Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=життєвий успіх<.>
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.


    Глузман, О. В.
    Базові компетентності: сутність та значення в життєвому успіху особистості / О. В. Глузман // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 2. - С. 51-60. - Бібліографія : С.60 : 6 назв
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- европейская концепция компетентносного подхода -- европейские образовательные стандарты -- европейское образовательное пространство -- європейська концепція компетентнісного підходу -- європейський освітній простір -- європейські освітні стандарти -- жизненный успех -- життєвий успіх -- ключевые жизненные компетентности -- ключові життєві компетентності -- компетентнісне навчання -- компетентностное обучение -- международные организации -- міжнародні організації
Анотація: Автор досліджує, як різні міжнародні організації, зокрема Організація європейського співробітництва та розвитку, визначають поняття "компетентність" та "ключові компетентності", яку роль має компетентнісне навчання в системі вищої освіти.


Дод.точки доступу:
Організація європейського співробітництва та розвитку, міжнародна організація \о ней\; Организация европейского сотрудничества и развития, международная организация \о ней\
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (17.09.2009р. Інв.2806ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

2.


    Симончук, Олена (кандидат соціологічних наук; старший науковий співробітник Інституту соціології НАН України).
    Класова свідомість: досвід порівняльного емпіричного вивчення / Олена Симончук // Соціологія: теорія, методи, маркетинг : Науково-теоретичний часопис. - 2010. - № 4. - С. 56-84. - Бібліографія : С.82-84. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 60.54
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
жизненный успех -- життєвий успіх -- класова ідентичність -- класова позиція -- класова свідомість -- класовий конфлікт -- класові інтереси -- классовая идентичность -- классовая позиция -- классовое сознание -- классовые интересы -- классовый конфликт -- международные социологические проекты -- міжнародні соціологічні проекти -- перераспределение доходов -- перерозподіл прибутків -- порівняльні соціологічні дослідження -- социальное неравенство -- социальные классы -- соціальна нерівність -- соціальні класи -- сравнительные социологические исследования
Анотація: Подано результати порівняльного дослідження класової свідомості в українському та розвинених західних суспільствах. Розглянуто концептуалізацію класової свідомості, методологію й історію дослідження її у великих міжнародних проектах. Досліджено зв'язок між класовою позицією та класовою ідентичністю, класові особливості сприйняття соціальної нерівності, політики перерозподілу, шляхів досягнення життєвого успіху, класового конфлікту тощо.


Знайти схожі

3.


    Малиш, Ліна (кандидат соціологічних наук; доцент Національного університету "Києво-Могилянська академія").
    Спільне та відмінне у сприйнятті соціальної нерівності населенням різних країн / Л. Малиш // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2011. - № 4. - С. 97-120. - на рус. яз. - Бібліографія : С.119-120
УДК
ББК 60.54
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
економічна нерівність -- жизненный успех -- життєвий успіх -- методи соціологічних досліджень -- методы социологических исследований -- неравенство доходов -- материальное неравенство -- порівняльна соціологія -- социальное неравенство -- социологические исследования -- соціальна нерівність -- соціологічні дослідження -- сравнительная социология -- сравнительные социологические исследования
Анотація: У статті викладено результати порівняльного дослідження оцінок населенням різних країн станів нерівностей, притаманних суспільству. Емпіричним підгрунтям послугували дані чотирьох хвиль модуля "Соціальна нерівність" Міжнародної програми соціального до слідження.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

4.


    Бевзенко, Любов (доктор соціологічних наук; провідний науковий співробітник Інституту соціології НАН України).
    Культурна регуляція соціальної поведінки в ситуації нестабільності: на прикладі практик успіху / Л. Бевзенко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг : науково-теоретичний часопис. - 2012. - № 2. - С. 98-119. - на рус. яз. - Література : С.119
УДК
ББК 60.52
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
жизненный успех -- життєвий успіх -- жизненные практики -- социальная регуляция -- социальная саморегуляция -- соціальна саморегуляція -- социальная нестабильность -- социальная регуляция -- социальное поведение -- социальные практики -- соціальна нестабільність -- соціальна поведінка -- соціальна регуляція -- соціальні практики -- Украина в социологических исследованиях -- украинское общество -- українське суспільство -- социальный успех
Анотація: У центр уваги цієї розвідки автором покладено культурно-символічні механізми регуляції соціальної поведінки у ситуації соціальної нестабільності. Автор пропонує власне розуміння соціальної нестабільності, розглядає конкретну форму соціальної поведінки - практики успіху. Показано, що символічна фігура успішної людини як регулятор цих практик формується під впливом тих моделей успішного життя, що існують у рамках таких різних культурних полів, як традиція, модерн та кримінальна субкультура.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

5.


