Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=готельний менеджмент<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Чиріч, Майя (старший викладач кафедри економіки та управління машинобудування Бізнес-Академії у Новому Саді; Республіка Сербія; PhD).
    Розробка системи аналізу орієнтації на клієнтів у готельній індустрії / М. Чиріч, Д. Джорджевіч, С. Ігнатієвіч // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 3. - С. 493-502 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.432(4СЕР)-80
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика гостиничного хозяйства

   Економіка готельного господарства

   Сербия
    Сербія

    Морава

    Шумадия

    Шумадія

Кл.слова (ненормовані):
внутриотраслевая кокурентоспособность -- внутрішньогалузева кокурентоспроможність -- гостиничный менеджмент -- готельний менеджмент -- ориентация на клиентов -- орієнтація на клієнтів -- схема Нванкво -- Нванкво схема -- удовлетворенность клиентов -- задоволеність клієнтів -- управление качеством -- управління якістю -- гостиничные услуги -- готельні послуги -- конкурентоспроможність готелів -- конкурентоспособность гостиниц
Анотація: Розглянуто проблеми орієнтації на клієнтів як чинник конкурентоспроможності готелів в умовах складного ринку. Перевірено, чи можна схему Нванкво, розроблену для аналізу рівня орієнтації на клієнтів у різних компаніях, застосовувати до готельного бізнесу, і як така схема може допомогти менеджерам виділити сильні і слабкі сторони компанії. Анкетні дані отримано з опитування, проведеного в районах Шумадія і Морава в Сербії, проведено аналіз кореляцій і на основі висновків запропоновано рекомендації з аокращення орієнтації готелів на клієнтів.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Джорджевіч, Драгомір (професор факультету економіки та управління технологічними процесами Бізнес-Академії у Новому Саді; Республіка Сербія); Ігнатієвіч, Светлана (доцент факультету економіки та управління технологічними процесами Бізнес-Академії у Новому Саді; Республіка Сербія)

Знайти схожі

2.


    Рунгерісават, Сомдеч (PhD (комунікації); доцент; віце-президент з академічних справ Університету Суан Сунандха; м.Бангкок; Таїланд).
    П'ять параметрів сприйняття якості обслуговування в управлінні готелем [Текст] : за даними готелів Бангкока / С. Рунгерісават // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 6. - С. 197-201 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.432(5ТАЇ)в7-80
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика гостиничного хозяйства

   Економіка готельного господарства

   Таиланд
    Таїланд

Кл.слова (ненормовані):
гостиничный менеджмент -- готельний менеджмент -- управление качеством -- управління якістю -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- международные туристы -- міжнародні туристи -- оценочные параметры -- оціночні параметри -- отельное обслуживания -- готельне обслуговування -- потребительские стимулы -- споживчі стимули -- мотивація споживачів -- мотивация потребителей -- качество сервиса -- якість послуг -- управленческие системы -- управлінські системи
Анотація: Досліджено концепцію якості обслуговування та його вимірювання на прикладі тайських готелей (м. Бангкок, Таїланд). Для збору первинних даних у першому кварталі 2015 р. було опитано міжнародних туристів в Бангкоку. Для оцінювання якості обслуговування в готелях використано модель SER VQUAL. Незалежні змінні доліідження - стать, вік, рівень освіти, дохід та частота відвідування країни, залежна ж змінна — оцінювання якості обслуговування в готелях Бангкока. Методом простої випадкової вибірки опитано 400 респондентів. Результати аналізу опитування виявили такий рейтинг параметрів якості (від найважливішого до найменш важливого): надійність, відповідальність, професіоналізм, емпатія та відчутний бік послуги.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)