Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (1)Мережеві ресурси (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=туристические предприятия<.>
Загальна кількість знайдених документів : 27
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-27 
1.


    Вишиванюк, М. М. (кандидат економічних наук; старший викладач Мукачівського державного університету).
    Адаптаційні механізми формування інноваційної стратегії підприємств в індустрії туризму / М. М. Вишиванюк // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2014. - № 11. - С. 71-74. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.433в-80
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика туризма

   Економіка туризму

Кл.слова (ненормовані):
инвестиции в туризме -- інвестиції в туризмі -- инновационные продукты -- інноваційні продукти -- методология инновационной деятельности -- методологія інноваційної діяльності -- инновационные стратегии -- інноваційні стратегії -- регионы -- регіони -- туристические предприятия -- туристічні підприємства -- туристический рынок -- туристичний ринок -- туристическая политика -- туристична політика
Анотація: Правильна оцінка інноваційних проектів і програм та їх ефективне управління на рівні конкретного туристичного регіону представляють не тільки конкретний науковий інтерес, а й набувають великої практичної значущості. В сучасній ситуації від того, наскільки об'єктивно і різносторонньо проводиться ця оцінка, які заходи вживаються для забезпечення багаторівневої експертизи проектів, програм і гнучкої адаптації їх до навколишнього середовища, багато в чому залежить рівень результатів, темпи розвитку підприємств в індустрії туризму. Визначено роль органів управління і підприємств., заснованих на конкретних договірних відносинах і орієнтованих на розробку відповідної стратегії просування інноваційного туристичного продукту. Розглянуто основні функції підприємства індустрії туризму при обгрунтуванні інноваційної стратегії розвитку. Наведені стратегічні напрями оптимізації сталості підприємств в умовах туристичного регіону.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

2.


    Шарко, Маргарита Васильевна (доктор экономических наук; профессор; заведующий кафедрой экономики и мировой торговли Херсонского национального технического университета; г.Херсон).
    Инновационные аспекты управления развитием предприятия регионального туризма [Текст] / М. В. Шарко, А. В. Шарко // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 7. - С. 206-213 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.433(4УКР-4ХЕР)г-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика туризма

   Економіка туризму

   Украина
    Україна

    Херсонская область

    Херсонська область

Кл.слова (ненормовані):
потребительская привлекательность туристических продуктов -- споживча привабливість туристичних продуктів -- потребительская привлекательность туристических продуктов -- стратегічне планування в туризмі -- стратегическое планирование в туризме -- региональный туризм -- регіональний туризм -- регионы Украины -- регіони України -- регуляторные механизмы -- регуляторні механізми -- сервисная перераспределительность -- сервісна перерозподільність -- туристические предприятия -- туристичні підприємства -- туристические ресурсы -- туристичні ресурси -- управленческие инновации -- управлінські інновації
Анотація: Рассмотрены инновационные аспекты управления развитием предприятий регионального туризма путем улучшения туристической привлекательности туров. Предложен механизм регулирования туристической привлекательности, основу которого составляет взаимосвязь запросов потребителей с имеющимися ресурсами и перераспределение средств между компонентами туристического продукта.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Шарко, Александр Владимирович (доктор технических наук; доцент кафедры гуманитерных ресурсов менеджмента и региональной экономики Херсонского национаольного технического университета; г.Херсон)

Знайти схожі

3.


    Нурматамбєтова, Арміяш (викладач Казахсько-Російського університету; м.Астана; Казахстан).
    Казахстанський ринок туристичних послуг : основні напрямки підвищення конкурентиоспроможності туристичних підприємств / А. Нурматамбєтова, Р. Агибєтова // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2014. - № 6. - С. 111-122 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.433(5КАЗ)-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика туризма

   Економіка туризму

   Казахстан
Кл.слова (ненормовані):
внутриотраслевая конкурентоспособность -- внутрішньогалузева конкурентоспроможність -- конкуренция в туризме -- конкуренція в туризмі -- рынок туристических услуг -- ринок туристичних послуг -- статистические данные -- статистичні дані -- сфера услуг -- сфера послуг -- туристические предприятия -- туристичні підприємства
Анотація: Досліджено і розроблено ефективні напрямки діяльності туристичних компаній, що впливають на підвищення конкурентоспроможності туристичних послуг. Проаналізовано статистичні дані, кількісно оцінено конкурентоспроможність туристичних компаній на базі експертних оцінок фахівців туристичної галузі Казахстану. Визначено 3 основні напрямки підвищення конкурентоспроможності: технічний, економічний та організаційний. Дослідження містить важливу інформацію для компаній щодо підвищення конкурентоспроможності, задоволення споживчого попиту і максимізації прибутку.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Агибєтова, Ріна (викладач кафедри туризму Євразійського національного університету ім. Л.М.Гумільова; м.Астана; Казахстан); Программа развития перспективных направлений туристической индустрии Республики Казахстан на 2010-2014 гг. \о произв.\

