Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=гендерные отличия<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
7
Показані документи
с 1 за 7
>
1.
Томінц, Полона
(професор факультету економіки та бізнесу Університету Марібору; Словенія; PhD (економіка та бізнес)).
Гендерні відмінності в підприємницькій освіті і підприємницькій діяльності в частині Придунайського регіону / П. Томінц, М. Реберник> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2012. -
№ 12
. - С. 496-505 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.240(47)в6-2
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика труда
Економіцка праці
Южная Европа
Південна Європа
Кл.слова (ненормовані):
гендерные
отличия
--
гендерні відмінності
--
гендерная политика
--
гендерна політика
--
трудові ресурси
--
трудовые ресурсы
--
женщины-предприниматели
--
жінки-підприємці
--
предпринимательская активность
--
підприємницька активність
--
предпринимательская деятельность
--
підприємницька діяльність
--
предпринимательское образование
--
підприємницька освіта
--
предпринимательство
--
предпринимательское практика
--
підприємницька практика
Анотація:
Описано гендерні відмінності в підприємницькому підході і діяльності у 8 країнах Придунайського регіону Сербії. У всіх проаналізованих країнах менша кількість жінок, ніж чоловіків, упевнена в наявності широких можливостей для бізнесу в їх середовищі; менше жінок упевнені у власних підприємницьких здібностях, знаннях і досвіді. Жінки менш активні як підприємці. Ті, хто отримав формальну або неформальну підприємницьку освіту і практику, з більшою ймовірністю відкриють свій бізнес. Це правило застосовно для обох статей. В середньому, 1 з 5 чоловіків і 1 з 8 жінок здобула формальну, 1 з 7 чоловіків і 1 з 10 жінок - неформальну підприємницьку освіту. У цьому гендерні відмінності значні.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Дод.точки доступу:
Реберник, Мирослав (професор кафедри бізнесу та підприємництва Університету Марібору; Словенія; PhD (економіка)); Придунайский еврорегион \о нем\Придунайський єврорегіон \о нем\
Знайти схожі
>
2.
Радуновіч, Данка
(доцент факультету спеціальної корекційної освіти та треабілітації Університету Бєлграду; м.Бєлград; Сербія; PhD).
Гендерні відмінності в процесі прийняття споживчих рішень / Д. Радуновіч, Б. Марічіч> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. -
№ 6
. - С. 381-390 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.422.5(4СЕР)в7-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Торговля отдельными видами товаров
Торгівля окремими видами товарів
Сербия
Сербія
Кл.слова (ненормовані):
гендерные
отличия
--
гендерні відмінності
--
маркетинг
--
женщины
--
жінки
--
мужчины
--
чоловіки
--
пол
--
стать
--
потребительская импульсивность
--
споживацька імпульсивність
--
потребительский рационализм
--
споживацький раціоналізм
--
потребительское поведение
--
споживацька поведінка
Анотація:
Наведено результати дослідження, проведеного на вибірці з 3206 учасників, показано як чоловіки (1328) і жінки (1878) приймають споживчі рішення під впливом таких змінних, як якість продукції, реклама, найменування виробника, ціна, доступність і співвідношення реальної вартості і ціни. Результати показали, що обом статям може бути властивe раціональне і імпульсивне ухвалення рішень, але у чоловіків раціональне ухвалення рішень є переважаючим, а імпульсивне ухвалення рішень переважає серед жінок.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Дод.точки доступу:
Марічіч, Бранко (професор економічного факультету Університету Бєлграду; президент Сербської асоціації маркетингу; м.Бєлград; Сербія; PhD)
Знайти схожі
>
3.
Філіповіч, Олена
(старший викладач з маркетингових комунікацій та маркетингу у галузі сервісу економічного факультету Університету Бєлграду; м.Бєлград; Сербія; PhD).
