Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=документоведы<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.


    Малик, Галина (доцент кафедри документознавства та інформаційної діяльності Івано-Франківського національного технічного університету нафти та газу).
    Застосування методу моделювання у реалізації компетентнісного підходу до професійної підготовки майбутнього документознавця / Г. Малик // Вища школа : науково-практичне видання. - 2012. - № 1. - С. 70-85 : рис. - Библиогр. в сносках
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- професійна освіта -- профессиональное образование -- професійні стандарти -- профессиональные стандарты -- компетентнісний підхід -- компетентностный подход -- навчальний процес -- учебный процесс -- професійна підготовка -- профессиональная подготовка -- майбутні документознавці -- будущие документоведы -- макромодель професійної підготовки -- макромодель профессиональной подготовки -- моделювання -- моделирование -- класифікація інформаційних моделей -- классификация информационных моделей -- онтологічна модель компетентнісного підходу -- онтологическая модель компетентностного подхода -- модель документо-інформаційної діяльності -- модель документарно-информационной деятельности
Анотація: Проаналізовано можливості використання методу моделювання у впровадженні компетентнісного підходу в освітню практику та представлено макромодель професійної підготовки майбутніх документознавців на компетентнісних засадах.

Перейти к внешнему ресурсу: Застосування методу

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

2.


    Асєєв, Г.
    Документознавство в інформаційній індустрії / Г. Асєєв // Вісник Книжкової палати. - 2013. - № 6. - С. 24-27. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Вища освіта
   Комп'ютерні технології

   Высшее образование

   Компьютерные технологии

   Бібліотечна справа

   Документознавство

   Библиотечное дело

   Документоведение

Кл.слова (ненормовані):
бібліотечна справа -- бібліотеки -- бібліотекарі -- вища освіта -- комп'ютерні технології -- інформаційні ресурси -- інформаційна діяльність -- документознавці -- библиотечное дело -- библиотеки -- библиотекари -- высшее образование -- компьютерные технологии -- информационные ресурсы -- информационная деятельность -- документоведы


Є примірники у відділах: всього 1 : ДИР (1)
Вільні: ДИР (1)

Знайти схожі

3.


    Решетілова, Оксана (Київський університет імені Бориса Грінченка; здобувач).
    Вправи як ефективний метод засвоєння професійної лексики майбутніми документознавцями / Оксана Решетілова // Українська мова і література в школах України : щомісячний науково-методичний та літературно-мистецький журнал. - 2015. - № 7-8. - С. 92-95. - Література : 8 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
методики викладання української мови -- методика викладання української мови -- методика викладання української мови у ВНЗ -- методика преподавания украинского языка -- методика преподавания украинского языка в вузе -- підготовка документознавців -- подготовка документоведов -- професійна компетентність -- професійна лексика -- професійне мовлення -- профессиональная компетентность -- профессиональная лексика -- профессиональная речь -- терминология документоведения -- термінологія документознавства -- украинский язык -- українська мова -- майбутні документознавці -- будущие документоведы
Анотація: Автор статті досліджує використання вправ як ефективного методу засвоєння майбутніми документознавцями професійної (термінологічної) лексики.


Знайти схожі

4.


    Дрок, П. В. (кандидат історичних наук; старший викладач кафедри документознавства фінансово-гуманітарного факультету Переяслав-Хмельницького ДПУ ім. Г. Сковороди).
    Використання технічних засобів у навчанні студентів документознавців / П. В. Дрок // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2017/1. - № 12. - С. 83-89. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Образование
   Освіта

   Высшее профессиональное образование

   Вища професійна освіта

Кл.слова (ненормовані):
информационная деятельность -- інформаційна діяльність -- документоведение -- документознавство -- информационно-технологические средства образования -- інформаційно-технологічні засоби освіти -- інформаційні технології в освіті -- информационные технологии в образовании -- компетентностный подход -- компетентнісний підхід -- образовательная деятельность -- освітня діяльність -- обучающие технологии -- навчаючі технології -- педагогические инновации -- педагогічні інновації -- профессиональная подготовка -- професійна підготовка -- профессиональные стандарты -- професійні стандарти -- студенты-документоведы -- студенти-документознавці -- технические средства -- технічні засоби -- учебный процесс -- навчальний процес
Анотація: Предметом дослідження є теоретичний аспект використання технічних засобів у навчанні студентів документознавців. Метою дослідження є пошук методів вдосконалення вітчизняних технічних засобів у навчанні студентів документознавців. У дослідженні застосовано сукупність наукових методів і підходів, у т. ч. системний, структурний, порівняльний, факторний, що дозволило реалізувати концептуальну єдність дослідження. Як результ визначено особливості реалізації вітчизняної інформаційної діяльності та методів вдосконалення вітчизняних технічних засобів у навчанні студентів документознавців. Зрроблено висновки, що розвиток технічних засобів у навчанні студентів документознавців - це постійні нововведення в діяльність навчально-виховних закладів та сферу документознавства, в на-вчально-виховний процес - є тією нагальною потребою, без задоволення якої вона втратить взаємозв'язок з життям, загубить свій творчий потенціал, перетвориться в рутинну справу, не потрібну ні суспільству, ні особистості. Життя вимагає інтенсифікації пошуку, експериментування, введення новітніх технологій, застосування нових засобів навчання. Разом з тим, реалізація цих вимог не може здійснюватись хаотично, безсистемно, непродумано й без урахування того педагогічного досвіду, який в минулому приводив до відомих, а в багатьох випадках і до видатних пе-дагогічних успіхів. У ряді підходів цей досвід не втратив свого значення ще й сьогодні. Зрозуміло, що інновації мають розгортатись з урахуванням минулого досвіду, а не ігноруючи його. В основі інноваційного розвитку освіти мають знаходитись педагогічна, ширше - соціогуманітарні науки (філософія, політологія, соціологія тощо), які як і в інших галузях суспільного виробництва, про-кладають дорогу практиці. Зважаючи на це ми й обрали проблему інноваційного розвитку у якості об'єкта самостійного теоретичного аналізу

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)