Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=обслуживание клиентов<.>
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.
   65.290(5ПАК)-80
   А 90


    Асіф Хан, Мухаммад (доцент Інституту наук та технологій Шахід Зульфікар Алі Бхутто; м.Ісламабад; Пакистан).
    Емпіричне дослідження перешкод впровадженню загального управління якістю у пакистанських сервісних органзаціях / Асіф Хан М. // Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал. - 2012. - № 7. - С. 290-299 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.290(5ПАК)-80
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика предприятия

   Економіка підприємства

   Пакистан
Кл.слова (ненормовані):
анкетирование -- анкетування -- обслуживание клиентов -- обслуговуання клієнтів -- общее управление качеством -- загальне управління якістю -- препятствия -- перешкоди -- сервисные организации -- сервісні організації -- сервисные услуги -- сервісні послуги -- эмпирические исследования -- емпіричні дослідження
Анотація: Подаються результати емпіричного дослідження перешкод впровадженню загального управління якістю, які виникають у пакистанських сервісних організаціях. Для збирання даних серед 120 менеджерів було використано структуровану анкету. Результати засвідчили такі перешкоди впровадженню цієї ініціативи: недостатність планування, ефективного використання людських ресурсів, інфраструктуру, недостатню для загального управління якістю, відсутність підтримки від керівної верхівки, зосередженості на клієнтах. Результати надають можливість менеджерам з якості, HR менеджерам та іншим професіоналам розробити відповідні стратегії подолання наслідків таких прешкод.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

2.


    Гуньковская, Н.
    В2В: от качества обслуживания к лояльности клиентов / Н. Гуньковская // Вода и водоочистные технологии. - 2012. - № 5. - С. 20-22 : рис.
ББК У452
Рубрики: Водное хозяйство--Экономика--Обслуживание клиентов
   Водне господарство--Економіка--Обслуговування клієнтів

Кл.слова (ненормовані):
Водное хозяйство -- Водне господарство -- Экономика -- Економіка -- Обслуживание клиентов -- Обслуговування клієнтів

Утримувачі документа:
Державний вищий навчальний заклад "Придніпровська державна академія будівництва та архітектури"
Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ 1 (1)
Вільні: ЧЗ 1 (1)

Знайти схожі

3.


    Осадчук, О.
    Стандарты обслуживания клиентов: разработка и внедрение / О. Осадчук // Управление персоналом-Україна. - 2013. - № 7. - С. 40-45
УДК
Рубрики: Управління
   Управление

   Менеджмент

Кл.слова (ненормовані):
управление персоналом -- управління персоналом -- обслуживание клиентов -- обслуговування клієнтів -- стандарты обслуживания -- стандарти обслуговування -- корпоративные стандарты -- корпоративні стандарти


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

4.


    Щербак, Валерія Геннадіївна (доктор економічних наук; професор кафедри менеджменту Міжрегіональної академії управління персоналом; м.Київ).
    Ціноутворення на основі сприйняття цінності продукту споживачами сільськогосподарської техніки [Текст] / В. Г. Щербак, С. М. Марченко // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2015. - № 7. - С. 208-213 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.304.15в7-86
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика машиностроения

   Економіка машинобудування

Кл.слова (ненормовані):
длительные конкурентные преимущества -- тривалі конкурентні переваги -- методология ценообразования -- методологія ціноутворення -- логистическая поддержка -- логістична підтримка -- маркетинговая политика -- маркетингова політика -- маркетинговые логистические системы -- маркетингові логістичні системи -- машиностроительные предприятия -- машинобудівні підприємства -- обслуживание клиентов -- объемы продаж -- обсяг продажів -- отраслевые рынки -- галузеві ринки -- потребительские восприятия -- споживацькі сприйняття -- сельскохозяйственная техника -- сільськогосподарська техніка -- сельскохозяйственное машиностроение -- сільськогосподарське машинобудування -- ценность продукции -- цінність продукції
Анотація: Наведено обґрунтування теоретичних, методичних та практичних засад формування та реалізації маркетингової логістичної системи ціноутворення підприємств сільськогосподарського машинобудування на основі сприйняття цінності продукту споживачами сільськогосподарської техніки. Доведено доцільність упровадження системи логістичної підтримки маркетингової політики обслуговування клієнтів на ринку продукції сільськогосподарського машинобудування, що сприятиме отриманню виробниками тривалих конкурентних переваг.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Марченко, Світлана Миколаївна (кандидат економічних наук; професор кафедри маркетингу Міжрегіональної академії управління персоналом; м.Київ)

Знайти схожі

5.


