Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=будущие учителя иностранных языков<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Кизенко, Василь
(кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник; провідний науковий співробітник лабораторії дидактики Інституту педагогіки НАПН України).
Реалізація діяльнісного підходу в навчанні студентів-філологів з різним рівнем коммунікативних здібностей / В. Кизенко, Д. Трубачова> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. -
№ 11
. - С. 42-46. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
371
ББК
74р
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Педагогічна освіта
Образование. Педагогика
Педагогическое образование
Кл.слова (ненормовані):
вища професійна освіта
--
высшее профессиональное образование
--
студенти-філологи
--
студенты-филологи
--
навчання студентів-філологів
--
обучение студентов-филологов
--
діяльнісний підхід в навчанні
--
деятельностный подход в обучении
--
комунікативна діяльність
--
коммуникативная деятельность
--
способи комунікативної діяльності
--
способы коммуникативной деятельности
--
диференційоване навчання
--
дифференцированное обучение
--
рівні комунікативних здібностей
--
уровни коммуникативных способностей
--
творчий рівень
--
творческий уровень
--
продуктивний рівень
--
продуктивный уровень
--
достатній рівень
--
достаточный уровень
--
приклади комунікативних завдань
--
примеры коммуникативных занятий
--
майбутні вчителі іноземної мови
--
будущие
учителя
иностранных
языков
--
проектувальні способи комунікативної діяльності
--
способы проектирования в коммуникативной деятельности
--
розподіл студентів за типологічними групами
--
распределение студентов по типологическим группам
--
власна комунікативна активність
--
собственная коммуникативная активность
Анотація:
Розглядається проблема реалізації діяльнісного підходу в навчанні студентів-філологів, розкриваються можливості організації учіння майбутніх учителів іноземної мови на основі оволодіння комунікативними методами з урахуванням рівня розвитку їхніх комунікативних здібностей.
Дод.точки доступу:
Трубачова, Дар'я (старший викладач Інституту іноземної філології Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова)
Знайти схожі
>
2.
Ткаченко, Наталія
(кандидат педагогічних наук; доцент; викладач).
Концептуальна модель формування професійного іміджу майбутніх учителів іноземних мов: методологічні, теоретичні та практичні засади реалізації / Н. Ткаченко> // Вища школа. - 2017. -
№ 7
. - С. 86-98. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
371
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Педагогічна освіта
Образование. Педагогика
Педагогическое образование
Кл.слова (ненормовані):
професійний імідж
--
профессиональный имидж
--
майбутні учителі іноземних мов
--
будущие
учителя
иностранных
языков
--
концептуальні моделі
--
концептуальные модели
--
педагогічне середовище
--
педагогическая среда
--
педагогічні фактори
--
педагогические факторы
--
педагогічні умови
--
педагогические условия
--
методологічні підходи
--
методологические подходы
--
педагогічні принципи
--
педагогические принципы
Анотація:
Репрезентовано концепцію формування професійного іміджу майбутніх учителів іноземних мов. У її основу покладено тот факт, що для людини як соціальної істоти визначальну роль відіграє не стільки фізичний простір, скількі соціальний. Систему концептуальних поглядів на формування професійного іміджу майбутніх учителів іноземних мов представлено у вигляді концептуальної моделі. Обгрунтовано підходи та принципи формування професійного іміджу майбутніх учителів іноземних мов, виокремлено фактори та педагогічні умови, які мають забезпечити досягнення позитивних результатів.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\new\textlok\Вища_школа_2017_7\8.pdf
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)