Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (2)Мережеві ресурси (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=туристические услуги<.>
Загальна кількість знайдених документів : 61
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-61      
1.


    Іє, Шань-Пао (доцент; Університет Ай-Шоу; м.Коахсюнг; Тайвань).
    Інноваційний менеджмент у сфері туризму : аналіз середи фунціонування / Ш. -П. Ие // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 4. - С. 381-387 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.433(5КИТ)-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика туризма, 2008-2010 гг.

   Економіка туризму, 2008-2010 рр.

   Тайвань
Кл.слова (ненормовані):
анализ среды функционирования -- аналіз середовища функціонування -- туристичні послуги -- туристические услуги -- аналіз продуктивності -- анализ продуктивности -- аналіз за Малмквістом -- анализ по Малмквісту -- инновации в туризме -- інновації в туризме -- инновационный менеджмент -- інноваційний менеджмент
Анотація: Показано, що туристичний бізнес, крім безпосередньої мандрівки, пропонує такоє такі послуги, як візова пдтримка, бронювання житла тощо. Після відміни контролю виїзду за кордон у 1988 р. туристичний бізнес на Тайвані став стрімко розвиватися. Однак, оскільки акцент бізнесмени роблять переважно на прибутку, агресивна цінова конкуренція за низької якості послуг стали постійним явищем. В умовах конкуренції на ринку підвищення якості послуг та посилення позиції інноваційного менеджменту стали ключовими завданнями. Використовуючи звітні дані туристичних фірм Тайваню за 2008-2010 рр., проаналізовано середовище функціонування та аналіз продуктивності за Малмквістом. Проведено оцінювання загальної ефективності, технічної ефективності та ефективності від масштабу для 10 ключових гравців на туристичному ринку Тайуваню. За результатами аналізу розроблено рекомендації для турфірми щодо інноваційного менеджменту та підвищення ефективності.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Коросташивець, Юлія (викладач кафедри цивільного права та правового забезпечення туризму Уиївського універсітету туризму, економіки і права ).
    Істотні умови договору на туристичне обслуговування за законодавством України / Ю. Коросташивець // Підприємництво, господарство, право : науково-практичний господарсько-правовий журнал. До 2001 г. виходив російською мовою. - 2010. - № 8. - С. 96-99. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 67.404
Рубрики: Право
   Цивільне право

   Право

   Гражданское право

Кл.слова (ненормовані):
договірні відносини -- договір на туристичне обслуговування -- туристичне обслуговування -- туристична діяльність -- туристичні послуги -- договір про надання послуг -- форми договорів -- договорные отношения -- договор на туристическое обслуживание -- туристическое обслуживание -- туристическая деятельность -- туристические услуги -- договор об оказании услуг -- формы договоров
Анотація: Розглядаються забов'язання з надання послуг в контексті правової регламентації істотних умов договору на туристичне обслуговування.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Гудима, Мирослава (кандидат юридичних наук; доцент кафедри цивільно-правових дисциплін).
    Істотні умови договору про надання туристичних послуг [] / М. Гудима // Підприємництво, господарство, право : науково-практичний господарсько-правовий журнал. До 2001 г. виходив російською мовою. - 2014. - № 2. - С. 10-13. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 67.404
Рубрики: Право
   Цивільне право

   Гражданское право

Кл.слова (ненормовані):
туристичні послуги -- туристические услуги -- договір про надання туристичних послуг -- договор об оказании туристических услуг -- зміст договору -- содержание договора -- істотні умови договору -- существенные условия договора -- перелік істотних умов договору -- перечень существенных условий договора
Анотація: Аналізуються наукові теоретичні розробки, що стосуються істотних умов договору, чинного в туристичній сфері законодавства України та зарубіжного досвіду.


Дод.точки доступу:
Про туризм, закон України \о произв.\

Знайти схожі

4.


    Аверіхіна, Т. В.
    Аналіз ринку туристичних послуг України. Проблеми і перспективи розвитку / Т. В. Аверіхіна, А. Ю. Влаєва // Економіка. Фінанси. Право. - 2020. - № 5. - С. 6-12 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Туризм
Кл.слова (ненормовані):
туристична сфера -- туристическая сфера -- туристичні послуги -- туристические услуги -- Індустрія туризму -- индустрия туризма -- туристична безпека в Україні -- туристическая безопасность в Украине


Дод.точки доступу:
Влаєва, А. Ю.

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ Прим. 1 - (вільний)

Знайти схожі

5.


    Тлеубердиова, Айжан (доктор экономических наук; профессор; заведующий кафедрой маркетинга Карагандинского государственного университета им. Ю. А. Бекетова; г. Караганда; Казахстан).
    Ассоциативный образ Казахстана глазами экспертов [Текст] / А. Т. Тлеубердиова, Ж. М. Шаекина // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2017. - № 9. - С. 24-32 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.433(5КАЗ)г-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика туризма

   Економіка туризму

   Казахстан
Кл.слова (ненормовані):
ассоциативная образность -- асоціативна образність -- брендинг страны -- брендинг країни -- выбор туристического продукта -- вибір туристичного продукту -- туристическая дестинация -- туристична дестинація -- туристические услуги -- туристичні послуги -- имидж страны -- імідж країни -- стратегическое управление -- стратегічне управління -- туристические предложения -- туристичні пропозиції -- экспертное оценивание -- експертне оцінювання
Анотація: Проанализирован ассоциативный образ Казахстана как туристической дестинации на основе проведенного опроса мнений зарубежных экспертов. По результатам положительных и отрицательных оценок даны рекомендации по стратегии брендинга страны как туристической дестинации.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Дод.точки доступу:
Шаекина, Жанат (доктор экономических наук; профессор; кафедра маркетинга Карагандинского государственного университета им. Ю. А. Бекетова; г. Караганда; Казахстан)

Знайти схожі

6.


