Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=освітні заклади<.>
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9
1.


    Кондратюк, І. О.
    Сегменти соціального сектору сучасної України: стан, та перспективи розвитку / І. О. Кондратюк // Економіка, фінанси, право : Інформаційно-аналітичний журнал. - 2008. - № 10. - С. 3-7 : табл. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 65.050
Рубрики: Економіка
   Управління економікою

   Экономика

   Управление экономикой
, 2000-2006 рр., 2002-2008 рр.
   Україна
Кл.слова (ненормовані):
економічний розвиток країни -- економічні моделі -- соціально-орієнтована економіка -- соціальний капітал -- соціальні видатки -- державний бюджет -- трудовий потенціал -- мотивація працівників бюджетної сфери -- оплата праці -- освітні заклади -- статистика -- экономическое развитие страны -- экономические модели -- социально-ориентированная экономика -- социальный капитал -- социальные расходы -- государственный бюджет -- трудовой потенциал -- мотивация работников бюджетной сферы -- оплата труда -- образовательные учреждения -- бюджетна сфера
Анотація: Охарактеризовано соціальний сектор економіки як пріоритетний напрям державного бюджету.

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (20.01.2009р. Інв.2161ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

2.


   
    Виставка-презентація "Інноватика в освіті України" // Вища школа : науково-практичне видання. - 2010. - № 1. - С. 122-124
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее образование

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
виставки -- освітні заклади -- вища освіта -- інновації в освіті -- выставки -- учебные заведения -- высшее образование -- инновации в образовании
Анотація: Про підсумки виставки-презентації "Інноватика в освіті України".


Дод.точки доступу:
Інноватика в освіті України, виставка-презентація \о ней\

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (15.03.2010р. Прим. 1 - ) (вільний)

Знайти схожі

3.


    Воробієнко, Петро (доктор технічних наук; ректор Одеської національної академії зв'язку ім. О. С. Попова).
    Інформаційна Одещина - шлях у майбутнє України / П. Воробієнко, І. Смірнов // Економіст : науково-практичний журнал. - 2010. - № 10. - С. 40-42 : рис.
УДК
ББК 65.04
Рубрики: Економіка
   Економічна географія та регіональна економіка

   Экономика

   Экономическая география и региональная экономика

   Україна
    Одеська область

Кл.слова (ненормовані):
програми -- проекти -- телемедицина -- інформаційні технології -- телекомунікаційні мережі -- освітні заклади -- інформаційні проекти -- нецільові інформаційні ресурси -- Е-послуги -- информационные технологии -- телекоммуникационные сети -- образовательные мероприятия -- информационные проекты -- нецелевые информационные ресурсы -- Е-услуги
Анотація: Проведено аналіз методів побудови інформаційно-комунікаційних систем в Одеському регіоні. Детально розглянуті деякі з інформаційних проектів - мета та засоби їх реалізації. Запропоновано загальну модель ефективного впровадження таких проектів на території України та за її межами.


Дод.точки доступу:
Смірнов, Ігор; Інформаційна Одещина, програма \о произв.\Єдина сервісна картка Євро-2012, проект \о произв.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

4.


    Соловйов, Юрій (кандидат історичних наук; начальник управління освіти і науки Донецької обласної державної адміністрації).
    Регіональна система освіти: стратегія інноваційного розвитку / Ю. Соловйов // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. - № 7. - С. 15-20 : рис. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Організація освіти

   Образование. Педагогика

   Организация образования

   Україна
    Украина

    Донецька область

    Донецкая область

Кл.слова (ненормовані):
система освіти -- регіональна система освіти -- матеріально-технічна база -- модернізація освіти -- інформатизація освіти -- якість освіти -- статистичі дані -- навчально-виховний процес -- освітні заклади -- охорона здоров'я -- удосконалення системи освіти -- соціально-економічний прогрес -- технології навчання -- технология обучения -- єдиний освітній простір -- единое образовательное пространство -- освітні округи -- образовательные округа -- система образования -- региональная система образования -- материально-техническая база -- модернизация образования -- информатизация образования -- качество образования -- статистические данные -- учебно-воспитательный процесс -- образовательные учреждения -- охрана здоровья -- усовершенствование системы образования -- социально-экономический прогресс
Анотація: Розглядається стан освітньої галузі в Донецькій області. Визначено пріоритети і завдання розвитку освіти в регіоні. Аналізуються статистичні дані, що характеризують діяльність освітніх закладів Донеччини.


Знайти схожі

5.


