Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=педагогические технологии<.>
Загальна кількість знайдених документів : 83
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Momcheva-Gardeva, G. D. (доктор наук; доцент Варненського вільного університету "Чорноризець Храбр"; Болгарія).
    Project-based approaches and research as pedagogical technologies in higher education / G. D. Momcheva-Gardeva // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія : щоквартальний науково-практичний журнал. - 2013. - № 2. - P106-113. - Бібліогр. в кінці ст. 6 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
ББК 74.580.25 + 74.580.2
Рубрики: Проектний метод в освіті
   Проектный метод в образовании

   Педагогические технологии

   Педагогічні технології

Кл.слова (ненормовані):
проектно-орієнтований підхід -- педагогические технологии -- проектно-ориентированный подход -- педагогічні технології -- дослідження -- исследования -- компетентність -- компетентность -- вища освіта -- высшее образование -- інформатика -- информатика
Анотація: Розкрито деякі підходи і дослідження, які знаходять застосування у відділі інформатики Варненського Вільного університету ім. "Чернорізец Храбар".

Утримувачі документа:
НБ УИПА

Дод.точки доступу:
Варненський Вільний університет ім. "Чернорізец Храбар" \о нем\

Знайти схожі

2.


    Єрмакова, О. (вчитель української мови і літератури; вчитель світової літератури).
    Проектна технологія на уроках літератури / О. Єрмакова. - Электрон. журн. // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2015. - № 3. - С. 65-67. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Методика викладання учбових предметів

   Образование. Педагогика

   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
педагогічні технології -- педагогические технологии -- інноваційна діяльність -- инновационная деятельность -- проектні технології -- проектные технологии -- методика викладання літератури -- методика преподавания улитературы -- застосування проектних технологій на уроках літератури -- применение проектных технологий на уроках литературы -- проектне навчання -- проектное обучение -- технологічні особливості проектного навчання -- технологические особенности проектного обучения -- уроки світової літератури -- уроки мировой литературы
Анотація: Розглянуто питання використання проектної технології на уроках літератури. Аналізується поняття педагогічної технології та принципів інноваційної діяльності. Зазначається, що педагогічна діяльність вимагає від учителя розумного поєднання технологічності й творчого підходу, має базуватися на знанні природних потреб та нахилів дитини.


Знайти схожі

3.
   629.7
   А 20


    Іванченко, Л. В.
    Використання інноваційних методів у практичній діяльності викладача іноземної мови / Л. В. Іванченко // Авіація, промисловість, суспільство : збірник тез доповідей I Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих вчених, курсантів та студентів "Авіація, промисловість, суспільство", 27 квітня 2018 р., м. Кременчук / Кременчуцький льотний коледж Нац. авіаційного ун-ту. - Кременчук : ПП Щербатих О. В., 2018. - С. 217-219 . - ISBN 978-617-639-175-3
УДК
Рубрики: Наука
   Освіта

   Образование

   Мовознавство

   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
інноваційні методи викладання -- инновационные методы преподавания -- методика викладання іноземної мови -- методика преподавания иностранного языка -- інноваційні процеси -- инновационные процессы -- педагогічні технології -- педагогические технологии -- методика викладання іноземних мов -- методика преподавания иностранных языков


Дод.точки доступу:
Кременчуцький льотний коледж Національного авіаційного університету
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.


    Ігнатюк, О. А. (професор Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут"; доктор педагогічних наук).
    Формування готовності до педагогічної діяльності аспірантів технічного університету як одне із завдань Центру сучасних педагогічних технологій / О. А. Ігнатюк // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. - 2013. - № 3. - С. 77-83. - Бібліогр. в кінці ст. 6 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.58
Рубрики: Высшее профессиональное образование
   Вища професійна освіта

Кл.слова (ненормовані):
аспіранти -- підготовка фахівців -- викладацька діяльність -- педагоги вищої школи -- діяльнісний характер навчання -- педагогічні технології -- технічні університети -- контекстне навчання -- аспиранты -- подготовка специалистов -- преподавательская деятельность -- педагоги высшей школы -- деятельностный характер обучения -- педагогические технологии -- технические университеты -- контекстное обучение -- зміст навчання -- содержание обучения -- навчальні дисципліни -- учебные дисциплины -- основи педагогіки вищої школи -- основы педагогики высшей школы -- індивідуалізація процесу навчання -- индивидуализация процесса обучения
Анотація: Розкрито особливості формування готовності до педагогічної діяльності у аспірантів технічного університету в процесі вивчення психолого-педагогічної дисципліни "Основи педагогіки вищої школи".

Утримувачі документа:
НБ УИПА

Дод.точки доступу:
Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут" \о нем\

Знайти схожі

5.


    Ігнатюк, О. А.
    Формування компетентності з проектування методик навчання у магістрантів інженерно-технічного профілю / О. А. Ігнатюк // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. - 2012. - № 2. - С. 95-103. - Бібліогр. в кінці ст. 15 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.580.2
Рубрики: Дидактическое проектирование
   Дидактичне проектування

   Педагогические технологии

   Педагогічні технології

Кл.слова (ненормовані):
вища школа -- магістранти -- методики навчання -- педагогічні технології -- професійно-педагогічна діяльність -- викладачі -- высшая школа -- технічні університети -- технические университеты -- магистранты -- методики обучения -- педагогические технологии -- профессионально-педагогическая деятельность -- преподаватели технических университетов -- викладачи технічних університетів
Анотація: Розглядаються проблеми підготовки магістрантів інженерно-технічного профілю як майбутніх викладачів вищої школи, питання цілеспрямованої педагогічної діяльності, спрямованої на формування конкурентоспроможних інженерів. Обговорюються теоретико-методичні основи професійно-педагогічної діяльності викладачів технічних університетів в умовах інноваційного розвитку суспільства.