    Димчук, Аліна Василівна.
    Вдосконалення національної політики в галузі регулювання ринку туристичних послуг у контексті глобальних викликів і кризових ситуацій / А. Димчук // Економіка. Фінанси. Право : інформаційно-аналітичний журнал. - 2012. - № 6. - С. 32-36. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
ББК 65.433
Рубрики: Економіка
   Економіка туризму

   Экономика

   Экономика туризма

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
економіка туризму -- галузі економіки -- національний туризм -- туристичні послуги -- ринок туристичних послуг -- туристична політика -- державне регулювання -- экономика туризма -- отрасли экономики -- национальный туризм -- туристические услуги -- рынок туристических услуг -- туристическая политика -- государственное регулирование
Анотація: Розглянуто питання вибору оптимальних шляхів розвитку національного туризму, організації та регулювання туристичної сфери. Визначено необхідність впливу органів державної влади на розвиток туризму. Розроблено пропозиції для вдосконалення національної політики в галузі регулювання ринку туристичних послуг в умовах сучасних динамічних змін середовища та кризових ситуацій.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

7.


    Забалдіна, Ю.
    Використання моделі Леунга для нечіткого прогнозування туристичних об'єктів / Ю. Забалдіна, Д. Бугайко, О. Попович // Економіка, фінанси, право : Інформаційно-аналітичний журнал. - 2009. - № 1. - С. 17-19. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 65.433
Рубрики: Економіка
   Економіка туризму

   Экономика

   Экономика туризма

Кл.слова (ненормовані):
економіка туризму -- ринок туристичних послуг -- туристичні послуги -- туристичні фірми -- туристичні об'єкти -- прогнозування туристичних об'єктів -- модель Леунга -- використання моделі Леунга в прогнозуванні -- моделювання туристичних потоків -- трансформації туристичних об'єктів -- экономика туризма -- рынок туристических услуг -- туристические услуги -- туристические фирмы -- туристические объекты -- использование модели Леунга в прогнозировании -- моделирование туристических потоков -- трансформация туристических объектов
Анотація: Розглядається можливість використання нечіткої моделі Леунга в евристичному факторному аналізі. Досліджується використання вказаного виду моделі при класифікації туристичних об'єктів за критерієм привабливості для споживачів.


Дод.точки доступу:
Бугайко, Д.; Попович, О.
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (22.05.2009р. Інв.2449ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

8.


    Мазаракі, Анатолій Олександрович (доктор економічних наук; професор; академік НАПН України; ректор Київського національного торговельно-економічного університету).
    Витратна складова ціни туристичного продукту [Текст] / А. О. Мазаракі, Н. О. Сагалакова // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2015. - № 7. - С. 174-179 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття анлійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.433(г-86
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Финансы туризма, 2011-2013 гг.

   Фінанси туризму, 2011-2013 рр.

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
затраты -- ценообразования в туризме -- ціноутворення в туризмі -- доходность туристических предприятий -- прибутковість туристичних підприємств -- организационная сегментация -- організаційна сегментація -- распределение расходов -- розподіл витрат -- себестоимость туристических продуктов -- собівартість туристичних продуктів -- туристические предпрятия -- туристичні підприємства -- туристические продукты -- туристичний бізнес -- туристические услуги
Анотація: Досліджено економічну сутність витрат з урахуванням особливостей функціонування туристичних підприємств. Визначено місце і роль витрат у формуванні ціни на туристичний продукт. Запропоновано механізм розподілу витрат за сегментами діяльності туристичного підприємства.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Сагалакова, Наталія Олександрівна (кандидат економічних наук; доцент; здобувач Київського національного торговельно-економічного університету)

Знайти схожі

9.
   06
   Л 89


Львівська політехніка

    Горбаль, Н. І.
    Вплив євроінтеграційних процесів на розвиток туристичного ринку в Україні [Текст] / Н. І. Горбаль, Р. І. Ханіна, О. І. Ковальчук // Вісник Національного університету "Львівська політехніка" / Львів. політехн. - Львів, 2015. - № 819: Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. - С. 120-128. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Економіка туризму
   Экономика туризма

Кл.слова (ненормовані):
економіка туризму -- экономика туризма -- туристичний ринок -- туристический рынок -- туристические услуги -- туристичні послуги -- туристичний потенціал -- туристический потенциал


Дод.точки доступу:
Ханіна, Р. І.; Ковальчук, О. І.; Львівська політехніка
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

10.


    Гудима, Марія (здобувачка юридичного інституту Прикарпатського національного університету ім. Василя Стефаника).
    До питання про розподіл відповідальності між туроператором і терагентом / М. Гудима // Підприємництво, господарство, право : науково-практичний господарсько-правовий журнал. До 2001 г. виходив російською мовою. - 2012. - № 6. - С. 49-52. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 67.404
Рубрики: Право
   Цивільне право

   Гражданское право

Кл.слова (ненормовані):
туристична діяльність -- туристическая деятельность -- туристичні послуги -- туристические услуги -- суб'єкти туристичної діяльності -- субъекты туристической деятельности -- туроператори -- туроператоры -- турагенти -- турагенты -- договірні відносини -- договорные отношения -- договір комісії -- договор комиссии -- агентський договір -- агентский договор -- договір доручення -- договор поручения -- нормативно-правове регулювання
Анотація: Присвячено аналізу проблеми розподілу відповідальності туроператора та турагента, обсяг якої в кожному випадку залежить від моделі побудови договірних відносин між постачальниками турпослуг.


Дод.точки доступу:
Про туризм, закон України \о произв.\

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-61      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)