Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=гуманістична парадигма<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.


    Харченко, Тетяна.
    Тенденції розвитку педагогічної освіти у Франції в другій половині 20 століття / Т Харченко // Шлях освіти : Зас.: Міністерство освіти України, Академія педагогічних наук України. - 2009. - №1. - С. 15 - 20. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 74.04 (4/8)
Рубрики: Організація освіти в окремих зарубіжних країнах, 20 ст. друга половина
   Организация образования в отдельных зарубежных странах

   Франція
    Ам'єн

    Франция

    Амьен

Кл.слова (ненормовані):
професійна підготовка -- реформування педагогічної освіти -- престиж професії -- вимоги до професіоналізму -- диверсифікована шкільна система -- компетенція педагога -- початкова освіта -- зміст навчання -- методи навчання -- традиціоналізм -- Болонський процес -- позитивістська парадигма -- гуманістична парадигма -- вчитель- початківець -- завдання навчальних центрів -- профессиональная подготовка -- престиж профессии -- начальное образование -- содержание обучения -- методы обучения -- задание обучающих центров -- педагогічна освіта -- педагогическое образование
Анотація: Проблема вдосконалення професійної підготовки педагогічних кадрів
Вивчення основних тенденцій розвитку педагогічної освіти у Франції

Утримувачі документа:
ОНБІЦ : 49006 вул. Свердлова, 70

Дод.точки доступу:
Авксентьєва, О.; Пуховська, Л.; Максименко, А.; Матвієнко, О.; Романенко, О.; Лемосс, М.; Кро, Ф.; Жиро, де Лен Б. (сучасний французький педагог); де, Ландшир В.; Феррі, Ж.; Асоціація з розширення наукових досліджень \о ней\

Знайти схожі

2.


    Олексюк, Ольга Миколаївна.
    Моделі змісту вищої мистецької освіти в контексті сучасних парадигмальних підходів / О. М. Олексюк // Вища освіта України : теоретичний та науково-методичний часопис. - 2011. - № 4. - С. 36-41. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК

Кл.слова (ненормовані):
вища мистецька освіта -- модель -- гуманістична парадигма -- діалог -- художні твори
Анотація: У статті розглядаються сучасні моделі вищої мистецької освіти. Особливу уваги приділено гуманістичній парадигмі, на основі якої обґрунтовується сутність безумовного позитивного ставлення викладача до студента, емпатійного розуміння студента прийняття його почуттів і особистіних сенсів.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Гуревич, Роман Семенович (доктор педагогических наук; профессор; член-корреспондент НАПН Украины; директор Института магистратуры, аспирантуры, докторантуры Винницкого государственного педагогического университета им. М. Коцюбинского).
    Педагогический профессионализм преподавателя как актуальная проблема профессионального образования / Р. С. Гуревич, М. Е. Кадемия // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія : щоквартальний науково-практичний журнал. - 2013. - № 1. - С. 74-80. - Библиогр. в конце ст. 10 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.580.42
Рубрики: Профессиональная компетентность педагогов
   Професійна компетентність педагогів

Кл.слова (ненормовані):
профессионализм педагога -- профессиональная компетентность -- гуманистическая парадигма -- личностно-деятельностный подход -- педагогическое мастерство -- професіоналізм педагога -- професійна компетентність -- гуманістична парадигма -- особистісно-діяльнісний підхід
Анотація: Рассмотрены научные подходы к проблеме педагогического профессионализма, показана актуальность изучения этого феномена.

Утримувачі документа:
Наукова бібліотека Української інженерно-педагогічної академії

Дод.точки доступу:
Кадемия, Майя Ефимовна (кандидат педагогических наук; доцент; Винницкий государственный педагогический университет им. М. Коцюбинского)

Знайти схожі

4.


    Черкашин, Андрій Іванович (кандидат психологічних наук; професор; Харківський національний університет внутрішніх справ ).
    Сучасні освітні парадигми формування особистості працівників органів внутрішніх справ у вищих навчальних закладах Міністерства внутрішніх справ України / А. І. Черкашин // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. - 2014. - № 1. - С. 69-78. - Бібліогр. в кінці ст. 14 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 88.40 + 88.37
Рубрики: Психология личности
   Психологія особистості

Кл.слова (ненормовані):
працівники органів внутрішніх справ -- антропологічна парадигма -- гуманістична парадигма -- суб’єктно-вчинкова парадигма -- вищі начальні заклади -- работники органов внутренних дел -- антропологическая парадигма -- гуманистическая парадигма -- субъектно-деятельностная парадигма -- высшие учебные заведения -- гуманизация образования -- гуманізація освіти -- гуманизация высшего образования -- гуманізація вищої освіти
Анотація: Присвячено формуванню особистості працівників органів внутрішніх справ (ОВС) у вищих навчальних закладах МВС України у контексті антропологічної, гуманістичної та суб’єктно-вчинкової парадигми. Зазначено, що сутність упровадження вказаних парадигм полягає у переорієнтації навчально-виховного процесу на формування особистості курсантів як унікальної цілісної творчої індивідуальності, всебічне врахування індивідуально-психологічного чинника у процесі передавання від покоління до покоління соціокультурного досвіду, активної участі молодої людини у формуванні власного мораль- но-духовного світу.


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)