Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=глобальная информационная сеть<.>
Загальна кількість знайдених документів : 10
Показані документи с 1 за 10
1.


    Міклошик, Анджей (старший викладач кафедри маркетингу Університету економіки у Братиславі; Словенія; Ing., PhD).
    Вплив деяких змінних на результати видачі в пошукових запитах / А. Міклошик, Д. Вокоунова // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 6. - С. 354-361 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.39(4СЛА)с-2 + 74.58(4СЛА)с
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика информатики

   Економіка інформатики

   Высшее образование

   Вища освіта

   Словакия
    Словаччина

Кл.слова (ненормовані):
веб-видимость -- веб-видимість -- веб-сайты -- веб-сайти -- ВУЗы -- ВНЗи -- высшие учебные заведения -- вищі навчальні заклади -- ИНТЕРНЕТ-маркетинг -- ІНТЕРНЕТ-маркетинг -- информационные технологии -- інформаційні технології -- международные стандарты -- міжнародні стандарти -- поисковая оптимизация -- пошукова оптимізація -- поисковая эффективность -- япошукова ефективність -- поисковый маркетинг -- пошуковий маркетинг -- поисковые запросы -- пошукові запити -- сылочные обращения -- посилкові звернення -- электронное экономическое образование -- електронна економічна освіта -- электронный маркетинг -- електронний маркетинг -- INTERNET -- глобальная информационная сеть -- глобальна інформаційна мережа
Анотація: Досліджено вплив двох різних факторів на позиції сайту в результатах пошукових запитів. Вони включають сумісність коду веб-сторінки із стандартами Консорціуму Всесвітньої мережі і загальну кількість посилань (зовнішніх і внутрішніх) на веб-сторінці. Виконано емпіричне дослідження сайтів 21 факультету словацьких ВНЗів з економічно орієнтованими програмами освіти. Перевірено 4 гіпотези, які визначають взаємозалежність між двома вибраними факторами пошукової оптимізації і пошукової ефективності веб-сайту (виміряно за допомогою позиції SERP і Google PageRank).

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Вокоунова, Дана (старший викладач кафедри маркетингу Університету економіки у Братиславі; Словенія; Ing., PhD); Консорціум Всесвітньої мережі \о нем\

Знайти схожі

2.


    Бласкес-Ресіно, Хуан Хосе (старший викладач кафедри маркетингу Університету Кастілья ла Манча; м.Толедо; Іспанія).
    Оцінювання ставлення споживачів до онлайн-реклами в сервісному контексті / Бласкес-Ресіно Х.Х. // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 8. - С. 212-223 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Сттаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.39в-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика информатики

   Економіка інформатики

Кл.слова (ненормовані):
бизнес-стратегии -- бізнес-стратегії -- INTERNET -- Интернет -- глобальная информационная сеть -- маректинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- глобальные информационные сети -- глобальні інформаційні мережі -- информационные сервисы -- інформаційні сервіси -- коммерческий контент -- комерційний контент -- онлайн-реклама -- оценочная методология -- оціночна методологія -- потребительское восприятие рекламы -- споживче сприйняття реклами -- рекламные форматы -- рекламні формати -- экономическая эффективность -- економічна ефективність -- электронная реклама -- електронна реклама
Анотація: У статті показано, що Інтернет відкриває споживачам необмежений доступ до інформації та можливість контролю контакту з рекламою. Користувачі можуть обирати види комерційного контенту, з яким вони хотіли б ознайомитися, спосіб його розміщення і одержуваний обсяг. Оцінювання ставлення користувачів до онлайн-реклами стало важливим елементом у розвитку більш прибуткових і ефективних бізнес-стратегій. Ряд досліджень показав позитивний прямий зв'язок між рекламою і ставленням до неї Інтернет-користувачів. Проаналізовано ставлення Інтернет-користувачів до 3 різних типів онлайн-реклами, а також вплив загального ставлення до реклами на ставлення до різних її видів.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

3.


    Сапир, Елена (проректор по развитию образования Ярославского государственного университета имени П.Г.Демидова; г.Ярославль; Россия; доктор экономических наук; профессор).
    Сетевая бизнес-модель как фактор инновационного развития / Е. Сапир // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 8. - С. 373-379 : табл., схем. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 65.012.2в
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Инновационная деятельность

   Інноваційна діяльність

Кл.слова (ненормовані):
геоэкономика -- геоекономіка -- глобализация -- глобалізація -- глобальное экономическое развитие -- глобальний економічний розвиток -- глобальные информационные сети -- глобальні інформацйні мережі -- инновации -- інновації -- инновационная культура -- інноваційна культура -- інноваційний розвиток -- инновационное развитие -- INTERNET -- Інтернет -- Интернет -- глобальная информационная сеть -- информационные технологии -- інформаційні технології -- мировая экономика -- світова економіка -- национальные экономики -- національні економіки -- неформальное знание -- неформальне знання -- сетевые бизнес-модели -- мережева бізнес-модель
Анотація: Раскрыта новая глобальная модель экономического развития, в которой геоэкономика выступает в качестве центрального вектора. Это требует пересмотра теоретических подходов в ключевых областях. В области методологии – смена парадигмы мирового развития с геополитической на геоэкономическую, в области организационной культуры – переход к инновационной культуре, основанной на приоритетах и ценностях интеллекта, в области структурных мер – создание и прогресс гибких сетевых моделей и структур национальной экономики.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

4.


