Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=виховна діяльність<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
7
Показані документи
с 1 за 7
>
1.
Потапова, Н. І.
Педагогічні умови оптимізації підготовки майбутнього вчителя до виховної діяльності в початковій школі / Н. І. Потапова> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. -
№ 4
. - С. 36-43. - Бібліографія : С.43 : 9 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
371
ББК
74р
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
виховна
діяльність
--
виховна
робота
--
вища освіта
--
вища педагогічна освіта
--
воспитательная деятельность
--
воспитательная работа
--
высшее образование
--
высшее педагогическое образование
--
личность студента
--
начальная школа
--
оптимизация обучения
--
оптимізація навчання
--
особистість студента
--
педагогические условия подготовки
--
педагогическое образование
--
педагогічна освіта
--
педагогічні умови підготовки
--
підготовка учителів
--
підходи у навчанні
--
подготовка специалистов
--
подготовка учителей
--
подходы в обучении
--
початкова школа
--
фахова підготовка
Анотація:
В статті визначено педагогічні умови підвищення ефективності підготовки майбутніх учителів до виховної роботи в початковій школі. До таких умов зараховано наступні: 1. Спрямованість навчального процесу на розвиток у студентів потреби в здійсненні вихо вної діяльності з учнями молодших класів; 2.Засвоєння знань про особливості виховання учнів початкових класів у поєднанні з практичною спрямованістю; 3. Опанування вмінь і навичок проведення виховної діяльності з молодшими школярами в процесі використ ання активних та інтерактивних методів навчання; 4. Розвиток і становлення студента як суб'єкта різноманітних видів і форм діяльності; 5. Практична спрямованість навчального процесу у виші.
Знайти схожі
>
2.
Чернишов, Дмитро
(кандидат педагогічних наук; доцент; докторант Донецького національного університету; проректор з організаційно-виховної роботи Донецького державного інституту здоров'я, фізичного виховання і спорту).
Підготовка керівників до проектування виховної діяльності у сучасному загальноосвітньому навчальному закладі / Д. Чернишов> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. -
№ 4/5
. - С. 59-64. - Библиогр. в конце ст. - 1 рис., 1 табл. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
371.4
ББК
74.200
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Теорія і методика виховання
Теория и методика воспитания
Україна
Украина
Донецька область
Донецкая область
Кл.слова (ненормовані):
виховна
діяльність
--
воспитательная деятельность
--
підготовка керівників
--
подготовка руководителей
--
загальноосвітні школи
--
общеобразовательные школы
--
проектування виховної діяльності
--
проектирование воспитательной работы
--
виховні технології
--
воспитательные технологии
--
модель підготовки керівників
--
модель подготовки руководителей
Анотація:
Визначено структуру, зміст і принципи виховної діяльності сучасного загальноосвітнього навчального закладу. Розкрито питання проектування виховної роботи у школі та шляхи підготовки керівних кадрів до розроблення і впровадження ефективних виховних моделей у
діяльність
навчального закладу. Наведено зміст програми підготовки керівників до проектувальної виховної роботи в межах курсової підготовки в інституті післядипломної педагогічної освіти.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
3.
Богуславський, М. В.
(завідувач лабораторії історії педагогіки та освіти ФДНУ "Інститут теорії та історії педагогіки" Російської академії освіти; доктор педагогічних наук; професор; член-кореспондент РАО).
Педагогічний світогляд О. І. Герцена : до 200-річчя від дня народження / М. В. Богуславський> // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2012. -
№ 3
. - С. 30-34. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
37.015
ББК
74.03
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Історія освіти
История образования
Кл.слова (ненормовані):
видатні педагоги
--
педагоги-мислителі
--
педагоги-філософи
--
історія педагогіки
--
педагогічний світогляд
--
педагогічний екзистенціалізм
--
педагогічний ідеал
--
виховна
діяльність
--
выдающиеся педагоги
--
педагоги-мыслители
--
педагоги-философы
--
история педагогики
--
педагогичное мировоззрение
--
педагогический экзистенциализм
--
педагогический идеал
--
воспитательная деятельность
Анотація:
Біографія і етапи формування педагогічного світогляду видатного мислителя, філософа і письменника О. І. Герцена.
Дод.точки доступу:
Герцен, Олександр (філософ; письменник) \о нем\; Лист до сина \о произв.\
Знайти схожі
>
4.
Яременко, Лілія Анатоліївна
(кандидат педагогічних наук; Національний педагогічний університет ім. М. П. Драгоманова).
