--
инновационное развитие
--
інвестиційні процеси
--
инвестиционные процессы
--
інноваційно-інвестиційне забезпечення
--
инновационно-инвестиционное обеспечение
--
державне регулювання
--
государственное регулирование
--
стратегія розвитку тваринництва
--
стратегия развития животноводства
--
конкурентні переваги
--
конкурентные преимущества
Анотація:
Обгрунтувано та розроблено заходи щодо інноваційно-інвестиційного забезпечення формування і підвищення конкурентоспроможності продукції тваринництва. Запропоновано модель формування інноваційно-інвестиційного забезпечення конкурентоспроможності продукції тваринництва.
Перейти к внешнему ресурсу:
текст статьи
Знайти схожі
>
6.
Мікаелян, С. Г.
(кандидат економічних наук; доцент; докторант кафедри міжнародного обліку і аудиту Київського національного економічного університету ім.Вадима Гетьмана; м.Київ; Україна).
Інтероперабельність і пропрієтарність стратегічних альянсів ТНК на ринку високотехнологічної продукції / С. Г. Мікаелян> // Формування ринкових відносин в Україні : зб. наук. пр. - 2014. -
№ 5
. - С. 25-29 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.298в7-2
Рубрики:
Экономика
Економіка
Внешнеэкономическая деятельность предприятий, 1997-2008 гг.
Зовнішньоекономічна діяльність підприємств, 1997-2008 рр.
Кл.слова (ненормовані):
высокотехнологическая продукция
--
вісокотехнологічна продукція
--
високі технології
--
высокие технологии
--
методология стратегического управления
--
методологія стратегічного управління
--
детерминирующие факторы
--
детермінуючі фактори
--
интероперабельность
--
інтероперабельність
--
конкурентные преимущества
--
конкурентні переваги
--
отраслевые рынки
--
галузеві ринки
--
проприетарность
--
пропрієтарність
--
стратегические альянсы
--
стратегічні альянси
--
ТНК
--
транснациональные корпорации
--
транснаціональні корпорації
--
фінансування інновацій
--
финансирование инноваций
--
наукові дослідження
--
научные исследования
--
финансирование научных исследований
--
финансування наукових досліджень
--
инвестиции в инновации
--
інвестиції в інновації
Анотація:
Проаналізовано тенденції та детермінанти розвитку стратегічних альянсів ТНК на ринку високотехнологічної продукції. Визначено особливості інтероперабельних і пропрієтарних стратегічних альянсів. Охарактеризовано специфіку стратегічних альянсів у високотехнологічних галузях.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\tower-2008\textlok\Адвокат\Форм_ринк_відносин_в_Укр_2014_5\6.pdf
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Знайти схожі
>
7.
Замлинський, В. А.
Інформаційне забезпечення діагностики якості організаційних структур управління / В. А. Замлинський, М. В. Гижиця> // Економіка. Фінанси. Право. - 2019. -
№ 2
. - С. 7-13 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
338.24
Рубрики:
Економіка
Экономика
Кл.слова (ненормовані):
інформаційний сектор
--
информационный сектор
--
організаційна структура управління
--
организационная структура управления
--
конкурентні переваги
--
конкурентные преимущества
--
стратегічне планування
--
стратегическое планирование
--
бізнес-процеси
--
бизнес-процессы
--
програми розвитку
--
программы развития
--
діагностика якості
--
диагностика качества
Дод.точки доступу:
Гижиця, М. В.
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ Прим. 1 - (вільний)
Знайти схожі
>
8.
Згурська, О. М.
Інформаційно-комунікаційне забезпечення підприємств фармацевтичної галузі / О. М. Згурська> // Економіка. Менеджмент. Бізнес : науковий журнал. - 2017. -
N 4 (22)
. - С. 132-139 : іл., а-табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Режим доступу: http://journals.dut.edu.ua/index.php/emb/article/view/1672/1598. - Повний текст. - Режим доступу: http://journals.dut.edu.ua/index.php/emb/issue/view/97. - Зміст . - ISSN 2415-8089
УДК
007:[334:661]
Рубрики:
Кібернетика
Кибернетика
Економіка
Экономика
Хімічна промисловість
Химическая промышленность
Кл.слова (ненормовані):
інформаційно-комунікаційне забезпечення
--
информационно-коммуникационное обеспечение
--
підприємство фармацевтичної галузі
--
предприятие фармацевтической отрасли
--
конкурентні переваги
--
конкурентные преимущества
--
управління
--
управление
--
механізм
--
механизм
--
інформаційне середовище
--
информационная среда
--
метод
--
інструмент
--
инструмент
Перейти к внешнему ресурсу:
Повний текст
,
Перейти к внешнему ресурсу:
Зміст
Є примірники у відділах:
НЕМАЄ В БІБЛІОТЕЦІ Прим. 1 - (вільний)
Знайти схожі
>
9.
