Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (9)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=конкурентні переваги<.>
Загальна кількість знайдених документів : 151
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Любаренко, Т. (аспірантка 2-го курсу Київського Національного університету ім. Тараса Шевченка, факультету економіки, кафедри міжнародної економіки).
    Інноваційні технології формування міжнародних брендів / Т. Любаренко // Економіка. Фінанси. Право : інформаційно-аналітичний журнал. - 2009. - № 11. - С. 3-6 : табл., рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
міжнародні бренди -- інновації -- інноваційні технології -- репутація компаній -- світові товарні ринки -- світові ринки -- конкурентні переваги -- брендинг -- маркетингові стратегії -- імідж компаній -- сильный бренд -- бренд-менеджмент -- маркетингові програми -- международные бренды -- инновации -- инновационные технологии -- репутация компаний -- мировые товарные рынки -- мировые рынки -- конкурентные преимущества -- маркетинговые стратегии -- имидж компаний -- маркетинговая программа
Анотація: Розглянуті основні фактори створення сильних брендів, що безпосередньо впливають на репутацію компанії та посилюють конкурентні переваги на світових товарних ринках.

Перейти к внешнему ресурсу: ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Медяник, О. І. (здобувач Київського національного університетту будівництва і архітектури).
    Інноваційні управлінські рішення в забезпеченні конкурентоспроможності будівельного підприємства : організаційний аспект, діагностика та оцінка / О. І. Медяник // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2013. - № 10. - С. 80-85 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.32в-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика строительства

   Економіка будівництва

   Конкуренция

   Конкуренція

Кл.слова (ненормовані):
внутриотраслевая конкурентоспособность -- внутрішньогалузева конкурентоспроможність -- конкурентоспособность строительных предприятий -- конкурентоспроможність будівельних підприємств -- конкурентные преимущества -- конкурентні переваги -- строительные предприятия -- будівельні підприємства -- терминология -- термінологія -- управленческая методология -- управлінська методологія -- управленческие алгоритмы -- управлінські алгоритми -- управленческие инновации -- управлінські інновації -- економічне моделювання -- экономическое моделирование
Анотація: Подано визначення понять "конкурентоспроможність" та "управління конкурентоспроможністю", розглянуто фактори впливу та методи формування процесу управління конкурентоспроможністю, на їхній основі побудовано алгоритм зростання конкурентних переваг компанії на будівельному ринку

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

3.


    Тарнавська, Н. (доктор економічних наук; Тернопільський національний економічний університет).
    Інноваційне управління розвитком персоналу як основним джерелом конкурентних переваг / Н. Тарнавська // Україна: аспекти праці : Науково-економічний та суспільно-політичний журнал. - 2010. - № 7. - С. 36-43 : табл. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 65.24
Рубрики: Економіка
   Економіка праці

   Экономика

   Экономика труда

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
розвиток персоналу -- конкурентні переваги -- соціальне партнерство -- інтелектуалізація виробництва -- блочно-агреговані моделі -- управління персоналом -- развитие персонала -- конкурентные преимущества -- социальное партнерство -- интеллектуализация производства -- блочно-агрегированные модели -- управление персоналом -- модели управления персоналом -- моделі управління персоналом
Анотація: Розглянуто теоретичні і прикладні аспекти розвитку персоналу в системі управління конкурентноспроможністю підприємств. Запропоновано блочно-функціональну модель управління персоналом, яка орієнтована на виявлені ознаки сучасного етапу еволюції систем управління персоналом - інтелектуалізацію виробництва і адаптацію до особистості, базується на ідеї соціального партнерства і є основою для створення організацій, що самонавчаються.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.


    Легомінова, С. В.
    Інноваційний потенціал сучасного підприємства / С. В. Легомінова // Економіка. Менеджмент. Бізнес : науковий журнал. - 2020. - N 1 (31). - С. 29-37. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2415-8089
УДК
Рубрики: Організація виробництва
   Организация производства

   Торгівля

   Торговля

Кл.слова (ненормовані):
інноваційний потенціал -- инновационный потенциал -- конкурентні переваги -- конкурентные преимущества -- новітні технології -- новейшие технологии -- телекомунікаційне підприємств -- телекоммуникационное предприятие


Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ Прим. 1 - (вільний)

Знайти схожі

5.


