Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
у знайденому
Знайдено у інших БД:
Каталог книг (4)
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=роздрібна торгівля<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
52
Показані документи
с 1 за 10
1-10
11-20
21-30
31-40
41-50
51-52
>
1.
Азарян, Олена Михайлівна
(проректор з наукової роботи; завідувач кафедри маркетингу і комерційної справи Донецького національного університету економіки і торгівлі імені Михайла Тугана-Барановського; м.Донецьк; Україна; доктор економічних наук; професор).
Інституціоналізація концепту розвитку торгівлі в сучасному конвенціональному середовищі / О. М. Азарян, Н. Ю. Возіянова> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. -
№ 4
. - С. 8-14 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
399.1/.5
330.101.542
ББК
65.012.1 + 65.42г
Рубрики:
Экономика
Економіка
Основы экономической теории
Основи економічної теорії
Микроэкономика
Мікроекономіка
Теория торговли
Теорія торгівлі
Кл.слова (ненормовані):
брендинг
--
брендінг
--
виртуализация экономики
--
віртуалізація економіки
--
гламурна економіка
--
гламурная экономика
--
glam-капитализм
--
glam-капіталізм
--
гламурный капитализм
--
гламурний капіталізм
--
инновационное развитие
--
інноваційний розвиток
--
институциализация торговли
--
інститутуалізація торгівлі
--
конвенции торовли
--
конвенції торгівлі
--
конвенциональные среды
--
конвенційні середовища
--
концептуальные основы
--
концептуальні засади
--
розничная торговля
--
роздрібна торгівля
--
торговое предпринимательство
--
торговельне підприємництво
--
торговые предприятия
--
торговельні підприємства
--
тренды
--
тренди
--
фреймы
--
фрейми
--
экономические механизмы
--
економічні механізми
Анотація:
Викладено інституціональні основи розвитку торговельного підприємства, виділено тенденції розвитку, визначено концепт glam-капіталізму (гламурного капіталізму) як інноваційної основи розвитку торгівлі, що базується на брендах і трендах, які визначають конвенціональні дії учасників ринку через облік віртуалізації й гламуру сучасних товарів і послуг.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Дод.точки доступу:
Возіянова, Наталя Юріївна (докторант Донецького національного університету економіки і торгівлі імені Михайла Тугана-Барановського; м.Донецьк; Україна; кандидат економічних наук; доцент); днепропетровский автор, но не о Днепропетровске
Знайти схожі
>
2.
Смагулова, Жанна
(старший преподаватель кафедры экономики и менеджмента Кызылордынского государственного университета им. Каркыт Ата; Казахстан).
Анализ применения и перспективы развития мерчандайзинга в розничной торговле : на примере супермаркетов Казахстана / Ж. Смагулова, А. Муханова> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2012. -
№ 9
. - С. 483-492 : табл., схем. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.422(5КАЗ)-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика розничной торговли
Економіка роздрібної торгівлі
Казахстан
Кызылорды
Кл.слова (ненормовані):
атмосфера магазина
--
атмосфера магазину
--
выкладка товара
--
викладення товару
--
инструменты мерчандайзинга
--
інструменти мерчандайзинга
--
культура продаж
--
культура продажів
--
мерчандайзинг
--
обслуживание покупателей
--
обслуговування покупців
--
организация торгового обслуживания
--
організація торговельного обслуговування
--
планировка магазина
--
планування магазину
--
супермаркеты
--
супермаркети
--
розничная торговля
--
роздрібна торгівля
Анотація:
Рассмотрены сущность, значение мерчендайзинга в современной торговле, а также сформулированы его основные инструменты. Проведен анализ применения мерчендайзинга в супермаркетах г. Кызылорды (Казахстан), на основе которого даны рекомендации по улучшению использования мерчендайзенга в анализируемых супермаркетах. Также рассмотрены перспективы развития мерчендайзинга в современных условиях.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Дод.точки доступу:
Муханова, Айгуль (старший преподаватель кафедры экономики и менеджмента Кызылордынского государственного университета им. Каркыт Ата; Казахстан; кандидат экономических наук); днепропетровский автор, но не о Днепропетровске
Знайти схожі
>
3.
Карабаза, Ірина Анатоліївна
(кандидат економічних наук; доцент кафедри міжнародної економіки Криворізького економічного інституту Криворізького національного університету; м.Кривий Ріг).
