Пошуковий запит: <.>K=бренд<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 72
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
|
Кендюхов, О. Стратегічний підхід до оцінки ефективності управління торговими марками / О. Кендюхов, С. Димитрова> // Економіка України. - 2006. - №8. - С. 81-85
. - ISSN 0131-775Х Кл.слова (ненормовані): БРЕНД
Дод.точки доступу: Димитрова, С. Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
|
>2.
| 06 Л 89
Мороз, Л. А. Вартісні аспекти брендингу:проблеми і підходи / Л.А. Мороз, Т.В. Лебідь> // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". - Л., 2006. - №552 : Логістика. - С. 95-100
Кл.слова (ненормовані): БРЕНД -- ТОРГОВАЯ МАРКА
Дод.точки доступу: Лебідь, Т.В. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
>3.
| 06 Л 89
Ухачевич, Я. П. Формування позитивного іміджу продукції: торгова марка чи бренд / Я.П. Ухачевич, А.В. Дубодєлова> // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". - Л., 2006. - №552 : Логістика. - С. 141-146
Кл.слова (ненормовані): ТОРГОВАЯ МАРКА -- БРЕНД
Дод.точки доступу: Дубодєлова, А.В. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
>4.
| > Шифр: Е2/2008/3 Журнал Економіка України . - ISSN 0131-775Х. - Виходить щомісячно 2008р. № 3
Зміст: Зозульов, О. Бренд як нематеріальний актив у постіндустріальному суспільстві / О. Зозульов, Ю. Нестерова. - С.4-11 Соколовська, А. Економічна функція держави та особливості її виконання в Україні / А. Соколовська. - С.20-33 Чужиков, В. Модернізація регіональної політики в ЄС / В. Чужиков. - С.51-58 Корнійчук, Л. Економічне зростання і сталий розвиток / Л. Корнійчук. - С.84-90 Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі Перейти до описів статей
|
>5.
|
Зозульов, О. Бренд як нематеріальний актив у постіндустріальному суспільстві / О. Зозульов, Ю. Нестерова> // Економіка України. - 2008. - № 3. - С. 4-11
. - ISSN 0131-775Х Рубрики: БРЕНДЫ БРЕНДИ
Дод.точки доступу: Нестерова, Ю. Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
|
>6.
| 06 Д 54
Щербак, В. Г. Методичний підхід щодо оцінки бренд-капіталу / В. Г. Щербак> // Вісник ДНУЗТ ім. В. Лазаряна. - Д., 2008. - Вип. 20. - С. 251-255
Рубрики: ЖЕЛЕЗНОДОРОЖНЫЙ ТРАНСПОРТ БРЕНДЫ СТАТИСТИКА ТРАНСПОРТА ЗАЛІЗНИЧНИЙ ТРАНСПОРТ БРЕНДИ СТАТИСТИКА ТРАНСПОРТУ Кл.слова (ненормовані): ЖЕЛЕЗНОДОРОЖНЫЙ ТРАНСПОРТ -- БРЕНДЫ -- СТАТИСТИКА ТРАНСПОРТА -- ЗАЛІЗНИЧНИЙ ТРАНСПОРТ -- БРЕНДИ -- СТАТИСТИКА ТРАНСПОРТУ Анотація: Статистика по всім видам транспорту (вантажообіг).
Знайти схожі
|
>7.
|
Заиченко, И. А. Бренд как фактор максимизации стоимости бизнеса / И. А. Заиченко, Е. В. Гребеникова> // Економіка, фінанси, право : Інформаційно-аналітичний журнал. - 2008. - № 10. - С. 20-22 : рис. - Библиогр. в конце ст.
ББК 65.291.3 Рубрики: Економіка Маркетинг Экономика Маркетинг Україна Кл.слова (ненормовані): бренди -- вартість бізнесу -- активи підприємств -- нематеріальні активи -- управління брендами -- бренд-менеджмент -- створення брендів -- стоимость бизнеса -- активы предприятий -- нематериальные активы -- управление брендами -- создание брендов -- брендинг Анотація: Досліджено теоретичне підгрунтя необхідності обліку бренда як важливого фактора максимізації вартості бізнесу в управлінні вітчизняними підприємствами на даному етапі економічного розвитку України.
Дод.точки доступу: Гребеникова, Е. В. Є примірники у відділах: ЧЗНЛ (20.01.2009р. Інв.2161ж - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
|
>8.
| > Шифр: С4/2009/1 Журнал Строительные материалы, оборудование, технологии XXI века. - 1998 2009р. № 1
Зміст: Малахова, А. Н. Конструктивные решения наружных стен / А. Н. Малахова. - С.22-23 Стасенко, М. Ю. Подвесной мост Акаси-Кайке / М. Ю. Стасенко. - С.40-43 Миронова, А. С. Аспекты утилизации нанотехногенных отходов в стройиндустрии / А. С. Миронова. - С.58-59 Фаликман, В. Р. Наноматериалы и нанотехнологии в строительстве: сегодня и завтра / В. Р. Фаликман. - С.64-67 Родионов, Б. Н. Нанотехнологии в солнечной фотоэнергетике: состояние и перспективы развития / Б. Н. Родионов. - С.76-79 Маркина, О. В. Что нам стоит бренд построить? / О. В. Маркина. - С.90-91 Є примірники у відділах: ЧЗНЛ (10.02.2009р. Прим. 1 - ) (вільний)
Знайти схожі Перейти до описів статей
|
>9.
|
Маркина, О. В. Что нам стоит бренд построить? / О. В. Маркина> // Строит. материалы, оборуд., технол. XXI века. - 2009. - № 1. - С. 90-91
Рубрики: МАРКЕТИНГ БРЕНДЫ БРЕНДИ Кл.слова (ненормовані): СОЗДАНИЕ БРЕНДОВ -- СТВОРЕННЯ БРЕНДІВ
Є примірники у відділах: ЧЗНЛ (10.02.2009р. Інв.2304ж - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
|
>10.
|
Мельник, Т. С. Стратегії позиціонування сервісних брендів у сфері пасажирського залізничного транспорту / Т. С. Мельник, О. В. Христофор> // Вагонный парк. - 2009. - № 11/12. - С. 44-47
Рубрики: Пассажирский железнодорожный транспорт Пасажирський залізничний транспорт Кл.слова (ненормовані): сервисный бренд -- брендинг -- пасажирський залізничний транспорт -- пассажирский железнодорожный транспорт -- сервісний бренд -- брендінг
Дод.точки доступу: Христофор, О. В. Є примірники у відділах: ЧЗНЛ (30.12.2009р. Інв.3057ж - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
|
|
|