Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=готельний менеджмент<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Чиріч, Майя
(старший викладач кафедри економіки та управління машинобудування Бізнес-Академії у Новому Саді; Республіка Сербія; PhD).
Розробка системи аналізу орієнтації на клієнтів у готельній індустрії / М. Чиріч, Д. Джорджевіч, С. Ігнатієвіч> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. -
№ 3
. - С. 493-502 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.432(4СЕР)-80
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика гостиничного хозяйства
Економіка готельного господарства
Сербия
Сербія
Морава
Шумадия
Шумадія
Кл.слова (ненормовані):
внутриотраслевая кокурентоспособность
--
внутрішньогалузева кокурентоспроможність
--
гостиничный
менеджмент
--
готельний
менеджмент
--
ориентация на клиентов
--
орієнтація на клієнтів
--
схема Нванкво
--
Нванкво схема
--
удовлетворенность клиентов
--
задоволеність клієнтів
--
управление качеством
--
управління якістю
--
гостиничные услуги
--
готельні послуги
--
конкурентоспроможність готелів
--
конкурентоспособность гостиниц
Анотація:
Розглянуто проблеми орієнтації на клієнтів як чинник конкурентоспроможності готелів в умовах складного ринку. Перевірено, чи можна схему Нванкво, розроблену для аналізу рівня орієнтації на клієнтів у різних компаніях, застосовувати до готельного бізнесу, і як така схема може допомогти менеджерам виділити сильні і слабкі сторони компанії. Анкетні дані отримано з опитування, проведеного в районах Шумадія і Морава в Сербії, проведено аналіз кореляцій і на основі висновків запропоновано рекомендації з аокращення орієнтації готелів на клієнтів.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Дод.точки доступу:
Джорджевіч, Драгомір (професор факультету економіки та управління технологічними процесами Бізнес-Академії у Новому Саді; Республіка Сербія); Ігнатієвіч, Светлана (доцент факультету економіки та управління технологічними процесами Бізнес-Академії у Новому Саді; Республіка Сербія)
Знайти схожі
>
2.
Рунгерісават, Сомдеч
(PhD (комунікації); доцент; віце-президент з академічних справ Університету Суан Сунандха; м.Бангкок; Таїланд).
П'ять параметрів сприйняття якості обслуговування в управлінні готелем [Текст] : за даними готелів Бангкока / С. Рунгерісават> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. -
№ 6
. - С. 197-201 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.432(5ТАЇ)в7-80
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика гостиничного хозяйства
Економіка готельного господарства
Таиланд
Таїланд
Кл.слова (ненормовані):
гостиничный
менеджмент
--
готельний
менеджмент
--
управление качеством
--
управління якістю
--
маркетинговые исследования
--
маркетингові дослідження
--
международные туристы
--
міжнародні туристи
--
оценочные параметры
--
оціночні параметри
--
отельное обслуживания
--
готельне обслуговування
--
потребительские стимулы
--
споживчі стимули
--
мотивація споживачів
--
мотивация потребителей
--
качество сервиса
--
якість послуг
--
управленческие системы
--
управлінські системи
Анотація:
Досліджено концепцію якості обслуговування та його вимірювання на прикладі тайських готелей (м. Бангкок, Таїланд). Для збору первинних даних у першому кварталі 2015 р. було опитано міжнародних туристів в Бангкоку. Для оцінювання якості обслуговування в готелях використано модель SER VQUAL. Незалежні змінні доліідження - стать, вік, рівень освіти, дохід та частота відвідування країни, залежна ж змінна — оцінювання якості обслуговування в готелях Бангкока. Методом простої випадкової вибірки опитано 400 респондентів. Результати аналізу опитування виявили такий рейтинг параметрів якості (від найважливішого до найменш важливого): надійність, відповідальність, професіоналізм, емпатія та відчутний бік послуги.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)