Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=формування особистості<.>
Загальна кількість знайдених документів : 28
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-28 
1.
   06
   С 92


Східноукраїнський національний університет імені В. Даля (Сєвєродонецьк)

    Перевозняк, В. В.
    Історичні проблеми формування культурної особистості у сучасних умовах цивілізації / В. В. Перевозняк // Збірник наукових праць / Східноукр. нац. ун -т ім. В. Даля. - Сєвєродонецьк : Вид-во СНУ ім. В. Даля, 2017. - Вип. 4 (79): Духовність особистості: методологія, теорія і практика, Ч. 2. - С. 229-233. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Освіта
   Образование

   Культурологія

   Культурология

Кл.слова (ненормовані):
культура духовності -- культура духовности -- особистість -- личность -- духовність -- духовность -- духовна криза -- духовный кризис -- виховання -- воспитание -- моральні цінності -- нравственные ценности -- сучасні умови -- современные условия -- розвиток особистості -- развитие личности -- формування особистості -- формирование личности -- економічна сфера -- экономическая сфера -- суспільство -- общество


Дод.точки доступу:
Шевченко, Г. П. \ред.\; Східноукраїнський національний університет імені В. Даля(Сєвєродонецьк)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Тимошенко, В. І. (доктор юридичних наук; професор Національної академії внутрішніх справ).
    Агресивна поведінка [Текст] : її сутність та причини / В. І. Тимошенко // Бюлетень Міністерства юстиції України : Офіційне видання. - 2015. - № 6. - С. 55-63. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 67.51г
Рубрики: Право
   Криминология

   Кримінологія

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
агрессивное поведение -- агресивна поведінка -- агрессивность -- агресивність -- вред -- шкода -- личностные особенности -- особистісні особливості -- насильственная преступность -- насильницька злочинність -- социальные детерминанты -- соціальні детермінанти -- терминология -- термінологія -- уголовная агрессия -- кримінальна агресія -- участники конфликта -- учасники конфлікту -- формирование личности -- формування особистості
Анотація: Розглядається зміст поняття «агресивна поведінка». Визначаються та аналізуються причини такої поведінки. Акцентується увага на кримінальній агресії, її особливостях. Простежується зв'язок агресії зі шкодою. Розмежовуються поняття «агресія» та «агресивність». Обґрунтовується соціальна детермінованість агресії.


Дод.точки доступу:
Берковиц, Леонард (американский психолог, известный своими исследованиями проблем человеческой агрессивности ; 1926-) \о нем\; Бэрон, Роберт (американский психолог) \о нем\; Дюркгейм, Давид Эмиль (французский социолог; философ права; позитивист ; 1858-1917) \о нем\; Лоренц, Конрад Захариас (австрийский ученый ; 1903-1989) \о нем\; Ричардсон, Дебора (американский психолог) \о ней\; Фромм, Эрих Зелигманн (немецкий социолог; философ ; 1900-1980) \о нем\; Фрейд, Зигмунд (австрийский психолог; психиатр; невролог ; 1856-1939) \о нем\

Знайти схожі

3.


    Шпачинський, І.
    Безпека освітнього середовища в іноватиці вищої освіти / І. Шпачинський // Вища освіта України. - 2020. - № 2. - С. 46-51. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Вища освіта
   Высшее образование

Кл.слова (ненормовані):
безпека освітнього середовища -- безопасность образовательной среды -- інформаційна безпека -- информационная безопасность -- формування особистості -- формирование личности -- критичне мислення -- критическое мышление


Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ Прим. 1 - (вільний)

Знайти схожі

4.


    Сурков, В. В. (Сумський державний педагогічний університет ім. А.С.Макаренка; Суми).
    Гюбріс як фактор формування злочинної особистості / В. В. Сурков // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2014. - № 5. - С. 28-31. - Література : С.31 : 7 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 87.5
Рубрики: Філософія
   Философия

Кл.слова (ненормовані):
аномия -- аномія -- гюбрис -- гюбристический -- гюбріс -- гюбрістичний -- злочинна особистість -- злочинність -- криминология -- кримінологія -- личность преступника -- мотиви злочинів -- мотивы преступлений -- особистість злочинця -- преступная личность -- преступность -- состояние духа -- стан духу -- философия человека -- философская антропология -- філософія людини -- філософська антропологія -- формирование личности -- формування особистості -- ценностная ориентация -- ціннісна орієнтація
Анотація: Для філософської антропології важливо зрозуміти, які складові людської природи можуть розцінюватися як злочинні. Поняття "гюбріс" використовується для позначення світовідношення людини, що обумовлює її занадто зарозумілу, зухвалу поведінку, яка станов ить суспільну небезпеку. В історії кримінології є багато прикладів злочинних осіб з гюбрісом. Тому гюбріс можна вважати криміногенним фактором. Аналіз факторів, що стимулюють появу та зростання гюбрісу, дозволяють зробити висновок про те, що найбільшо ю мірою вони присутні у масовому суспільстві. Породжувана ним аномія може проявлятися як гюбріс, який часто виступає як криміногенний фактор. Таким чином, обмеження гюбрісу потребує змін в організації всього суспільного життя.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.


