Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>U=33:37<.>
Загальна кількість знайдених документів : 37
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-37 
1.


    Козик, Василь Васильович (кандидат економічних наук; професор; завідувач кафедри економіки підприємств та інвестицій Національного університету "Львівська політехніка"; м.Львів; Україна).
    Формування професійних компетентостей фахівця економічного профілю [Текст] / В. В. Козик, С. Й. Воробець, О. Л. Мищишин // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 7. - С. 306-315 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.497 + 74.58
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика образования

   Економіка освіти

   Высшее экономическое образование

   Вища економічна освіта

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
бизнес-модели -- бізнес-моделі -- взаимно интегрированнеые бизнес-процессы -- взаємно обумовлені бізнес-процеси -- ВУЗы -- ВНЗи -- высшие учебные заведения -- вищі навчальні заклади -- карты компетентностей -- карти компетентностей -- компьютерное моделирование -- комп'ютерне моделювання -- образовательная подготовка -- освітня підготовка -- профессиональеая компетентность -- професійна компетентність -- рынок труда -- ринк праці -- рыночные потребности -- ринкові потреби -- специалисты -- спеціалісти -- специальные дисциплины -- спеціальні дисципліни -- управленческая методология -- управлінська методологія -- учебные программы -- учбові програми -- экономисты -- економісти -- экономические кадры -- економічні кадри
Анотація: Розглянуто методологічні підходи до створення моделі формування професійних компетентностей фахівця економічного профілю, які реалізуються в результаті вивчення системи дисциплін, передбачених програмою підготовки. Підготовка фахівця представлена бізнес-моделлю у вигляді системи інтегрованих між собою бізнес-процесів, які формалізують навчальний процес. Результатом реалізації такої бізнес-моделі є система компетентностей, адекватних вимогам до відповідних фахівців на ринку праці.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Воробець, Степан Йосипович (кандидат економічних наук; професор; завідувач кафедри економіки підприємств та інвестицій Національного університету "Львівська політехніка"; м.Львів; Україна); Мищишин, Ольга Львівна (асистент кафедри економіки підприємств та інвестицій Національного університету "Львівська політехніка"; м.Львів; Україна); AllFusion Process Modeler, специализированное программное обеспечение \о произв.\; О высшем образовании, Закон Украины \о произв.\

Знайти схожі

2.
33:37
П 30


    Петраков, Я. В. (кандидат економічних наук; доцент; доцент кафедри бухгалтерського обліку, оподаткування і аудиту).
    Моделі фінансування вищої освіти в Європі та світі [Текст] / Я. В. Петраков // Фінанси України : науково-теоретичний та інформаційно-практичний журнал . - 2017. - № 12. - С. 95-121 : рис.; 7-табл. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 65.497
Рубрики: Економіка
   Економіка культури, науки, освіти, 2005-2014 рр.

   Экономика

   Экономика культуры, науки, образования, 2005-2014 гг.

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- моделі фінансування вищої освіти -- національна система вищої освіти -- зарубіжний досвід -- глобалізація в освіті -- высшее образование -- модели финансирования высшего образования -- национальная система высшего образования -- зарубежный опыт -- глобализация в образовании
Анотація: Досліджено теоретико-методологічні засади фінансування вищої освіти та узагальнено зарубіжний досвід створення моделей її фінансування. Встановлено, що еволюція таких моделей є інертним процесом адаптації механізму фінансування до нових потреб учасників системи вищої освіти й довгостроко¬вих цілей державної політики. Проведено огляд теоретичних концепцій і практичних кейсів формування та розвитку національних моделей фінансування системи вищої освіти. Визначено зовнішні тренди-драйвери еволюції національних систем вищої освіти (НСВО), якими є глобалізація, цифрова економіка й четверта промислова революція, проектний цикл і фінансування за результатами. Обґрунтовано причини поступового розвитку НСВО в ринкову модель, котра витісняє бюрократичну й колегіальну завдяки вищій результативності та помітнішому впливу. Підкреслено, що більшість країн використовує комбінацію різних підходів до фінансування вищої освіти, коли основне джерело - публічні кошти - зазвичай доповнюється стимулюючими інструментами. З'ясовано, що трансформація моделей фінансування НСВО зумовлена як політикою зближення вищої освіти й прикладної науки, змінами в галузевих бізнес-моделях та технологіях, так і зростанням ролі моніторингу та оцінки економічної ефективності НСВО.

