Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=История образования<.>
Загальна кількість знайдених документів : 157
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Радул, Ольга (кандидат педагогічних наук; професор кафедри педагогіки початкового навчання та соціальної педагогіки Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка).
    До витоків формування сімейного виховання у давніх слов'ян та їхніх пращурів / О. Радул // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 2/3. - С. 69-72. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Історія освіти
   История образования

Кл.слова (ненормовані):
давні суспільства -- давні слов'яні -- виховання дітей -- шлюбні стосунки -- сімейне виховання -- древние общества -- древние славяне -- воспитание детей -- брачные отношения -- семейное воспитание
Анотація: На основі історичних, археологічних, етнографічних джерел проаналізовано розвиток шлюбних стосунків у східних слов'ян та їх попередників і їхній вплив на виховання дітей.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Нестерова, Мар'я (доктор філософських наук; доцент; доцент кафедри менеджменту та інноваційних технологій соціокультурної діяльності ).
    Ціннісний дискурс в освіті та суспільстві [Текст] : всеукраїнська науково-практична конференція з міжнародною участю "Інновації в освіті: ціннісно-компетентнісний підхід" / М. Нестерова // Вища освіта України : теоретичний та науково-практичний часопис. - 2018. - № 2. - С. 85-86
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Історія освіти

   Образование. Педагогика

   История образования

Кл.слова (ненормовані):
всеукраїнські науково-практичні конференції -- всеукраинские научно-практические конференции -- учасники конференцій -- участники конференций -- програми конференцій -- программы конференций
Анотація: Інформація про програму та учасників Всеукраїнської науково-практичної конференції "Інновації в освіті: ціннісно--компетентнісний підхід, яка відбулася 29 травня 2018 року в Національному педагогічному університеті імені М. П. Драгоманова.

Перейти к внешнему ресурсу: \\New\textlok\Вища_осв_Укр\Вища_осв_Укр_2018_2/13.pdf

Дод.точки доступу:
Інновації в освіті: ціннісно--компетентнісний підхід, всеукраїнська науково-практична конференція \о ней\; Всеукраїнська науково-практична конференція "Інновації в освіті: ціннісно--компетентнісний підхід" \о ней\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Розсоха, Антоніна (кандидат педагогічних наук; професор кафедри педагогіки).
    Проблеми освіти епохи античності в епіграмах Марка Марціала / А. Розсоха // Рідна школа. - 2015. - № 11/12. - С. 72-75. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Історія освіти

   История образования

Кл.слова (ненормовані):
антична педагогіка -- античная педагогика -- римська епіграма -- римская эпиграмма -- педагогічні традиції античності -- педагогические традиции античности -- давньоримське виховання -- древнеримское воспитание -- епіграми Марціала -- эпиграммы Марциала -- римська освіта -- римское образование
Анотація: Розглядається система давньої античної освіти на основі творчості римського поета Марка Валерія Марціала, висвітлюється бачення ним проблеми виховання дітей і молоді; аналізуються твори поета, в яких критикуються тогочасні звичаї і побут римської знаті, викриваються чванство та марнослів'я літературних делетантів і нездар, висловлюється співчуття простому людові, рабам. Завдяки його творчості з'являється можливість поглибленого ознайомлення з таким складним культурним феноменом, як педагогічна традиція античного світу, відтворення закономірностей давньоримського виховання.


Дод.точки доступу:
Марціал, Марк Валерій (римський поет-епіграмматіст ; 40-104) \про нього\

Знайти схожі

4.


    Гончаренко, О. (доцент кафедри педагогіки та соціально-економічних дисциплін; кандидат філософських наук).
    Феномен Казимира Твардовського в історії польської вищої школи / О. Гончаренко // Вища школа : науково-практичне видання. - 2016. - № 1. - С. 113-124. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Історія освіти

   Образование. Педагогика

   История образования

   Польща
    Польша

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- видатні педагоги -- выдающиеся педагоги -- філософсько-педагогічний дискурс -- философско-педагогический дискурс -- біографії педагогів -- биографии педагогов -- педагогічна діяльність -- педагогическая деятельность -- наукова діяльність -- научная деятельность
Анотація: Розкривається суб'єктивний світ філософа та педагога Казимира Твардовського в історії польської вищої школи. На основі культурологічного підходу з'ясовано, що свого часу його філософія виконала синтезуючу роль у польській культурі, обгрунтувала її освітній ідеал та стала засобом самокритики, але передусім вона розвивалася на західноукраїнських землях і вплинула на культуру цих територій. Доповнюють результати дослідження переклади уривків філософсько-педагогічних праць Твардовського.


