Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=авиалинии<.>
Загальна кількість знайдених документів : 10
Показані документи с 1 за 10
1.


    Гречко, А. (экономист).
    Анализ особенностей современного рынка авиаперевозок в Украине / А. Гречко // Економіст : Науково-практичний журнал. Зас.: фірма "Колегіум". - 2009. - № 2. - С. 36-39 : рис., ил. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг, 1993-2008 рр.

   Экономика

   Маркетинг

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
авіаперевезення -- авіаційний транспорт -- ринок авіаперевезень -- авіакомпанії -- конкурентоспроможність авіакомпаній -- авиаперевозки -- авиационный транспорт -- рынок авиаперевозок -- авиакомпании -- конкурентоспособность авиакомпаний -- статистика
Анотація: Міститься статистичний аналіз ринку авіаперевезень в Україні.


Дод.точки доступу:
Государственная комплексная программа развития авиационного транспорта Украины на период до 2010 г. \о произв.\; Авиалинии Антонова, авиакомпания \о ней\; АероСвіт - Українські авіалінії, авіакомпанія \о ней\; Міжнародні авіалінії України, авіакомпанія \о ней\; Донбассаэро, компания \о ней\
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (22.05.2009р. Інв.2455ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

2.


   
    Логістичні принципи при виборі регіонального хабу при формуванні мережі авіаліній авіакомпанії / П. О. Яновський [та ін.] // Залізничний транспорт України : науково-практичний журнал. - 2012. - № 3/4. - С. 66-72 : табл., рис. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Воздушный транспорт
   Повітряний транспорт

   Україна
    Украина

    Донецкая область

    Донецька область

    Харьковская область

    Харківська область

Кл.слова (ненормовані):
воздушный транспорт -- повітряний транспорт -- авиалинии -- авиалинії -- аеропорти -- аэропорты -- пасажирські перевезення -- пассажирские перевозки -- моделі перевезень -- модели перевозок -- таріфи -- тарифы -- логістика -- логистика -- хаби -- хабы -- подвижность населения -- рухливість населення -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- пасажиропотоки -- пассажиропотоки -- коефіцієнти рухливості -- коэффициенты подвижности
Анотація: У статті досліджено вплив рухливості населення України та попит на авіаційні пасажирські перевезення у Східному регіоні України, обгрунтовано необхідність розвитку мережі авіаліній авіакомпанії з регіональних аеропортів, а також викладені попередні рекомендації щодо розвитку певного аеропорту Східного регіону України, як регіонального хабу в мережі маршрутів авіакомпанії.

Утримувачі документа:
ДНУЗТ

Дод.точки доступу:
Яновський, П.О. (кандидат технічних наук; Національний авіаційний університет); Габріелова, Т.Ю. (кандидат економічних наук; Національний авіаційний університет); Намаеші, О. М. (асистент; Національний авіаційний університет); Романенко, О. С. (магістрант; Національний авіаційний університет); О’Келлі (дослідник) \про нього\; Бориспіль, аеропорт \про нього\; МА "Львів", аеропорт \про нього\; Львів, аеропорт \про нього\; МА "Одеса", аеропорт \про нього\; Одесса, аеропорт \про нього\МА "Симферопіль", аеропорт \про нього\; Симферопіль, аеропорт \про нього\; МА "Донецьк", аеропорт \про нього\; Донецьк, аеропорт \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

3.


    Литвиненко, С. Л. (кандидат економічних наук; доцент Інституту економіки та менеджменту Національного авіаційного університету; м. Київ; Україна).
    Економічні аспекти мультимодального перевезення унікальних негабаритних вантажів за участю авіатранспорту / С. Л. Литвиненко // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць / Науково-дослідний економіч. ін.-т Мін.-ва економіки та з питань європ. інтеграції Укр. - Київ, 2013. - № 1. - С. 57-60. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.37(4УКР)в7-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика транспорта

   Економіка транспорту

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
авиатранспорт -- авіатранспорт -- маршрутизация -- маршрутизація -- международные грузовые перевозки -- міжнародні вантажні перевезення -- мультимодальные доставки грузов -- мультимодальні доставки вантажів -- производственное планирование -- виробниче планування -- смешанные грузоперевозки -- змішані вантажоперевезення -- схемы-алгоритмы -- схеми-алгоритми -- транспортная логистика -- транспортна логістика -- транспортные услуги -- транспортні послуги -- уникальные негабаритные грузы -- унікальні негабаритні вантажі -- экономические механизмы -- економічні механізми
Анотація: Визначено економічні аспекти міжнародного мультимодального перевезення унікальних негабаритних вантажів за участю авіатранспорту, які передбачають обґрунтування стратегії вибору маршруту, розробку принципових схем-алгоритмів та формування економічного механізму мультимодального перевезення унікальних негабаритних вантажів за участю авіатранспорту.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Авиалинии Антонова, авиакомпания \о ней\; Волга - Днепр, авиакомпания \про неї\

Знайти схожі

4.