Ефективність рекламних прийомів у банерній реламі / О. Філіповіч, В. Марінковіч> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2012. -
№ 6
. - С. 470-478 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Сттаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.39в-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика информатики
Економіка інформатики
Кл.слова (ненормовані):
баннеры
--
банери
--
маректинговые коммуникации
--
маркетингові комунікації
--
гендерные
отличия
--
гендерні відмінності
--
инфорпмационные технологии
--
інформаційні технології
--
пол
--
стать
--
потребительское восприятие
--
споживацьке сприйняття
--
пугающая реклама
--
лякаюча реклама
--
рекламная деятельность
--
рекламна діяльність
--
сексуальна реклама
--
сексуальна реклама
--
социальная реклама
--
соціальна реклама
--
электронная реклама
--
електронна реклама
--
юмористическая реклама
--
гумористична реклама
Анотація:
Розглянуто 4 види реклами: гумористична, з сексуальним підтекстом, лякаюча і соціальна. Підтверджено відмінність жіночого і чоловічого сприйняття реклами з сексуальним підтекстом і соціальної реклами і схоже сприйняття гумористичної та лякаючої реклами. Результати цього дослідження особливо корисні для менеджерів з маркетингу, оскільки вони вказують на відмінності в рекламі, пов'язані з нейтральними, сексуальними і гумористичними підтекстами.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Дод.точки доступу:
Марінковіч, Велько (доцент економічного факультету Університету м.Крагуєвац; Республіка Сербія)
Знайти схожі
>
4.
Кодацька, Н. О.
(Дніпропетровська державна фінансова академія; Дніпропетровськ).
Вільний розвиток особистості через визнання та прийняття гендерних відмінностей / Н. О. Кодацька> // Грані : наук.-теорет. і гром.-політ. альм. - 2015. -
№ 2
. - С. 73-78. - Бібліографія : С.77-78 : 9 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
316.37
ББК
60.53
Рубрики:
Соціологія
Социология
Кл.слова (ненормовані):
андрогинность
--
андрогінність
--
вільний розвиток
--
вільний розвиток особистості
--
гендерна ідентичність
--
гендерная идентичность
--
гендерні відмінності
--
гендерні ролі
--
гендерні стереотипи
--
гендерные
отличия
--
гендерные
роли
--
гендерные
стереотипы
--
жизненные ценности
--
життєві цінності
--
индивидуальная свобода
--
індивідуальна свобода
--
маскулинность
--
маскулінність
--
психофизиологические особенности
--
психофізіологічні особливості
--
развитие личности
--
розвиток особистості
--
ролевая социализация
--
рольова соціалізація
--
самореализация личности
--
самореалізація особистості
--
свободное развитие
--
свободное развитие личности
--
социальное поведение
--
социология личности
--
соціальна поведінка
--
соціологія особистості
--
феминность
--
фемінність
Анотація:
У представленій статті автором розкривається механізм реалізації індивідуальної свободи в сучасному суспільстві, виявлено основні гендерні відмінності та аналізується їх вплив на самореалізацію особистості, а також визначаються особливості рольової со ціалізації та формування гендерної ідентичності. Досліджуються поняття маскулінність, фемінність та андрогінність, а також сучасні гендерні стереотипи і їх вплив на формування соціальної поведінки людини. Найбільш гендерні відмінності спостерігаються в сфері материнства та батьківства. Підкреслюється, що відмінності між чоловіком та жінкою мають більш психологічний, ніж фізіологічний характер. Досліджується гендерний розподіл праці. Гендерні ролі мають бути гнучкими і виконуватися в залежності від ж иттєвих обставин та актуальних проблем окремих індивідів. Також гендерні ролі в суспільстві в цілому можуть бути взаємозамінними та реалізовуватися індивідами залежно від їх природних здібностей та психофізіологічних особливостей.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
5.
06
Д 54
Осадча, Л. В.
