Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=економічна ефективність маркетингової діяльності<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Нетреба, І. О. (кандидат економічних наук; асистент; Київський національний університет ім. Т.Шевченка; м.Київ; Україна).
    Роль ІНТЕРНЕТ-маркетингу у збутовій діяльності підприємства / І. О. Нетреба // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2013. - № 2. - С. 114-117 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.290с-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика предприятия

   Економіка підприємства

Кл.слова (ненормовані):
глобальные информационные сети -- глобальні інформаційні мережі -- маркетинг -- ИНТЕРНЕТ-маркетинг -- ІНТЕРНЕТ-маркетинг -- ИНТЕРНЕТ-реклама -- ІНТЕРНЕТ-реклама -- ИНТЕРНЕТ-технологии -- ІНТЕРНЕТ-технології -- информационные технологии -- інформаційні технології -- маркетинговая направленность -- маркетингова спрямованість -- маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- сбытовая деятельность -- збутова діяльність -- экономическая эффективность маркетинговой деятельности -- економічна ефективність маркетингової діяльності -- электронная информация -- електронна інформація -- электронная торговля -- електронна торгівля
Анотація: Обгрунтовано необхідність використання ІНТЕРНЕТ-маркетингу у збутовій діяльності підприємства. Розкрито особливості маркетингових комунікацій в мережі ІНТЕРНЕТ, уточнено елементи ІНТЕРНЕТ-маркетингу, сформульовано переваги використання ІНТЕРНЕТ-маркетингу для продавця і споживача. Розглянуто деякі аспекти оцінювання ефективності використання ІНТЕРНЕТ-технологій і маркетинговій діяльності підприємств.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

2.


    Гуцуляк, В. Р. (аспірант Львівського національного аграрного університету).
    Система оцінки ефективності маркетингової діяльності сільськогосподарських підприємств / В. Р. Гуцуляк // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2016. - № 4. - С. 68-70 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.321г-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика сельскохозяйственных предприятий

   Економіка сільськогосподарських підприємств

Кл.слова (ненормовані):
агромаркетинг -- агропромышленный комплекс -- агропромисловий комплекс -- АПК -- сельскохозяйственные предприятия -- сільськогосподарські підприємства -- маркетинговая деятельность сельскохозяйственных предприятий -- маркетингова діяльність сільськогосподарських підприємств -- маркетинговые системы -- маркетингові системи -- математические методы -- математичні методи -- оценочные показатели -- оціночні показники -- системные составляющие -- системні складові -- терминология -- термінологія -- экономическая эффективность маркетинговой деятельности -- економічна ефективність маркетингової діяльності
Анотація: Розкрито сутність поняття «економічна ефективність», запропоновано методичні підходи до оцінки ефективності маркетингової діяльності сільськогосподарських підприємств. У розрізі окремих функцій та складових комплексу маркетингу запропоновано систему економічної оцінки ефективності маркетингової діяльності сільськогосподарських підприємств. Для кожної складової системи визначено показники оцінки.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)