Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=политический маркетинг<.>
Загальна кількість знайдених документів : 20
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20  
1.


    Лікарчук, Н. В. (доцент кафедри політології Київського національного університету імені Тараса Шевченка).
    Вплив політичного маркетингу на політичний процес: критичний аналіз / Н. В. Лікарчук // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2009. - № 4. - С. 127-131. - Бібліографія : С.130-131 : 13 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
Рубрики: Політика. Політологія
   Политика. Политология

Кл.слова (ненормовані):
манипулятивные технологии -- маніпулятивні технології -- политический маркетинг -- политический процесс -- политический товар -- политическое поведение -- політична поведінка -- політичний маркетинг -- політичний процес -- політичний товар -- технологии политического маркетинга -- технології політичного маркетингу
Анотація: Автор аналізує концепції політичного маркетингу та той вплив на філософію політичної поведінки та бачення подій на політичному ринку, який має політичний маркетинг на учасників політичного процесу.


Знайти схожі

2.


    Яковлєва, Ю. О.
    Детермінанти становлення ринку іміджів політиків у Польщі / Ю.О. Яковлєва // Грані. - 2006. - № 3. - С. 140-142
ББК Ф

Кл.слова (ненормовані):
ПОЛИТИЧЕСКИЙ МАРКЕТИНГ

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

3.


    Шинкаренко, О. Є. (Мелітопольський державний педагогічний університет ім. Б. Хмельницького).
    Електоральний маркетинг та електоральний абсентеїзм / О. Є. Шинкаренко // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2013. - № 10. - С. 121-126. - Література : С.126 : 4 назви
УДК
ББК 60.561.3
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
абсентеизм -- електоральна соціологія -- електоральний абсентеїзм -- електоральний ринок -- политическая активность -- политическая социология -- политический маркетинг -- политический рынок -- політична активність -- політична соціологія -- політичний маркетинг -- політичний ринок -- электоральная социология -- электоральный абсентеизм -- электоральный рынок
Анотація: Розглянута проблема використання електорального маркетингу в умовах значного рівня політичного та електорального абсентеїзму в Україні, що склався у наш час.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

4.


    Шинкаренко, О. Є. (кандидат соціологічних наук; викладач Мелітопольського державного педагогічного університету).
    Електоральний маркетинг та проблеми виборчої інженерії / О. Є. Шинкаренко // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2014. - № 1. - С. 43-47. - Література : С.47 : 3 назви
УДК
ББК 60.561.3
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
виборчі технології -- електоральна інженерія -- електоральна соціологія -- електоральний маркетинг -- избирательные технологии -- политическая социология -- политический маркетинг -- політична соціологія -- політичний маркетинг -- социальная инженерия -- соціальна інженерія -- электоральная инженерия -- электоральная социология -- электоральный маркетинг
Анотація: Розглянуто проблему, пов'язану із важливими проблемами застосування електорального маркетингу, а саме: створення державою та через неї конкуруючими в процесі виборів політичними силами, політиками умов, завдяки яким вони набувають певних переваг у боротьбі за перемогу.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.


    Шинкаренко, Олена Євгенівна (кандидат соціологічних наук; викладач Мелітопольського державного педагогічного університету ім. Б. Хмельницького).
    Електоральний маркетинг та сегментація електорального ринку / О. Є. Шинкаренко // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2013. - № 6. - С. 120-124. - Література : С.124 : 7 назв
УДК
ББК 60.561.3
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
политические выборы -- електоральна поведінка -- електоральна соціологія -- електоральний маркетинг -- електоральний ринок -- електоральні настрої -- политическая социология -- политический маркетинг -- політична соціологія -- політичний маркетинг -- сегментация рынка -- сегментація ринку -- целевые группы избирателей -- цільові групи виборців -- электоральная социология -- электоральное поведение -- электоральный маркетинг -- электоральный рынок
Анотація: Розглянута проблема використання електорального маркетингу при проведенні виборчих кампаній, а саме: підходи до сегментування електорального ринку та виділення цільових груп виборців.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

6.


