Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=банери<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Євсюков, Олександр
(директор).
Який банер продає, а який просуває / О. Євсюков ; інтерв’ю записала О. Дробишева> // Маркетинг в Україні. - 2012. -
№ 1
. - С. 25-26 . - ISSN 1606-3732
УДК
339.138
ББК
65.291.3
Рубрики:
Економіка
Маркетинг
Экономика
Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
банеры
--
банери
--
интервью
--
интерв’ю
--
інтернет-реклама
--
интернет-реклама
--
сайти
--
сайты
--
продажи
Анотація:
Інтервью з Євсюковим О., директором з продажу рекламної мережі С&Нетворк.
Дод.точки доступу:
Дробишева, Ольга
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
2.
Філіповіч, Олена
(старший викладач з маркетингових комунікацій та маркетингу у галузі сервісу економічного факультету Університету Бєлграду; м.Бєлград; Сербія; PhD).
Ефективність рекламних прийомів у банерній реламі / О. Філіповіч, В. Марінковіч> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2012. -
№ 6
. - С. 470-478 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Сттаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.39в-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика информатики
Економіка інформатики
Кл.слова (ненормовані):
баннеры
--
банери
--
маректинговые коммуникации
--
маркетингові комунікації
--
гендерные отличия
--
гендерні відмінності
--
инфорпмационные технологии
--
інформаційні технології
--
пол
--
стать
--
потребительское восприятие
--
споживацьке сприйняття
--
пугающая реклама
--
лякаюча реклама
--
рекламная деятельность
--
рекламна діяльність
--
сексуальна реклама
--
сексуальна реклама
--
социальная реклама
--
соціальна реклама
--
электронная реклама
--
електронна реклама
--
юмористическая реклама
--
гумористична реклама
Анотація:
Розглянуто 4 види реклами: гумористична, з сексуальним підтекстом, лякаюча і соціальна. Підтверджено відмінність жіночого і чоловічого сприйняття реклами з сексуальним підтекстом і соціальної реклами і схоже сприйняття гумористичної та лякаючої реклами. Результати цього дослідження особливо корисні для менеджерів з маркетингу, оскільки вони вказують на відмінності в рекламі, пов'язані з нейтральними, сексуальними і гумористичними підтекстами.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Дод.точки доступу:
Марінковіч, Велько (доцент економічного факультету Університету м.Крагуєвац; Республіка Сербія)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)