Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (5)Каталог книг НМетАУ (до 2022 року) (2)Мережеві ресурси (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=БРЕНД<.>
Загальна кількість знайдених документів : 72
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Кендюхов, О.
    Стратегічний підхід до оцінки ефективності управління торговими марками / О. Кендюхов, С. Димитрова // Економіка України. - 2006. - №8. - С. 81-85 . - ISSN 0131-775Х
УДК

Кл.слова (ненормовані):
БРЕНД


Дод.точки доступу:
Димитрова, С.
Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

2.
   06
   Л 89


    Мороз, Л. А.
    Вартісні аспекти брендингу:проблеми і підходи / Л.А. Мороз, Т.В. Лебідь // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". - Л., 2006. - №552 : Логістика. - С. 95-100
УДК

Кл.слова (ненормовані):
БРЕНД -- ТОРГОВАЯ МАРКА


Дод.точки доступу:
Лебідь, Т.В.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.
   06
   Л 89


    Ухачевич, Я. П.
    Формування позитивного іміджу продукції: торгова марка чи бренд / Я.П. Ухачевич, А.В. Дубодєлова // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". - Л., 2006. - №552 : Логістика. - С. 141-146
УДК

Кл.слова (ненормовані):
ТОРГОВАЯ МАРКА -- БРЕНД


Дод.точки доступу:
Дубодєлова, А.В.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.
Шифр: Е2/2008/3
   Журнал

Економіка України . - ISSN 0131-775Х. - Виходить щомісячно
2008р. № 3
Зміст:
Зозульов, О. Бренд як нематеріальний актив у постіндустріальному суспільстві / О. Зозульов, Ю. Нестерова. - С.4-11
Соколовська, А. Економічна функція держави та особливості її виконання в Україні / А. Соколовська. - С.20-33
Чужиков, В. Модернізація регіональної політики в ЄС / В. Чужиков. - С.51-58
Корнійчук, Л. Економічне зростання і сталий розвиток / Л. Корнійчук. - С.84-90
Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.


    Зозульов, О.
    Бренд як нематеріальний актив у постіндустріальному суспільстві / О. Зозульов, Ю. Нестерова // Економіка України. - 2008. - № 3. - С. 4-11 . - ISSN 0131-775Х
УДК
Рубрики: БРЕНДЫ
   БРЕНДИ



Дод.точки доступу:
Нестерова, Ю.
Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

6.
   06
   Д 54


    Щербак, В. Г.
    Методичний підхід щодо оцінки бренд-капіталу / В. Г. Щербак // Вісник ДНУЗТ ім. В. Лазаряна. - Д., 2008. - Вип. 20. - С. 251-255
УДК
Рубрики: ЖЕЛЕЗНОДОРОЖНЫЙ ТРАНСПОРТ
   БРЕНДЫ

   СТАТИСТИКА ТРАНСПОРТА

   ЗАЛІЗНИЧНИЙ ТРАНСПОРТ

   БРЕНДИ

   СТАТИСТИКА ТРАНСПОРТУ

Кл.слова (ненормовані):
ЖЕЛЕЗНОДОРОЖНЫЙ ТРАНСПОРТ -- БРЕНДЫ -- СТАТИСТИКА ТРАНСПОРТА -- ЗАЛІЗНИЧНИЙ ТРАНСПОРТ -- БРЕНДИ -- СТАТИСТИКА ТРАНСПОРТУ
Анотація: Статистика по всім видам транспорту (вантажообіг).


Знайти схожі

7.


    Заиченко, И. А.
    Бренд как фактор максимизации стоимости бизнеса / И. А. Заиченко, Е. В. Гребеникова // Економіка, фінанси, право : Інформаційно-аналітичний журнал. - 2008. - № 10. - С. 20-22 : рис. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
бренди -- вартість бізнесу -- активи підприємств -- нематеріальні активи -- управління брендами -- бренд-менеджмент -- створення брендів -- стоимость бизнеса -- активы предприятий -- нематериальные активы -- управление брендами -- создание брендов -- брендинг
Анотація: Досліджено теоретичне підгрунтя необхідності обліку бренда як важливого фактора максимізації вартості бізнесу в управлінні вітчизняними підприємствами на даному етапі економічного розвитку України.


Дод.точки доступу:
Гребеникова, Е. В.
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (20.01.2009р. Інв.2161ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

8.
Шифр: С4/2009/1
   Журнал

Строительные материалы, оборудование, технологии XXI века. - 1998
2009р. № 1
Зміст:
Малахова, А. Н. Конструктивные решения наружных стен / А. Н. Малахова. - С.22-23
Стасенко, М. Ю. Подвесной мост Акаси-Кайке / М. Ю. Стасенко. - С.40-43
Миронова, А. С. Аспекты утилизации нанотехногенных отходов в стройиндустрии / А. С. Миронова. - С.58-59
Фаликман, В. Р. Наноматериалы и нанотехнологии в строительстве: сегодня и завтра / В. Р. Фаликман. - С.64-67
Родионов, Б. Н. Нанотехнологии в солнечной фотоэнергетике: состояние и перспективы развития / Б. Н. Родионов. - С.76-79
Маркина, О. В. Что нам стоит бренд построить? / О. В. Маркина. - С.90-91
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (10.02.2009р. Прим. 1 - ) (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

9.


    Маркина, О. В.
    Что нам стоит бренд построить? / О. В. Маркина // Строит. материалы, оборуд., технол. XXI века. - 2009. - № 1. - С. 90-91
УДК
Рубрики: МАРКЕТИНГ
   БРЕНДЫ

   БРЕНДИ

Кл.слова (ненормовані):
СОЗДАНИЕ БРЕНДОВ -- СТВОРЕННЯ БРЕНДІВ

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (10.02.2009р. Інв.2304ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

10.


    Мельник, Т. С.
    Стратегії позиціонування сервісних брендів у сфері пасажирського залізничного транспорту / Т. С. Мельник, О. В. Христофор // Вагонный парк. - 2009. - № 11/12. - С. 44-47
УДК
Рубрики: Пассажирский железнодорожный транспорт
   Пасажирський залізничний транспорт

Кл.слова (ненормовані):
сервисный бренд -- брендинг -- пасажирський залізничний транспорт -- пассажирский железнодорожный транспорт -- сервісний бренд -- брендінг


Дод.точки доступу:
Христофор, О. В.
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (30.12.2009р. Інв.3057ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)