Студінська, Г. Я.
(кандидат економічних наук).
Алгоритмізація процесу побудови та управління брендом в умовах ринкової економіки / Г. Я. Студінська> // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2014. -
№ 11
. - С. 138-144 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.42в7-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика торговли
Економіка торгівлі
Кл.слова (ненормовані):
брендинг
--
методология маркетинга
--
методологія маркетингу
--
идентичность бренда
--
ідентичність бренду
--
миссия бренда
--
місія бренду
--
коммерческая успешность бренда
--
комерційна успішність бренду
--
конкурентные преимущества
--
конкурентні переваги
--
позиционирование бренда
--
позиціонування бренду
--
политические платформы
--
політичні платформи
--
рыночные стратегии
--
ринкові стратегії
--
управленческая алгоритмизация
--
управлінська алгоритмізація
Анотація:
Процес створення і просування брендів (комерційних і некомерційних) відповідає сучасним ринковім умовам розвитку суспільства, яким притаманні такі характеристики, як глобалізація та хаотичність. В таких умовах саме бренд надає певні переваги, які дозволяють залишатися йому конкурентоспроможним та досмягати комерційного успіху. Алгоритмізація процесу брендування спрощує уявлення, розуміння та практичне застосування теоретико-методологічних підходів досягнення та побудови брендів, що говорить про актуальність тематики в сьогоденні і дозволяє пропонувати механізм алгоритмізації брендування до практичного застосування комерційними та некомерційними організаціями.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Дод.точки доступу:
Гед, Тони (немецкий маркетолог) \о нем\; Дакер, Джордж (американский маркетолог) \о нем\; Капферер, Ж.-Н. (французский маркетолог) \о нем\; Уллер, Алина (маркетолог) \о ней\
Знайти схожі
>
10.
Яношевіч, Стево
(завідувач кафедри економіки та управління бізнесом Університету м.Карагуєвац; Сербія; PhD).
Аналіз застосування інтелектуального капіталу Сербії / С. Яношевіч, В. Дженополяц, С. Дімітрієвіч> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. -
№ 6
. - С. 548-562 : граф. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.240(4СЕР)в7-2
Рубрики:
Экономика
Економіка
Трудовые ресурсы, 2010 г.
Трудові ресурси, 2010 р.
Сербия
Сербія
Кл.слова (ненормовані):
инвестиции
--
інвестиції
--
єкономический анализ
--
економічний аналіз
--
интеллектуальный капитал
--
інтелектуальний капітал
--
конкурентные преимущества
--
конкурентні переваги
--
корпоративная эффективность
--
корпоративна ефективність
--
коэффициент добавленной стоимости
--
коефіцієнт доданої вартості
--
нематериальные активы
--
нематеріальні активи
--
структурный капитал
--
структурний капітал
--
финансы предприятий
--
фінанси підприємств
--
эмпирическое оценивание
--
емпіричне оцінювання
Анотація:
Емпірично оцінено вплив інтелектуального капіталу (ІК) та його ключових компонентів (людський і структурний капітал) на фінансові показники підприємств. З метою вивчення поточної ситуації щодо ІК в Сербії проведено аналіз 100 сербських компаній, які отримали найвищий прибуток в 2010 році. Дані було зібрано з офіційної фінансової звітності, що охоплює 4-річний період. На підставі цих даних перевірено рівень ІК, виміряний як коефіцієнт доданої вартості інтелекту, а також динаміка зміни в розмірах ІК. Розглядається кореляція між ІК і корпоративною ефективністю. Дослідження підкреслює важливість інвестицій в ІК як найважливіший елемент конкурентної переваги в бізнесі.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Дод.точки доступу:
Дженополяц, Владимир (асистент; секретар кафедри економіки бізнесу та управління економічного факультету Університету м.Карагуєвац; Сербія); Дімітрієвіч, Сладжана (аспірант; асистент факультету наук Університету м.Карагуєвац; Сербія)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
1-10
11-20
21-30
31-40
41-50
51-60
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)