Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=дидактическая игра<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Грабовий, Андрій (кандидат педагогічних наук; доцент; професор; Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького).
    Модернізація хімічного експерименту в загальноосвітніх навчальних закладах / А. Грабовий // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 11. - С. 31-35. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Методика викладання учбових предметів

   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
загальноосвітня навчальні заклади -- общеобразовательные учебные заведения -- хімічні експерименти -- химические эксперимены -- модернізація хімічних експериментів -- модернизация химических экспериментов -- напрями модернізації -- направления модернизации -- методика проведення практикумів -- методика проведения практикумов -- групова навчальна діяльність школярів -- групповая учебная деятельность школьников -- практичні роботи -- практические работы -- дидактична гра -- дидактическая игра -- опорні конспекти -- опорные конспекты -- комп'ютерні технології -- компьтерные технологии -- екологізація хімічної освіти -- экологическое химическое образование -- екологізація хімічних екпериментів -- экологизация химических экспериментов
Анотація: Розглянуто проблему теорії і практики модернізації хімічного експерименту в загальноосвітніх навчальних закладах. Визначено основні напрями модернізації шкільного хімічного експерименту.


Знайти схожі

2.


    Борисенко, Валентина (кандидат педагогічних наук; доцент ).
    Активні методи як основа творчої взаємодії в навчанні [Текст] / Валентина Борисенко // Українська мова і література в школах України : щомісячний науково-методичний та літературно-мистецький журнал. - 2016. - 2. - С. 27-30, Катерина (Сова). - Література : 9 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
активні методи навчання -- активные методы обучения -- взаємодія в процесі навчання -- взаимодействие в процессе обучения -- взаимодействие учителя и ученика -- дидактическая игра -- дидактична гра -- игровые методы обучения -- ігрові методи навчання -- методика вивчення і викладання української літератури -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- методика преподавания украинской литературы -- педагогическое взаимодействие -- педагогічна взаємодія -- украинский язык -- українська мова
Анотація: Авторами розкрито поняття "дидактична гра", обгрунтовано доцільність використання ігрових методів на уроках української літератури.


Знайти схожі

3.


    Дробчак, Ярослава (доцент кафедри педагогіки та методики початкової освіти).
    Оригамі у навчально-трудовій діяльності як засіб формування творчих компетентностей учнів початкової школи / Я. Дробчак // Початкова школа. - 2018. - № 2. - С. 41-44. : ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Початкова школа
   Начальная школа

   Методика викладання трудового навчання

   Методика преподавания трудового обучения

Кл.слова (ненормовані):
початкова школа -- начальная школа -- трудове навчання -- трудовое обучение -- творчі компетентності -- творческие компетентности -- оригамі -- оригами -- 2 клас -- 2 класс -- дидактична гра -- дидактическая игра -- просторове мислення -- пространственное мышление -- навчально-трудова діяльність -- учебно-трудовая деятельность -- розробки уроків -- разработки уроков
Анотація: Використання технік творчого характеру, зокрема оригамі розглядається як один з інструментів у навчально-трудовій діяльності. Оригамі як дидактична гра розвиває фантазію дитини, її творчі задатки, логіку та просторове мислення. Наводиться приклад уроку в 2 класі, на якому діти знайомляться з деякими простими базовими формами оригамі, вчаться виготовляти на основі цих форм вироби.

Перейти к внешнему ресурсу: \\new\textlok\Почат_шк_2018_2\16.pdf
Утримувачі документа:
Сумська МЦБ ім. Т. Шевченка

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)