Бенчмаркінг-аналіз міжнародних маркетингових стратегій рітейлерів при виході на зарубіжні ринки [Текст] / І. А. Карабаза, І. Г. Єгорова> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. -
№ 2
. - С. 41-49 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.428(4УКР)г-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика внешней торговли
Економіка зовнішньої торгівлі
Украина
Україна
Кл.слова (ненормовані):
аналитическая методология
--
аналітична методологія
--
бенчмаркинг-анализ
--
бенчмаркінг-аналіз
--
зарубежные рынки
--
зарубіжні ринки
--
зарубежный опыт
--
зарубіжний досвід
--
международные маркетинговые стратегии
--
міжнародні маркетингові стратегії
--
потенциальные сбытовые зоны
--
потенційні зони збуту
--
ритейлеры
--
рітейлери
--
розничная торговля
--
роздрібна торгівля
--
собственные торговые марки
--
власні торговельні марки
--
супермаркеты
--
супермаркети
Анотація:
Виявлено необхідність застосування творчої маркетингової стратегії українських рітейлерів при виході на зарубіжні ринки. Здійснено порівняння стратегій американських та європейських компаній-лідерів роздрібної торгівлі. Запропоновано напрями підвищення ефективності міжнародних маркетингових стратегій українських компаній роздрібної торгівлі.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск
Дод.точки доступу:
Єгорова, Ірина Геннадіївна (кандидат економічних наук; доцент кафедри міжнародної економіки Криворізького економічного інституту Криворізького національного університету; м.Кривий Ріг); Aldi, немецкая компания в сфере розничної торговли \о ней\АТБ-Маркет, торговая сеть \о ней\; Walvfrt, американская компания в сфере розничної торговли \о ней\; Сильпо, сеть супермаркетов \о нем\
Знайти схожі
>
4.
Писарюк, Светлана Николаевна
(аспирант кафедры маркетинга Таврического государственного аграрно-технологического университета; г.Мелитополь; асистент кафедры организационного менеджмента Севастопольского государственного университета).
Влияние факторов макросреды на эффективность деятельности сетевых предприятий розничной торговли [Текст] / С. Н. Писарюк> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2015. -
№ 10
. - С. 192-201 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.421(4УКР)в7-86 + 65.012.2г
Рубрики:
Экономика
Економіка
Макроэкономическая теория
Макроекономічна теорія
Финансы торговых предприятий
Фінанси торговельних підприємств
Украина
Україна
Кл.слова (ненормовані):
макроэкономические факторы
--
макроекономічні фактори
--
рентабельность предприятий розничной торговли
--
рентабельність підприємств роздрібної торгівлі
--
розничная торговля
--
роздрібна торгівля
--
рыночные угрозы
--
ринкові загрози
--
сетевые предпрития
--
мережеві підприємства
--
экономическая эффективность предприятий розничной торговли
--
економічна ефективність підприємств роздрібної торгівлі
Анотація:
Показано, что в настоящее время актуальной научной и практической задачей является определение внешних факторов, которые влияют на предприятие. Рассмотрены и определены факторы макросреды, влияющие на эффективность деятельности сетевых предприятий розничной торговли. Оценены значимость факторов, а также угрозы и возможности рынка розничной торговли в Украине.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск
Знайти схожі
>
5.
Кім, Рене
(PhD; віце-президент міжнародноговідділу Університету Ханьян; м.Сеул; Південна Корея).