Генетичні детермінанти ментальності [Електронний ресурс] / Л. В. Осадча> // Антропологічні виміри філософських досліджень : зб. наук. пр. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. - Дніпропетровськ, 2015. -
Вип. 8
. - С. 29-37. - Бібліогр. в кінці ст. - Режим доступу: http://ampr.diit.edu.ua/article/view/55722/51900. - Повний текст. - Режим доступу: http://ampr.diit.edu.ua/issue/view/3393. - Зміст
УДК
141.319.8
Рубрики:
Філософія
Философия
Кл.слова (ненормовані):
ментальність
--
ментальность
--
динаміка колективних уявлень
--
динамика коллективных представлений
--
тілесність
--
телесность
--
символічно означена поведінка
--
символически обозначенное поведение
--
гендерні відмінності
--
гендерные
отличия
--
солідарність
--
солидарность
--
соціальна інтеграція
--
социальная интеграция
Перейти к внешнему ресурсу:
Повний текст
,
Перейти к внешнему ресурсу:
Зміст
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
6.
Комбо, Фелікс
(аспірант кафедри менеджменту в економіці факультету економіки підприємництва Університету Томаша Бата; м.Злін; Чехія).
Як демографічні чинники визначають рівень задоволеності роботою банку [Текст] : за даними Чехії та Кенії / Ф. Комбо, Тхі Ан Нху Нгуєн > // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. -
№ 9
. - С. 239-249 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
336.71
ББК
65.262.1г-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Финансы
Фінанси
Банковская система, 2012-2014 гг.
Банківська система, 2012-2014 рр.
Теория маркетинга
Теорія маркетингу
Кения
Кенія
Чехия
Чехія
Кл.слова (ненормовані):
банковские услуги
--
банківські послуги
--
высшее образование
--
вища освіта
--
гендерные
отличия
--
гендерні відмінності
--
демографические факторы
--
демографічні фактори
--
клиенты банков
--
клієнти банків
--
коммерческие банки
--
комерційні банки
--
люди преклонного возраста
--
люди похилого віку
--
негативные факторы
--
негативні фактори
--
оценочная методология
--
оціночна методологія
--
позитивные факторы
--
позитивні фактори
--
потребительская удовлетворенность
--
споживча задоволеність
--
качество сервису
--
якість сервісу
--
сравнительная аналитика
--
порівняльна аналітика
--
электронный банкинг
--
електронний банкінг
--
SPSS
--
специализированное программное обеспечение
Анотація:
Визначено, яким чином вік, стать та рівень освіти можуть вплинути на задоволеність клієнтів роботою банку. За допомогою "SPSS 22.0" проаналізовано дані опитування 726 клієнтів банків у Чехії та Кенії. Виявлено суттєві гендерні відмінності в задоволеності роботою банків. Крім того, для людей похилого віку важливим чинником є географічна доступність філіалів банку. Якість електронних послуг банку є більш важливою для клієнтів з вищою освітою. Старші клієнти передусім не задоволені високими цінами та ставками, в той час як для решти вікових груп, безвідносно рівня освіти, найбільш негативним чинником є низька якість послуг онлайн. І нарешті, байдуже ставлення персоналу банку призводить до того, що люди з вищою освітою схиляються до зміни банку.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск
Дод.точки доступу:
Тхі Ан Нху Нгуєн (пошукачка аспірантури Університету Томаша Бата; м.Злін; Чехія)
Знайти схожі
>
7.
Кодацька, Н. О.
Шлях професійної самоідентифікації: гендерні особливості [Текст] / Н. О. Кодацька> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2017. -
№ 1
. - С. 21-26. - Література : 12 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
316.334.2
ББК
60.561.2
Рубрики:
Соціологія
Социология
Кл.слова (ненормовані):
гендерна соціологія
--
гендерная социология
--
гендерні відмінності
--
гендерні дослідження
--
гендерные
исследования
--
гендерные
отличия
--
кар'єра жінок
--
карьера женщин
--
професійна самоідентифікація
--
професійне самовизначення
--
профессиональная самоидентификация
--
профессиональное самоопределение
--
социология профессий
--
соціологія професій
Анотація:
Автор розкриває механізм формування професійної самоідентифікації на рівні становлення особистості та подальшого розвитку індивіда. Виявлено основні гендерні відмінності процесу професійного самовизначення.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)