Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=дидактические методы<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.


    Білоус, Надія (аспірантка; Вінниця).
    Використання історичного матеріалу на уроках української літератури. 10 - 11 класи / Надія Білоус // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 3. - С. 13-17. - Бібліографія : С.20 : 7 назв. - В БИБЛИОТЕКЕ ДНУ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Литературоведение
   Літературознавство

Кл.слова (ненормовані):
дидактические методы -- дидактичні методи -- исторические материалы на уроках литературы -- история педагогики -- історичні матеріали на уроках літератури -- історія педагогіки -- межпредметные связи -- методи навчання -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы в вузе -- методы обучения -- міжпредметні зв'язки -- персоналии педагогов -- персоналии писателей украинских -- персоналії педагогів -- персоналії письменників українських -- украинская литература -- українська література -- урок украинской литературы -- урок української літератури
Анотація: Проблема міжпредметних зв'язків в історії педагогічної думки. Методи і прийоми навчання, необхідні для залучення історичного матеріалу при вивченні української літератури, зокрема на уроках з вивчення драми Лесі Українки "Бояриня", новели В. Стефаника "Камінний хрест" та творчості П. Тичини


Дод.точки доступу:
Ушинский, Константин Дмитриевич \о нем\; Тичина, Павло \о нем\; Стефаник, Василь \о нем\; Українка, Леся \о нем\; Песталоцці, Йоган Генріх \о нем\; Бояриня \о произв.\; Камінний хрест \о произв.\

Знайти схожі

2.


    Жила, Світлана (доктор педагогічних наук; професор; Чернігів).
    Збагачувальна енергія живопису й графіки у процесі вивчення української літератури / Світлана Жила // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 3. - С. 10-12. - Бібліографія : С.12 : 1 назва. - В БИБЛИОТЕКЕ ДНУ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
анализ художественного текста -- аналіз художнього тексту в школі -- графика -- графіка -- дидактические методы -- дидактичні методи -- живописні твори на уроках літератури -- книжкові ілюстрації -- книжные иллюстрации -- литература и живопись -- литература и искусство -- література і живопис -- література і мистецтво -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы в школе -- персоналии писателей украинских -- персоналії письменників українських -- произведения живописи на уроках литературы -- синтез искусств -- синтез мистецтв -- украинская литература -- українська література -- образотворче мистецтво -- изобразительное искусство
Анотація: Розгладаються основні напрями використання образотворчого мистецтва у процесі вивчення української літератури, взаємозв'язки образотворчого мистецтва і літератури. використання образів живопису, графіки, скульптури в творах українських письменників, з астосування ілюстрацій до художніх творів під час їх вичення тощо.


Дод.точки доступу:
Гончар, Олесь (письменник) \о нем\; Стельмах, Михайло (письиенник) \о нем\

Знайти схожі

3.


    Гуржій, А. М.
    Дидактичні основи створення динамічних аудіовізуальних електронних засобів / А. М. Гуржій, В. П. Волинський, Л. П. Ткачова // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2013. - № 4. - С. 58-64. - Література : С. 64 : 3 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
аудиовизуальные средства обучения -- аудиовизуальные электронные средства -- аудіовізуальні електронні засоби -- аудіовізуальні засоби навчання -- дидактические методы -- дидактичні методи -- динамические аудиовизуальные электронные средства -- динамічні аудіовізуальні електронні засоби -- методи навчання -- методы обучения -- мультимедийные средства обучения -- мультимедійні засоби навчання
Анотація: Визначено дидактичні основи створення динамічних аудіовізуальних електронних засобів як автономних засобів навчання та вимоги до них. Подано рекомендації з їхнього змістового наповнення.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Пед_псих_2013_4\8.pdf

Дод.точки доступу:
Волинський, В. П.; Ткачова, Л. П.

Знайти схожі

4.


    Сорока, І. І. (вчитель зарубіжної літератури; Суми).
    Скрапбукінг як дидактичний прийом підвищення мотивації учнів до вивчення зарубіжної літератури в школі / І. І. Сорока // Зарубіжна література в школах України. - 2016. - № 1. - С. 49-52. - Література : 2 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
активизация учебной деятельности -- активізація навчального процесу -- альбом как литературно-культурный феномен -- дидактические методы -- дидактичні методи -- методика викладання зарубіжної літератури -- методика преподавания зарубежной литературы -- мотивация учебной деятельности -- мотивація навчальної діяльності -- скрапбук -- ручна творчість -- ручное творчество -- зарубіжна література -- зарубежная литература
Анотація: Скрапбукінг - вид ручної творчості, що полягає у виготовленні та декоративному оформленні фотоальбомів. Крім фотографій, в альбомі можуть бути вміщені газетні статті, листівки, малюнки, записи та інші пам'ятні речі.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Зар_літ_в_шк_Укр_2016_1\15.pdf

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)