    Шпитальов, Геннадій Георгійович (кандидат історичних наук; доцент Запорізького національного технічного університету).
    Діалектика етичного та естетичного у процесі формування особистості фахівця охоронної діяльності / Г. Г. Шпитальов // Грані. - 2012. - № 1. - С. 22-25. - Бібліографія: : С.25 : 10 назв
УДК
ББК 74
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
естетична свідомість -- етична свідомість -- личность -- морально-этические ориентиры -- особистість -- охоронна діяльність -- охоронці -- охранная деятельность -- охранники -- підготовка спеціалістів -- подготовка специалистов -- професійна етика -- профессиональная этика -- философия образования -- філософія освіти -- формирование личности -- формування особистості -- эстетическое воспитание -- эстетическое сознание -- этическое сознание
Анотація: На основі аналізу світоглядних орієнтирів сучасної вітчизняної філософсько-педагогічної думки теоретично обгрунтовано необхідність взаємодії етичного та естетичного підходів до процесу підготовки майбутніх фахівців охоронної діяльності.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

6.


    Герасименко, Т. В.
    Елементи педагогічної спадщини В.О.Сухомлинського як виховні інновації у формуванні особистості студента - майбутнього сім'янина / Т. В. Герасименко // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 4. - С. 57-66. - Бібліографія : С.66 : 3 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
виховання студентів -- вища освіта -- воспитание студентов -- высшее образование -- добрачные установки молодежи -- дошлюбна підготовка -- дошлюбні настанови молоді -- инновации в педагогике -- история педагогики -- история педагогики Украины -- інновації в педагогіці -- історія педагогіки -- історія педагогіки України -- образовательные инновации -- освітні інновації -- персоналии педагогов -- персоналії педагогів -- підготовка до сімейного життя -- подготовка к семейной жизни -- семейное воспитание -- сімейне виховання -- формирование личности -- формирование личности студента -- формування особистості -- формування особистості студента
Анотація: В статті запропонована класифікація елементів педагогічної спадщини видатного педагога як виховних інновацій в підготовці студентської молоді до сімейного життя. Особливостями інноваційної дошлюбної підготовки з елементами педагогіки В.О.Сухомлинськог о є: людинознавча та народознавча спрямованість процесу; визначення змісту та методики інноваційної дошлюбної підготовки на засадах народної моралі, національних та загальнолюдських цінностей; формування гуманної, гармонійно розвиненої особистості м айбутнього сім'янина; становлення особистості педагога-вихователя як батька, старшого товариша і друга; конструктивна взаємодія навчального закладу та родини в процесі дошлюбної підготовки молоді.


Дод.точки доступу:
Сухомлинський, Василь Олександрович (1918-1970) \о нем\; Сухомлинский, Василий Александрович (1918-1970) \о нем\

Знайти схожі

7.


    Завгородня, Тетяна (доктор педагогічних наук; професор; завідувач кафедри педагогіки Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника).
    Епістолярний жанр як важливий засіб батьківського виховання / Т. Завгородня // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 8/9. - С. 20-24. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика виховання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика воспитания

Кл.слова (ненормовані):
епістолярна спадщина -- эпистолярное наследие -- батьківська педагогіка -- родительская педагогика -- сімейне виховання -- семейное воспитание -- формування особистості -- формирование личности -- звернення батьків до дітей -- обращение отцов к детям -- епістолярій у літературних творах -- эпистолярий в литературных произведениях -- письменники -- писатели -- видатні педагоги -- выдающиеся педагоги -- теория воспитания -- теорія виховання
Анотація: Висвітлюється проблема ролі батька в сімейному вихованні. На прикладі листів до синів розглядається вплив батьків на формування особистості майбутніх поколінь в контексті європейських тенденцій розвитку педагогічної теорії та практики.