Вплив досвіду покупки на довіру до бренду, задоволеність ним та лояльність [Текст] : за даними брендів з власними лініями одягу (Південна Корея) / Р. Кім, Юн Донг Гюн, Я. Чао> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2015. -
№ 6
. - С. 182-189 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.422.5(5КОР)в7-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Торговля отдельными видами товаров
Торгівля окремими видами товарів
Южная Корея
Півженна Корея
Кл.слова (ненормовані):
отраслевые рынки
--
галузеві ринки
--
доверие бренду
--
довіра бренду
--
конкретные покупки
--
конкретні купівлі
--
лояльность бренду
--
лояльність боенду
--
маркетинговые стратегии
--
маркетингові стратегії
--
обувь
--
взуття
--
одежда
--
одяг
--
опыт покупки с конкретным брендом
--
досвід покупки з конкретним брендом
--
потребительская удовлетворённость
--
споживацька задоволеність
--
прогнозные алгоритмы
--
прогнозні алгоритми
--
розничная торговля
--
роздрібна торгівля
--
рыночный спрос
--
ринковий попит
Анотація:
Проаналізовано різні варіанти досвіду покупок одягу конкретного бренду на формування клієнтської довіри, задоволеність брендом та лояльність йому. Розуміння залежностей між даними параметрами може допомогти маркетологам у роботі з брендами, які мають власні лінії одягу, при розробці та диференціації маркетингових стратегій в умовах значної конкуренції. Результати аналізу даних щодо південнокорейського ринку одягу та взуття демонструють, що різні елементи досвіду покупок з конкретним брендом можуть мати доволі різний вплив на формування довіри та задоволеності, саме тому маркетингові стратегії і мають бути диференційовані. Довіра ж, своєю чергою, має суттєвий вплив на формування лояльності, набагато більший, ніж задоволеність від конкретної покупки.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Дод.точки доступу:
Юн Донг Гюн (аспірант; науковий співробітник Корейського інституту харчової промисловості Університету Ханьян; м.Сеул; Південна Корея); Чао, Ян (аспірант; науковий співробітник Корейського інституту харчової промисловості Університету Ханьян; м.Сеул; Південна Корея)
Знайти схожі
>
6.
Покатаєва, О. В.
Вплив споживчого попиту на розвиток інноваційних форм торговельно-економічних відносин в Україні / О. В. Покатаєва, О. І. Трохимець> // Інвестиції: практика та досвід. - 2013. -
№ 13
. - С. 27-31. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
339.1:330(477)
Рубрики:
Торгівля
Торговля
Економіка
Экономика
Украина
Україна
Кл.слова (ненормовані):
торговельно-економічні відносини
--
торгово-экономические отношения
--
споживчий попит
--
потребительский спрос
--
ринковий попит
--
рыночный спрос
--
роздрібна торгівля
--
розничная торговля
--
конкурентоспроможність
--
конкурентоспособность
Дод.точки доступу:
Трохимець, О. І.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
7.
Паєрська, Еріка Дудаш
(кандидат технічних наук; доцент кафедри комерційного підприємництва; Братиславський університет економіки).
Доступність продовольства на прикладі регіону [Text] / Е. Д. Паєрська> // Економіка АПК : міжнародний науково-виробничий журнал . - 2017. -
№ 8
. - P70-77 : табл.; рис. - статья на англ. языке. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
339.1/.5
ББК
65.42
Рубрики:
Економіка
Экономика
Економіка торгівлі
Экономика торговли
Словаччина
Словакия
Кл.слова (ненормовані):
регіональна економіка
--
региональная экономика
--
доступність продовольства
--
доступность продовольствия
--
роздрібна торгівля
--
розничная торговля
--
продовольча
роздрібна торгівля
--
продовольственная розничная торговля
--
ГІС-технології
--
ГИС-технологии
Анотація:
Проведено аналіз доступності продовольства на прикладі регіону Пряшів (Словаччина). Проведено графічний аналіз розміщення продуктових магазинів, проаналізовано рівень автомобілізації населення, особливостей доступності продовольства для споживачів, а також виконано картографування місцевості на предмет доступності продовольства з використанням ГІС-технологій. Показано, що продовольча
роздрібна торгівля
Словацької Республіки трансформується, у ній відбуваються організаційні зміни. З одного боку, це просторові зміни, які приводять до появи нової мережі продовольчої роздрібної торгівлі в економіці, з іншого - це організаційні зміни, що означають часткове зростання роздрібного товарообігу на шкоду зниження рівня доступності продовольства для населення. У кінцевому підсумку це призвело до появи територій із недостатнім рівнем продовольчого забезпечення свіжою та здоровою їжею. "Продовольчі пустелі" - порівняно нова актуальна проблема, що являє собою значний інтерес для дослідження роздрібних продажів.
Перейти к внешнему ресурсу:
текст статьи
Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ
Знайти схожі
>
8.
