Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=воспитательная деятельность<.>
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.


    Потапова, Н. І.
    Педагогічні умови оптимізації підготовки майбутнього вчителя до виховної діяльності в початковій школі / Н. І. Потапова // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 4. - С. 36-43. - Бібліографія : С.43 : 9 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
виховна діяльність -- виховна робота -- вища освіта -- вища педагогічна освіта -- воспитательная деятельность -- воспитательная работа -- высшее образование -- высшее педагогическое образование -- личность студента -- начальная школа -- оптимизация обучения -- оптимізація навчання -- особистість студента -- педагогические условия подготовки -- педагогическое образование -- педагогічна освіта -- педагогічні умови підготовки -- підготовка учителів -- підходи у навчанні -- подготовка специалистов -- подготовка учителей -- подходы в обучении -- початкова школа -- фахова підготовка
Анотація: В статті визначено педагогічні умови підвищення ефективності підготовки майбутніх учителів до виховної роботи в початковій школі. До таких умов зараховано наступні: 1. Спрямованість навчального процесу на розвиток у студентів потреби в здійсненні вихо вної діяльності з учнями молодших класів; 2.Засвоєння знань про особливості виховання учнів початкових класів у поєднанні з практичною спрямованістю; 3. Опанування вмінь і навичок проведення виховної діяльності з молодшими школярами в процесі використ ання активних та інтерактивних методів навчання; 4. Розвиток і становлення студента як суб'єкта різноманітних видів і форм діяльності; 5. Практична спрямованість навчального процесу у виші.


Знайти схожі

2.


    Чернишов, Дмитро (кандидат педагогічних наук; доцент; докторант Донецького національного університету; проректор з організаційно-виховної роботи Донецького державного інституту здоров'я, фізичного виховання і спорту).
    Підготовка керівників до проектування виховної діяльності у сучасному загальноосвітньому навчальному закладі / Д. Чернишов // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 4/5. - С. 59-64. - Библиогр. в конце ст. - 1 рис., 1 табл. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Теорія і методика виховання

   Теория и методика воспитания

   Україна
    Украина

    Донецька область

    Донецкая область

Кл.слова (ненормовані):
виховна діяльність -- воспитательная деятельность -- підготовка керівників -- подготовка руководителей -- загальноосвітні школи -- общеобразовательные школы -- проектування виховної діяльності -- проектирование воспитательной работы -- виховні технології -- воспитательные технологии -- модель підготовки керівників -- модель подготовки руководителей
Анотація: Визначено структуру, зміст і принципи виховної діяльності сучасного загальноосвітнього навчального закладу. Розкрито питання проектування виховної роботи у школі та шляхи підготовки керівних кадрів до розроблення і впровадження ефективних виховних моделей у діяльність навчального закладу. Наведено зміст програми підготовки керівників до проектувальної виховної роботи в межах курсової підготовки в інституті післядипломної педагогічної освіти.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Богуславський, М. В. (завідувач лабораторії історії педагогіки та освіти ФДНУ "Інститут теорії та історії педагогіки" Російської академії освіти; доктор педагогічних наук; професор; член-кореспондент РАО).
    Педагогічний світогляд О. І. Герцена : до 200-річчя від дня народження / М. В. Богуславський // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2012. - № 3. - С. 30-34. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Історія освіти

   История образования

Кл.слова (ненормовані):
видатні педагоги -- педагоги-мислителі -- педагоги-філософи -- історія педагогіки -- педагогічний світогляд -- педагогічний екзистенціалізм -- педагогічний ідеал -- виховна діяльність -- выдающиеся педагоги -- педагоги-мыслители -- педагоги-философы -- история педагогики -- педагогичное мировоззрение -- педагогический экзистенциализм -- педагогический идеал -- воспитательная деятельность
Анотація: Біографія і етапи формування педагогічного світогляду видатного мислителя, філософа і письменника О. І. Герцена.


Дод.точки доступу:
Герцен, Олександр (філософ; письменник) \о нем\; Лист до сина \о произв.\

Знайти схожі

4.