Дод.точки доступу:
Честерфилд, Филип Дормер Стенхоп, (английский государственный деятель; дипломат; писатель ; 1694-1773) \о нем\; Сухомлинський, Василь Олександрович (видатний педагог ; 1918-1970) \о нем\; Стус , Василь (український письменник; поет; літературний критик; дисидент ; 1938-1985) \о нем\; Листи до сина \о произв.\; Письма к сыну \о произв.\

Знайти схожі

8.


    Бех, І. Д.
    Життя особистості як шлях до духовної далини / І. Д. Бех // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 3. - С. 15-32. - Бібліографія : С.32 : 8 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
виховання особистості -- воспитание личности -- вчинок -- вчинок-переживання -- гнев -- гнів -- готовність до майбутнього -- готовность к будущему -- групове спілкування -- групповое общение -- духовні цінності -- духовные ценности -- жизненная направленность личности -- жизненные решения -- жизненные ситуации личности -- жизненный путь личности -- життєва спрямованість особистості -- життєвий шлях особистості -- життєві рішення -- життєві ситуації особистості -- моральні цінності -- моральные ценности -- направленность личности -- переживание гнева -- переживання гніву -- поступок -- поступок-переживание -- психологическая нестабильность -- психологічна нестабільність -- философия жизни -- філософія життя -- формирование личности -- формування особистості -- ценности -- ценности личности -- цінності -- цінності особистості -- Я-сам
Анотація: Морально-духовні цінності, тобто цінності, які входять до складу моральної культури людства, в структурі вчинку повинні бути його мотиваційною основою. В зв'язку з цим розглянуто: життя особистості, як систему вчинка, що розвивається; типи життєвої спря- мованості особистості; життя в контексті готовності особистості до майбутнього; різновиди переживань особистості; вплив емоційного фактору на психічне життя особистості; значення для неї відношення значущих інших; морально-ціннісні викривлення в груповому житті; спроможність підростаючої особистості до зміни приватного життя.


Знайти схожі

9.


    Тажикенова, Сапия (заведующая кафедрой экономических дисциплин Университета "Туран-Астана"; г.Астана; Казахстан; кандидат экономических наук; доцент).
    Интерактивные методы обучения - инновация в образовании / С. Тажикенова // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2012. - № 9. - С. 500-506. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.497(5КИТ)-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика образования

   Економіка освіти

   Казахстан
Кл.слова (ненормовані):
анализ ситуаций -- аналіз ситуацій -- активная учебная деятельность -- активізація учбової дільності -- выработка навыков -- напрацювання навичок -- высшее образование -- вища освіта -- методы активного обучения -- методи активного навчання -- практическое обучение -- практичне навчання -- приемы активного обучения -- прийоми активного навчання -- решение задач -- рішення завдань -- усвоение знаний -- засвоєння знань -- учебно-познавательная деятельность -- учбово-пізнавальна діяльність -- учебный процесс -- навчальний процес -- формирование личности -- формування особистості -- интерактивные методы обучения -- інтерактивні методи навчання
Анотація: Рассматривается использование активных методов в вузовском обучении как необходимого условия для подготовки высококвалифицированных специалистов, приводящего к положительным результатам, т.к. они позволяют формировать знания и умения и навыки студентов путем вовлечения их в активную учебно- познавательную деятельность, при этом учебная информация переходит в личностное знание студентов.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Об образовании, закон Республики Казахстан \о произв.\

Знайти схожі

10.


    Гоштанар, І. В.
    Й.Ф.Гербарт про виховання як естетичне зображення світу / І. В. Гоштанар // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2011. - № 2. - С. 115-125. - Бібліографія : С.125 : 1 назва. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
виховуюче навчання -- воспитательное обучение -- естетичне виховання -- зарубежная педагогика -- зарубіжна педагогіка -- история образования -- история педагогики -- історія освіти -- історія педагогіки -- мировоззрение -- моральність -- нравственность -- персоналии педагогов -- персоналії педагогів -- самостійність -- самостоятельность -- світогляд -- формирование личности -- формирование мировоззрения -- формування особистості -- формування світогляду -- эстетическое воспитание
Анотація: Запропоновано переклад педагогічних публікацій одного з найвидатніших представників німецької класичної педагогіки - Й.Ф.Гербарта. Це - листи-звіти про результати практичної виховної діяльності, які він під час свого перебування у Швейцарії мав надсил ати щодва місяці губернаторові Штейгеру. Ці листи-звіти розривають головну особливість гербартівської теорії виховання - формування естетичного уявлення про світ як головної мети виховання. Подан перший такий лист, датований листопадом 1797 року.


Дод.точки доступу:
Гербарт, Иоганн Фридрих (педагог ; 1776-1841) \о нем\; Гербарт, Йоган Фрідріх \о нем\

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-28 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)