Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Знайдено у інших БД:
Каталог книг (10)
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=управління маркетингом<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
3
Показані документи
с 1 за 3
>
1.
Килипенко, Володимир Володимирович
(аспірант; Національний науковий центр "Інститут аграрної економіки").
Теоретичний зміст і сутність управління маркетинговою діяльністю [Текст] / В. В. Килипенко> // Економіка АПК : міжнародний науково-виробничий журнал . - 2016. -
№ 11
. - С. 86-93 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
339.138
ББК
65.291.3
Рубрики:
Економіка
Экономика
Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
маркетингова діяльність
--
маркетинговая деятельность
--
управління маркетингом
--
управления маркетингом
--
управління маркетинговою діяльністю
--
управление маркетинговой деятельностью
--
системи управління
--
системы управления
--
процес управління
--
процесс управления
--
функції
управління маркетингом
--
функции управления маркетингом
Анотація:
Визначено теоретичний зміст та сутність поняття "управління маркетинговою діяльністю". Висвітлено етимологію й розглянуто зміст поняття "управління маркетинговою діяльністю" як органічного поєднання окремих понятійних утворень: маркетингу та менеджменту. Розглянуто підхід щодо розуміння маркетингового управління як процесу і як системи, що має підсистеми, елементи й механізми їх взаємозв'язку. Визначено цільові, функціональні, структурні та процесуальні характеристики. Розроблено схему взаємозв'язку між загальними функціями
управління маркетингом
у процесі управління маркетинговою діяльністю підприємства. Визначено основні елементи й виділено в окрему систему понять категоріальні характеристики змісту поняття "управління маркетинговою діяльністю". Проаналізовано підходи до формулювання дефініції "управління маркетинговою діяльністю" та запропоновано власне визначення поняття.
Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ
Знайти схожі
>
2.
Корж, Марина
(кандидат экономических наук, Донбасская государственная машиностроительная академия, Краматорск).
Влияние психологических аспектов управления изменениями на эффективность управления маркетингом на предприятих промышленной сферы / М. Корж> // Економіст : Науково-практичний журнал. Зас.: фірма "Колегіум". - 2008. -
№ 9
. - С. 66-69 : ил., рис
УДК
338.24
ББК
65.291.2
Рубрики:
Економіка
Менеджмент
Экономика
Менеджмент
Україна
Кл.слова (ненормовані):
промислові підприємства
--
психологія управління
--
управління маркетинговою діяльністю
--
управління маркетингом
--
промышленные предприятия
--
психология управления
--
управление маркетинговой деятельностью
--
управление маркетингом
--
маркетинговая деятельность
--
психологический портрет предприятия
--
психологічний портрет підприємства
--
психология управления предприятием
--
управление предприятием
Анотація:
Проведена оценка путей адаптации отечественных крупных промышленных предприятий к рыночным условиям хозяйствования путем использования психологических аспектов управления изменениями и разработана модель управления маркетинговой деятельностью путем наилучшего их сочетания в данной системе.
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (21.11.2008р. Інв.2001ж - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
>
3.
Язвінська, Надія
(кандидат економічних наук).
Cтратегічні орієнтири маркетингової діяльності підприємства [] / Н. Язвінська> // Маркетинг в Україні. - 2013. -
№ 2
. - С. 46-50 : ил. . - ISSN 1606-3732
УДК
339.138
ББК
65.291.3
Рубрики:
Экономика
Економіка
Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
управління маркетингом
--
показники ефективності
--
управління маркетингом
підприємств
--
управление маркетингом предприятий
--
управление маркетингом
--
показатели эффективности
--
маркетингові цілі
--
маркетинговые цели
Анотація:
Показано, що системне
управління маркетингом
підприємства починається з формування системи показників ефективності маркетингу та системи маркетингових цілей підприємства.
Утримувачі документа:
НТБ НТУ "ХПІ"
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)