Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>S=История образования<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
157
Показані документи
с 1 за 10
1-10
11-20
21-30
31-40
41-50
51-60
>
1.
Радул, Ольга
(кандидат педагогічних наук; професор кафедри педагогіки початкового навчання та соціальної педагогіки Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка).
До витоків формування сімейного виховання у давніх слов'ян та їхніх пращурів / О. Радул> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. -
№ 2/3
. - С. 69-72. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
37.015
ББК
74.03
Рубрики:
Історія освіти
История образования
Кл.слова (ненормовані):
давні суспільства
--
давні слов'яні
--
виховання дітей
--
шлюбні стосунки
--
сімейне виховання
--
древние общества
--
древние славяне
--
воспитание детей
--
брачные отношения
--
семейное воспитание
Анотація:
На основі історичних, археологічних, етнографічних джерел проаналізовано розвиток шлюбних стосунків у східних слов'ян та їх попередників і їхній вплив на виховання дітей.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
2.
Нестерова, Мар'я
(доктор філософських наук; доцент; доцент кафедри менеджменту та інноваційних технологій соціокультурної діяльності ).
Ціннісний дискурс в освіті та суспільстві [Текст] : всеукраїнська науково-практична конференція з міжнародною участю "Інновації в освіті: ціннісно-компетентнісний підхід" / М. Нестерова> // Вища освіта України : теоретичний та науково-практичний часопис. - 2018. -
№ 2
. - С. 85-86
УДК
^a37.015
ББК
74.03
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Історія освіти
Образование. Педагогика
История образования
Кл.слова (ненормовані):
всеукраїнські науково-практичні конференції
--
всеукраинские научно-практические конференции
--
учасники конференцій
--
участники конференций
--
програми конференцій
--
программы конференций
Анотація:
Інформація про програму та учасників Всеукраїнської науково-практичної конференції "Інновації в освіті: ціннісно--компетентнісний підхід, яка відбулася 29 травня 2018 року в Національному педагогічному університеті імені М. П. Драгоманова.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\New\textlok\Вища_осв_Укр\Вища_осв_Укр_2018_2/13.pdf
Дод.точки доступу:
Інновації в освіті: ціннісно--компетентнісний підхід, всеукраїнська науково-практична конференція \о ней\; Всеукраїнська науково-практична конференція "Інновації в освіті: ціннісно--компетентнісний підхід" \о ней\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
3.
Розсоха, Антоніна
(кандидат педагогічних наук; професор кафедри педагогіки).
Проблеми освіти епохи античності в епіграмах Марка Марціала / А. Розсоха> // Рідна школа. - 2015. -
№ 11/12
. - С. 72-75. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
37.015
ББК
74.03
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Історія освіти
История образования
Кл.слова (ненормовані):
антична педагогіка
--
античная педагогика
--
римська епіграма
--
римская эпиграмма
--
педагогічні традиції античності
--
педагогические традиции античности
--
давньоримське виховання
--
древнеримское воспитание
--
епіграми Марціала
--
эпиграммы Марциала
--
римська освіта
--
римское образование
Анотація:
Розглядається система давньої античної освіти на основі творчості римського поета Марка Валерія Марціала, висвітлюється бачення ним проблеми виховання дітей і молоді; аналізуються твори поета, в яких критикуються тогочасні звичаї і побут римської знаті, викриваються чванство та марнослів'я літературних делетантів і нездар, висловлюється співчуття простому людові, рабам. Завдяки його творчості з'являється можливість поглибленого ознайомлення з таким складним культурним феноменом, як педагогічна традиція античного світу, відтворення закономірностей давньоримського виховання.
Дод.точки доступу:
Марціал, Марк Валерій (римський поет-епіграмматіст ; 40-104) \про нього\
Знайти схожі
>
4.
Гончаренко, О.
(доцент кафедри педагогіки та соціально-економічних дисциплін; кандидат філософських наук).
Феномен Казимира Твардовського в історії польської вищої школи / О. Гончаренко> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2016. -
№ 1
. - С. 113-124. - Библиогр. в конце ст.
УДК
37.015
ББК
74.03
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Історія освіти
Образование. Педагогика
История образования
Польща
Польша
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта
--
высшее образование
--
видатні педагоги
--
выдающиеся педагоги
--
філософсько-педагогічний дискурс
--
философско-педагогический дискурс
--
біографії педагогів
--
биографии педагогов
--
педагогічна діяльність
--
педагогическая деятельность
--
наукова діяльність
--
научная деятельность
Анотація:
Розкривається суб'єктивний світ філософа та педагога Казимира Твардовського в історії польської вищої школи. На основі культурологічного підходу з'ясовано, що свого часу його філософія виконала синтезуючу роль у польській культурі, обгрунтувала її освітній ідеал та стала засобом самокритики, але передусім вона розвивалася на західноукраїнських землях і вплинула на культуру цих територій. Доповнюють результати дослідження переклади уривків філософсько-педагогічних праць Твардовського.
