Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (4)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=роздрібна торгівля<.>
Загальна кількість знайдених документів : 52
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-52 
1.


    Азарян, Олена Михайлівна (проректор з наукової роботи; завідувач кафедри маркетингу і комерційної справи Донецького національного університету економіки і торгівлі імені Михайла Тугана-Барановського; м.Донецьк; Україна; доктор економічних наук; професор).
    Інституціоналізація концепту розвитку торгівлі в сучасному конвенціональному середовищі / О. М. Азарян, Н. Ю. Возіянова // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 4. - С. 8-14 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.012.1 + 65.42г
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Основы экономической теории

   Основи економічної теорії

   Микроэкономика

   Мікроекономіка

   Теория торговли

   Теорія торгівлі

Кл.слова (ненормовані):
брендинг -- брендінг -- виртуализация экономики -- віртуалізація економіки -- гламурна економіка -- гламурная экономика -- glam-капитализм -- glam-капіталізм -- гламурный капитализм -- гламурний капіталізм -- инновационное развитие -- інноваційний розвиток -- институциализация торговли -- інститутуалізація торгівлі -- конвенции торовли -- конвенції торгівлі -- конвенциональные среды -- конвенційні середовища -- концептуальные основы -- концептуальні засади -- розничная торговля -- роздрібна торгівля -- торговое предпринимательство -- торговельне підприємництво -- торговые предприятия -- торговельні підприємства -- тренды -- тренди -- фреймы -- фрейми -- экономические механизмы -- економічні механізми
Анотація: Викладено інституціональні основи розвитку торговельного підприємства, виділено тенденції розвитку, визначено концепт glam-капіталізму (гламурного капіталізму) як інноваційної основи розвитку торгівлі, що базується на брендах і трендах, які визначають конвенціональні дії учасників ринку через облік віртуалізації й гламуру сучасних товарів і послуг.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Возіянова, Наталя Юріївна (докторант Донецького національного університету економіки і торгівлі імені Михайла Тугана-Барановського; м.Донецьк; Україна; кандидат економічних наук; доцент); днепропетровский автор, но не о Днепропетровске

Знайти схожі

2.


    Смагулова, Жанна (старший преподаватель кафедры экономики и менеджмента Кызылордынского государственного университета им. Каркыт Ата; Казахстан).
    Анализ применения и перспективы развития мерчандайзинга в розничной торговле : на примере супермаркетов Казахстана / Ж. Смагулова, А. Муханова // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2012. - № 9. - С. 483-492 : табл., схем. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.422(5КАЗ)-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика розничной торговли

   Економіка роздрібної торгівлі

   Казахстан
    Кызылорды

Кл.слова (ненормовані):
атмосфера магазина -- атмосфера магазину -- выкладка товара -- викладення товару -- инструменты мерчандайзинга -- інструменти мерчандайзинга -- культура продаж -- культура продажів -- мерчандайзинг -- обслуживание покупателей -- обслуговування покупців -- организация торгового обслуживания -- організація торговельного обслуговування -- планировка магазина -- планування магазину -- супермаркеты -- супермаркети -- розничная торговля -- роздрібна торгівля
Анотація: Рассмотрены сущность, значение мерчендайзинга в современной торговле, а также сформулированы его основные инструменты. Проведен анализ применения мерчендайзинга в супермаркетах г. Кызылорды (Казахстан), на основе которого даны рекомендации по улучшению использования мерчендайзенга в анализируемых супермаркетах. Также рассмотрены перспективы развития мерчендайзинга в современных условиях.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Муханова, Айгуль (старший преподаватель кафедры экономики и менеджмента Кызылордынского государственного университета им. Каркыт Ата; Казахстан; кандидат экономических наук); днепропетровский автор, но не о Днепропетровске

Знайти схожі

3.