    Золотаревський, А. В. (доцент; докторант Міжрегіональної академії управління персоналом).
    До питання методології визначення базової технології доступу наприкінцевого споживача для побудови стратегії розвитку відчизняного підприємства ІНТЕРНЕТ-провайдера / А. В. Золотаревський // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2013. - № 7/8. - С. 117-123 : табл., граф., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.39(4УКР)с-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика информатики

   Економіка інформатики

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
базовые информационные технологии -- базові інформаційні технології -- методология стратегического управления -- методологія стратегічного управління -- информационные ресурсы -- інформаційні ресурси -- конечные потребители -- кінцеві споживачі -- потребительские доступы -- споживацькі доступи -- украинские ИНТЕРНЕТ-провайдеры -- українські ІНТЕРНЕТ-провайдери -- электронная информация -- електронна інформація -- INTERNET -- Интернет -- глобальная информационная сеть
Анотація: Висвітлено методологію визначення базової технології доступу наприкінцевого споживача для побудови стратегії розвитку вітчизняного підприємства ІНТЕРНЕТ-провайдера. Поставлена мета досягається шляхом введення до наукового обігу нових висновків та рекомендацій.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
днепропетровский автор, но не о Днепропетровске

Знайти схожі

5.


    Мерло, Павел (доктор кафедри макроекономіки Вармінсько-Мазурського університету; м.Ольштин; Польща; доктор; ад'юкт).
    Оцінювання використання електронної торгівлі польськими споживачами / П. Мерло, Я. Міхаляк // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 11. - С. 426-433 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.42(4ПОЛ)с-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика торговли

   Економіка торгівлі

   Польша
    Польща

Кл.слова (ненормовані):
потребительские расходы -- споживацькі витрати -- маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- потребительское поведение -- споживацька поведінка -- польские потребители -- польські споживачі -- сетевые пользователи -- мережеві користувачі -- функциональная динамика -- функціональна динаміка -- электронная торговля -- електронна торгівля -- INTERNET -- Інтернет -- глобальная информационная сеть
Анотація: Подано результати оцінювання використання електронної торгівлі польськими споживачами на основі власних досліджень. Дослідження показали зростаючу кількість користувачів ІНТЕРНЕТу, які наважуються купувати в мережі практично за всіма категоріями продуктів. Витрати на покупки в ІНТЕРНЕТі становлять, в більшості випадків, значну частину загальних витрат респондентів. Споживачі поступово втрачають побоювання, пов'язані з цією формою покупок, і все частіше замінюють ними традиційні покупки. Електронна торгівля в Польщі, безсумнівно, має великі перспективи розвитку, користуючись все більшим інтересом і завойовуючи все більшу кількість прихильників. Однак, проведене дослідження показало, що електронна торгівля все-таки не в змозі повністю замінити традиційні форми покупки за нинішніх господарських умов.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Міхаляк, Яцек (доктор кафедри аналізу ринку та маркетингу Вармінсько-Мазурського університету; м.Ольштин; Польща; доктор; ад'юкт)

Знайти схожі

6.


    Мельников, Антон (магістрант Волгоградського державного технічного університету; м.Волгоград; Росія).
    Використання онлайн-інструменту для підвищення ефективності рекламної кампанії та забезпечення конкурентної переваги / А. С. Мельников, О. В. Мельникова // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2014. - № 4. - С. 475-480 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.42с-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика торговли

   Економіка торгівлі

Кл.слова (ненормовані):
информационные ресурсы -- інформаційні ресурси -- маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- конкурентоспособность предприятий -- конкурентоспроможність підприємств -- рекламный бюджет -- рекламний бюджет -- INTERNET -- Интернет -- глобальная информационная сеть
Анотація: Розглянуто проблеми, пов'язані з побудовою ефективної рекламної кампанії. Запропоновано ресурси, які дозволять користувачеві: самостійно створювати рекламний бюджет у короткостроковій перспективі, порівнювати вхідні та вихідні дані, забезпечувати стандартизацію та спрощення процесу прийняття рішень у процесі планування, отримувати актуальну інформацію щодо цінових пропозицій на регіональних ринках шляхом автоматичного синтаксичного аналізу даних з використанням різних джерел. Цей інструмент буде являти собою комплекс розроблених модулів і компонентів, об'єднаних в єдину систему через Інтернет.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Мельникова, Олена (доцент кафедри економіки та управління Волгоградського державного технічного університету; м.Волгоград; Росія; кандидат технічних наук; доцент)

Знайти схожі

7.