Дод.точки доступу:
Твардовський, Казимир (філософ; педагог ; 1866-1938) \о нем\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
5.
Дем'яненко, Наталія
(доктор педагогічних наук; професор; завідувач кафедри педагогіки і психології вищої школи НПУ імені М. П. Драгоманова).
"Громадівський соціалізм" М. П. Драгоманова: еволюція поглядів, концептуалізація ідей / Н. Дем'яненко> // Рідна школа. - 2016. -
№ 1
. - С. 52-56. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
37.015
ББК
74.03
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Історія освіти
История образования
Кл.слова (ненормовані):
громадівський соціалізм
--
громадовский социализм
--
наукові теорії
--
філософсько-педагогічний зміст теорій
--
життєвий шлях науковців
--
творчий шлях науковців
--
творческий путь ученых
--
жизненный путь ученых
--
педагогічна спадщина
--
педагогическое наследие
Анотація:
Проаналізовано витоки та філософсько-педагогічний зміст теорії "громадівського соціалізму" М. П. Драгоманова. Визначено основні етапи її становлення, вплив драгоманівських ідей, зокрема федералістичної побудови суспільства, "безначальства", "еволюційного шляху просвіти" на розвиток вітчизняного суспільно-політичного руху другої половини ХІХ-початку ХХ ст.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\tower-2008\textlok\Адвокат\Рідна школа_2016_1\10.pdf
Дод.точки доступу:
Драгоманов, Михайло Петрович (український історик; суспільний діяч ; 1841-1895) \про нього\
Знайти схожі
>
6.
Бова, Віта
(кандидат філософських наук; доцент кафедри філософії).
Позачасовість та позапросторовість ідеї "сродності" Григорія Сковороди у соціоосвітньому просторі / В. Бова> // Рідна школа. - 2015. -
№ 11/12
. - С. 68-71. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
37.015
ББК
74.03
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Історія освіти
История образования
Кл.слова (ненормовані):
видатні українські мислителі
--
выдающиеся украинские мыслители
--
філософсько-педагогічні ідеї
--
философско-педагогические идеи
--
самопізнання
--
самопознание
--
духовне самовдосконалення людини
--
духовное самосовершенствование человека
--
моральні цінності
--
нравственные ценности
--
чесноти
--
сродна праця
--
сродный труд
--
педагогічна спадщина
--
педагогическое наследие
Анотація:
Обгрунтовується, що досягнення високих освітніх рівнів, забезпечення можливостей постійного духовного самовдосконалення особистості, формування інтелектуального та культурного потенціалу нації - важлива умова розвитку суспільства з гідними показниками рівня життя. На основі ідеї Г. С. Сковороди обстоюється, що ідеї самопізнання, "сродні праці" є актуальними нині: лише черз пізнання свого внутрішнього "Я" людина зможе реалізуватися у "сродності".
Дод.точки доступу:
Сковорода, Г. С. (философ; поэт; педагог ; 1722-1749) \о нем\
Знайти схожі
>
7.
Михайличенко, Дмитро
(кандидат історичних наук; доцент кафедри політичної економії).
Семен Кузнець і харківська вища економічна школа / Д. Михайличенко> // Вища школа. - 2015. -
№ 9/10
. - С. 10-22 : табл.-2. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
37.015
ББК
74.03
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Історія освіти
Образование. Педагогика
История образования
Кл.слова (ненормовані):
історія економічної думки
--
история экономической мысли
--
біографії вчених
--
биографии ученых
--
вчені-економісти
--
ученые-экономисты
--
вищі економічні школи
--
высшие экономические школы
--
вищі навчальні заклади
--
высшие учебные заведения
--
викладачі ВНЗ
--
преподаватели ВУЗ
--
наукова діяльність
--
научная деятельность
--
наукові погляди викладачів
--
научные взгляды преподавателей
Анотація:
Зроблено спробу ввести факти харківського періоду біографії відомого економіста і нобелівського лауреата Саймона (Семена) Кузнеця у контекст відомостей про харківську вищу економічну школу початку ХХ ст. Проаналізовано навчальний план перших двох курсів Комерційного інституту, який закінчів с. Кузнець, досліджено особливості наукових поглядів провідних професорів і викладачів, курси яких відвідував майбутній науковець. Особливу увагу сфокусовано на акдемічному досвіді, отриманому економістом у галузях соціальної та економічної статистики й економічної методології.
Дод.точки доступу:
Кузнець, Саймон (Семен) (лауреат Нобелівської премії з економіки; видатний економіст ; 1901-1985) \про нього\; Левицький, В. (вчений-економіст ; 1854-1939) \про нього\; Фомін, П. (вчений-економіст ; 1873-1936) \про нього\; Харківський комерційний інститут \про нього\
Знайти схожі
>
8.
Бондар, Людмила
(кандидат педагогічних наук).