    Литвиненко, Л. П. (старший викладач; Національний авіаційний університет; Україна).
    Економіко-математична модель адаптації авіакомпанії до ринку перевезень / Л. П. Литвиненко // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2013. - № 3. - С. 126-132 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.37в6-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика транспорта

   Економіка транспорту

Кл.слова (ненормовані):
авиакомпании -- авіакомпанії -- воздушный транспорт -- повітряний транспорт -- адаптивное управление -- адаптивне управління -- рыночная адаптация -- ринкова адаптація -- управление затратами -- управління витратами -- управленческий инструментарий -- управлінський інструментарій -- экономико-математическое моделирование -- економіко-математичне моделювання -- ринок перевезень -- конкурентоспроможність авіакомпаній -- конкурентоспособность авиакомпаний -- методика yield management -- витрати авіакомпаній -- расходы авиакомпаний
Анотація: Досліджено особливості адаптивного управління авіакомпанії з використанням інструментарію економіко-математичного моделювання, визначені переваги та особливості методики yield management та управління витратами з використанням динамічного методу, розроблена економіко-математична модель адаптації авіакомпанії до ринку перевезень.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Міжнародні авіалінії України, авіакомпанія \о ней\; Международные авиалинии Украины, компания \о ней\; МАУ, авіакомпанія \о ней\

Знайти схожі

5.


    Харченко, М. В. (аспірант Кременчуцького льотного коледжу Націоналоьного авіаційного університету України).
    Ефективні методи управління інфраструктурою аеропорту при застосуванні зовнішніх професійних логістичних кадрів [Текст] / М. В. Харченко // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2015. - № 4. - С. 163-168 : табл.,. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.37в6-80
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика транспорта

   Економіка транспорту

Кл.слова (ненормовані):
аутсорсинг персонала -- аутсорсинг персоналу -- аутстафинг -- воздушный транспорт -- повітряний транспорт -- внешние логистические кадры -- зовнішні логістичні кадри -- логистическая инфраструктура аэропортов -- погістична інфраструктура аеропортів -- логисты -- логіти -- менеджмент аеропорту -- менеджмент аэропорта -- управление аэропортом -- управління аеропортом -- профессиональные специалисты -- професійні спеціалісти -- управленческая эффективность аэропорта -- управлінська ефективність аеропорту -- управление персоналом -- управління персоналом -- транспортна логістика -- транспортная логистика -- зарубіжний досвід -- зарубежный опыт
Анотація: Визначено особливості управління інфраструктурою аеропорту, проаналізовано зовнішні професійні лопстичні кадри, проведено аналіз особливостей застосування зовнішніх професійних логістичних кадрів як форми менеджменту та ефективної роботи інфраструктури аеропорту.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Авиалинии Антонова, авиакомпания \о них\; Волга - Днепр, авиакомпания \о ней\

Знайти схожі

6.


    Лотоцький, В. А. (аспірант Національного авіаційного університету України).
    Вибір форми та виду взаємодії авіакомпанії та банку на основі відповідності її завдань та можливостей [Текст] / В. А. Полторацький // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2015. - № 10. - С. 144-146 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.37(4УКР)в-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Воздушный транспорт

   Повітряний транспорт

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
авиакомпании -- авіакомпанії -- финансы транспорта -- фінанси транспорту -- авиационные предприятия -- авіаційні підприємства -- банки -- банковские кредиты -- банківські кредити -- виды экономического взаимодействий -- види економічної взаємодій -- матричное моделирование -- матричне моделювання -- менеджмент -- менеджмент -- управленческие решения -- управлінські рішення -- финансовые отношения -- фінансові відносини
Анотація: Запропоновано матричний підхід до вибору форми взаємодії авіакомпанії та банку, який базується на врахуванні ринкових та технологічних завдань їх розвитку, та удосконалено методичний підхід до визначення видів взаємодії які відповідають можливостям виконання їх зобов'язань.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Международные авиалинии Украины, авиакомпания \о ней\; Мотор Сечь, Запорожское машиностроительное ОАО \о нем\

Знайти схожі

7.


