Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=виховання підлітків<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
3
Показані документи
с 1 за 3
>
1.
Оржеховська, В. М.
Методологічні засади діяльності освітнього закладу, спрямованої на здоров'я / В. М. Оржеховська> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. -
№ 4
. - С. 5-17. - Бібліографія : С.16-17 : 19 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
371.4
ББК
74.200
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
валеологическое воспитание
--
валеология
--
валеологічне
виховання
--
валеологія
--
виховання
--
виховання
підлітків
--
виховання
студентів
--
виховання
учнів
--
вища освіта
--
воспитание
--
воспитание подростков
--
воспитание студентов
--
воспитание учеников
--
высшее образование
--
діяльність, спрямована на здоров'я
--
збереження здоров'я
--
здоровий спосіб життя
--
здоровый образ жизни
--
методология образования
--
методологія освіти
--
педагогика здоровья
--
педагогическая терминология
--
педагогіка здоров'я
--
педагогічна термінологія
--
принципи
виховання
--
приципы воспитания
--
сохранение здоровья
--
технологии сохранения здоровья
--
технології збереження здоров'я
Анотація:
В статті надано теоретичний аналіз термінологічного апарату педагогіки здоров'я. Показано, що широке вживання понять, похідних від "збереження" ("технології збереження здоров'я", "навчально-виховний процес збереження здоров'я" тощо), обмежує завдання й можливості освіти за збереження, зміцнення й формування здоров'я дітей,
підлітків
та молоді, а утворення понять похідних від "зміцнення" й "формування", недоцільне. Пропонується використовувати термін "діяльність, спрямована на здоров'я". Під такою д іяльністю розуміється сукупність планомірних освітніх дій та заходів, зосереджених на збереженні, зміцненні й формуванні здоров'я дітей,
підлітків
та молоді завдяки сприянню формуванню ціннісного ставлення до власного здоров' я та здоров'я інших, форм уванню позитивної мотивації на здоровий спосіб життя й створення відповідного навчально-виховного середовища.
Знайти схожі
>
2.
Кузьміна, О. В.
Моральний світ та ціннісні орієнтації старшокласників загальноосвітніх шкіл-інтернатів - основні складові їхньої життєвої компетентності / О. В. Кузьміна> // Педагогіка і психологія. - 2011. -
№ 3
. - С. 75-85. - Бібліографія : С.84-85 : 9 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
371.4
ББК
74.200
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
виховання
підлітків
--
виховання
старшокласників
--
воспитание подростков
--
воспитание старшеклассников
--
выпускники интернатов
--
емоційний розвиток
--
жизненная компетентность
--
життєва компетентність
--
интернатное образование
--
личность подростка
--
моральне
виховання
--
моральное воспитание
--
особистість підлітка
--
педагогическая психология
--
педагогічна психологія
--
підготовка до самостійного життя
--
підлітки
--
подготовка к самостоятельной жизни
--
психическое здоровье детей и подростков
--
психология подростка
--
психосексуальное развитие детей
--
социальное развитие
--
соціальний розвиток
--
старшеклассники
--
старшокласники
--
ценностные ориентации
--
ціннісні орієнтації
--
школа-интернат
--
школа-інтернат
--
эмоциональное развитие
Анотація:
На основі узагальнення наукових даних та результатів соціологічного опитування розглянуто емоційний, фізичний і соціальний стан, ціннісні орієнтації та моральний світ учнів старших класів загальноосвітніх шкіл-інтернатів, деталізовано особливості форм ування їхньої життєвої компетентності. Зроблено висновки: життєва компетентність вихованця інтернатного закладу як сукупність складових його життєдіяльності зумовлює низку типових негативних стереотипів соціальної поведінки в самостійному дорослому жи тті і часто призводить до негативних соціальних наслідків. Переважна більшість випускників інтернатів перебуває в становищі соціальної депривації. Завдання формування життєвої компетентності вихованців інтернатних закладів потребує організації соціаль но-виховної роботи, спрямованої на набуття соціального досвіду для підготовки до самостійного життя.
Знайти схожі
>
3.
Рудніцька, Наталія
(учитель-методист української та зарубіжної літератури Кам'янець-Подільської ЗОШ № 17).
Роль книжки у вирішенні підліткових проблем [Текст] / Н. Рудніцька> // Зарубіжна література в школах України. - 2018. -
№ 3
. - С. 48-51. - Література : 3 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
821(4)09
ББК
83.3(4)
Рубрики:
Літературознавство
Литературоведение
Кл.слова (ненормовані):
виховання
підлітків
--
воспитание подростков
--
детская литература
--
дитяча література
--
зарубежная детская литература
--
зарубіжна дитяча література
--
литература для подростков
--
література для
підлітків
--
методика викладання зарубіжної літератури
--
методика викладання літератури
--
методика преподавания зарубежной литературы
--
методика преподавания литературы
--
підліткова література
--
подростковая литература
--
роль книги
--
чтение детей и подростков
Анотація:
Присвячена дослідженню можливостей художньої літератури у вирішенні підліткових проблем учнів (на прикладі творів для
підлітків
Сергія Гридіна, Оксани Думанської, Ірен Роздобудько).
Дод.точки доступу:
Роздобудько, Ірен (український письменник) \о ней\; Гридін, Сергій (письменник) \о нем\; Думанська, Оксана \о нем\
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)