Перейти к внешнему ресурсу: \\new\textlok\Фін_Укр_2017_12\7.pdf
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Сторонянська, І. З. (доктор економічних наук; професор; заступник директора).
    Бюджетне забезпечення сфери освіти в територіальних громадах Карпатського регіону: виклики сучасних реформ [Текст] / І. З. Сторонянська, Л. Я. Беновська // Фінанси України : науково-теоретичний та інформаційно-практичний журнал . - 2017. - № 7. - С. 7-24 : рис.; а-табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.497
Рубрики: Економіка
   Економіка культури, науки, освіти, 1990-2017 рр.

   Экономика

   Экономика культуры, науки, образования, 1990-2017 гг.

   Україна
    Украина

    Карпатський регіон

    Карпатский регион

Кл.слова (ненормовані):
фінансування освіти з місцевих бюджетів -- територіальні громади -- освітні заклади -- місцеві бюджети -- бюджетна децентралізація -- освітні послуги -- кваліфікація педагогічного персоналу -- гірські території -- освітня реформа -- реформа освіти -- об'єднані територіальні громади -- освітні субвенції -- фінансування дошкільної освіти -- фінансування професійно-технічної освіти -- оптимізація освітніх послуг -- ефективність фінансування освіти -- опорні школи -- видатки зведеного бюджету на освіту -- малокомплектні школи -- гроші йдуть за дитиною -- якість освіти -- финансирования образования из местных бюджетов -- территориальные громады -- образовательные учреждения -- местные бюджеты -- бюджетная децентрализация -- образовательные услуги -- квалификация педагогического персонала -- горные территории -- образовательная реформа -- реформа образования -- объединены территориальные громады -- образовательные субвенции -- финансирование дошкольного образования -- финансирование профессионально-технического образования -- оптимизация образовательных услуг -- эффективность финансирования образования -- опорные школы -- расходы сводного бюджета на образование -- малокомплектные школы -- деньги следуют за ребенком -- деньги идут за ребенком -- качество образования
Анотація: Проаналізовано основні проблеми фінансування освіти з місцевих бюджетів в умовах бюджетної децентралізації, такі як низька ефективність бюджетного забезпечення освіти, фінансування мережі закладів, а не освітньої послуги для конкретного учня, відсутність стимулів для підвищення кваліфікації педагогічного персоналу та ін. Показано специфіку бюджетного забезпечення освітньої галузі в Карпатському регіоні, що пов’язана з розташуванням у його межах гірських територій, низьким ступенем урбанізації. Зазначено, що започаткована реформа освітньої сфери, котра реалізується в рамках адміністративно-територіальної реформи в Україні, спричинена зміною підходів у системі фінансування, підзвітності та підпорядкованості освітніх закладів на регіональному й місцевому рівнях. Розкрито особливості фінансування освіти об’єднаними територіальними громадами, використання освітньої субвенції, вдосконалення формули її нарахування. Виокремлено ключові проблеми фінансування дошкільної й професійно-технічної освіти, акцент у фінансуванні яких зміщено на місцеві бюджети, що передбачає розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізацію процесу надання освітніх послуг. Підкреслено, що для реформування освітньої галузі необхідно за допомогою системного підходу розробити взаємоузгоджені механізми впровадження змін на національному, регіональному й базовому рівнях. Із метою підвищення ефективності фінансового забезпечення освітньої діяльності в територіальних громадах потрібно насамперед посилити його інституційні засади, вдосконалити механізм фінансування закладів за рахунок освітньої субвенції з державного бюджету, оптимізувати освітню мережу з акцентом на створенні нових форм навчальних закладів (опорних шкіл).

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Дод.точки доступу:
Беновська, Л. Я. (кандидат економічних наук; старший науковий співробітник відділу регіональної фінансової політики)

Знайти схожі

4.


