Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=гендерные отличия<.>
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.


    Томінц, Полона (професор факультету економіки та бізнесу Університету Марібору; Словенія; PhD (економіка та бізнес)).
    Гендерні відмінності в підприємницькій освіті і підприємницькій діяльності в частині Придунайського регіону / П. Томінц, М. Реберник // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2012. - № 12. - С. 496-505 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.240(47)в6-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика труда

   Економіцка праці

   Южная Европа
    Південна Європа

Кл.слова (ненормовані):
гендерные отличия -- гендерні відмінності -- гендерная политика -- гендерна політика -- трудові ресурси -- трудовые ресурсы -- женщины-предприниматели -- жінки-підприємці -- предпринимательская активность -- підприємницька активність -- предпринимательская деятельность -- підприємницька діяльність -- предпринимательское образование -- підприємницька освіта -- предпринимательство -- предпринимательское практика -- підприємницька практика
Анотація: Описано гендерні відмінності в підприємницькому підході і діяльності у 8 країнах Придунайського регіону Сербії. У всіх проаналізованих країнах менша кількість жінок, ніж чоловіків, упевнена в наявності широких можливостей для бізнесу в їх середовищі; менше жінок упевнені у власних підприємницьких здібностях, знаннях і досвіді. Жінки менш активні як підприємці. Ті, хто отримав формальну або неформальну підприємницьку освіту і практику, з більшою ймовірністю відкриють свій бізнес. Це правило застосовно для обох статей. В середньому, 1 з 5 чоловіків і 1 з 8 жінок здобула формальну, 1 з 7 чоловіків і 1 з 10 жінок - неформальну підприємницьку освіту. У цьому гендерні відмінності значні.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Реберник, Мирослав (професор кафедри бізнесу та підприємництва Університету Марібору; Словенія; PhD (економіка)); Придунайский еврорегион \о нем\Придунайський єврорегіон \о нем\

Знайти схожі

2.


    Радуновіч, Данка (доцент факультету спеціальної корекційної освіти та треабілітації Університету Бєлграду; м.Бєлград; Сербія; PhD).
    Гендерні відмінності в процесі прийняття споживчих рішень / Д. Радуновіч, Б. Марічіч // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 6. - С. 381-390 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.422.5(4СЕР)в7-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Торговля отдельными видами товаров

   Торгівля окремими видами товарів

   Сербия
    Сербія

Кл.слова (ненормовані):
гендерные отличия -- гендерні відмінності -- маркетинг -- женщины -- жінки -- мужчины -- чоловіки -- пол -- стать -- потребительская импульсивность -- споживацька імпульсивність -- потребительский рационализм -- споживацький раціоналізм -- потребительское поведение -- споживацька поведінка
Анотація: Наведено результати дослідження, проведеного на вибірці з 3206 учасників, показано як чоловіки (1328) і жінки (1878) приймають споживчі рішення під впливом таких змінних, як якість продукції, реклама, найменування виробника, ціна, доступність і співвідношення реальної вартості і ціни. Результати показали, що обом статям може бути властивe раціональне і імпульсивне ухвалення рішень, але у чоловіків раціональне ухвалення рішень є переважаючим, а імпульсивне ухвалення рішень переважає серед жінок.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Марічіч, Бранко (професор економічного факультету Університету Бєлграду; президент Сербської асоціації маркетингу; м.Бєлград; Сербія; PhD)

Знайти схожі

3.


    Філіповіч, Олена (старший викладач з маркетингових комунікацій та маркетингу у галузі сервісу економічного факультету Університету Бєлграду; м.Бєлград; Сербія; PhD).
    Ефективність рекламних прийомів у банерній реламі / О. Філіповіч, В. Марінковіч // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2012. - № 6. - С. 470-478 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Сттаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.39в-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика информатики

   Економіка інформатики

Кл.слова (ненормовані):
баннеры -- банери -- маректинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- гендерные отличия -- гендерні відмінності -- инфорпмационные технологии -- інформаційні технології -- пол -- стать -- потребительское восприятие -- споживацьке сприйняття -- пугающая реклама -- лякаюча реклама -- рекламная деятельность -- рекламна діяльність -- сексуальна реклама -- сексуальна реклама -- социальная реклама -- соціальна реклама -- электронная реклама -- електронна реклама -- юмористическая реклама -- гумористична реклама
Анотація: Розглянуто 4 види реклами: гумористична, з сексуальним підтекстом, лякаюча і соціальна. Підтверджено відмінність жіночого і чоловічого сприйняття реклами з сексуальним підтекстом і соціальної реклами і схоже сприйняття гумористичної та лякаючої реклами. Результати цього дослідження особливо корисні для менеджерів з маркетингу, оскільки вони вказують на відмінності в рекламі, пов'язані з нейтральними, сексуальними і гумористичними підтекстами.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Марінковіч, Велько (доцент економічного факультету Університету м.Крагуєвац; Республіка Сербія)

Знайти схожі

4.