    Карабаза, Ірина Анатоліївна (кандидат економічних наук; доцент кафедри міжнародної економіки Криворізького економічного інституту Криворізького національного університету; м.Кривий Ріг).
    Бенчмаркінг-аналіз міжнародних маркетингових стратегій рітейлерів при виході на зарубіжні ринки [Текст] / І. А. Карабаза, І. Г. Єгорова // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 2. - С. 41-49 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.428(4УКР)г-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика внешней торговли

   Економіка зовнішньої торгівлі

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
аналитическая методология -- аналітична методологія -- бенчмаркинг-анализ -- бенчмаркінг-аналіз -- зарубежные рынки -- зарубіжні ринки -- зарубежный опыт -- зарубіжний досвід -- международные маркетинговые стратегии -- міжнародні маркетингові стратегії -- потенциальные сбытовые зоны -- потенційні зони збуту -- ритейлеры -- рітейлери -- розничная торговля -- роздрібна торгівля -- собственные торговые марки -- власні торговельні марки -- супермаркеты -- супермаркети
Анотація: Виявлено необхідність застосування творчої маркетингової стратегії українських рітейлерів при виході на зарубіжні ринки. Здійснено порівняння стратегій американських та європейських компаній-лідерів роздрібної торгівлі. Запропоновано напрями підвищення ефективності міжнародних маркетингових стратегій українських компаній роздрібної торгівлі.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Єгорова, Ірина Геннадіївна (кандидат економічних наук; доцент кафедри міжнародної економіки Криворізького економічного інституту Криворізького національного університету; м.Кривий Ріг); Aldi, немецкая компания в сфере розничної торговли \о ней\АТБ-Маркет, торговая сеть \о ней\; Walvfrt, американская компания в сфере розничної торговли \о ней\; Сильпо, сеть супермаркетов \о нем\

Знайти схожі

4.


    Писарюк, Светлана Николаевна (аспирант кафедры маркетинга Таврического государственного аграрно-технологического университета; г.Мелитополь; асистент кафедры организационного менеджмента Севастопольского государственного университета).
    Влияние факторов макросреды на эффективность деятельности сетевых предприятий розничной торговли [Текст] / С. Н. Писарюк // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2015. - № 10. - С. 192-201 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.421(4УКР)в7-86 + 65.012.2г
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Макроэкономическая теория

   Макроекономічна теорія

   Финансы торговых предприятий

   Фінанси торговельних підприємств

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
макроэкономические факторы -- макроекономічні фактори -- рентабельность предприятий розничной торговли -- рентабельність підприємств роздрібної торгівлі -- розничная торговля -- роздрібна торгівля -- рыночные угрозы -- ринкові загрози -- сетевые предпрития -- мережеві підприємства -- экономическая эффективность предприятий розничной торговли -- економічна ефективність підприємств роздрібної торгівлі
Анотація: Показано, что в настоящее время актуальной научной и практической задачей является определение внешних факторов, которые влияют на предприятие. Рассмотрены и определены факторы макросреды, влияющие на эффективность деятельности сетевых предприятий розничной торговли. Оценены значимость факторов, а также угрозы и возможности рынка розничной торговли в Украине.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Знайти схожі

5.


    Кім, Рене (PhD; віце-президент міжнародноговідділу Університету Ханьян; м.Сеул; Південна Корея).
    Вплив досвіду покупки на довіру до бренду, задоволеність ним та лояльність [Текст] : за даними брендів з власними лініями одягу (Південна Корея) / Р. Кім, Юн Донг Гюн, Я. Чао // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2015. - № 6. - С. 182-189 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.422.5(5КОР)в7-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Торговля отдельными видами товаров