Знайти схожі

4.
   37
   С 91


    Стеганець, С. С.
    Когнітивні технології як основа сучасної маркетингової та логістичної діяльності туристичних підприємств / С. С. Стеганець // Сучасні технології в науці та освіті : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (19-22 лютого 2018 р., м. Сєвєродонецьк) / Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля, Київ. нац. ун-т буд-ва і архіт., Казах. нац. ун-т ім. Аль-Фарабі, Тохоку ун-т, Білоруськ. держ. аграрн. техн. ун-т, Вроцлав. ун-т науки та технолог., Шумен. ун-т ім. єпископа К. Преславського. - Сєвєродонецьк, 2018. - С. 98-100. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Туризм
Кл.слова (ненормовані):
внутрішній туризм -- внутренний туризм -- туристичні підприємства -- туристические предприятия -- когнітивні (пізнавальні) технології -- когнитивные (познавательные) технологии


Дод.точки доступу:
Рязанцев, О. \ред.\; Східноукраїнський національний університет імені В. ДаляКиївський національний університет будівництва і архітектури; Казахський національний університет імені Аль-Фарабі; Тохоку університет; Білоруський державний аграрний технічний університет; Вроцлавський університет науки та технологій; Шуменський університет імені єпископа Костянтина Преславського
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.
   65.433(4УКР)-2
   Б 20


    Балашова, Р. І. (кандидат економічних наук; Донецький інститут туристичного бізнесу; Україна).
    Концептуальні підходи до економічного розвитку туристичних підприємств / Р. І. Балашова // Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал. - 2012. - № 2. - С. 110-117 : рис., табл. . - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.433(4УКР)-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика туризма

   Економіка туризму

   Украина

   Україна

Кл.слова (ненормовані):
туристичний бізнес -- туристический бизнес -- туристичні послуги -- туристические услуги -- стратегічне управління -- стратегическое управление -- стратегическое управление -- туристические предприятия -- туристичні підприємства -- развитие туризма -- розвиток туризму -- экономическое развитие -- економічний розвиток
Анотація: Надано характеристику аналітичних показників і методичних заходів щодо діяльності підприємств туризму, визначено їхній вплив на ефективність результату. Обгрунтовано і запропоновано методологічні та методичні засади і концептуальні положення економічного розвитку туристичних підприємств.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Краун, туристическая фирма \о ней\; ООО"Краун" \о нем\

Знайти схожі

6.


    Шлюсарчик, Беата (PhD; доцент факультету менеджменту Ченстохівського технологічного університету; Польща).
    Ланцюг постачань туристичного продукту [Текст] / Б. Шлюсарчик, К. Смоларж, С. Кот // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 5. - С. 197-207 : табл., граф., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.433(4ПОЛ)г-80 + 65.40г
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика промышленности

   Економіка промисловості

   Польша
    Польща

Кл.слова (ненормовані):
глобальные информационные сети -- глобальні інформаційні мережі -- производственная логистика -- виробнича логістика -- гостиницы -- готелі -- информационные технологии в туризме -- інформаційні технології в туризмі -- комплексное оценивание -- комплексне оцінювання -- онлайн-бронирование -- онлайн-бронювання -- партнерство -- поставки продукции -- поставки продукції -- туристические предприятия -- туристичні підприємства -- сбыт продукции -- збут продукції -- качество сервиса -- якість сервісу -- туристические агентства -- туристичні агенції -- туристические продукты -- туристичні продукти -- туроператоры -- туроператори -- цепи поставок -- ланцюги поставок
Анотація: Представлено огляд переваг та ризиків від введення ланцюга постачань з використанням ІНЕТРНЕТу в галузі туризму. Розглянуто ланцюги постачань туристичного продукту на обраних підприємствах Польщі, при цьому особливу увагу приділепо рівню співробітництва, перевагам та джерелам ризиків. Результати показали, що ланцюг постачань туристичного продукту не може ефективно виконувати свою роль без тісного співробітництва, що особливо важливо для готелів та туристичних агенцій. Продемонстровано, що вибір партнерів для ланцюга постачань базується на якості послуг, що надаються потенційними партнерами по сервісу, а також на їхній надійності.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Смоларж, Клаудіа (PhD; факультет менеджменту Ченстохівського технологічного університету; Польща); Кот, Себастіан (PhD; доцент факультету менеджменту Ченстохівського технологічного університету; Польща)

Знайти схожі

7.