    Місюк, Микола Васильович (доктор економічних наук; професор; декан економічного факультету; Подільський державний аграрно-технічний університет).
    Інноваційно-інвестиційний підхід до формування та підвищення конкурентоспроможності продукції тваринництва [Текст] / М. В. Місюк // Економіка АПК : міжнародний науково-виробничий журнал . - 2016. - № 3. - С. 74-79 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 45/46
Рубрики: Сільське господарство
   Сельское хозяйство

   Тваринництво в цілому

   Животноводство в целом

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
сільське господарство -- сельское хозяйство -- галузь тваринництва -- отрасль животноводства -- продукція тваринництва -- продукция животноводства -- конкурентоспроможність продукції тваринництва -- конкурентоспособность продукции животноводства -- інноваційний розвиток -- инновационное развитие -- інвестиційні процеси -- инвестиционные процессы -- інноваційно-інвестиційне забезпечення -- инновационно-инвестиционное обеспечение -- державне регулювання -- государственное регулирование -- стратегія розвитку тваринництва -- стратегия развития животноводства -- конкурентні переваги -- конкурентные преимущества
Анотація: Обгрунтувано та розроблено заходи щодо інноваційно-інвестиційного забезпечення формування і підвищення конкурентоспроможності продукції тваринництва. Запропоновано модель формування інноваційно-інвестиційного забезпечення конкурентоспроможності продукції тваринництва.

Перейти к внешнему ресурсу: текст статьи

Знайти схожі

6.


    Мікаелян, С. Г. (кандидат економічних наук; доцент; докторант кафедри міжнародного обліку і аудиту Київського національного економічного університету ім.Вадима Гетьмана; м.Київ; Україна).
    Інтероперабельність і пропрієтарність стратегічних альянсів ТНК на ринку високотехнологічної продукції / С. Г. Мікаелян // Формування ринкових відносин в Україні : зб. наук. пр. - 2014. - № 5. - С. 25-29 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.298в7-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Внешнеэкономическая деятельность предприятий, 1997-2008 гг.

   Зовнішньоекономічна діяльність підприємств, 1997-2008 рр.

Кл.слова (ненормовані):
высокотехнологическая продукция -- вісокотехнологічна продукція -- високі технології -- высокие технологии -- методология стратегического управления -- методологія стратегічного управління -- детерминирующие факторы -- детермінуючі фактори -- интероперабельность -- інтероперабельність -- конкурентные преимущества -- конкурентні переваги -- отраслевые рынки -- галузеві ринки -- проприетарность -- пропрієтарність -- стратегические альянсы -- стратегічні альянси -- ТНК -- транснациональные корпорации -- транснаціональні корпорації -- фінансування інновацій -- финансирование инноваций -- наукові дослідження -- научные исследования -- финансирование научных исследований -- финансування наукових досліджень -- инвестиции в инновации -- інвестиції в інновації
Анотація: Проаналізовано тенденції та детермінанти розвитку стратегічних альянсів ТНК на ринку високотехнологічної продукції. Визначено особливості інтероперабельних і пропрієтарних стратегічних альянсів. Охарактеризовано специфіку стратегічних альянсів у високотехнологічних галузях.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Форм_ринк_відносин_в_Укр_2014_5\6.pdf
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

7.


    Замлинський, В. А.
    Інформаційне забезпечення діагностики якості організаційних структур управління / В. А. Замлинський, М. В. Гижиця // Економіка. Фінанси. Право. - 2019. - № 2. - С. 7-13 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Економіка
   Экономика

Кл.слова (ненормовані):
інформаційний сектор -- информационный сектор -- організаційна структура управління -- организационная структура управления -- конкурентні переваги -- конкурентные преимущества -- стратегічне планування -- стратегическое планирование -- бізнес-процеси -- бизнес-процессы -- програми розвитку -- программы развития -- діагностика якості -- диагностика качества


Дод.точки доступу:
Гижиця, М. В.

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ Прим. 1 - (вільний)

Знайти схожі

8.