   Торгівля окремими видами товарів

   Южная Корея
    Півженна Корея

Кл.слова (ненормовані):
отраслевые рынки -- галузеві ринки -- доверие бренду -- довіра бренду -- конкретные покупки -- конкретні купівлі -- лояльность бренду -- лояльність боенду -- маркетинговые стратегии -- маркетингові стратегії -- обувь -- взуття -- одежда -- одяг -- опыт покупки с конкретным брендом -- досвід покупки з конкретним брендом -- потребительская удовлетворённость -- споживацька задоволеність -- прогнозные алгоритмы -- прогнозні алгоритми -- розничная торговля -- роздрібна торгівля -- рыночный спрос -- ринковий попит
Анотація: Проаналізовано різні варіанти досвіду покупок одягу конкретного бренду на формування клієнтської довіри, задоволеність брендом та лояльність йому. Розуміння залежностей між даними параметрами може допомогти маркетологам у роботі з брендами, які мають власні лінії одягу, при розробці та диференціації маркетингових стратегій в умовах значної конкуренції. Результати аналізу даних щодо південнокорейського ринку одягу та взуття демонструють, що різні елементи досвіду покупок з конкретним брендом можуть мати доволі різний вплив на формування довіри та задоволеності, саме тому маркетингові стратегії і мають бути диференційовані. Довіра ж, своєю чергою, має суттєвий вплив на формування лояльності, набагато більший, ніж задоволеність від конкретної покупки.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Юн Донг Гюн (аспірант; науковий співробітник Корейського інституту харчової промисловості Університету Ханьян; м.Сеул; Південна Корея); Чао, Ян (аспірант; науковий співробітник Корейського інституту харчової промисловості Університету Ханьян; м.Сеул; Південна Корея)

Знайти схожі

6.


    Покатаєва, О. В.
    Вплив споживчого попиту на розвиток інноваційних форм торговельно-економічних відносин в Україні / О. В. Покатаєва, О. І. Трохимець // Інвестиції: практика та досвід. - 2013. - № 13. - С. 27-31. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Торгівля
   Торговля

   Економіка

   Экономика

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
торговельно-економічні відносини -- торгово-экономические отношения -- споживчий попит -- потребительский спрос -- ринковий попит -- рыночный спрос -- роздрібна торгівля -- розничная торговля -- конкурентоспроможність -- конкурентоспособность


Дод.точки доступу:
Трохимець, О. І.

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

7.


    Паєрська, Еріка Дудаш (кандидат технічних наук; доцент кафедри комерційного підприємництва; Братиславський університет економіки).
    Доступність продовольства на прикладі регіону [Text] / Е. Д. Паєрська // Економіка АПК : міжнародний науково-виробничий журнал . - 2017. - № 8. - P70-77 : табл.; рис. - статья на англ. языке. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.42
Рубрики: Економіка
   Экономика

   Економіка торгівлі

   Экономика торговли

   Словаччина
    Словакия

Кл.слова (ненормовані):
регіональна економіка -- региональная экономика -- доступність продовольства -- доступность продовольствия -- роздрібна торгівля -- розничная торговля -- продовольча роздрібна торгівля -- продовольственная розничная торговля -- ГІС-технології -- ГИС-технологии
Анотація: Проведено аналіз доступності продовольства на прикладі регіону Пряшів (Словаччина). Проведено графічний аналіз розміщення продуктових магазинів, проаналізовано рівень автомобілізації населення, особливостей доступності продовольства для споживачів, а також виконано картографування місцевості на предмет доступності продовольства з використанням ГІС-технологій. Показано, що продовольча роздрібна торгівля Словацької Республіки трансформується, у ній відбуваються організаційні зміни. З одного боку, це просторові зміни, які приводять до появи нової мережі продовольчої роздрібної торгівлі в економіці, з іншого - це організаційні зміни, що означають часткове зростання роздрібного товарообігу на шкоду зниження рівня доступності продовольства для населення. У кінцевому підсумку це призвело до появи територій із недостатнім рівнем продовольчого забезпечення свіжою та здоровою їжею. "Продовольчі пустелі" - порівняно нова актуальна проблема, що являє собою значний інтерес для дослідження роздрібних продажів.

Перейти к внешнему ресурсу: текст статьи
Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Знайти схожі

8.


