Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (23)Каталог книг НМетАУ (до 2022 року) (14)Мережеві ресурси (13)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>R=06.81.55@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Сулима, М. І. (співробітник Служби безпеки України).
    Економічна ефективність виробництва продукції в сільськогосподарських підприємствах / М.І. Сулима // Економіка АПК : Міжнародний науково-виробничий журнал. - 2009. - № 2(172). - С. 88-94. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ДРНТІ
ББК 65.32-82
Рубрики: Економіка АПК
   Продукція сілськогосподарська

   Экономика АПК

   Продукция сельскохозяйственная

   Україна
    Вінницька область

Кл.слова (ненормовані):
рентабельність продукції ільського господарства -- зайнятість сільського населення -- рентабельность продукции сельского хозяйства -- занятость сельского населения -- сільськогосподарські підприємства -- продукція сільськогосподарська -- сільськогосподарська продукція -- сельскохозяйственная продукция -- сельскохозяйственные предприятия
Анотація: Результати досліджень дають підстави стверджувати, що в умовах порушеного еквівалентного обміну між аграрним та іншими секторами економіки для підвищення ефективності аграрного виробництва необхідно поглиблювати спеціалізацію й агропромислову інтеграцію, що дасть можливість збільшити кількість робочих місць на селі та купівельну спроможність селян.

Утримувачі документа:
Державний вищий навчальний заклад "Херсонський державний аграрний університет"

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (18.05.2009р. Прим. 1 - ) (вільний)

Знайти схожі

2.


    Самонова, Т. Б. (кандидат економічних наук; старший викладач кафедри маркетингу та комерційної діяльності Київського економічного інституту менеджменту; Україна).
    Розвиток організаційної культури як елементу комплексу маркетингових комунікацій / Т. Б. Самонова // Економічний часопис-XXI : науковий журнал. - 2013. - № 5/6. - С. 64-66 : портр. - (Економіка та управління підприємствами). - Бібліогр. наприкінці ст., 11 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1728-6220
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Маркетинг на підприємстві
   Маркетинг на предприятии

Кл.слова (ненормовані):
економіка підприємства -- экономика предприятия -- комплекс маркетингових комунікацій -- комплекс маркетинговых коммуникаций -- організаційна культура -- организационная культура -- структурні елементи організаційної культури -- структурные элементы организационной культуры -- функції організаційної культури -- функции организационной культуры -- фактори формування організаційної культури -- факторы формирования организационной культуры
Анотація: Проаналізовано сутність організаційної культури підприємства та її взаємозв'язок із системою маркетингових комунікацій. Визначено елементи, функції і фактори формування та розвитку організаційної культури. Окреслено шляхи й запропоновано авторський підхід щодо управління розвитком ефективної організаційної культури на підприємствах.

Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017

Знайти схожі

3.


    Соломянюк, Н. М. (кандидат економічних наук; доцент кафедри маркетингу; Національний універсітет харчових технологій).
    Сучасні тенденції формування бюджету маркетингу на українських підприємствах / Н. М. Соломянюк // Економічний часопис-XXI : науковий журнал. - 2013. - № 7/8. - С. 87-89 : табл. - (Економіка та управління підприємствами). - Бібліогр. наприкінці ст., 8 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1728-6220
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
бюджет маркетингу -- бюджет маркетинга -- витрати на маркетинг -- затраты на маркетинг -- функції маркетингу -- функции маркетинга -- дискреційні витрати -- дискреционные затраты -- маркетинговий бюджет -- маркетинговый бюджет -- рекламний бюджет -- рекламный бюджет
Анотація: Розглянуто функції маркетингу вітчизняного підприємства, на основі яких формуються дискреційні статті витрат у бюджеті маркетингу. Запропоновано схему послідовності розгортання загального бюджету маркетингу на його складові залежно від маркетингових цілей у системі діяльності дарювання.

Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)