Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=дидактическая игра<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
3
Показані документи
с 1 за 3
>
1.
Грабовий, Андрій
(кандидат педагогічних наук; доцент; професор; Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького).
Модернізація хімічного експерименту в загальноосвітніх навчальних закладах / А. Грабовий> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. -
№ 11
. - С. 31-35. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
372.8
ББК
74.26
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Методика викладання учбових предметів
Методика преподавания учебных предметов
Кл.слова (ненормовані):
загальноосвітня навчальні заклади
--
общеобразовательные учебные заведения
--
хімічні експерименти
--
химические эксперимены
--
модернізація хімічних експериментів
--
модернизация химических экспериментов
--
напрями модернізації
--
направления модернизации
--
методика проведення практикумів
--
методика проведения практикумов
--
групова навчальна діяльність школярів
--
групповая учебная деятельность школьников
--
практичні роботи
--
практические работы
--
дидактична гра
--
дидактическая
игра
--
опорні конспекти
--
опорные конспекты
--
комп'ютерні технології
--
компьтерные технологии
--
екологізація хімічної освіти
--
экологическое химическое образование
--
екологізація хімічних екпериментів
--
экологизация химических экспериментов
Анотація:
Розглянуто проблему теорії і практики модернізації хімічного експерименту в загальноосвітніх навчальних закладах. Визначено основні напрями модернізації шкільного хімічного експерименту.
Знайти схожі
>
2.
Борисенко, Валентина
(кандидат педагогічних наук; доцент ).
Активні методи як основа творчої взаємодії в навчанні [Текст] / Валентина Борисенко> //
Українська мова і література в школах України
: щомісячний науково-методичний та літературно-мистецький журнал. - 2016. -
2
. - С. 27-30, Катерина (Сова). - Література : 9 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
811.161.2
ББК
81.411.1
Рубрики:
Мовознавство
Языкознание
Кл.слова (ненормовані):
активні методи навчання
--
активные методы обучения
--
взаємодія в процесі навчання
--
взаимодействие в процессе обучения
--
взаимодействие учителя и ученика
--
дидактическая
игра
--
дидактична гра
--
игровые методы обучения
--
ігрові методи навчання
--
методика вивчення і викладання української літератури
--
методика викладання української мови
--
методика преподавания украинского языка
--
методика преподавания украинской литературы
--
педагогическое взаимодействие
--
педагогічна взаємодія
--
украинский язык
--
українська мова
Анотація:
Авторами розкрито поняття "дидактична гра", обгрунтовано доцільність використання ігрових методів на уроках української літератури.
Знайти схожі
>
3.
Дробчак, Ярослава
(доцент кафедри педагогіки та методики початкової освіти).
Оригамі у навчально-трудовій діяльності як засіб формування творчих компетентностей учнів початкової школи / Я. Дробчак> // Початкова школа. - 2018. -
№ 2
. - С. 41-44. : ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
373.3.016:64
Рубрики:
Початкова школа
Начальная школа
Методика викладання трудового навчання
Методика преподавания трудового обучения
Кл.слова (ненормовані):
початкова школа
--
начальная школа
--
трудове навчання
--
трудовое обучение
--
творчі компетентності
--
творческие компетентности
--
оригамі
--
оригами
--
2 клас
--
2 класс
--
дидактична гра
--
дидактическая
игра
--
просторове мислення
--
пространственное мышление
--
навчально-трудова діяльність
--
учебно-трудовая деятельность
--
розробки уроків
--
разработки уроков
Анотація:
Використання технік творчого характеру, зокрема оригамі розглядається як один з інструментів у навчально-трудовій діяльності. Оригамі як дидактична гра розвиває фантазію дитини, її творчі задатки, логіку та просторове мислення. Наводиться приклад уроку в 2 класі, на якому діти знайомляться з деякими простими базовими формами оригамі, вчаться виготовляти на основі цих форм вироби.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\new\textlok\Почат_шк_2018_2\16.pdf
Утримувачі документа:
Сумська МЦБ ім. Т. Шевченка
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)