Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=гуманістична парадигма<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
4
Показані документи
с 1 за 4
>
1.
Харченко, Тетяна
.
Тенденції розвитку педагогічної освіти у Франції в другій половині 20 століття / Т Харченко> // Шлях освіти : Зас.: Міністерство освіти України, Академія педагогічних наук України. - 2009. -
№1
. - С. 15 - 20. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК
74.04 (4/8)
Рубрики:
Організація освіти в окремих зарубіжних країнах, 20 ст. друга половина
Организация образования в отдельных зарубежных странах
Франція
Ам'єн
Франция
Амьен
Кл.слова (ненормовані):
професійна підготовка
--
реформування педагогічної освіти
--
престиж професії
--
вимоги до професіоналізму
--
диверсифікована шкільна система
--
компетенція педагога
--
початкова освіта
--
зміст навчання
--
методи навчання
--
традиціоналізм
--
Болонський процес
--
позитивістська
парадигма
--
гуманістична
парадигма
--
вчитель- початківець
--
завдання навчальних центрів
--
профессиональная подготовка
--
престиж профессии
--
начальное образование
--
содержание обучения
--
методы обучения
--
задание обучающих центров
--
педагогічна освіта
--
педагогическое образование
Анотація:
Проблема вдосконалення професійної підготовки педагогічних кадрів
Вивчення основних тенденцій розвитку педагогічної освіти у Франції
Утримувачі документа:
ОНБІЦ : 49006 вул. Свердлова, 70
Дод.точки доступу:
Авксентьєва, О.; Пуховська, Л.; Максименко, А.; Матвієнко, О.; Романенко, О.; Лемосс, М.; Кро, Ф.; Жиро, де Лен Б. (сучасний французький педагог); де, Ландшир В.; Феррі, Ж.; Асоціація з розширення наукових досліджень \о ней\
Знайти схожі
>
2.
Олексюк, Ольга Миколаївна
.
Моделі змісту вищої мистецької освіти в контексті сучасних
парадигма
льних підходів / О. М. Олексюк> // Вища освіта України : теоретичний та науково-методичний часопис. - 2011. -
№ 4
. - С. 36-41. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
378.016:78
Кл.слова (ненормовані):
вища мистецька освіта
--
модель
--
гуманістична
парадигма
--
діалог
--
художні твори
Анотація:
У статті розглядаються сучасні моделі вищої мистецької освіти. Особливу уваги приділено гуманістичній парадигмі, на основі якої обґрунтовується сутність безумовного позитивного ставлення викладача до студента, емпатійного розуміння студента прийняття його почуттів і особистіних сенсів.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
3.
Гуревич, Роман Семенович
(доктор педагогических наук; профессор; член-корреспондент НАПН Украины; директор Института магистратуры, аспирантуры, докторантуры Винницкого государственного педагогического университета им. М. Коцюбинского).
Педагогический профессионализм преподавателя как актуальная проблема профессионального образования / Р. С. Гуревич, М. Е. Кадемия> // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія : щоквартальний науково-практичний журнал. - 2013. -
№ 1
. - С. 74-80. - Библиогр. в конце ст. 10 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
74.580.42
Рубрики:
Профессиональная компетентность педагогов
Професійна компетентність педагогів
Кл.слова (ненормовані):
профессионализм педагога
--
профессиональная компетентность
--
гуманистическая
парадигма
--
личностно-деятельностный подход
--
педагогическое мастерство
--
професіоналізм педагога
--
професійна компетентність
--
гуманістична
парадигма
--
особистісно-діяльнісний підхід
Анотація:
Рассмотрены научные подходы к проблеме педагогического профессионализма, показана актуальность изучения этого феномена.
Утримувачі документа:
Наукова бібліотека Української інженерно-педагогічної академії
Дод.точки доступу:
Кадемия, Майя Ефимовна (кандидат педагогических наук; доцент; Винницкий государственный педагогический университет им. М. Коцюбинского)
Знайти схожі
>
4.
Черкашин, Андрій Іванович
(кандидат психологічних наук; професор; Харківський національний університет внутрішніх справ ).
Сучасні освітні парадигми формування особистості працівників органів внутрішніх справ у вищих навчальних закладах Міністерства внутрішніх справ України / А. І. Черкашин> // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. - 2014. -
№ 1
. - С. 69-78. - Бібліогр. в кінці ст. 14 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
88.40 + 88.37
Рубрики:
Психология личности
Психологія особистості
Кл.слова (ненормовані):
працівники органів внутрішніх справ
--
антропологічна
парадигма
--
гуманістична
парадигма
--
суб’єктно-вчинкова
парадигма
--
вищі начальні заклади
--
работники органов внутренних дел
--
антропологическая
парадигма
--
гуманистическая
парадигма
--
субъектно-деятельностная
парадигма
--
высшие учебные заведения
--
гуманизация образования
--
гуманізація освіти
--
гуманизация высшего образования
--
гуманізація вищої освіти
Анотація:
Присвячено формуванню особистості працівників органів внутрішніх справ (ОВС) у вищих навчальних закладах МВС України у контексті антропологічної, гуманістичної та суб’єктно-вчинкової парадигми. Зазначено, що сутність упровадження вказаних парадигм полягає у переорієнтації навчально-виховного процесу на формування особистості курсантів як унікальної цілісної творчої індивідуальності, всебічне врахування індивідуально-психологічного чинника у процесі передавання від покоління до покоління соціокультурного досвіду, активної участі молодої людини у формуванні власного мораль- но-духовного світу.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)