    Кулік, А. В. (аспірант; Європейський університет; Україна).
    Методичні засади діагностування фази конкурентостійкості підприємства туризму / А. В. Кулік // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2013. - № 4. - С. 79-87 : табл., граф., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.433в7-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Методолгия туризма

   Методологія туризму

   Україна
    Украина

    Крим

    Крым

Кл.слова (ненормовані):
туристический бизнес -- туристичний бізнес -- конкуренция -- конкуренція -- конкурентные фазы -- конкурентні фази -- конкурентоустойчивость предприятий -- конкурентостійкість підприємств -- конкурентоспроможність підприємств -- конкурентоспособность предприятий -- многомерный экономический анализ -- багатомірний економічний аналіз -- оценочные модели -- оціночні моделі -- сельский зеленый туризм -- сільський зелений туризм -- туристические предприятия -- туристичні підприємства -- экономическое диагностирование -- економічне діагностування -- экономическое моделирование -- економічне моделювання
Анотація: Проаналізовано конкурентостійкість підприємства сільського зеленого туризму, визначено три фази конкурентостійкості підприємств туризму. Побудована модель діагностування фази конкурентостійкості підприємства туризму з використанням сполучення методів багатомірного аналізу: факторного, дискримінантного аналізу та методу к — середніх кластерного аналізу.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

8.


    Михайліченко, Г. І. (кандидат економічних наук; докторант; доцент кафедри готельно-ресторанного та туристичного бізнесу Київського національного торговельно-економічного університету; Україна).
    Методологічні основи оцінювання інноваційного потенціалу туристичного підприємства / Г. І. Михайліченко // Економічний часопис-XXI : науковий журнал. - 2013. - № 1/2. - С. 80-83 : портр., табл., мал. - (Економіка і управління підприємствами). - Бібліогр. наприкінці ст., 12 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1728-6220
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Економіка туризму
   Экономика туризма

Кл.слова (ненормовані):
туристичні підприємства -- туристические предприятия -- туристичний потенціал -- туристический потенциал -- інтелектуальний потенціал -- интеллектуальный потенциал -- інноваційний потенціал -- инновационный потенциал -- інноваційний розвиток -- инновационное развитие -- вимірювання туристичного потенціалу -- измерение туристического потенциала -- методи вимірювання -- методы измерения -- складові вимірювання -- составные измерения -- оцінювання інноваційного потенціалу -- оценивание инновационного потенциала
Анотація: Виявлено проблеми оцінки туристичного потенціалу як джерела інноватики туризму; проаналізовано показники і методи їх вимірювання; визначено зміст категорії "Інноваційний потенціал туризму" та представлено модель його оцінювання.

Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017

Знайти схожі

9.
   65.433
   К 59


    Козловська, М. В. (здобувач; Європейський університет).
    Механізми управління трансформацією туристичних підприємств / М. В. Козловська // Формування ринкових відносин в Україні : зб. наук. праць. - 2012. - № 2. - С. 139-142 : ил. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.433
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика туризма

   Економіка туризму

Кл.слова (ненормовані):
инновационный потенциал -- інноваційний патенціал -- инновационный спрос -- інноваційний попит -- механизм управления -- механізм управління -- трансформация предприятий -- трансформація підприємств -- туристические предприятия -- турістичні підприємства -- інноваційний менеджмент -- инновационный менеджмент
Анотація: Викладено результати досліджень у сфері іноваційного менеджменту трансформації туристичних підприємств, проаналізовано етапи аналізу діагностики сприятливості інноваційного середовища, досліджено джерела появи ускладнень трасформаційних процесів та динамику їх інтенсивності, запропановано механізм діагностики сприятливості передумов інноваційних трансформацій турістичних підприємств.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

10.


    Ахмед, Карим Дхеяб (аспирант Европейского университета).
    Набор, отбор и адаптация персонала туристических предприятий Ирака / К. Д. Ахмед // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2014. - № 1. - С. 69-72 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.433(5ІРК)в7-6
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика туризма

   Економіка туризму

   Ирак
    Ірак

Кл.слова (ненормовані):
зарубежный опыт -- зарубіжний досвід -- кадровый набор -- кадровий набор -- кадровый отбор -- кадровий відбір -- профессиональная адаптация -- професійна адаптація -- туристические предприятия -- туристичні підприємства -- управление персоналом -- управління персоналом -- управленческие системы -- управлінські системи -- види адаптації -- виды адаптации
Анотація: Запропоновано систему набору, відбору та адаптації персоналу туристичних підприємств Іраку.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-27 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)