    Горун, Мар'яна Володимирівна (аспірант кафедри міжнародного контролю та міжнародного менеджменту Національного університету "Львівська політехніка"; м.Львів).
    Оцінювання маркетингового забезпечення формування депозитних ресурсів банків України [Текст] / М. В. Горун // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2015. - № 10. - С. 382-389 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.262.1(4УКР)в7-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Банковская система, 2010-2015 гг.

   Банківська система, 2010-2015 рр.

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
банковский маркетинг -- банківський маркетинг -- депозитные ресурсы банков -- депозитні ресурси банків -- жизненные циклы банков -- життєві цикли банків -- коммерческие банки -- комерційні банки -- маркетинговое обеспечение банков -- маркетингове забезпечення банків -- маркетинговые расходы -- маркетингові витрати -- обслуживание клиентов -- обслуговування клієнтів -- оценочная методология -- оціночна методологія -- расходная рентабельность банков -- витратна рентабельність банків
Анотація: Досліджено основні методичні підходи до оцінювання маркетингового забезпечення формування депозитних ресурсів банку. Запропоновано метод загального оцінювання рентабельності витрат на депозитні ресурси залежно від стратегії маркетингового забезпечення. Встановлено взаємозв’язок між етапами життєвого циклу роботи з клієнтом банку.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Знайти схожі

6.


    Ільїна, Світлана.
    Яка різниця між Mystery Shopping та класичними маркетинговими дослідженнями [Текст] / С. Ільїна // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2016. - № 1/2. - С. 34-40 : фот. цв. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

Кл.слова (ненормовані):
таємний покупець -- дослідницькі послуги -- чесність продавців -- оцінка кваліфікації продавців -- обслуговування клієнтів -- спеціалізовані агентства -- методи досліджень -- процеси комунікації -- тайный покупатель -- исследовательские услуги -- честность продавцов -- оценка квалификации продавцов -- обслуживание клиентов -- специализированные агентства -- методы исследований -- процессы коммуникации -- Mystery Shopping -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження
Анотація: Детально проаналізована різниця між Mystery Shopping та класичними маркетинговими дослідженнями. Доведено, що Mystery Shopping сьогодні є не тільки методом контролю та перевірки, але і діагностичним та аналітичним методом, що дозволяє зрозуміти стан сервісу та побачити і проаналізувати тенденції вдосконалення процесу комунікації з метою підвищення рівня задоволеності клієнтів.


Знайти схожі

7.


    Геселева, Н. В.
    Роль систем масового обслуговування у підвищенні якості обслуговування клієнтів супермаркетів [Электронный ресурс] / Н. В. Геселева, К. К. Писанець, В. А. Євдоченко // Технології та дизайн. - 2016. - № 2 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Економіка торгівлі
   Экономика торговли

Кл.слова (ненормовані):
системи масового обслуговування -- обслуговування клієнтів -- термінали самообслуговування -- клієнти супермаркетів -- автоматизовані роботи -- системы массового обслуживания -- обслуживание клиентов -- терминалы самообслуживания -- клиенты супермаркетов -- автоматизированные роботы
Анотація: Проаналізовано роль системи масового обслуговування на сучасному ринку, розглянуто найпоширеніші типи систем, які використовуються та є найбільш популярними в наш час. Проведено аналіз ринку супермаркетів в Україні та світі. Запропоновано методи підвищення якості обслуговування клієнтів супермаркетів України.
Проанализирована роль системы массового обслуживания на современном рынке, рассмотрены наиболее распространенные типы систем, которые используются и являются наиболее популярными в наше время. Проведен анализ рынка супермаркетов в Украине и мире. Предложены методы повышения качества обслуживания клиентов супермаркетов Украины.
In this article is analysed the role of the queuing system at the modern market; is analysed the most widespread types of the systems that is used and are the most popular nowadays. Is conducted the market of supermarkets analysis in Ukraine and in whole World. Are offered the methods of upgrading of customer service in supermarkets of Ukraine.


Дод.точки доступу:
Писанець, К. К.; Євдоченко, В. А.

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)