    Яременко, Лілія Анатоліївна (кандидат педагогічних наук; Національний педагогічний університет ім. М. П. Драгоманова).
    Позашкільна освіта як навчальна, виховна і дозвіллєва діяльність / Л. А. Яременко // Вища освіта України : теоретичний та науково-методичний часопис. - 2012. - № 4. - С. 52-58. - Бібліогр. в кінці ст. 8 назв
ББК 74.200.58
Рубрики: Внешкольное образование
   Позашкільна освіта

Кл.слова (ненормовані):
позашкільна освіта -- культура освіти -- навчальна діяльність -- виховна діяльність -- дозвіллєва діяльність -- пізнавальні інтереси -- внешкольное образование -- учебная деятельность -- воспитательная деятельность -- досуговая деятельность -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- познавательные интересы
Анотація: Проаналізовано природу та сутність позашкільної освіти, визначено її місце та роль у системі навчально-виховного процесу.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

5.


    Гоштанар, І. В.
    Й. Ф. Гербарт про виховання як естетичне відображення світу / І. В. Гоштанар // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2012. - № 3. - С. 88-92
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
естетичне виховання -- естетичне сприйняття -- естетичне судження -- история педагогики -- історія педагогіки -- виховна діяльність -- воспитательная деятельность -- персоналии педагогов -- персоналії педагогів -- эстетическое воспитание -- эстетическое восприятие -- эстетическое сознание -- эстетическое суждение -- эстетическое чувство -- листи-звіти -- письма-отчеты
Анотація: Продовження публікації листів-звітів ученого про результати його практичної виховної діяльності, що розкривають головну особливість його теорії виховання: формування естетичного сприйняття навколишнього світу.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Дод.точки доступу:
Гербарт, Иоганн Фридрих (немецкий философ; психолог; педагог ; 1776-1841) \о нем\; Гербарт, Йоган Фрідріх (німецький філософ; психолог; педагог ; 1776-1841) \о нем\

Знайти схожі

6.


    Нємцева, Тетяна (директор; аспірант).
    Реалізація програмно-цільового підходу до виховання громадянської ініціативності старшокласників у позакласній діяльності / Т. Нємцева // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 12. - С. 17-22 : портр.; а-фот. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика виховання

Кл.слова (ненормовані):
програмно-цільовий підхід -- программно-целевой подход -- старшокласники -- старшеклассники -- громадянська ініціативність -- гражданская инициативность -- позакласна діяльність -- внеклассная деятельность -- виховання громадянської ініціативності -- воспитание гражданской инициативности -- виховна діяльність -- воспитательная деятельность -- цільові виховні програми -- целеые воспитательные программы -- комплексні цільові програми -- комплексные целевые программы -- сходинки цільових виховних програм -- ступеньки целевых воспитательных программ
Анотація: Висвітлюється сутність програмно-цільового підходу та особливості його реалізації як умови підвищення ефективності виховання громадянської ініціативності старшокласників у позакласній діяльності.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Дод.точки доступу:
Одинадцять сходинок до успіху, цільова виховна програма \о произв.\

Знайти схожі

7.


    Овчаренко, Н. В. (Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти; Дніпропетровськ).
    Філософсько-освітній вимір виховного потенціалу феноменів самоактуалізації та самореалізації особистості / Н. В. Овчаренко // Грані : наук.-теорет. і гром.-політ. альм. - 2015. - № 2. - С. 48-52. - Бібліографія : С.52 : 6 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.00
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
виховна діяльність -- виховний потенціал -- воспитательная деятельность -- воспитательный потенциал -- девиация -- девіація -- личность -- особистість -- самоактуализация личности -- самоактуалізація особистості -- самовиховання особистості -- самовоспитание личности -- саморазвитие личности -- самореализация личности -- самореалізація особистості -- саморозвиток особистості -- философия образования -- философско-образовательное измерение -- філософія освіти -- філософсько-освітній вимір -- ценности -- цінності
Анотація: Самовиховання та процеси самоактуалізації і самореалізації виступають як взаємообумовлені складові саморозвиваючого навчання. Самовиховання є важливим механізмом поєднання спрямованості освітнього процесу як на пізнавальні потреби, так і на потреби са морозвитку особистості. Концепт самовиховання посилює синергетичний методологічний потенціал понять самоактуалізації та самореалізації. У контексті синергетичної методології важливим аспектом використання концептів самоактуалізації та самореалізації у процесі цілепокладання виховної діяльності постсучасного зразка є зміни в розумінні девіацій та їх зв'язку з процесом саморозвитку особистості. Самореалізація та самоактуалізація позитивно-девіантної особистості представляється як якісно нове соціаль не та освітнє явище.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)