Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Знайдено у інших БД:
Каталог книг (23)
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року) (14)
Мережеві ресурси (13)
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>R=06.81.55@<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
3
Показані документи
с 1 за 3
>
1.
Сулима, М. І.
(співробітник Служби безпеки України).
Економічна ефективність виробництва продукції в сільськогосподарських підприємствах / М.І. Сулима> // Економіка АПК : Міжнародний науково-виробничий журнал. - 2009. -
№ 2(172)
. - С. 88-94. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ДРНТІ
06.81.55
ББК
65.32-82
Рубрики:
Економіка АПК
Продукція сілськогосподарська
Экономика АПК
Продукция сельскохозяйственная
Україна
Вінницька область
Кл.слова (ненормовані):
рентабельність продукції ільського господарства
--
зайнятість сільського населення
--
рентабельность продукции сельского хозяйства
--
занятость сельского населения
--
сільськогосподарські підприємства
--
продукція сільськогосподарська
--
сільськогосподарська продукція
--
сельскохозяйственная продукция
--
сельскохозяйственные предприятия
Анотація:
Результати досліджень дають підстави стверджувати, що в умовах порушеного еквівалентного обміну між аграрним та іншими секторами економіки для підвищення ефективності аграрного виробництва необхідно поглиблювати спеціалізацію й агропромислову інтеграцію, що дасть можливість збільшити кількість робочих місць на селі та купівельну спроможність селян.
Утримувачі документа:
Державний вищий навчальний заклад "Херсонський державний аграрний університет"
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (18.05.2009р. Прим. 1 - ) (вільний)
Знайти схожі
>
2.
Самонова, Т. Б.
(кандидат економічних наук; старший викладач кафедри маркетингу та комерційної діяльності Київського економічного інституту менеджменту; Україна).
Розвиток організаційної культури як елементу комплексу маркетингових комунікацій / Т. Б. Самонова> // Економічний часопис-XXI : науковий журнал. - 2013. -
№ 5/6
. - С. 64-66 : портр. - (Економіка та управління підприємствами). - Бібліогр. наприкінці ст., 11 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1728-6220
ДРНТІ
06.81.55
УДК
658.8
Рубрики:
Маркетинг на підприємстві
Маркетинг на предприятии
Кл.слова (ненормовані):
економіка підприємства
--
экономика предприятия
--
комплекс маркетингових комунікацій
--
комплекс маркетинговых коммуникаций
--
організаційна культура
--
организационная культура
--
структурні елементи організаційної культури
--
структурные элементы организационной культуры
--
функції організаційної культури
--
функции организационной культуры
--
фактори формування організаційної культури
--
факторы формирования организационной культуры
Анотація:
Проаналізовано сутність організаційної культури підприємства та її взаємозв'язок із системою маркетингових комунікацій. Визначено елементи, функції і фактори формування та розвитку організаційної культури. Окреслено шляхи й запропоновано авторський підхід щодо управління розвитком ефективної організаційної культури на підприємствах.
Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017
Знайти схожі
>
3.
Соломянюк, Н. М.
(кандидат економічних наук; доцент кафедри маркетингу; Національний універсітет харчових технологій).
Сучасні тенденції формування бюджету маркетингу на українських підприємствах / Н. М. Соломянюк> // Економічний часопис-XXI : науковий журнал. - 2013. -
№ 7/8
. - С. 87-89 : табл. - (Економіка та управління підприємствами). - Бібліогр. наприкінці ст., 8 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1728-6220
ДРНТІ
06.81.55
УДК
338.24:658.8
Рубрики:
Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
бюджет маркетингу
--
бюджет маркетинга
--
витрати на маркетинг
--
затраты на маркетинг
--
функції маркетингу
--
функции маркетинга
--
дискреційні витрати
--
дискреционные затраты
--
маркетинговий бюджет
--
маркетинговый бюджет
--
рекламний бюджет
--
рекламный бюджет
Анотація:
Розглянуто функції маркетингу вітчизняного підприємства, на основі яких формуються дискреційні статті витрат у бюджеті маркетингу. Запропоновано схему послідовності розгортання загального бюджету маркетингу на його складові залежно від маркетингових цілей у системі діяльності дарювання.
Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)