Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=документоведы<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
4
Показані документи
с 1 за 4
>
1.
Малик, Галина
(доцент кафедри документознавства та інформаційної діяльності Івано-Франківського національного технічного університету нафти та газу).
Застосування методу моделювання у реалізації компетентнісного підходу до професійної підготовки майбутнього документознавця / Г. Малик> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2012. -
№ 1
. - С. 70-85 : рис. - Библиогр. в сносках
УДК
378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Вища професійна освіта
Образование. Педагогика
Высшее профессиональное образование
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта
--
высшее образование
--
професійна освіта
--
профессиональное образование
--
професійні стандарти
--
профессиональные стандарты
--
компетентнісний підхід
--
компетентностный подход
--
навчальний процес
--
учебный процесс
--
професійна підготовка
--
профессиональная подготовка
--
майбутні документознавці
--
будущие
документоведы
--
макромодель професійної підготовки
--
макромодель профессиональной подготовки
--
моделювання
--
моделирование
--
класифікація інформаційних моделей
--
классификация информационных моделей
--
онтологічна модель компетентнісного підходу
--
онтологическая модель компетентностного подхода
--
модель документо-інформаційної діяльності
--
модель документарно-информационной деятельности
Анотація:
Проаналізовано можливості використання методу моделювання у впровадженні компетентнісного підходу в освітню практику та представлено макромодель професійної підготовки майбутніх документознавців на компетентнісних засадах.
Перейти к внешнему ресурсу:
Застосування методу
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
2.
Асєєв, Г.
Документознавство в інформаційній індустрії / Г. Асєєв> // Вісник Книжкової палати. - 2013. -
№ 6
. - С. 24-27. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
378.147:004.01
Рубрики:
Вища освіта
Комп'ютерні технології
Высшее образование
Компьютерные технологии
Бібліотечна справа
Документознавство
Библиотечное дело
Документоведение
Кл.слова (ненормовані):
бібліотечна справа
--
бібліотеки
--
бібліотекарі
--
вища освіта
--
комп'ютерні технології
--
інформаційні ресурси
--
інформаційна діяльність
--
документознавці
--
библиотечное дело
--
библиотеки
--
библиотекари
--
высшее образование
--
компьютерные технологии
--
информационные ресурсы
--
информационная деятельность
--
документоведы
Є примірники у відділах:
всього 1 : ДИР (1)
Вільні: ДИР (1)
Знайти схожі
>
3.
Решетілова, Оксана
(Київський університет імені Бориса Грінченка; здобувач).
Вправи як ефективний метод засвоєння професійної лексики майбутніми документознавцями / Оксана Решетілова> // Українська мова і література в школах України : щомісячний науково-методичний та літературно-мистецький журнал. - 2015. -
№ 7-8
. - С. 92-95. - Література : 8 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
811.161.2
ББК
81.411.1
Рубрики:
Мовознавство
Языкознание
Кл.слова (ненормовані):
методики викладання української мови
--
методика викладання української мови
--
методика викладання української мови у ВНЗ
--
методика преподавания украинского языка
--
методика преподавания украинского языка в вузе
--
підготовка документознавців
--
подготовка документоведов
--
професійна компетентність
--
професійна лексика
--
професійне мовлення
--
профессиональная компетентность
--
профессиональная лексика
--
профессиональная речь
--
терминология документоведения
--
термінологія документознавства
--
украинский язык
--
українська мова
--
майбутні документознавці
--
будущие
документоведы
Анотація:
Автор статті досліджує використання вправ як ефективного методу засвоєння майбутніми документознавцями професійної (термінологічної) лексики.
Знайти схожі
>
4.
Дрок, П. В.
(кандидат історичних наук; старший викладач кафедри документознавства фінансово-гуманітарного факультету Переяслав-Хмельницького ДПУ ім. Г. Сковороди).
Використання технічних засобів у навчанні студентів документознавців / П. В. Дрок> // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2017/1. -
№ 12
. - С. 83-89. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
378.016:002.1]:004
ББК
74.58
Рубрики:
Образование
Освіта
Высшее профессиональное образование
Вища професійна освіта
Кл.слова (ненормовані):
информационная деятельность
--
інформаційна діяльність
--
документоведение
--
документознавство
--
информационно-технологические средства образования
--
інформаційно-технологічні засоби освіти
--
інформаційні технології в освіті
--
информационные технологии в образовании
--
компетентностный подход
--
компетентнісний підхід
--
образовательная деятельность
--
освітня діяльність
--
обучающие технологии
--
навчаючі технології
--
педагогические инновации
--
педагогічні інновації
--
профессиональная подготовка
--
професійна підготовка
--
профессиональные стандарты
--
професійні стандарти
--
студенты-
документоведы
--
студенти-документознавці
--
технические средства
--
технічні засоби
--
учебный процесс
--
навчальний процес
Анотація:
Предметом дослідження є теоретичний аспект використання технічних засобів у навчанні студентів документознавців. Метою дослідження є пошук методів вдосконалення вітчизняних технічних засобів у навчанні студентів документознавців. У дослідженні застосовано сукупність наукових методів і підходів, у т. ч. системний, структурний, порівняльний, факторний, що дозволило реалізувати концептуальну єдність дослідження. Як результ визначено особливості реалізації вітчизняної інформаційної діяльності та методів вдосконалення вітчизняних технічних засобів у навчанні студентів документознавців. Зрроблено висновки, що розвиток технічних засобів у навчанні студентів документознавців - це постійні нововведення в діяльність навчально-виховних закладів та сферу документознавства, в на-вчально-виховний процес - є тією нагальною потребою, без задоволення якої вона втратить взаємозв'язок з життям, загубить свій творчий потенціал, перетвориться в рутинну справу, не потрібну ні суспільству, ні особистості. Життя вимагає інтенсифікації пошуку, експериментування, введення новітніх технологій, застосування нових засобів навчання. Разом з тим, реалізація цих вимог не може здійснюватись хаотично, безсистемно, непродумано й без урахування того педагогічного досвіду, який в минулому приводив до відомих, а в багатьох випадках і до видатних пе-дагогічних успіхів. У ряді підходів цей досвід не втратив свого значення ще й сьогодні. Зрозуміло, що інновації мають розгортатись з урахуванням минулого досвіду, а не ігноруючи його. В основі інноваційного розвитку освіти мають знаходитись педагогічна, ширше - соціогуманітарні науки (філософія, політологія, соціологія тощо), які як і в інших галузях суспільного виробництва, про-кладають дорогу практиці. Зважаючи на це ми й обрали проблему інноваційного розвитку у якості об'єкта самостійного теоретичного аналізу
Утримувачі документа:
ДЦГБ
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)