    Кодацька, Н. О. (Дніпропетровська державна фінансова академія; Дніпропетровськ).
    Вільний розвиток особистості через визнання та прийняття гендерних відмінностей / Н. О. Кодацька // Грані : наук.-теорет. і гром.-політ. альм. - 2015. - № 2. - С. 73-78. - Бібліографія : С.77-78 : 9 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 60.53
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
андрогинность -- андрогінність -- вільний розвиток -- вільний розвиток особистості -- гендерна ідентичність -- гендерная идентичность -- гендерні відмінності -- гендерні ролі -- гендерні стереотипи -- гендерные отличия -- гендерные роли -- гендерные стереотипы -- жизненные ценности -- життєві цінності -- индивидуальная свобода -- індивідуальна свобода -- маскулинность -- маскулінність -- психофизиологические особенности -- психофізіологічні особливості -- развитие личности -- розвиток особистості -- ролевая социализация -- рольова соціалізація -- самореализация личности -- самореалізація особистості -- свободное развитие -- свободное развитие личности -- социальное поведение -- социология личности -- соціальна поведінка -- соціологія особистості -- феминность -- фемінність
Анотація: У представленій статті автором розкривається механізм реалізації індивідуальної свободи в сучасному суспільстві, виявлено основні гендерні відмінності та аналізується їх вплив на самореалізацію особистості, а також визначаються особливості рольової со ціалізації та формування гендерної ідентичності. Досліджуються поняття маскулінність, фемінність та андрогінність, а також сучасні гендерні стереотипи і їх вплив на формування соціальної поведінки людини. Найбільш гендерні відмінності спостерігаються в сфері материнства та батьківства. Підкреслюється, що відмінності між чоловіком та жінкою мають більш психологічний, ніж фізіологічний характер. Досліджується гендерний розподіл праці. Гендерні ролі мають бути гнучкими і виконуватися в залежності від ж иттєвих обставин та актуальних проблем окремих індивідів. Також гендерні ролі в суспільстві в цілому можуть бути взаємозамінними та реалізовуватися індивідами залежно від їх природних здібностей та психофізіологічних особливостей.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.
   06
   Д 54


    Осадча, Л. В.
    Генетичні детермінанти ментальності [Електронний ресурс] / Л. В. Осадча // Антропологічні виміри філософських досліджень : зб. наук. пр. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. - Дніпропетровськ, 2015. - Вип. 8. - С. 29-37. - Бібліогр. в кінці ст. - Режим доступу: http://ampr.diit.edu.ua/article/view/55722/51900. - Повний текст. - Режим доступу: http://ampr.diit.edu.ua/issue/view/3393. - Зміст
УДК
Рубрики: Філософія
   Философия

Кл.слова (ненормовані):
ментальність -- ментальность -- динаміка колективних уявлень -- динамика коллективных представлений -- тілесність -- телесность -- символічно означена поведінка -- символически обозначенное поведение -- гендерні відмінності -- гендерные отличия -- солідарність -- солидарность -- соціальна інтеграція -- социальная интеграция

Перейти к внешнему ресурсу: Повний текст,
Перейти к внешнему ресурсу: Зміст
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

6.


    Комбо, Фелікс (аспірант кафедри менеджменту в економіці факультету економіки підприємництва Університету Томаша Бата; м.Злін; Чехія).
    Як демографічні чинники визначають рівень задоволеності роботою банку [Текст] : за даними Чехії та Кенії / Ф. Комбо, Тхі Ан Нху Нгуєн // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 9. - С. 239-249 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.262.1г-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Финансы

   Фінанси

   Банковская система, 2012-2014 гг.

   Банківська система, 2012-2014 рр.

   Теория маркетинга

   Теорія маркетингу

   Кения
    Кенія

    Чехия

    Чехія

Кл.слова (ненормовані):
банковские услуги -- банківські послуги -- высшее образование -- вища освіта -- гендерные отличия -- гендерні відмінності -- демографические факторы -- демографічні фактори -- клиенты банков -- клієнти банків -- коммерческие банки -- комерційні банки -- люди преклонного возраста -- люди похилого віку -- негативные факторы -- негативні фактори -- оценочная методология -- оціночна методологія -- позитивные факторы -- позитивні фактори -- потребительская удовлетворенность -- споживча задоволеність -- качество сервису -- якість сервісу -- сравнительная аналитика -- порівняльна аналітика -- электронный банкинг -- електронний банкінг -- SPSS -- специализированное программное обеспечение
Анотація: Визначено, яким чином вік, стать та рівень освіти можуть вплинути на задоволеність клієнтів роботою банку. За допомогою "SPSS 22.0" проаналізовано дані опитування 726 клієнтів банків у Чехії та Кенії. Виявлено суттєві гендерні відмінності в задоволеності роботою банків. Крім того, для людей похилого віку важливим чинником є географічна доступність філіалів банку. Якість електронних послуг банку є більш важливою для клієнтів з вищою освітою. Старші клієнти передусім не задоволені високими цінами та ставками, в той час як для решти вікових груп, безвідносно рівня освіти, найбільш негативним чинником є низька якість послуг онлайн. І нарешті, байдуже ставлення персоналу банку призводить до того, що люди з вищою освітою схиляються до зміни банку.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Тхі Ан Нху Нгуєн (пошукачка аспірантури Університету Томаша Бата; м.Злін; Чехія)

Знайти схожі

7.


    Кодацька, Н. О.
    Шлях професійної самоідентифікації: гендерні особливості [Текст] / Н. О. Кодацька // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2017. - № 1. - С. 21-26. - Література : 12 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 60.561.2
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
гендерна соціологія -- гендерная социология -- гендерні відмінності -- гендерні дослідження -- гендерные исследования -- гендерные отличия -- кар'єра жінок -- карьера женщин -- професійна самоідентифікація -- професійне самовизначення -- профессиональная самоидентификация -- профессиональное самоопределение -- социология профессий -- соціологія професій
Анотація: Автор розкриває механізм формування професійної самоідентифікації на рівні становлення особистості та подальшого розвитку індивіда. Виявлено основні гендерні відмінності процесу професійного самовизначення.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)