   
    Звіти, коментарі, новини // Фінанси України : Науково- теоретичний та інформаційно- практичний журнал Міністерства фінансів України. - 2008. - № 6. - С. 119-125
УДК
ББК 65.9(4Укр)
Рубрики: Економіка України
   Экономика Украины
, 2008, січень-липень
   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
економіка -- основні показники економіки -- екополітична статистика -- валовий внутрішній продукт -- промислове виробництво -- оптова торгівля -- роздрібна торгівля -- ціни споживчого ринку -- споживчий ринок -- валютний ринок -- грошово-кредитний ринок -- сільськогосподарський сектор -- інвестиції -- зовнішньоекономічна діяльність -- доходи населення -- заробітна плата -- соціальні виплати -- демографічна ситуація -- ринок праці -- інвестицйний клімат -- экономика -- основные показатели экономики -- экономическая статистика -- валовый внутренний продукт -- промышленное производство -- оптовая торговля -- розничная торговля -- расчеты в экономике -- цены потребительского рынка -- цены производителей -- валютный рынок -- денежно-кредитный рынок -- сельскохозяйственный сектор -- инвестиции -- внешнеэкономическая деятельность -- доходы населения -- заработная плата -- социальные выплаты -- демографическая ситуация -- рынок труда -- инвестиционный климат
Анотація: Основні показники економічного і соціального розвитку України за період з січня до липня 2008 року, надана інформація щодо інвестиційного клімату та сприятливого правового поля для здійснення інвестиційної діяльності у всіх сферах економіки.

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (13.11.2008р. Інв.1970ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

9.


   
    Комплексная автоматизация первого магазина российской сети "Детский мир" в Днепропетровске // Логистика/ Logistics : Учредитель: ООО "Издательство "Экономика". - 2008. - № 7/8. - С. 66 : фото.цв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

   Україна
    Украина

    Россия

    Росія

    Дніпропетровськ

    Днепропетровск

Кл.слова (ненормовані):
магазины -- детский товар -- дитячий товар -- автоматизация помещений -- техническое оснащение -- логистика -- розничная торговля -- игрушки -- торговые сети -- магазини -- автоматизація приміщень -- технічне оснащення -- логістика -- роздрібна торгівля -- іграшки -- торгові мережі
Анотація: Об открытии магазина "Детский мир" ведущего оператора по торговле товарами детского ассортимента.


Дод.точки доступу:
Детский мир, магазин
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

10.
   65.421с-2
   Г 97


    Гуштан, Т. В. (асистент кафедри товарознавства та комерційної діяльності Ужгородського торговельно-економічного інституту Київського національного торговельно-економічного університету; м.Ужгород).
    Концептуальні засади функціонування інформаційно-комунікаційної системи управління товарним асортиментом [Текст] / Т. В. Гуштан // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2017. - № 1. - С. 36-40. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.421с-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика торгового предприятия

   Економіка торговельного підприємства

   Теория менеджмента

   Теорія менеджменту

Кл.слова (ненормовані):
информационно-коммуникационные системы -- інформаційно-комунікаційні системи -- информационно-технологические базисы -- інформаційно-технологічні базиси -- категорийные менеджеры -- категорійні менеджери -- коммуникатционные каналы -- комунікаційні канали -- інформаційні технології в торгівлі -- информационные технологии в торговле -- розничная торговля -- роздрібна торгівля -- товарные ассортименты -- товарні асортименти -- управление ассортиментом -- управління асортиментом -- управленческие коммуникации -- управлінські комунікації -- центры ответственности -- центри відповідальності -- экономическая эффективность управления -- економічна ефективність управління
Анотація: Розглянуто основні засади категорійного менеджменту. Визначено мету категорійна менеджменту - забезпечення максимального задоволення потреб покупців і одночасно підвищені ефективності взаємодій між постачальником і продавцем. Наведено етапи формування і реалізації асортиментної політики, в яких бере участь категорійний менеджер, та зони його відповідальності. Розглянуто основні елементи інформаційно-комунікаційної системи та фактори, які впливають і вибір каналу комунікації. Охарактеризовано забезпечувальні системи, які є інформаційно-технопогічним базисом для вирішення функціональних задач категорійного менеджменту.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-52 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)