Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=билингвальное обучение<.>
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.


    Гудзик, Ірина (доктор педагогічних наук; старший науковий співробітник; Інститут педагогіки АПН України).
    Двомовне навчання різних предметів шкільної програми: його сутність і перспективи / Ірина Гудзик // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 4. - С. 55-58. - Бібліографія : С.58 : 17 назв. - В БИБЛИОТЕКЕ ДНУ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
билингвальное обучение -- білінгвальне навчання -- двомовне навчання -- двуязычное обучение -- принципи навчання -- принципы обучения
Анотація: Аналізуються сучасні дослідження двомовного навчання, принципи застосування цього методу в різних країнах світу.


Знайти схожі

2.


    Предчук, Т. (учитель ЗОШ № 16 м. Житомира).
    Формування національно-мовної особистості у двомовному соціумі / Т. Предчук // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 6. - С. 15-17. - Бібліографія : С.17 : 6 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
билингвальное обучение -- білінгвальне навчання -- двомовне навчання -- двомовний соціум -- двуязычное обучение -- двуязычный социум -- етнолінгвістика -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- национально-культурная специфика языка -- национально-языковая личность -- національно-культурна специфіка мови -- національно-мовна особистість -- формирование личности учащихся -- формування особистості учнів -- этнолингвистика
Анотація: Подано науково-теоретичний аналіз проблеми двомовності та вироблення окремих аспектів стратегії формування національно-мовної особистості, що грунтується на етнолінгвістичному підході до навчання мови.


Знайти схожі

3.


    Дороз, Вікторія (докторант Національного педагогічного університету ім. М.П. Драгоманова).
    Актуальні напрямки світового мовознавства з огляду на сучасний парадигмальний простір гуманітарного знання, їх роль і значення для крос-культурного навчання учнів-білінгвів української мови / Вікторія Дороз // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 6. - С. 2-5. - Бібліографія : С.5 : 8 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
антропоцентрический фактор в языке -- антропоцентричний фактор в мові -- билингвальное обучение -- білінгвальне навчання -- гуманитарное знание -- гуманітарне знання -- двомовне навчання -- двуязычное обучение -- дискурс -- етнолінгвістика -- крос-культурна лінгводидактика -- крос-культурне навчання -- кросс-культурная лингводидактика -- кросс-культурное обучение -- лингвокультурология -- лінгвокультурологія -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- направления в языкознании -- направления лингвистических исследований -- напрямки в мовознавстві -- напрямки лінгвістичних досліджень -- национально-культурная специфика языка -- національно-культурна специфіка мови -- украинский язык в школах национальных меньшинств -- українська мова в школах національних меншин -- этнолингвистика
Анотація: Викладено методологічні основи (які спираються на такі сучасні мовознавчі напрямки, як крос-культурний аналіз, антропоцентризм, дискурсивну та когнітивну лінгвістику, етнолінгвістику та лінгвокультурологію) викладання української мови як другої в школ ах з багатонаціональним контингентом учнів.


Знайти схожі

4.


    Дороз, Вікторія (кандидат педагогічних наук; доцент; докторант Національного педагогічного університету).
    Прецедентні феномени - базове ядро стереотипних знань учнів національних спільнот / Вікторія Дороз // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 1. - С. 6-11. - Бібліографія : С.11 : 4 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
билингвальное обучение -- білінгвальне навчання -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка в школах национальных меньшинств -- прецедентні висловлювання -- прецедентні імена -- прецедентні тексти -- прецедентные высказывания -- прецедентные имена -- прецедентные тексты -- социокультурная линия содержания образования -- соціокультурна змістова лінія освіти -- стереотипні знання -- стереотипные знания -- українська мова в школах національних меншин -- ученики-билингвы -- учні-білінгви
Анотація: Стаття присвячена мовній освіті учнів-білінгвів, соціокультурній лінії змісту філологічної освіти, а саме - належній репрезентації прецедетних феноменів мовленнєвого спілкування. Аналізуються поняття "прецедентний феномен", "прецедентне ім'я", "прецед ентний текст" тощо.


Знайти схожі

5.