    Таран, Дмитро (аспірант кафедри педагогічної майстерності та менеджменту).
    Проблема національного виховання в публіцистичній спадщині Ф. Т. Моргуна / Д. Таран. - Электрон. журн. // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2015. - № 1/2. - С. 66-69. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Історія освіти

   Образование. Педагогика

   История образования

Кл.слова (ненормовані):
національне виховання -- национальное воспитание -- освітні заклади -- образовательные учреждения -- гуманістичне виховання в родині -- гуманистическое воспитание в семье -- українська культура -- украинская культура -- мовна проблематика -- языковая проблематика -- публіцистична спадщина -- публицистическое наследие -- українська мова -- украинский язык -- просвітницько-педагогічні погляди -- просветительско-педагогические взгляды
Анотація: Розглянуто погляди державного діяча Ф. Т. Моргуна на проблему національного виховання. Обгрунтовано, що в своїх працях він обстоював необхідність гуманістичного виховання в родині та освітніх закладах, значущість українських традицій у вихованні молоді та рідної мови в поступі суспільства та держави в цілому. Наведено конкретні приклади діяльності Ф. Т. Моргуна під час керівництва Полтавщиною (1973-1988 рр.), спрямовані на популяризацію української мови та відродження української культури.


Дод.точки доступу:
Моргун, Федір Трохимович (визначний радянський і український учений-аграрій; економіст; господарник; письменник і публіцист; багаторічний керівник Полтавщини; перший голова Державного комітету СРСР з охорони природи; Герой Соціалістичної Праці ; 1924-2008) \о нем\

Знайти схожі

6.


    Бурцева, Ксенія Юріївна (кандидат економічних наук; доцент кафедри економічного аналізу Фінансового університету при Урядові Російської Федерації; м.Москва; Росія).
    Взаємозв'язок системи внутрішнього контролю та оцінювання ризиків втрати фінансової стійкості закладів освіти [Текст] / К. Ю. Бурцева, О. Б. Вокіна, О. В. Шнейдер // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2015. - № 10. - С. 410-418 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.053г + 65.497в6-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Теория финансового анализа

   Теорія фінансового аналізу

   Финансы образования

   Фінанси освіти

Кл.слова (ненормовані):
аналитические методы -- аналітичні методи -- внутренний контроль в образовании -- внутрішній контроль в освіті -- фінанси системи освіти -- финансы системы образования -- индикативные показатели -- індикативні показники -- информационная среда -- інформаційне середовище -- мониторинг -- моніторинг -- образовательные учреждения -- освітні заклади -- оценочная методология -- оціночна методологія -- финансовая устойчивость учреждений образования -- фінансова стійкість закладів освіти -- потеря финансовой устойчивости -- втрата фінансовї стійкості -- потеря экономической устойчивости -- втрата економічної стійкості -- регуляторные цели -- регуляторні цілі -- финансовые риски учреждений образования -- фінансові ризики закладів освіти
Анотація: Виявлено основні підходи до процесу внутрішнього контролю освітніх установ, цілі та складові внутрішнього контролю в таких установах: оцінювання ризиків; інформаційне середовище; контрольне середовище; засоби контролю; моніторинг засобів контролю. Виділено проблеми незбалансованості процедур контролю і ризиків, а також послідовність визначення цілей при регулюванні. Розглянуто показники та підходи до оцінювання ризику втрати фінансової/економічної стійкості освітніми установами.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Вокіна, Олена Борисівна (кандидат економічних наук; доцент; завідувач кафедри обліку, аналізу та аудиту Тольяттинського державного університету; м.Тольятті; Росія); Шнейдер, Ольга (кандидат економічних наук; доцент кафедри обліку, аналізу та аудиту Тольяттинського державного університету; м.Тольятті; Росія)

Знайти схожі

7.


    Шульга, В. П. (Національна наукова сільськогосподарська бібліотека НААН; Київ).
    Науково-освітня діяльність Гори-Горецького землеробського училища для забезпечення аграрної галузі [Текст] / В. П. Шульга // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2015. - № 11. - С. 103-106. - Література : 10 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 63.3(4УКр)
Рубрики: Історія, 19 ст. 2-а пол.
   История, 19 ст. 2-я пол.

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
аграрна освіта -- аграрное образование -- земледельческие училища -- землеробські училища -- история образования -- история образования в Украине -- історія освіти -- історія освіти в Україні -- сельскохозяйственная наука -- сельскохозяйственное образование -- сільськогосподарська наука -- сільськогосподарська освіта -- освітні заклади -- образовательные учреждения
Анотація: Автор статті розкриває науково-освітню діяльність одного з найстаріших освітніх закладів Російської імперії - Гори-Горецького землеробського училища (засноване у 1840 р. за наказом імператора Миколи І у містечку Горки Могилевської губернії).


Дод.точки доступу:
Гори-Горецького землеробське училище \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

8.