Звіти, коментарі, новини
> // Фінанси України : Науково- теоретичний та інформаційно- практичний журнал Міністерства фінансів України. - 2008. -
№ 6
. - С. 119-125
УДК
338
ББК
65.9(4Укр)
Рубрики:
Економіка України
Экономика Украины
, 2008, січень-липень
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
економіка
--
основні показники економіки
--
екополітична статистика
--
валовий внутрішній продукт
--
промислове виробництво
--
оптова торгівля
--
роздрібна торгівля
--
ціни споживчого ринку
--
споживчий ринок
--
валютний ринок
--
грошово-кредитний ринок
--
сільськогосподарський сектор
--
інвестиції
--
зовнішньоекономічна діяльність
--
доходи населення
--
заробітна плата
--
соціальні виплати
--
демографічна ситуація
--
ринок праці
--
інвестицйний клімат
--
экономика
--
основные показатели экономики
--
экономическая статистика
--
валовый внутренний продукт
--
промышленное производство
--
оптовая торговля
--
розничная торговля
--
расчеты в экономике
--
цены потребительского рынка
--
цены производителей
--
валютный рынок
--
денежно-кредитный рынок
--
сельскохозяйственный сектор
--
инвестиции
--
внешнеэкономическая деятельность
--
доходы населения
--
заработная плата
--
социальные выплаты
--
демографическая ситуация
--
рынок труда
--
инвестиционный климат
Анотація:
Основні показники економічного і соціального розвитку України за період з січня до липня 2008 року, надана інформація щодо інвестиційного клімату та сприятливого правового поля для здійснення інвестиційної діяльності у всіх сферах економіки.
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (13.11.2008р. Інв.1970ж - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
>
9.
Комплексная автоматизация первого
магазина российской сети "Детский мир" в Днепропетровске> // Логистика/ Logistics : Учредитель: ООО "Издательство "Экономика". - 2008. -
№ 7/8
. - С. 66 : фото.цв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
339.138
ББК
65.291.3
Рубрики:
Экономика
Економіка
Маркетинг
Україна
Украина
Россия
Росія
Дніпропетровськ
Днепропетровск
Кл.слова (ненормовані):
магазины
--
детский товар
--
дитячий товар
--
автоматизация помещений
--
техническое оснащение
--
логистика
--
розничная торговля
--
игрушки
--
торговые сети
--
магазини
--
автоматизація приміщень
--
технічне оснащення
--
логістика
--
роздрібна торгівля
--
іграшки
--
торгові мережі
Анотація:
Об открытии магазина "Детский мир" ведущего оператора по торговле товарами детского ассортимента.
Дод.точки доступу:
Детский мир, магазин
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
10.
65.421с-2
Г 97
Гуштан, Т. В.
(асистент кафедри товарознавства та комерційної діяльності Ужгородського торговельно-економічного інституту Київського національного торговельно-економічного університету; м.Ужгород).
Концептуальні засади функціонування інформаційно-комунікаційної системи управління товарним асортиментом [Текст] / Т. В. Гуштан> // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2017. -
№ 1
. - С. 36-40. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
330.341.339:144.004.9-047.82
ББК
65.421с-2
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика торгового предприятия
Економіка торговельного підприємства
Теория менеджмента
Теорія менеджменту
Кл.слова (ненормовані):
информационно-коммуникационные системы
--
інформаційно-комунікаційні системи
--
информационно-технологические базисы
--
інформаційно-технологічні базиси
--
категорийные менеджеры
--
категорійні менеджери
--
коммуникатционные каналы
--
комунікаційні канали
--
інформаційні технології в торгівлі
--
информационные технологии в торговле
--
розничная торговля
--
роздрібна торгівля
--
товарные ассортименты
--
товарні асортименти
--
управление ассортиментом
--
управління асортиментом
--
управленческие коммуникации
--
управлінські комунікації
--
центры ответственности
--
центри відповідальності
--
экономическая эффективность управления
--
економічна ефективність управління
Анотація:
Розглянуто основні засади категорійного менеджменту. Визначено мету категорійна менеджменту - забезпечення максимального задоволення потреб покупців і одночасно підвищені ефективності взаємодій між постачальником і продавцем. Наведено етапи формування і реалізації асортиментної політики, в яких бере участь категорійний менеджер, та зони його відповідальності. Розглянуто основні елементи інформаційно-комунікаційної системи та фактори, які впливають і вибір каналу комунікації. Охарактеризовано забезпечувальні системи, які є інформаційно-технопогічним базисом для вирішення функціональних задач категорійного менеджменту.
Утримувачі документа:
ДЦГБ
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
1-10
11-20
21-30
31-40
41-50
51-52
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)