    Вітренко, Ю. М. (кандидат економічних наук; доцент; заслужений економіст України; завідувач відділу економіки вищої освіти).
    Вартість і ціни освітніх послуг [Текст] / Ю. М. Вітренко // Фінанси України : науково-теоретичний та інформаційно-практичний журнал . - 2017. - № 1. - С. 10-25 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.497
Рубрики: Економіка
   Економіка культури, науки, освіти, 2001-2013 рр.

   Экономика

   Экономика культуры, науки, образования, 2001-2013 гг.

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
вартість освітніх послуг -- ціни освітніх послуг -- стандарти освіти -- фінансування освіти -- бюджетне фінансування освіти -- нормативно-правове регулювання -- стоимость образовательных услуг -- цены образовательных услуг -- стандарты образования -- финансирование образования -- бюджетное финансирование образования -- нормативно-правовое регулирование
Анотація: Зауважено, що чинна система державного фінансування освіти, яка передбачає бюджетні видатки на утримання освітніх закладів, не відповідає концептуальним засадам ринкової економіки, встановленим у Системі національних рахунків 2008 р. (СНР-2008), згідно з котрою освіта визнана одним із 21 виду економічної діяльності, а її результати розраховуються відповідно до методологічних положень СНР у вартісному виразі. Наведено статистичну інформацію про обсяги виробництва освітніх послуг в Україні за вимогами СНР-2008, котра підтверджує їх важливе місце в загальній вартості всіх товарів і послуг; відзначено стійку тенденцію зростання їхньої частки. Підкреслено, що механізм державного фінансування сфери освіти не має обгрунтованої методики обчислення вартості освітніх послуг в умовах ринкової економіки. викладено визначення відповідно до СНР-2008 основних цін, цін виробника, покупця, рекомендовано додати до цих концептуальних складових розрахунку вартості освітніх послуг терміни їх виробництва й надання, методичні засади обчислення їх фактичної й розрахункової вартості.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Дод.точки доступу:
Система національних рахунків \о произв.\

Знайти схожі

5.


    Яровенко, Тетяна Сергіївна (кандидат економічних наук; докторант; доцент кафедри статистики, обліку та економічної інформатики).
    Особливості та ризики інвестиційних проектів у сфері освіти України [Текст] / Т. С. Яровенко // Економіка. Фінанси. Право : інформаційно-аналітичний журнал. - 2016. - № 5. - С. 19-22 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.497
Рубрики: Економіка
   Економіка освіти

   Экономика

   Экономика образования

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
інвестиції в освіту -- освітнє інвестування -- інвестиційні проекти освіти -- ризики інвестиційних проектів освіти -- проектний підхід -- освітні послуги -- инвестиции в образование -- образовательное инвестирование -- инвестиционные проекты образования -- риски инвестиционных проектов образования -- проектный подход -- образовательные услуги
Анотація: Виявлені специфічні особливостіта ризики реалізації інвестиційних проектів у вітчизняній освітній сфері задля забезпечення її розвитку шляхом широкомасштабного залучення інвестицій на різних рівнях. Визначено перспективні напрями освітнього інвестування, обгрунтована необхідність впровадження проектного підходу, як системи взаємопов'язаних інвестиційних проектів.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Знайти схожі

6.


    Гордіенко, Людмила Анатоліївна (кандидат економічних наук; доцент кафедри фінансів).
    Фінансове забезпечення вищих навчальних закладів України [Текст] / Л. А. Гордіенко // Економіка. Фінанси. Право : інформаційно-аналітичний журнал. - 2015. - № 8. - С. 21-23 : табл.-2. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.497
Рубрики: Економіка
   Економіка освіти

   Экономика

   Экономика образования

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
фінансове забезпечення вищих навчальних закладів -- вищі навчальні заклади -- вища освіта -- державний бюджет -- ваучерне фінансування вищої освіти -- кредитування вищої освіти -- зарубіжний досвід -- финансовое обеспечение высших учебных заведений -- высшие учебные заведения -- высшее образование -- государственный бюджет -- ваучерное финансирование высшего образования -- кредитование высшего образования -- зарубежный опыт
Анотація: Присвячено з'ясовуються проблеми фінансового забезпечення вищих навчальних закладів. Розглянуті підходи організації державного фінансування вищої школи в інших країнах. Сформульовані шляхи оптимізації залучення фінансового забезпечення.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Знайти схожі

7.