Позашкільна освіта як навчальна,
виховна
і дозвіллєва
діяльність
/ Л. А. Яременко> // Вища освіта України : теоретичний та науково-методичний часопис. - 2012. -
№ 4
. - С. 52-58. - Бібліогр. в кінці ст. 8 назв
ББК
74.200.58
Рубрики:
Внешкольное образование
Позашкільна освіта
Кл.слова (ненормовані):
позашкільна освіта
--
культура освіти
--
навчальна
діяльність
--
виховна
діяльність
--
дозвіллєва
діяльність
--
пізнавальні інтереси
--
внешкольное образование
--
учебная деятельность
--
воспитательная деятельность
--
досуговая деятельность
--
навчально-виховний процес
--
учебно-воспитательный процесс
--
познавательные интересы
Анотація:
Проаналізовано природу та сутність позашкільної освіти, визначено її місце та роль у системі навчально-виховного процесу.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
5.
Гоштанар, І. В.
Й. Ф. Гербарт про виховання як естетичне відображення світу / І. В. Гоштанар> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2012. -
№ 3
. - С. 88-92
УДК
^A37.015
ББК
74.03
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
естетичне виховання
--
естетичне сприйняття
--
естетичне судження
--
история педагогики
--
історія педагогіки
--
виховна
діяльність
--
воспитательная деятельность
--
персоналии педагогов
--
персоналії педагогів
--
эстетическое воспитание
--
эстетическое восприятие
--
эстетическое сознание
--
эстетическое суждение
--
эстетическое чувство
--
листи-звіти
--
письма-отчеты
Анотація:
Продовження публікації листів-звітів ученого про результати його практичної виховної діяльності, що розкривають головну особливість його теорії виховання: формування естетичного сприйняття навколишнього світу.
Утримувачі документа:
НБ ДНУ
Дод.точки доступу:
Гербарт, Иоганн Фридрих (немецкий философ; психолог; педагог ; 1776-1841) \о нем\; Гербарт, Йоган Фрідріх (німецький філософ; психолог; педагог ; 1776-1841) \о нем\
Знайти схожі
>
6.
Нємцева, Тетяна
(директор; аспірант).
Реалізація програмно-цільового підходу до виховання громадянської ініціативності старшокласників у позакласній діяльності / Т. Нємцева> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. -
№ 12
. - С. 17-22 : портр.; а-фот. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
371.4
ББК
74.200
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Теорія і методика виховання
Кл.слова (ненормовані):
програмно-цільовий підхід
--
программно-целевой подход
--
старшокласники
--
старшеклассники
--
громадянська ініціативність
--
гражданская инициативность
--
позакласна
діяльність
--
внеклассная деятельность
--
виховання громадянської ініціативності
--
воспитание гражданской инициативности
--
виховна
діяльність
--
воспитательная деятельность
--
цільові виховні програми
--
целеые воспитательные программы
--
комплексні цільові програми
--
комплексные целевые программы
--
сходинки цільових виховних програм
--
ступеньки целевых воспитательных программ
Анотація:
Висвітлюється сутність програмно-цільового підходу та особливості його реалізації як умови підвищення ефективності виховання громадянської ініціативності старшокласників у позакласній діяльності.
Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ
Дод.точки доступу:
Одинадцять сходинок до успіху, цільова
виховна
програма \о произв.\
Знайти схожі
>
7.
Овчаренко, Н. В.
(Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти; Дніпропетровськ).
Філософсько-освітній вимір виховного потенціалу феноменів самоактуалізації та самореалізації особистості / Н. В. Овчаренко> // Грані : наук.-теорет. і гром.-політ. альм. - 2015. -
№ 2
. - С. 48-52. - Бібліографія : С.52 : 6 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
37.013
ББК
74.00
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
виховна
діяльність
--
виховний потенціал
--
воспитательная деятельность
--
воспитательный потенциал
--
девиация
--
девіація
--
личность
--
особистість
--
самоактуализация личности
--
самоактуалізація особистості
--
самовиховання особистості
--
самовоспитание личности
--
саморазвитие личности
--
самореализация личности
--
самореалізація особистості
--
саморозвиток особистості
--
философия образования
--
философско-образовательное измерение
--
філософія освіти
--
філософсько-освітній вимір
--
ценности
--
цінності
Анотація:
Самовиховання та процеси самоактуалізації і самореалізації виступають як взаємообумовлені складові саморозвиваючого навчання. Самовиховання є важливим механізмом поєднання спрямованості освітнього процесу як на пізнавальні потреби, так і на потреби са морозвитку особистості. Концепт самовиховання посилює синергетичний методологічний потенціал понять самоактуалізації та самореалізації. У контексті синергетичної методології важливим аспектом використання концептів самоактуалізації та самореалізації у процесі цілепокладання виховної діяльності постсучасного зразка є зміни в розумінні девіацій та їх зв'язку з процесом саморозвитку особистості. Самореалізація та самоактуалізація позитивно-девіантної особистості представляється як якісно нове соціаль не та освітнє явище.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)