Знайти схожі

6.
   06
   С 92


    Іслам, А. В.
    Систематизація дидактичних умов формування екологічної культури студентів ВНЗ I - II рівнів акредитації автотранспортного профілю / А. В. Іслам // Духовність особистості: методологія, теорія і практика : зб. наук. праць / Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля, НДІ духовного розвитку людини. - Луганськ, 2013. - Вип. 2 (55). - С. 69-78. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Вища освіта
   Екологія

   Высшее образование

   Экология

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- студенти -- екологічна культура -- проблемне навчання -- педагогічні технології -- екологічна освіта -- высшее образование -- студенты -- экологическая культура -- проблемное обучение -- педагогические технологии -- экологическое образование

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

7.


    Агапова, Марина Олексіївна.
    Самоконтроль і самооцінка як складники навчальної діяльності майбутніх інженерів-педагогів у процесі вивчення педагогічних дисциплін / М. О. Агапова // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія : щоквартальний науково-практичний журнал. - 2013. - № 4. - С. 64-71. - Бібліогр. в кінці ст. 15 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 88.40 + 88.37
Рубрики: Педагогическая психология
   Педагогічна психологія

   Психология личности

   Психологія особистості

Кл.слова (ненормовані):
підготовка інженерів-педагогів -- самоконтроль -- самооцінка -- педагогічні дисципліни -- педагогічні технології -- саморегуляція -- навчальна діяльність -- професійний розвиток студентів -- подготовка инженеров-педагогв -- самооценка -- педагогические дисциплины -- педагогические технологии -- саморегуляция -- учебная деятельность -- проефессиональное развитие студентов -- інженери-педагогі -- инженеры-педагоги
Анотація: Описано механізми формування адекватного самоконтролю і самооцінки майбутніх інженерів-педагогів у процесі вивчення педагогічних дисциплін.

Утримувачі документа:
НБ УІПА

Знайти схожі

8.


    Ананьєва, Надія (кандидат педагогічних наук; заступник директора Першої міської гімназії м. Черкас).
    Формування освітнього простору полілінгвістичної гімназії / Н. Ананьєва // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. - № 1/2. - С. 48-55 : рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальноосвітня школа

   Образование. Педагогика

   Общеобразовательная школа

Кл.слова (ненормовані):
полікультурна освіта -- поликультурное образование -- полілінгвістична гімназія -- полилингвистическая гимназия -- полілінгвістичний освітній простір -- полилингвистическое образовательное пространство -- модель науково-методичного забезпечення -- модель научно-методическогообеспечения -- складові моделі -- составляющие модели -- педагогічні технології -- педагогические технологии -- управління гімназією -- упавление гимназией -- рівні управління -- уровни управления
Анотація: Пропонується досвід модернізації гімназії як полілінгвістичного загальноосвітнього навчального закладу. Розкриваються особливості діяльності полілінгвістичної гімназії метою якої є проектування полілінгвістичного освітнього простору, що забезпечить формування полілінгвістичної і полікультурної особистості, здатної жити і працювати в глобалізованому багатомовному суспільстві.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

9.


    Бакум, Зінаїда (доктор педагогічних наук; професор кафедри української мови).
    Навчання української мови в старшій школі: реалії та перспективи / З. Бакум // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 7/8. - С. 57-60 : фото. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Методика викладання учбових предметів

   Образование. Педагогика

   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
поглиблений рівень навчання -- українська мова -- інтерактивні методи -- навчання української мови -- навчальний процес -- методи навчання -- педагогічні технології -- углубленный уровень обучения -- учебные предметы -- украинский язык -- интерактивные методы -- обучение украинскому языку -- учебный процесс -- методы обучения -- педагогические технологии -- учбові предмети
Анотація: Окреслено коло питань, пов'язаних із навчанням української мови на поглибленому рівні,. розглянуто його зміст, підходи до реалізації, методи навчання та інноваційні моделі побудови навчального процесу.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

10.


    Барановська, Олена (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник лабораторії дидактики).
    Фундаменталізація змісту предметів суспільно-гуманітарного циклу в профільній школі [Текст] / О. Барановська // Історія в школі : науково-методичний журнал для вчитеів. - 2013. - № 9. - С. 10-13. - Библиогр.: с. 13. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.266.3
Рубрики: Методика викладання історії
   Методика преподавания истории

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
система освіти -- фундамеиталізація освіти -- гуманітаризація освіти -- модернізація сучасної освіти -- педагогічні технології -- гуманітарна освіта -- інтерактивні методи навчання історії -- система образования -- фундаментализация образования -- гуманитаризация образования -- модернизация современого образования -- педагогические технологии -- гуманитарное образование -- интерактивные методы обучения истории
Анотація: Фундаменталізація та гуманізація освіти стають одними з важливих напрямків модернізації сучасної освіти, головним фактором є вплив на трансформацію змісту освіти.

Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді ім М Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ (23.10.2013р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)