    Давидова, Ірина Олегівна (доктор економічних наук).
    Теоретичний аналіз взаємодії ринку праці та ринку освітніх послуг у процесі працевлаштування [Текст] / І. О. Давидова // Економіка. Фінанси. Право : інформаційно-аналітичний журнал. - 2015. - № 5. - С. 21-23. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.497
Рубрики: Економіка
   Економіка освіти

   Экономика

   Экономика образования

Кл.слова (ненормовані):
ринок освітніх послуг -- ринок праці -- працевлаштування -- професійна освіта -- економічне моделювання -- рынок образовательных услуг -- рынок труда -- трудоустройство -- профессиональное образование -- экономическое моделирование
Анотація: Визначено зміст взаємодії ринку праці та ринку освітніх послуг з точки зору інституційного, політекономічного, функціонального підходів. Виявлені кількісні залежності підвищення рівня інтелектуального капіталу членів суспільства від ступеня збалансованості ринку праці та ринку освітніх послуг.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Знайти схожі

8.


    Каленюк, Ірина Сергіївна (професор; доктор економічних наук; головний науковий співробітник відділу соціальної інфраструктури Інституту демографії та соціальних досліджень імені М.В. Птухи НАН України; Київ).
    Сучасні ризики розвитку вищої освіти в Україні [Текст] / І. С. Каленюк, О. В. Куклін, В. А. Ямковий // Економіка України : науковий журнал. - 2015. - № 2. - С. 70-83 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.497
Рубрики: Економіка
   Економіка освіти

   Экономика

   Экономика образования

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
освітні ризики -- проблеми системи вищої освіти -- економіка освіти -- глобалізація в освіті -- університети -- рейтинги університетів -- освітньо-наукові кластери -- освітній ризик-менеджмент -- вищі навчальні заклади України -- інформаційні технології в освіті -- онлайн курси в освіті -- регіональна система вищої освіти -- інтегральні моніторингові індекси вищої освіти -- образовательные риски -- проблемы системы высшего образования -- экономика образования -- глобализация в образовании -- университеты -- рейтинги университетов -- образовательно-научные кластеры -- образовательный риск-менеджмент -- высшие учебные заведения Украины -- информационные технологии в образовании -- онлайн-курсы в образовании -- региональная система высшего образования -- интегральные мониторинговые индексы высшего образования
Анотація: Узагальнено сучасні наукові підходи до розуміння сутності та проявів ризиків у сфері вищої освіти. Систематизовано і виокремлено групи зовнішніх і внутрішніх ризиків освітньої діяльності. Всеобічно розкрито систему зовнішніх ризиків і запропоновано можливі механізми реагування на них. Здійснено кластерний регіональний аналіз українських ВНЗ.

Перейти к внешнему ресурсу: текст статьи

Дод.точки доступу:
Куклін, Олег Володимирович (професор; доктор економічних наук; директор Черкаського державного бізнес-коледжу); Ямковий, В’ячеслав Андрійович (завсектором Інституту інноваційних технологій і змісту освіти Міністерства освіти і науки України; Заслужений працівник освіти; Київ)

Знайти схожі

9.


    Семів, Л. К. (доктор економічних наук; професор; завідувач кафедри економіки та управління персоналом Львівського інституту банківської справи Університету банківської справи НБУ).
    Вплив новітніх явищ освітньої міграції на політику модернізації соціально-культурної сфери регіону [Текст] / Л. К. Семів // Регіональна економіка : Науково-практичний журнал. - 2015. - № 1. - С. 79-86 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1562-0905
УДК
ББК 65.497
Рубрики: Економіка
   Економіка освіти, 2008-2013 рр.

   Экономика

   Экономика образования, 2008-2013 гг.

