Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (107)Каталог книг НМетАУ (до 2022 року) (36)Мережеві ресурси (51)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Маркетинг<.>
Загальна кількість знайдених документів : 711
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Шаров, В. А.
    Маркетинг как фактор совершенствования перевозочного процесса / В. А. Шаров // Вестник ВНИИЖТа. - 1992. - № 4. - С. 31-36 . - ISSN 0869-8163
УДК
Рубрики: Железнодорожный транспорт
   Маркетинг

   Грузовые перевозки

   Залізничний транспорт

   Вантажні перевезення

Кл.слова (ненормовані):
железнодорожный транспорт -- грузовые перевозки -- маркетинг на железнодорожном транспорте -- залізничний транспорт -- вантажні перевезення -- маркетинг на залізничному транспорті


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

2.


    Иловайский, Н. Д.
    Маркетинг в перевозках грузов / Н. Д. Иловайский // Вестник ВНИИЖТа. - 1993. - № 2. - С. 3-8 . - ISSN 0869-8163
УДК
Рубрики: Железнодорожный транспорт
   Маркетинг

   Залізничний транспорт

Кл.слова (ненормовані):
железнодорожный транспорт -- грузовые перевозки -- перевозка грузов -- расходы -- доходы -- ценообразование -- залізничний транспорт -- вантажні перевезення -- перевезення вантажів -- витрати -- доходи -- ціноутворення


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

3.
   06
   П 75


    Товбич, В. В.
    Маркетингові дослідження ринку житла в Україні / В. В. Товбич // Строительство, материаловедение, машиностроение : сборник научных трудов / Приднепр. гос. акад. стр-ва и архит.; под ред. В. И. Большакова. - Днепропетровск : ПГАСА, 2005. - Вып. 32. Ч. 2. - С. 111-121 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISBN 966-7282-16-3
УДК
Рубрики: Маркетинг
   Економіка

   Экономика

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- ринок житла -- рынок жилья -- житловий фонд -- жилой фонд -- житлове будівництво -- жилищное строительство -- забезпечення житлом населення -- обеспечение жильем населения


Дод.точки доступу:
Большаков, В. И. \ред.\; Приднепровская государственная академия строительства и архитектуры(Днепропетровск)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.
   656.2
   П 78


    Пасічник, В. І.
    Маркетинг інтелектуальної власності - надійне джерело пошуку та впровадженя новітніх технологій / В. І. Пасічник // Проблеми економіки транспорту : тези доповідей V Міжнародної наукової конференції (27.04-28.04.2006). - Д. : ДНУЗТ, 2006. - С. 71
УДК
Рубрики: МАРКЕТИНГ
Кл.слова (ненормовані):
ТРУДЫ ДИИТА -- ИНТЕЛЛЕКТУАЛЬНАЯ СОБСТВЕННОСТЬ -- ПРАЦІ ДІІТУ -- ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ -- КЕМ


Дод.точки доступу:
Пасечник, В. И.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.
   33
   К38


    Бакалінський, О.
    Типологія змін в управлінні маркетинговою діяльністю підприємства / О. Бакалінський // Збiрник наукових праць. Сер. Економіка і управління / Державний економіко-технологічний ун-т транспорту. - К. : ДЕТУТ, 2007. - Вип. 10. - С. 237-243
УДК
Рубрики: МАРКЕТИНГ


Дод.точки доступу:
Державний економіко-технологічний ун-т транспорту
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

6.
   656.1
   Н35


    Полонський, В. Г.
    Маркетинговий підхід до організації консалтингової діяльності / В. Г. Полонський, О. С. Горобець // Вісник Національного транспортного університету : наук.-техн. зб. В 2-х ч. - К., 2007. - Ч. 1, Вип. 15. - С. 195-199
УДК
Рубрики: МАРКЕТИНГ
Кл.слова (ненормовані):
КОНСАЛТИНГОВАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ -- КОНСАЛТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ


Дод.точки доступу:
Горобець, О.С.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

7.


    Сорока, К. О.
    Місце та роль маркетингових досліджень на підприємствах малого бізнесу / К. О. Сорока, А. А. Макаренко, Я. С. Стовба // Економіка. Фінанси. Право. - 2007. - № 6. - С. 7-11
УДК
Рубрики: МАРКЕТИНГ
Кл.слова (ненормовані):
МАЛЫЙ БИЗНЕС


Дод.точки доступу:
Макаренко, А.А.; Стовба, Я.С.
Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

8.


    Анпілогова, Ж. Д.
    Модель формування маркетингу освітніх послуг / Ж. Д. Анпілогова // Держава та регіони. Сер. Економіка та підприємництво : Наук.-вироб. журн. - 2007. - № 4. - С. 6-9
УДК
Рубрики: МАРКЕТИНГ
Кл.слова (ненормовані):
ОБРАЗОВАНИЕ

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

9.


    Ільяшенко, А. Х.
    Інтеграція концепцій маркетингу й логістики в інноваційний діяльності промислового підприємства / А. Х. Ільяшенко // Держава та регіони. Сер. Економіка та підприємництво : Наук.-вироб. журн. - 2007. - № 6. - С. 41-44
УДК
Рубрики: МАРКЕТИНГ
   ЛОГИСТИКА

   ЛОГІСТИКА

   ИННОВАЦИИ

   ІННОВАЦІЇ


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

10.


    Профатило, О. В.
    Методологічні засади побудови інформаційної системи маркетингової діяльності промислових підприємств / О. В. Профатило // Інвестиції: практика та досвід. - 2007. - № 23. - С. 44-46
УДК
Рубрики: МАРКЕТИНГ
Кл.слова (ненормовані):
ПРЕДПРИЯТИЯ ПРОМЫШЛЕННЫЕ -- ИНФОРМАЦИОННЫЕ СИСТЕМЫ

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)