Диференційований підхід до організації навчальної діяльності молодших школярів у педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського / Л. Бондар> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2015. -
№ 5/6
. - С. 13-16. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
37.015
ББК
74.03
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Історія освіти
Образование. Педагогика
История образования
Кл.слова (ненормовані):
диференційований підхід
--
дифференцированный подход
--
індивідуальний підхід
--
индивидуальный подход
--
індивідуальні особливості
--
индивидуальные особенности
--
молодші школярі
--
младшие школьники
--
початкова освіта
--
начальное образование
--
педагогічна спадщина
--
педагогическое наследие
--
видатні педагоги
--
выдающиеся педагоги
--
педагогічні системи
--
педагогические системы
--
педагоги-новатори
--
педагоги-новаторы
--
досвід шкіл
--
опыт школ
--
важкі діти
--
сложные дети
--
виховання важких дітей
--
воспитание сложных детей
Анотація:
Висвітлюються теоретично обгрунтовані й перевірені практикою ідеї В. О. Сухомлинського з питань диференційованого підходу до організації навчальної діяльності молодших школярів з погляду їх співзвучності завданням, що постали перед сучасною системою початкової освіти як першорядні. Наголошується на індивідуальному підході до кожного учня.
Дод.точки доступу:
Сухомлинський , Василь Олександрович (видатний педагог ; 1918-1970) \о нем\; Павлиська середня школа \о ней\
Знайти схожі
>
9.
Хайруліна, Василина
(кандидат педагогічних наук; член-кореспондент НАПН України; заслужений працівник освіти України; директор).
Ідеї В. О. Сухомлинського належить світу / В. Хайруліна> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2015. -
№ 5/6
. - С. 9-13. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
37.015
ББК
74.03
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Історія освіти
Образование. Педагогика
История образования
Китай
Кл.слова (ненормовані):
творча спадщина педагогів
--
творческое наследие педагогов
--
експериментальні школи
--
экспериментальные школы
--
гармонійний розвиток особистості
--
гарнмоническое развитие личности
--
культурно-етичне виховання
--
культурно-этическое воспитание
--
класні колективи
--
классные коллективы
--
інтелектуальні потреби
--
интеллектуальные потребности
--
педагогічна майстерність
--
педагогическое мастерство
--
китайська педагогічна система
--
китайская педагогическая система
--
педагогічні системи світу
--
педагогические системы мира
--
навчально-виховний процес
--
учебно-воспитательный процесс
--
асоціації сухомлиністів
--
ассоциации сухомлинистов
Анотація:
Висвітляється перебування української делегації в КНР. Розглянуто основні напрями діяльності навчальних закладів Китаю щодо популяризації ідей В. О. Сухомлинського. Проаналізовано досягнення та інновації китайської педагогічної системи. Розкрито важливість співпраці між Україною і Китаєм для обміну досвідом та подальшого впровадження провідних ідей Василя Олександровича в навчальних закладах двох країн.
Дод.точки доступу:
Сухомлинський , Василь Олександрович (видатний педагог ; 1918-1970) \о нем\; Всекитайська асоціація сухомлиністів \о ней\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
10.
Дічек, Наталія
(доктор педагогічних наук; професор; завідувач відділу історії педагогіки).
В. Сухомлинський і зарубіжна філософсько-психологічна думка ХХ ст.: збіжності морально-етичних поглядів на суспільство і людину в ньому / Н. Дічек> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2015. -
№ 5/6
. - С. 3-8. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
37.015
ББК
74.03
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Історія освіти
Образование. Педагогика
История образования
Кл.слова (ненормовані):
етико-педагогічні концепції
--
этико-педагогические концепции
--
етико-педагогічна спадщина
--
этико-педагогическое наследие
--
духовні потреби особистості
--
духовные потребности личности
--
совість
--
совесть
--
альтруїзм
--
альтруизм
--
філософсько-педагогічна думка
--
философско-педагогическая мысль
--
творча спадщина педагогів
--
творческое наследие педагогов
--
етико-виховні конструкції
--
этико-воспитательные конструкции
--
формування потреб у дітей
--
формирование потребностей у детей
--
потреби дітей
--
потребность детей
--
органічна потреба в праці
--
органическая потребность в труде
Анотація:
Висвітлено ідеї В. Сухомлинського щодо шляхів формування в майбутніх громадян культури потреб, до яких педагог відносив виховання усвідомленого, прийнятого особистістю прагнення до домінування в іїї житті духовних потреб над матеріальними, різнобічну діяльність як спосіб самореалізації і задоволення її потреб та інтересів, альтруїстичне тлумачення свободи людини, любов до людей як джерело радості від служіння ближньому. Окреслено збіжності ключових етико-виховних поглядів українського педагога на виховання потреб людини з антропологічними розмислами видатних учених-гуманітаріїв (філософів, психологів, соціологів) світу - Ж. Бодріяра, Е. Л. Торндайка, В. Франкла, Е. Фромма, К. Ясперса.
Дод.точки доступу:
Сухомлинський, Василь Олександрович (видатний педагог ; 1918-1970) \о нем\
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
1-10
11-20
21-30
31-40
41-50
51-60
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)