Дод.точки доступу:
Твардовський, Казимир (філософ; педагог ; 1866-1938) \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

5.


    Дем'яненко, Наталія (доктор педагогічних наук; професор; завідувач кафедри педагогіки і психології вищої школи НПУ імені М. П. Драгоманова).
    "Громадівський соціалізм" М. П. Драгоманова: еволюція поглядів, концептуалізація ідей / Н. Дем'яненко // Рідна школа. - 2016. - № 1. - С. 52-56. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Історія освіти

   История образования

Кл.слова (ненормовані):
громадівський соціалізм -- громадовский социализм -- наукові теорії -- філософсько-педагогічний зміст теорій -- життєвий шлях науковців -- творчий шлях науковців -- творческий путь ученых -- жизненный путь ученых -- педагогічна спадщина -- педагогическое наследие
Анотація: Проаналізовано витоки та філософсько-педагогічний зміст теорії "громадівського соціалізму" М. П. Драгоманова. Визначено основні етапи її становлення, вплив драгоманівських ідей, зокрема федералістичної побудови суспільства, "безначальства", "еволюційного шляху просвіти" на розвиток вітчизняного суспільно-політичного руху другої половини ХІХ-початку ХХ ст.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Рідна школа_2016_1\10.pdf

Дод.точки доступу:
Драгоманов, Михайло Петрович (український історик; суспільний діяч ; 1841-1895) \про нього\

Знайти схожі

6.


    Бова, Віта (кандидат філософських наук; доцент кафедри філософії).
    Позачасовість та позапросторовість ідеї "сродності" Григорія Сковороди у соціоосвітньому просторі / В. Бова // Рідна школа. - 2015. - № 11/12. - С. 68-71. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Історія освіти

   История образования

Кл.слова (ненормовані):
видатні українські мислителі -- выдающиеся украинские мыслители -- філософсько-педагогічні ідеї -- философско-педагогические идеи -- самопізнання -- самопознание -- духовне самовдосконалення людини -- духовное самосовершенствование человека -- моральні цінності -- нравственные ценности -- чесноти -- сродна праця -- сродный труд -- педагогічна спадщина -- педагогическое наследие
Анотація: Обгрунтовується, що досягнення високих освітніх рівнів, забезпечення можливостей постійного духовного самовдосконалення особистості, формування інтелектуального та культурного потенціалу нації - важлива умова розвитку суспільства з гідними показниками рівня життя. На основі ідеї Г. С. Сковороди обстоюється, що ідеї самопізнання, "сродні праці" є актуальними нині: лише черз пізнання свого внутрішнього "Я" людина зможе реалізуватися у "сродності".


Дод.точки доступу:
Сковорода, Г. С. (философ; поэт; педагог ; 1722-1749) \о нем\

Знайти схожі

7.


    Михайличенко, Дмитро (кандидат історичних наук; доцент кафедри політичної економії).
    Семен Кузнець і харківська вища економічна школа / Д. Михайличенко // Вища школа. - 2015. - № 9/10. - С. 10-22 : табл.-2. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Історія освіти

   Образование. Педагогика

   История образования

Кл.слова (ненормовані):
історія економічної думки -- история экономической мысли -- біографії вчених -- биографии ученых -- вчені-економісти -- ученые-экономисты -- вищі економічні школи -- высшие экономические школы -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- викладачі ВНЗ -- преподаватели ВУЗ -- наукова діяльність -- научная деятельность -- наукові погляди викладачів -- научные взгляды преподавателей
Анотація: Зроблено спробу ввести факти харківського періоду біографії відомого економіста і нобелівського лауреата Саймона (Семена) Кузнеця у контекст відомостей про харківську вищу економічну школу початку ХХ ст. Проаналізовано навчальний план перших двох курсів Комерційного інституту, який закінчів с. Кузнець, досліджено особливості наукових поглядів провідних професорів і викладачів, курси яких відвідував майбутній науковець. Особливу увагу сфокусовано на акдемічному досвіді, отриманому економістом у галузях соціальної та економічної статистики й економічної методології.


Дод.точки доступу:
Кузнець, Саймон (Семен) (лауреат Нобелівської премії з економіки; видатний економіст ; 1901-1985) \про нього\; Левицький, В. (вчений-економіст ; 1854-1939) \про нього\; Фомін, П. (вчений-економіст ; 1873-1936) \про нього\; Харківський комерційний інститут \про нього\

Знайти схожі

8.