Кл.слова (ненормовані):
політика модернізації соціально-культурної сфери -- освіта в регіонах -- освітня міграція -- ціннісний підхід -- свобода руху знань -- освітня інтеграція -- витік мізків -- інтелектуальний капітал держави -- збереження інтелектуального капіталу держави -- академічна мобільність -- зарубіжний досвід -- политика модернизации социально-культурной сферы -- регион -- образовательная миграция -- ценностный подход -- свобода движения знаний -- образовательная интеграция -- утечка мозгов -- интеллектуальный капитал государства -- сбережение интеллектуального капитала государства -- академическая мобильность -- зарубежный опыт
Анотація: Розкрито роль новітніх явищ освітньої міграції у формуванні політики модернізації соціально-культурної сфери регіону в розрізі контекстів: ціннісного, свободи руху знань, інтеграційного. Вказано на зростання ролі ціннісного контексту щодо подолання знецінення та збереження інтелектуального капіталу країни, регіону, окремої людини та його впливу на формування інноваційної культури громадян України. Наголошено на необхідності врахування форм реалізації свободи руху знань у заходах політики модернізації соціально-культурної сфери регіону.


Знайти схожі

10.


    Татомир, І. Л. (кандидат економічних наук; доцент кафедри теоретичної та прикладної економіки).
    Перспективні напрями венчурного інвестування освітніх стартапів [Текст] / І. Л. Татомир // Фінанси України : науково-теоретичний та інформаційно-практичний журнал . - 2017. - № 7. - С. 43-55 : рис.; а-табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.497
Рубрики: Економіка
   Економіка культури, науки, освіти

   Экономика

   Экономика культуры, науки, образования

   США
Кл.слова (ненормовані):
венчурні фонди -- освітній стартап -- портфельні інвестори -- бізнес-ангели в освіті -- венчурне інвестування освітніх стартапів -- інновації в освіті -- інвестиції в інновації -- ринок венчурного капіталу -- зарубіжний досвід -- фінансування онлайн-освіти -- EdTech-компанії -- освітні заклади групи К12 -- онлайн-репетиторство -- широкопрофільні освітні платформи -- сервіси кредитування освіти -- інвестиційні ризики -- досвід зарубіжних освітніх компаній -- тьюторство -- центри оцінювання знань -- центри тестування здібностей -- венчурные фонды -- образовательный стартап -- портфельные инвесторы -- бизнес-ангелы в образовании -- венчурное инвестирование образовательных стартапов -- инновации в образовании -- инвестиции в инновации -- рынок венчурного капитала -- зарубежный опыт -- финансирование онлайн-образования -- EdTech-компании -- образовательные учреждения группы К12 -- онлайн-репетиторство -- широкопрофильные образовательные платформы -- сервисы кредитования образования -- инвестиционные риски -- центры оценивания знаний -- центры тестирования способностей
Анотація: Розкрито механізм дії венчурних фондів та визначено структуру формального та неформального секторів ринку венчурного капіталу. Проаналізовано науковий доробок західних авторів щодо перспективності нового тренду фінансування онлайн-освіти. Надано аналітичну оцінку динаміки венчурних інвестицій у проекти різних сегментів освітньої індустрії (шкільне, університетське, корпоративне навчання). Визначено найдорожчі ЕdTech-компанії за величиною залучених інвестицій. Встановлено, що лідером на ринку онлайн-освіти уже кілька років поспіль залишаються Сполучені Штати Америки, на які припадає найбільша частка венчурних інвестицій. Обґрунтовано перспективні ніші для вкладення коштів венчурних інвесторів, серед яких на особливу увагу заслуговують освітні заклади групи К12, ринок VR- та АR-рішень (віртуальної і доповненої реальності) для освіти, мікронавчання, онлайн-репетиторство, широкопрофільні освітні платформи, котрі надають послуги зі здобуття вищої освіти та додаткового професійного навчання, сервіси з кредитування освіти та ін. Основними перепонами на шляху поступу венчурної індустрії в Україні є відсутність економічних стимулів, що забезпечують допустимий рівень ризику для інвесторів із метою залучення прямих інвестицій у перспективні освітні стартапи, та нерозвинутість інфраструктури, яка мала би забезпечити формування в освітній сфері України нових і подальший розвиток уже діючих стартапів, котрі могли б стати об’єктом прямого інвестування. Запропоновано ряд заходів, які сприяли б залученню “бізнес-ангелів” та портфельних інвесторів до розвитку національного ринку онлайн-освіти на основі нових інноваційних досягнень.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-37 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)