    Вонгліді, Кевін (PhD; директор Дослідницького центру АСЕАН в Таїланді Університету Сіам Сунандха Рагабхат; м.Бангкок; Таїланд).
    Задоволеність клієнтів як чинник впливу на розробку програм лояльності до авіакомпаній [Текст] : (на прикладі внутрішніх рейсів "Тайських авіаліній") / К. Вонгліді // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 1. - С. 105-108. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.37(5ТАЇ)в7-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика транспорта

   Економіка транспорту

   Таиланд
    Таїланд

Кл.слова (ненормовані):
внутренние пассажироперевозки -- внутрішні пасажироперевезення -- воздушный транспорт -- повітряний транспорт -- якість повітряних перевезень -- качество воздушных перевозок -- клиенты -- клієнти -- коммуникационные мотивации -- комунакаційні мотивації -- личные качества предоставителя услуг -- особисті якості надавача послуг -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- организационое программирование -- організаційне програмування -- потребительская лояльность -- споживча лояльність -- програми лояльності авіакомпаній -- программы лояльності авиакомпаний -- потребительская удовлетворённость -- споживча задоволеність -- предоставляемые услуги -- послуги, що надаються -- своевременность услуг -- своєчасність послуг -- качество сервиса -- якість сервісу -- сервисодатели -- сервісонадавачі -- социологические опросы -- соціологічні опитування
Анотація: Досліджено ключові фактори впливу на якість сервісу, для чого були опитані пасажири різноманітних внутрішніх рейсів «Тайських авіаліній». Результати опитування показали, що головною метою перельоту для пасажирів є «задоволення» (розважальна мета, 75,5% всіх респондентів). Всі запропоновані на початку фактори мають свій вшив на сприйняття якості послуги, однак своєчасність надання послуги отримала найвищий бали, друге та третє місця відповідно отримали особисті якості надавача послуги та задоволеність від самої послуги.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Тайские авиалинии, авиакомпания \о ней\

Знайти схожі

8.


    Куосуван, Баворнлук (викладач Міжнародного коледжу Університету Сіам Сунандха Рагабхат; м.Бангкок; Таїланд).
    Ринкові фактори впливу на регулярний вибір "Тайських авіаліній" пасажирами внутрішніх рейсів [Текст] / Б. Куосуван // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 4. - С. 253-256. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.37(5ТАЇ)в7-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика транспорта

   Економіка транспорту

   Таиланд
    Таїланд

Кл.слова (ненормовані):
внутренние пассажироперевозки -- внутрішні пасажиропаеревезення -- воздушный транспорт -- повітряний транспорт -- избирательная регулярность -- клиенты -- клієнти -- коммуникационные мотивации -- комунакаційні мотивації -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- национальные бренды -- національні бренди -- потребительская лояльность -- споживча лояльність -- задоволеність споживача -- удовлетворенность потребителя -- потребительская удовлетворённость -- споживча задоволеність -- качество сервиса -- якість сервісу -- социологические опросы -- соціологічні опитуивання
Анотація: Досліджено причини, з яких пасажири, що регулярно користуються авіалініями, зупиняють свій вибір саме на «Тайських авіалініях». Фактори впливу на такий вибір визначено за результатами опитування 400 пасажирів даних авіаліній. Респонденти опитування: приблизно однакова кількість чоловіків та жінок, переважно з бакалаврською освітою, працюють у приватному секторі, щомісячний прибуток — від 25 до 35 тис. бат. Результати опитування допомогли визначити топ-3 причини вибору саме «Тайських авіаліній»: це бренд національного рівня, висока якість послуг та наявність пропозицій за спеціальною ціною.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Тайские авиалинии, авиакомпания \о ней\

Знайти схожі

9.


