Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (7)Каталог книг НМетАУ (до 2022 року) (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=мода<.>
Загальна кількість знайдених документів : 33
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-33 
1.


    Воронкова, А. І. (Харківський національний педагогічний університет ім. Г.С. Сковороди).
    Мода у контексті сучасних соціологічних досліджень / А. І. Воронкова // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2016. - № 4. - С. 69-73. - Література : 11 назв.
УДК
ББК 60.5
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
мода -- теории моды -- теорії моди -- социология моды -- соціологія моди -- социологические школы -- соціологічні школи
Анотація: Проаналізовано зв'язок між особливостями змісту різних варіантів теорії моди та науково-дослідницькими стратегіями національних соціологічних шкіл різних країн.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.
   06
   Д 54


    Скалацька, О. В.
    Драматургічний підхід І. Гофмана в структуруванні простору моди [Електронний ресурс] / О. В. Скалацька // Антропологічні виміри філософських досліджень : зб. наук. пр. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. - Дніпропетровськ, 2016. - Вип. 9. - С. 29-37. - Бібліогр. в кінці ст. - Режим доступу: http://ampr.diit.edu.ua/article/view/72172/67497. - Повний текст. - Режим доступу: http://ampr.diit.edu.ua/issue/view/4277. - Зміст
УДК
Рубрики: Філософія
   Философия

Кл.слова (ненормовані):
мода -- імідж -- имидж -- простір -- пространство -- драматургічний підхід -- драматургический подход -- зональний розподіл -- зональное распределение -- соціальне утворення -- социальное образование -- одяг -- одежда

Перейти к внешнему ресурсу: Повний текст,
Перейти к внешнему ресурсу: Зміст
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Скалацька, О. В.
    Соціально-філософський аналіз бренду одягу: український контекст [Текст] / О. В. Скалацька // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2016. - № 7. - С. 30-35. - Література : 12 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 60.0
Рубрики: Соціальна філософія
   Социальная философия

Кл.слова (ненормовані):
дизайнери одягу -- дизайнеры одежды -- индустрия моды -- індустрія моди -- мода -- модная одежда -- модні бренди -- модные бренды -- одяг -- социология моды -- соціологія моди -- фешн-индустрия
Анотація: Автор досліджує перспективу соціально-філософського аналізу продукту (а саме одягу) модного бренду.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.
   31
   С 91


    Емельянова, А. В. (студент).
    Влияние моды на маскулинную и фемининную идентичность [Текст] / А. В. Емельянова // Сучасна сім'я: проблеми та перспективи : тези міжнар. наук.-практ. конф. (Дніпропетровськ, 7 квіт. 2015 р.) / М-во освіти і науки України, Департамент фіз. культури і спорту, сімї та молоді Дніпропетр. облдержадмін., Дніпропетр. нац. ун-т залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна, Укртрансакад. - Дніпропетровськ, 2015. - С. 43-45
УДК
Рубрики: Гендер
   Статті студентів ДІІТу

   Статьи студентов ДИИТа

Кл.слова (ненормовані):
гендер -- мода -- феномен моды -- феномен моди -- массовое поведение -- масова поведінка -- одежда -- одяг -- парфюмерия -- парфумерія -- образ жизни -- спосіб життя


Дод.точки доступу:
Ницше, Ф. (немецкий философ ; 1844-1900) \о нем\; Странник и его тень \о произв.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.


    Бухалова, Наталия.
    Быть украинцем сегодня: мода, вынужденность или новая ценность? [Текст] / Наталия Бухалова // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2015. - № 4. - С. 4-11 : ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

   Україна
    Украина

    Киев

    Київ

Кл.слова (ненормовані):
маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- потребители товаров -- споживачі товарів -- покупатели товаров -- покупці товарів -- споживча поведінка -- поведінка споживачів -- потребительское поведение -- українська ідентичність в рекламі -- украинская идентичность в рекламе -- національні виробники -- национальные производители -- вітчизняні виробники -- отечественные производители -- товары украинских производителей -- товарі українських виробників -- споживчий патріотизм -- потребительский патриотизм
Анотація: Рассмотрены результаты первого этапа большого исследовательского проекта UMG.


Знайти схожі

6.


   
    ХVІ Міжнародний конкурс "Печерські каштани" // Легка промисловість. - 2016. - № 2. - С. 12-17 : фот. цв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Легкая промышленность
   Легкая промышленность в целом

   Легка промисловість

   Легка промисловість у цілому

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
колекції одягу -- коллекции одежды -- українська мода -- украинская мода -- міжнародні конкурси -- международные конкурсы -- конкурси молодих дизайнерів -- конкурсы молодых дизайнеров -- учасники конкурсів -- участники конкурсов -- програми конкурсів -- программы конкурсов
Анотація: Присвячена головній щорічній події в світі української моди та дизайну - ХVІ Міжнародному конкурсу молодих дизайнерів "Печерські каштани".