    Нікольська, Н. В.
    Двомовність у європейській шкільній освіті: історія та сучасність / Н. В. Нікольська // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 3. - С. 110-121. - Бібліографія : С.121 : 8 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
билингвальное обучение -- билингвизм -- білінгвальне навчання -- білінгвізм -- двомовність -- двуязычие -- европейские образовательные стандарты -- европейское образование -- європейська освіта -- європейські освітні стандарти -- зарубежное образование -- зарубежный опыт образования -- зарубіжна освіта -- зарубіжний досвід освіти -- история образования -- історія освіти -- методика викладання іноземних мов в школі -- методика преподавания иностранных языков -- навчання іноземної мови -- обучение иностранным языкам -- современное образование -- сучасна освіта -- ученики-билингвы -- учні-білінгви -- шкільна освіта -- школьное образование
Анотація: З метою визначення методів прискорення, полегшення і підвищення ефективності навчання іноземним мовам проаналізовано європейський досвід двомовного навчання, де іноземну мову використовують як засіб опанування змістом загальнонавчальних предметів. Двомовні школи в Європі - це перспективна галузь, що активно розвивається, адже в усьому світі знання більш ніж однієї мови є нормою, а не винятком (майже дві третини населення світу двомовне й постійно користується у навчанні та спілкуванні двома та біль- ше мовами). На шляху розвитку цієї освітньої галузі є значні успіхи й перспективи, але є й проблеми, що потребують розв'язання, бо це шлях до ліпшого взаєморозуміння, вільного доступу до джерел інформації в умовах об'єднаної Європи та глобалізації світового суспільства.


Знайти схожі

6.


    Дороз, Вікторія (докторант Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова).
    Мовленнєвий акт і текст як комунікативне вираження крос-культурного дискурсу на уроці української мови / Вікторія Дороз // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 8. - С. 37-45. - Бібліографія : С.44-45 : 20 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
билингвальное образование -- билингвальное обучение -- білінгвальне навчання -- близкородственный билингвизм -- близькоспоріднений білінгвізм -- крос-культурна лінгводидактика -- крос-культурне навчання -- крос-культурний дискурс -- кросс-культурная лингводидактика -- кросс-культурное обучение -- кросс-культурный дискурс -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- мовленнєві акти -- речевые акты -- російсько-український білінгвізм -- русско-украинский билингвизм -- украинский язык -- українська мова -- урок украинского языка -- урок української мови -- ученики-билингвы -- учні-білінгви
Анотація: У статті зосереджено увагу на особливостях і значенні мовленнєвого акту й тексту як комунікативному вираженні крос-культурного дискурсу на уроці української мови; розглянуто типологію текстів за метою їх використання під час навчання учнів-білінгвів у країнської мови як спорідненої.


Знайти схожі

7.


    Зеркаль, М. М. (доцент Навчально-наукового інститу історії та права Миколаївського національного університету ім. В.О. Сухомлинського).
    Мовна освіта етносів України: тенденції змін 1990-2000 років / М. М. Зеркаль // Грані. - 2011. - № 6. - С. 15-19. - Бібліографія : С. 19 : 15 назв
УДК
ББК 63.3(4Укр)6
Рубрики: Історія, 1990-2000 рр.
   История, 1990-2000 гг.

Кл.слова (ненормовані):
билингвальное образование -- билингвальное обучение -- высшие учебные заведения -- громадські організації -- двомовне навчання -- двомовний соціум -- двомовність -- етнічні меншини -- етнос -- культура и образование -- культура і освіта -- мови національних меншин -- мовна освіта -- навчальні заклади -- общественные организации -- середні навчальні заклади -- специальные учебные заведения -- средние учебные заведения -- украинский язык как государственный -- українська мова в школах національних меншин -- українська мова як державна -- учебные заведения -- ученики-билингвы -- этнические меньшинства -- этнос -- языки национальных меньшинств -- языковое образование
Анотація: Розглянуто особливості технології викладання мов етносів у вищих, середніх, спеціальних навчальних закладах.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

8.


    Гаманюк, В. А.
    Підходи до білінгвального навчання в освіті ФРН / В. А. Гаманюк // Збірник наукових праць / Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля, Наук.-дослід. ін-т духовного розвитку людини. - Луганськ : Вид-во СНУ ім. В. Даля, 2013. - Вип. 3 (56): Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - С. 31-40. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Вища освіта
   Высшее образование

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- білінгвальне навчання -- билингвальное обучение -- система освіти -- система образования -- європейські школи -- европейские школы -- моделі навчання -- модели обучения


Дод.точки доступу:
Шевченко, Г. П. \ред.\; Східноукраїнський національний університет імені В. Даля(Луганськ)Науково-дослідний інститут духовного розвитку людини(Луганськ)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)