Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=банери<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Євсюков, Олександр (директор).
    Який банер продає, а який просуває / О. Євсюков ; інтерв’ю записала О. Дробишева // Маркетинг в Україні. - 2012. - № 1. - С. 25-26 . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
банеры -- банери -- интервью -- интерв’ю -- інтернет-реклама -- интернет-реклама -- сайти -- сайты -- продажи
Анотація: Інтервью з Євсюковим О., директором з продажу рекламної мережі С&Нетворк.


Дод.точки доступу:
Дробишева, Ольга

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

2.


    Філіповіч, Олена (старший викладач з маркетингових комунікацій та маркетингу у галузі сервісу економічного факультету Університету Бєлграду; м.Бєлград; Сербія; PhD).
    Ефективність рекламних прийомів у банерній реламі / О. Філіповіч, В. Марінковіч // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2012. - № 6. - С. 470-478 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Сттаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.39в-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика информатики

   Економіка інформатики

Кл.слова (ненормовані):
баннеры -- банери -- маректинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- гендерные отличия -- гендерні відмінності -- инфорпмационные технологии -- інформаційні технології -- пол -- стать -- потребительское восприятие -- споживацьке сприйняття -- пугающая реклама -- лякаюча реклама -- рекламная деятельность -- рекламна діяльність -- сексуальна реклама -- сексуальна реклама -- социальная реклама -- соціальна реклама -- электронная реклама -- електронна реклама -- юмористическая реклама -- гумористична реклама
Анотація: Розглянуто 4 види реклами: гумористична, з сексуальним підтекстом, лякаюча і соціальна. Підтверджено відмінність жіночого і чоловічого сприйняття реклами з сексуальним підтекстом і соціальної реклами і схоже сприйняття гумористичної та лякаючої реклами. Результати цього дослідження особливо корисні для менеджерів з маркетингу, оскільки вони вказують на відмінності в рекламі, пов'язані з нейтральними, сексуальними і гумористичними підтекстами.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Марінковіч, Велько (доцент економічного факультету Університету м.Крагуєвац; Республіка Сербія)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)