    Бебик, В.
    Електоральний політичний маркетинг: теорія і міжнародна практика / В. Бебик, В. Бокоч // Освіта регіону. - 2011. - № 4. - С. 325-331
УДК
Рубрики: Политика
   Политология

   Політика

   Політологія

Кл.слова (ненормовані):
политический маркетинг -- общественное мнение -- электоральный анализ -- электоральный прогноз -- идеологемы -- мифологемы -- політичний маркетинг -- суспільна думка -- електоральний аналіз -- електоральний прогноз -- ідеологеми -- міфологеми


Дод.точки доступу:
Бокоч, В.

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

7.


    Кривошеїн, В. В. (Дніпропетровський національний університет імені Олеся Гончара; Дніпропетровськ).
    Загальнотеоретичні засади державного брендингу / В. В. Кривошеїн // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2013. - № 12. - С. 6-12. - Література : С.10-12 : 25 назв
УДК
ББК 60.561.3
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
бренд государства -- бренд держави -- брендинг государства -- брендінг держави -- имидж государства -- імідж держави -- образ государства -- образ держави -- политический маркетинг -- політичний маркетинг
Анотація: Розкривається категоріальний зміст державного брендингу, який у змістовному плані розглядається як сукупність знаково-символьних складових, відносно усталених стереотипних іміджів певної країни, а в процесуальному вимірі визначається як діяльність органів державної влади, інших суб'єктів політичного процесу по створенню, управлінню та оцінюванню бренду держави.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

8.


    Агарков, О. А. (завідуючий кафедрою соціальної роботи Запорізького державного національного технічного університету).
    Концепція соціально-державного маркетингу / О. А. Агарков // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2009. - № 2. - С. 70-74. - Бібліографія : С.74 : 13 назв
УДК
ББК 65.01
Рубрики: Соціальне управління
   Социальное управление

Кл.слова (ненормовані):
государственный маркетинг -- державний маркетинг -- модели маркетинга -- моделі маркетингу -- политический маркетинг -- політичний маркетинг -- социально-государственный маркетинг -- социальный маркетинг -- соціальний маркетинг -- соціально-державний маркетинг -- територіальний маркетинг -- территориальный маркетинг -- управленческие технологии -- управлінські технології
Анотація: Автор статті пропонує концепцію соціально-державного маркетингу - технологію управлінської діяльності соціальних агентів, яка спрямована на задоволення потреб та узгодження інтересів різних прошарків суспільства за допомогою обміну.


Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (04.08.2009р. Прим. 1 - ) (вільний)

Знайти схожі

9.


    Торяник, В. М. (доцент Дніпропетровського державного університету внутрішніх справ).
    Маркетингова орієнтація як системотвірний чинник сучасного політичного процесу / В. М. Торяник // Грані. - 2011. - № 6. - С. 121-125. - Література : С.125 : 11 назв
УДК
ББК 66.04
Рубрики: Політика. Політологія
   Политика. Политология

Кл.слова (ненормовані):
консумеризм -- консьюмеризм -- маркетингова орієнтація -- маркетинговая ориентация -- партийно-политическая деятельность -- партійно-політична діяльність -- политическая деятельность -- политический консьюмеризм -- политический маркетинг -- политический процесс -- політична діяльність -- політичний консумеризм -- політичний маркетинг -- політичний процес
Анотація: Розкривається сутність маркетингової орієнтації діяльності політичних акторів як системотвірний чинник сучасного політичного процесу.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

10.


    Агарков, Олег Анатолійович (завідувач кафедри соціальної роботи; доцент Запорізького національного технічного університету).
    Особливості процесу організації соціально-політичного маркетингу / О. А. Агарков // Грані. - 2012. - № 1. - С. 141-144. - Бібліографія: : С.144 : 8 назв
УДК
ББК 66
Рубрики: Політика. Політологія
   Политика. Политология

Кл.слова (ненормовані):
политический маркетинг -- політичний маркетинг -- сбор информации -- социальная политика -- социальное государство -- социальный маркетинг -- соціальна держава -- соціальна політика -- соціальний маркетинг -- управленческие технологии -- управлінські технології
Анотація: Розглянуто організацію процесу реалізації соціально-політичного маркетингу. Дано характеристику і особливості кожного етапу реалізації концепції соціально-політичного маркетингу на різних рівнях: рівні окремих політичних кампаній, реалізації соціальни х програм, рівні державотворення і розробки ефективної соціальної політики.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

 1-10    11-20  
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)