Дод.точки доступу:
Міжнародний конкурс молодих дизайнерів "Печерські каштани" \о нем\; Печерські каштани, міжнародний конкурс молодих дизайнерів \о нем\

Знайти схожі

7.


    Тіхомірова, Оксана (вчитель світової літератури Баранівської гімназії, вчитель-методист, Житомирська область).
    Епоха Середньовіччя [Текст] / О. Тіхомірова // Всесвітня література в сучасній школі : науково-методичний журнал. - 2016. - №12. - С. 46-48. - Библиогр.: с. 48. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
ББК 74.268.3
Рубрики: Методика викладання літератури
   Методика преподавания литературы

Кл.слова (ненормовані):
особливості світогляду -- середньовічна література -- релігійна література -- класичний епос -- лицарська література -- міська література -- медицина середньовіччя -- винаходи середньовіччя -- великі географічні відкриття -- мода середньовіччя -- освіта середньовіччя -- особливості світогляду українців в епоху Середньовіччя -- особенности мировоззрения -- средневековая литература -- религиозная литература -- классический эпос -- рыцарская литература -- городская литература -- медицина средневековья -- изобретение средневековья -- большие географические открытия -- мода средневековья -- образование средневековья -- особенности мировоззрения украинцев в эпоху Средневековья -- плани уроків -- 8 клас -- планы уроков -- 8 класс
Анотація: Матеріали до уроку на тему "Епоха Середньовіччя" у 8 класі.

Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді ім М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ - Б.ц. (вільний)

Знайти схожі

8.


    Пашковська, Т. А.
    Мода та задачі сучасного моделювання дитячих зачісок / Т. А. Пашковська // Легка промисловість. - 2017. - № 1. - С. 39-40 : фот. цв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Сервис. Бытовое обслуживание
   Парикмахерские услуги. Косметические услуги

   Сервіс. Побутове обслуговування

   Перукарські послуги. Косметичні послуги

Кл.слова (ненормовані):
дитячі зачіски -- детские прически -- моделювання зачисок -- моделирование причесок -- індивідуальні особливості -- индивидуальные особенности
Анотація: Мода задовольняє смаки різних людей, допускаючи одночасно існування цілого ряду форм та силуетів (стильові напрями), тобто мода, незважаючи на свій масовий характер, не перешкоджає людям проявляти свої індивідуальні особливості. Наявність стильових особливостей, різноманітність форм дозволяють продовжити і розширити дію моди і таким чином задовольнити якомога більшу кількість людей.
Fashion satisfies the tastes of different people, at the same time allowing the existence of a variety of shapes and silhouettes (stylistic directions), i.e. fashion, despite its mass nature, does not prevent people from showing their individual characteristics. The presence of stylistic features, variety of forms allows to continue and expand the fashion influence, and thus satisfy as many people as possible.


Знайти схожі

9.
   06
   Д 54



    Tormakhova, А. M.
    Androgyny in the context of current visual fashion space: philosophical and culturological aspect / А. M. Tormakhova // Збірник наукових праць / Дніпропетр. нац. ун-т залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. - Дніпропетровськ : Вид-во Днiпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. iм. акад. В. Лазаряна, 2018. - Вип. 15: Антропологічні виміри філософських досліджень. - P82-91. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Соціологія
   Социология

   Філософія

   Философия

Кл.слова (ненормовані):
гендер -- гендерні стереотипи -- гендерные стереотипы -- андрогінність -- андрогинность -- мода -- візуальність -- визуальность -- трасфемінізм -- трасфеминизм


Дод.точки доступу:
Хміль, В. В. \ред.\; Хмель, В. В.; Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна(Дніпро)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

10.


    Чупріна, Н. В.
    Енергозберігаючі технології екодизайну у створенні сучасного одягу, як продукту індустрії моди / Н. В. Чупріна // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну : науковий журнал. - 2013. - № 6. - С. 245-253. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Швейна промисловість
   Швейная промышленность

   Енергетика

   Энергетика

Кл.слова (ненормовані):
індустрія моди -- индустрия моды -- екодизайн -- экодизайн -- енергоефективність модного одягу -- энергоэффективность модной одежды -- високотехнологічна мода -- высокотехнологичная мода -- продукт моди -- продукт моды -- тілесно орієнтовані модні вироби -- телесно ориентированные модные изделия


Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ Прим. 1 - (вільний)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-33 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)