    Вонгліді, Кевін (PhD; директор Дослідницького центру АСЕАН в Таїланді Університету Сіам Сунандха Рагабхат; м.Бангкок; Таїланд).
    Задоволеність клієнтів авіакомпаній [Текст] : порівняння бюджетних та традиційних авіакомпаній / К. Вонгліді // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2017. - № 1. - С. 218-222. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.37(5ТАЇ)в7-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика транспорта

   Економіка транспорту

   Повітряний транспорт

   Таиланд
    Таїланд

Кл.слова (ненормовані):
бюджетные авиалинии -- бюджетні авіалінії -- воздушный транспорт -- повітряний транспорт -- внутренние пассажироперевозки -- внутрішні пасажиропаеревезення -- клиенты авиакомпаний -- клієнти авиакомпаний -- коммуникационные мотивации -- комунакаційні мотивації -- личные качества персонала авиакомпаний -- особисті якості персоналу авіакомпаній -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- международные пассажиры -- міжнародні пасажири -- организационое программирование -- організаційне програмування -- потребительская лояльность -- споживча лояльність -- потребительская удовлетворённость -- споживча задоволеність -- качество сервиса -- якість сервісу -- сервисодатели -- сервісонадавачі -- социологические опросы -- соціологічні опитування -- сравнительная аналитика -- порівняльна аналітика
Анотація: Досліджено задоволеність клієнтів авіалініями Таїланду, проведено порівняння між клієнтами бюджетних та традиційних авіакомпаній. Усього опитано 100 пасажирів 4 бюджетних та 100 пасажирів стандартних авіаліній. Порівняння проведене за 10 факторами (сферами), а саме: місце розташування, ціна, канал придбання квитка, обслуговування під час польоту, безпека, реєстрація на рейс, просування, бренд, пунктуальність роботи та імідж. Результати аналізу опитування показали, що для клієнтів бюджетних авіаліній трьома найголовнішими факторами вибору авіакомпанії є ціна, канал купівлі квитка та місце розташування терміналу. Для клієнтів же традиційних авіакомпаній трьома головними факторами вибору стали бренд, просування та обслуговування під час перельоту.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Дод.точки доступу:
Тайские авиалинии, авиакомпания \о ней\

Знайти схожі

10.


    Смерічевський, С. Ф. (доктор економічних наук; професор; завідувач кафедри маркетингу).
    BUSINESS MODEL CANVAS як універсальна концепція управління бізнесом компанії [Текст] / С. Ф. Смерічевський, О. І. Клімова // Інвестиції: Практика та досвід : Аналіз. Прогнози. Коментар. - 2017. - № 9. - С. 11-14 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.291
Рубрики: Економіка
   Економіка підприємства

   Экономика

   Экономика предприятия

Кл.слова (ненормовані):
канва бізнес-моделі -- бізнес-моделі -- концепції бізнес-моделі -- управління бізнесом -- управління компанією -- конкурентоспроможність підприємств -- бюджетні авіалінії -- бюджетні авіакомпанії -- внутнішнє середовище підприємств -- зовнішнє середовище підприємств -- модель Остервальдера та Пельє -- канва бизнес-модели -- бизнес-модели -- концепции бизнес-модели -- управление бизнесом -- управление компанией -- конкурентоспособность предприятий -- бюджетные авиалинии -- бюджетные авиакомпании -- внутреняя среда предприятий -- внешняя среда предприятий -- модель Остервальдера и Пельє
Анотація: Узагальнено теоретичні погляди щодо визначення поняття "бізнес-модель" компанії. Обгрунтовуються особливості застосування сучасними компаніями універсальної концепції канви бізнес-моделі (Business Model Canvas). Надається характеристика основних блоків (компонентів) канви бізнес-моделі (Сегменти споживачів, Ціннісна пропозиція, Канали, Відносини з клієнтами, Потоки надходження доходів, Ключові ресурси, Ключові види діяльності, Ключові партнери та Структура витрат). Відзначається, що наявність виділеного клієнтського напряму у складі трьох компонентів — "Цільові групи споживачів", "Канали просування" та "Технології клієнтських відносин" є головною перевагою цієї моделі. Наводиться приклад побудови Business Model Canvas на прикладі компанії бюджетних авіаліній. Визначаються переваги використання цієї технології бізнес-моделювання для сучасних компаній. Робиться висновок, що канва бізнес-моделі може допомогти керівникам компаній розробляти нові бізнес-моделі, змінювати їх у відповідності до мінливих умов, а також управляти бізнес-портфелем різних фірм у межах однієї великої компанії.


Дод.точки доступу:
Клімова, О. І. (кандидат економічних наук; доцент кафедри фінансів, обліку та аудиту)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)