    Єрмоленко, Д. О. (проректор; доктор юридичних наук; доцент).
    Мезорівневі зовнішні фактори впливу на формування правосвідомості молоді / Д. О. Єрмоленко // Митна справа. - 2015. - № 5. - С. 16-22. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 67.0
Рубрики: Загальна теорія права
   Общая теория права

Кл.слова (ненормовані):
правова свідомість молоді -- фактори впливу -- мезорівневі зовнішні фактори -- правосвідомість молоді -- освітні заклади -- соціальні групи -- правовое сознание молодежи -- мезоуровневые внешние фактори -- факторы влияния -- правосознание молодежи -- образовательные учреждения -- социальные группы -- факторы формирования правосознания -- фактори формування правосвідомості
Анотація: Досліджуються мезорівневі зовнішні фактори, що впливають на формування правової свідомості молоді. Проаналізовані особливості впливу на правосвідомість молоді окремих інституціональних та стихійних зовнішніх факторів. Робиться висновок, що основними факторами формування правосвідомості молоді на мезорівні є: освітні заклади та соціальна група, до якої належить молода особа.

Утримувачі документа:
Бібліотека Університету митної справи та фінансів : 49000

Знайти схожі

9.


    Сторонянська, І. З. (доктор економічних наук; професор; заступник директора).
    Бюджетне забезпечення сфери освіти в територіальних громадах Карпатського регіону: виклики сучасних реформ [Текст] / І. З. Сторонянська, Л. Я. Беновська // Фінанси України : науково-теоретичний та інформаційно-практичний журнал . - 2017. - № 7. - С. 7-24 : рис.; а-табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.497
Рубрики: Економіка
   Економіка культури, науки, освіти, 1990-2017 рр.

   Экономика

   Экономика культуры, науки, образования, 1990-2017 гг.

   Україна
    Украина

    Карпатський регіон

    Карпатский регион

Кл.слова (ненормовані):
фінансування освіти з місцевих бюджетів -- територіальні громади -- освітні заклади -- місцеві бюджети -- бюджетна децентралізація -- освітні послуги -- кваліфікація педагогічного персоналу -- гірські території -- освітня реформа -- реформа освіти -- об'єднані територіальні громади -- освітні субвенції -- фінансування дошкільної освіти -- фінансування професійно-технічної освіти -- оптимізація освітніх послуг -- ефективність фінансування освіти -- опорні школи -- видатки зведеного бюджету на освіту -- малокомплектні школи -- гроші йдуть за дитиною -- якість освіти -- финансирования образования из местных бюджетов -- территориальные громады -- образовательные учреждения -- местные бюджеты -- бюджетная децентрализация -- образовательные услуги -- квалификация педагогического персонала -- горные территории -- образовательная реформа -- реформа образования -- объединены территориальные громады -- образовательные субвенции -- финансирование дошкольного образования -- финансирование профессионально-технического образования -- оптимизация образовательных услуг -- эффективность финансирования образования -- опорные школы -- расходы сводного бюджета на образование -- малокомплектные школы -- деньги следуют за ребенком -- деньги идут за ребенком -- качество образования
Анотація: Проаналізовано основні проблеми фінансування освіти з місцевих бюджетів в умовах бюджетної децентралізації, такі як низька ефективність бюджетного забезпечення освіти, фінансування мережі закладів, а не освітньої послуги для конкретного учня, відсутність стимулів для підвищення кваліфікації педагогічного персоналу та ін. Показано специфіку бюджетного забезпечення освітньої галузі в Карпатському регіоні, що пов’язана з розташуванням у його межах гірських територій, низьким ступенем урбанізації. Зазначено, що започаткована реформа освітньої сфери, котра реалізується в рамках адміністративно-територіальної реформи в Україні, спричинена зміною підходів у системі фінансування, підзвітності та підпорядкованості освітніх закладів на регіональному й місцевому рівнях. Розкрито особливості фінансування освіти об’єднаними територіальними громадами, використання освітньої субвенції, вдосконалення формули її нарахування. Виокремлено ключові проблеми фінансування дошкільної й професійно-технічної освіти, акцент у фінансуванні яких зміщено на місцеві бюджети, що передбачає розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізацію процесу надання освітніх послуг. Підкреслено, що для реформування освітньої галузі необхідно за допомогою системного підходу розробити взаємоузгоджені механізми впровадження змін на національному, регіональному й базовому рівнях. Із метою підвищення ефективності фінансового забезпечення освітньої діяльності в територіальних громадах потрібно насамперед посилити його інституційні засади, вдосконалити механізм фінансування закладів за рахунок освітньої субвенції з державного бюджету, оптимізувати освітню мережу з акцентом на створенні нових форм навчальних закладів (опорних шкіл).

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Дод.точки доступу:
Беновська, Л. Я. (кандидат економічних наук; старший науковий співробітник відділу регіональної фінансової політики)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)