    Згурська, О. М.
    Інформаційно-комунікаційне забезпечення підприємств фармацевтичної галузі / О. М. Згурська // Економіка. Менеджмент. Бізнес : науковий журнал. - 2017. - N 4 (22). - С. 132-139 : іл., а-табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Режим доступу: http://journals.dut.edu.ua/index.php/emb/article/view/1672/1598. - Повний текст. - Режим доступу: http://journals.dut.edu.ua/index.php/emb/issue/view/97. - Зміст . - ISSN 2415-8089
УДК
Рубрики: Кібернетика
   Кибернетика

   Економіка

   Экономика

   Хімічна промисловість

   Химическая промышленность

Кл.слова (ненормовані):
інформаційно-комунікаційне забезпечення -- информационно-коммуникационное обеспечение -- підприємство фармацевтичної галузі -- предприятие фармацевтической отрасли -- конкурентні переваги -- конкурентные преимущества -- управління -- управление -- механізм -- механизм -- інформаційне середовище -- информационная среда -- метод -- інструмент -- инструмент

Перейти к внешнему ресурсу: Повний текст,
Перейти к внешнему ресурсу: Зміст

Є примірники у відділах:
НЕМАЄ В БІБЛІОТЕЦІ Прим. 1 - (вільний)

Знайти схожі

9.


    Студінська, Г. Я. (кандидат економічних наук).
    Алгоритмізація процесу побудови та управління брендом в умовах ринкової економіки / Г. Я. Студінська // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2014. - № 11. - С. 138-144 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.42в7-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика торговли

   Економіка торгівлі

Кл.слова (ненормовані):
брендинг -- методология маркетинга -- методологія маркетингу -- идентичность бренда -- ідентичність бренду -- миссия бренда -- місія бренду -- коммерческая успешность бренда -- комерційна успішність бренду -- конкурентные преимущества -- конкурентні переваги -- позиционирование бренда -- позиціонування бренду -- политические платформы -- політичні платформи -- рыночные стратегии -- ринкові стратегії -- управленческая алгоритмизация -- управлінська алгоритмізація
Анотація: Процес створення і просування брендів (комерційних і некомерційних) відповідає сучасним ринковім умовам розвитку суспільства, яким притаманні такі характеристики, як глобалізація та хаотичність. В таких умовах саме бренд надає певні переваги, які дозволяють залишатися йому конкурентоспроможним та досмягати комерційного успіху. Алгоритмізація процесу брендування спрощує уявлення, розуміння та практичне застосування теоретико-методологічних підходів досягнення та побудови брендів, що говорить про актуальність тематики в сьогоденні і дозволяє пропонувати механізм алгоритмізації брендування до практичного застосування комерційними та некомерційними організаціями.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Гед, Тони (немецкий маркетолог) \о нем\; Дакер, Джордж (американский маркетолог) \о нем\; Капферер, Ж.-Н. (французский маркетолог) \о нем\; Уллер, Алина (маркетолог) \о ней\

Знайти схожі

10.


    Яношевіч, Стево (завідувач кафедри економіки та управління бізнесом Університету м.Карагуєвац; Сербія; PhD).
    Аналіз застосування інтелектуального капіталу Сербії / С. Яношевіч, В. Дженополяц, С. Дімітрієвіч // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 6. - С. 548-562 : граф. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.240(4СЕР)в7-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Трудовые ресурсы, 2010 г.

   Трудові ресурси, 2010 р.

   Сербия
    Сербія

Кл.слова (ненормовані):
инвестиции -- інвестиції -- єкономический анализ -- економічний аналіз -- интеллектуальный капитал -- інтелектуальний капітал -- конкурентные преимущества -- конкурентні переваги -- корпоративная эффективность -- корпоративна ефективність -- коэффициент добавленной стоимости -- коефіцієнт доданої вартості -- нематериальные активы -- нематеріальні активи -- структурный капитал -- структурний капітал -- финансы предприятий -- фінанси підприємств -- эмпирическое оценивание -- емпіричне оцінювання
Анотація: Емпірично оцінено вплив інтелектуального капіталу (ІК) та його ключових компонентів (людський і структурний капітал) на фінансові показники підприємств. З метою вивчення поточної ситуації щодо ІК в Сербії проведено аналіз 100 сербських компаній, які отримали найвищий прибуток в 2010 році. Дані було зібрано з офіційної фінансової звітності, що охоплює 4-річний період. На підставі цих даних перевірено рівень ІК, виміряний як коефіцієнт доданої вартості інтелекту, а також динаміка зміни в розмірах ІК. Розглядається кореляція між ІК і корпоративною ефективністю. Дослідження підкреслює важливість інвестицій в ІК як найважливіший елемент конкурентної переваги в бізнесі.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Дженополяц, Владимир (асистент; секретар кафедри економіки бізнесу та управління економічного факультету Університету м.Карагуєвац; Сербія); Дімітрієвіч, Сладжана (аспірант; асистент факультету наук Університету м.Карагуєвац; Сербія)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)