    Магеррамов, Аміль (доктор економічних наук; професор; завідуючий кафедрою економіки і менеджменту Бакинського державного університету; м.Баку; Азербайджан).
    Проблеми секторів інформаційно-комунікаційних технологій США і Китая з точки зору макроекономічних процесів / А. М. Магеррамов, Ф. Р. МагеррамовАбасов // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2014. - № 7. - С. 71-77. - Библиогр. в конце ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.012.1г + 65.39в
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Микроэкономика

   Мікроекономіка

   Экономика информатики

   Економіка інформатики

   Китай
    США

Кл.слова (ненормовані):
глобальные информационные сети -- глобальні інформаційні мережі -- ІКТ -- ИКТ -- информационно-коммуникационные технологии -- інформаційно-комунікаційні технології -- інформаційні технології -- інформаційні технології -- качественные экономические характеристики -- якісні економічні характеристики -- мировые тенденции -- світові тенденції -- мобильная связь -- мобільний зв'язок -- национальные экономики -- національні економіки -- INTERNET -- Інтернет -- глобальная информационная сеть -- глобальна інформаційна мережа
Анотація: Показано, що економічний розвиток сучасного суспільства суттєво пов'язаний зі швидкими темпами становлення та розвитку інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ). За останні роки у всіх країнах, у тому числі тих, що розвиваються, можна спостерігати розширення мереж широкосмугових ІНТЕРНЕТ-каналів, високу якість мобільних телефонів, стрімке збільшення можливості спілкування тощо. Результати дослідження виявили зростаючу схожість темпів формування інформаційних технологій і якісних характеристик економіки. Програмне забезпечення має серйозний вплив на сучасний Китай. Китай може конкурувати в цій галузі з США, що сприятиме виходу світових економічних процесів та технологій на якісно новий рівень.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
МагеррамовАбасов, Фаріз (студент PhD Бакинського державного університету; м.Баку; Азербайджан)

Знайти схожі

8.


    Гангур, Мікулаш (PhD; економічний факультет Університету Східної Богемії; Чехія).
    Деякі питання управління віртуальними ринками / М. Гангур // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2014. - № 8. - С. 418-427 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.42с-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика торговли

   Економіка торгівлі

Кл.слова (ненормовані):
виртуальные рынки -- віртуальні ринки -- теория стратегического управления -- теорія стратегічного управління -- мотивационный инструментарий -- мотиваційний інструментарій -- сбор информации -- збір інформації -- стимулирующие системы -- стимулюючі системи -- торги -- трансакции -- трансакції -- экономическая динамика -- економічна динаміка -- электронная коммерция -- електронна комерція -- глобальная информационная сеть -- интернет -- глобальна інформаційна мережа -- інтернет
Анотація: Продемонстровано, як електронні віртуальні ринки можуть стати альтернативним інструментом збирання інформації від множини експертів. Функціонування віртуального ринку знаходиться під впливом низки чинників, у першу чергу, активності учасників даного ринку. Представлено два методи мотивації учасників ринку, які сприяють збільшенню обсягів торгів та кількості транзакцій. Дані інструменти підвищують активність учасників віртуального ринку і таким чином сприяють розвитку його динаміки.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

9.


    Бадзим, Олександр Сергійович (доцент кафедри фінансів та економічної безпеки Українського державного університету фінансів та міжнародної торгівлі; м.Київ; Україна; кандидат економічних наук; доцент).
    Проблеми та перспективи розвитку електронних валют / О. С. Бадзим, А. Р. Древуш // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2014. - № 12. - С. 311-314. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.262.6г-1
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Теория денежного обращения

   Теорія грошового обігу

Кл.слова (ненормовані):
альтернативные денежные единицы -- альтернативні грошові одиниці -- безналичные расчеты -- безготівкові розрахунки -- биткоин -- біткоін -- криптовалюта -- системы электронных платежей -- система електронних платежів -- электронная валюта -- електронна валюта -- глобальная информационная сеть -- Интернет -- глобальна інформаційна система -- Інтернет
Анотація: Розглянуто новий вид грошей майбутнього, що претендує зайняти першість у системі розрахунків та представляє собою альтернативу сучасним світовим валютам. Досліджено переваги безготівкових розрахунків за участю електронних валют.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Древуш, Алла Романівна (економіст Національного банку України)

Знайти схожі

10.


    Романенко, Євген Олександрович (доктор наук з державного управління; завідувач кафедри державної політики та управління політичними процесами Національної академії державного управління при Президентові України).
    ІНТЕРНЕТ як засіб комунікацій та його вплив на формування державної політики [Текст] / Є. О. Романенко // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 1. - С. 429-434 : табл., граф., іл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 60.82с + 32.811.2
Рубрики: Социология
   Соціологія

   Теория управленческой деятельности

   Теорія управлінської діяльності

   Каналы связи

   Канали зв'язку

Кл.слова (ненормовані):
глобальные информационные сети -- глобальні інформаційні мережі -- государственная политика -- державна політика -- государственное управление -- державне управління -- информационные технологии -- інформаційні технології -- коммуникационные средства -- комунікативні засоби -- общественность -- громадськість -- системные взаимодействия -- системні взаємодії -- глобальная информационная сеть -- глобальна інформаційна мережа -- інтернет -- интернет
Анотація: Охарактеризовано роль ІНТЕРНЕТ-технологій в оптимізації взаємодії органів державної влади та громадськості, а також її впливу на відповідні державно-управлінські процеси.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)