    Бондар, Людмила (кандидат педагогічних наук).
    Диференційований підхід до організації навчальної діяльності молодших школярів у педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського / Л. Бондар // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2015. - № 5/6. - С. 13-16. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Історія освіти

   Образование. Педагогика

   История образования

Кл.слова (ненормовані):
диференційований підхід -- дифференцированный подход -- індивідуальний підхід -- индивидуальный подход -- індивідуальні особливості -- индивидуальные особенности -- молодші школярі -- младшие школьники -- початкова освіта -- начальное образование -- педагогічна спадщина -- педагогическое наследие -- видатні педагоги -- выдающиеся педагоги -- педагогічні системи -- педагогические системы -- педагоги-новатори -- педагоги-новаторы -- досвід шкіл -- опыт школ -- важкі діти -- сложные дети -- виховання важких дітей -- воспитание сложных детей
Анотація: Висвітлюються теоретично обгрунтовані й перевірені практикою ідеї В. О. Сухомлинського з питань диференційованого підходу до організації навчальної діяльності молодших школярів з погляду їх співзвучності завданням, що постали перед сучасною системою початкової освіти як першорядні. Наголошується на індивідуальному підході до кожного учня.


Дод.точки доступу:
Сухомлинський , Василь Олександрович (видатний педагог ; 1918-1970) \о нем\; Павлиська середня школа \о ней\

Знайти схожі

9.


    Хайруліна, Василина (кандидат педагогічних наук; член-кореспондент НАПН України; заслужений працівник освіти України; директор).
    Ідеї В. О. Сухомлинського належить світу / В. Хайруліна // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2015. - № 5/6. - С. 9-13. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Історія освіти

   Образование. Педагогика

   История образования

   Китай
Кл.слова (ненормовані):
творча спадщина педагогів -- творческое наследие педагогов -- експериментальні школи -- экспериментальные школы -- гармонійний розвиток особистості -- гарнмоническое развитие личности -- культурно-етичне виховання -- культурно-этическое воспитание -- класні колективи -- классные коллективы -- інтелектуальні потреби -- интеллектуальные потребности -- педагогічна майстерність -- педагогическое мастерство -- китайська педагогічна система -- китайская педагогическая система -- педагогічні системи світу -- педагогические системы мира -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- асоціації сухомлиністів -- ассоциации сухомлинистов
Анотація: Висвітляється перебування української делегації в КНР. Розглянуто основні напрями діяльності навчальних закладів Китаю щодо популяризації ідей В. О. Сухомлинського. Проаналізовано досягнення та інновації китайської педагогічної системи. Розкрито важливість співпраці між Україною і Китаєм для обміну досвідом та подальшого впровадження провідних ідей Василя Олександровича в навчальних закладах двох країн.


Дод.точки доступу:
Сухомлинський , Василь Олександрович (видатний педагог ; 1918-1970) \о нем\; Всекитайська асоціація сухомлиністів \о ней\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

10.


    Дічек, Наталія (доктор педагогічних наук; професор; завідувач відділу історії педагогіки).
    В. Сухомлинський і зарубіжна філософсько-психологічна думка ХХ ст.: збіжності морально-етичних поглядів на суспільство і людину в ньому / Н. Дічек // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2015. - № 5/6. - С. 3-8. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Історія освіти

   Образование. Педагогика

   История образования

Кл.слова (ненормовані):
етико-педагогічні концепції -- этико-педагогические концепции -- етико-педагогічна спадщина -- этико-педагогическое наследие -- духовні потреби особистості -- духовные потребности личности -- совість -- совесть -- альтруїзм -- альтруизм -- філософсько-педагогічна думка -- философско-педагогическая мысль -- творча спадщина педагогів -- творческое наследие педагогов -- етико-виховні конструкції -- этико-воспитательные конструкции -- формування потреб у дітей -- формирование потребностей у детей -- потреби дітей -- потребность детей -- органічна потреба в праці -- органическая потребность в труде
Анотація: Висвітлено ідеї В. Сухомлинського щодо шляхів формування в майбутніх громадян культури потреб, до яких педагог відносив виховання усвідомленого, прийнятого особистістю прагнення до домінування в іїї житті духовних потреб над матеріальними, різнобічну діяльність як спосіб самореалізації і задоволення її потреб та інтересів, альтруїстичне тлумачення свободи людини, любов до людей як джерело радості від служіння ближньому. Окреслено збіжності ключових етико-виховних поглядів українського педагога на виховання потреб людини з антропологічними розмислами видатних учених-гуманітаріїв (філософів, психологів, соціологів) світу - Ж. Бодріяра, Е. Л. Торндайка, В. Франкла, Е. Фромма, К. Ясперса.


Дод.точки доступу:
Сухомлинський, Василь Олександрович (видатний педагог ; 1918-1970) \о нем\

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)