    Левченко, Наталія (заступник директора з навчально-виховної роботи; старший учитель).
    Діловий центр "Успіх": шлях до професійного самовизначення / Н. Левченко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2015. - № 7/8. - С. 41-44. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.3
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Теорія і методика навчання

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
профільне навчання -- профильное обучение -- допрофільне навчання -- допрофильное оьбучение -- старші школи -- старшие школы -- особистісне самовизначення -- личностное самоопределение -- професійне самовизначення -- профессиональное самоопределение -- професійна спрямованість -- профессиональная направленность -- вибір професії -- выбор профессии -- професійний розвиток особистості -- профессиональное развитие личности -- життєвий успіх -- жизненные успех -- профорієнтаційні роботи з учнями -- профориентационные работы с учащимися
Анотація: Розглядається сутність понять "самовизначення", "професійне самовизначення", "особистісне самовизначення". Охарактерзовано особливості професійного самовизначення старшокласників у сучасних умовах профільної школи. Проаналізовано систему роботи щодо впровадження технологічного напряму навчання в старшій школі.


Дод.точки доступу:
Сліпкань С., Світлана (заступни директора з навчально-виробничої роботи; старший учитель); Діловий центр "Успіх" \о нем\

Знайти схожі

6.


    Карпенко, С. Р.
    Философия успеха: критика бинаризма [Текст] / С. Р. Карпенко // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2016. - № 7. - С. 47-51. - Литература : 7 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 60.0
Рубрики: Соціальна філософія
   Социальная философия

Кл.слова (ненормовані):
бинаризм -- бінаризм -- жизненный успех -- життєвий успіх -- личностная успешность -- неуспех -- філософія успіху -- философия успеха -- удача -- успех -- успешная личность -- успішність
Анотація: Рассматриваются категории социальной успешности-неуспешности, предлагается критический подход к данной бинарной оппозиции как устаревшей форме социального дискурса. Взамен предлагается принцип идеографизма, позволяющий более точно описывать субъекта в системах социального взаимодействия.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

7.


    Кухта, Мирослава (кандидат соціологічних наук; старший викладач кафедри соціології).
    Моделі життя та критерії ефективності життєвих стратегій [Текст] / М. Кухта // Социология: теория, методы, маркетинг. - 2017. - № 4. - С. 142-154. - Библиогр.: с. 154 (11 назв.) . - ISSN 1563-3713
УДК
ББК 60.53
Рубрики: Социология
   Соціологія

   Социология личности

   Соціологія особистості

Кл.слова (ненормовані):
жизненные стратегии -- життєві стратегії -- жизненный успех -- життєвий успіх -- критерии типологизации -- критерії типологізації -- критерии эффективности жизненных стратегий -- критерії ефективності життєвих стратегій -- модели жизни -- моделі життя -- типы жизненных стратегий -- типи життєвих стратегій -- функции жизненных стратегий -- функції життєвих стратегій
Анотація: Рассмотрены жизненные стратегии как синтез внутренних побуждений индивида с системой социокультурных диспозиций, которая является важной предпосылкой осмысленного построения индивидом жизни. Определено, что компетентность в вопросах построения жизненной перспективы и жизненных стратегий является необходимым залогом достижения жизненного успеха и личной эффективности. Осуществлен анализ различных подходов к типологизации жизненных стратегий, обоснованно разделение их на основании критерия эффективности. Выделены определенные модели жизни, которые тесно связаны с имеющимися культурными ценностями и ценностными ориентациями и задают представление об эффективной/неэффективной реализации соответствующих жизненных стратегий. Сделан упор на возможности рассмотрения эффективности жизненной стратегии одновременно в нескольких плоскостях, в каждой из которых могут быть выделены характерные типы стратегий.
Розглянуто життєві стратегії як синтез внутрішніх спонукань індивіда з системою соціокультурних диспозицій, яка є важливою передумовою осмисленої побудови індивідом життя. Визначено, що компетентність в питаннях побудови життєвої перспективи і життєвих стратегій є необхідною запорукою досягнення життєвого успіху і особистої ефективності. Здійснено аналіз різних підходів до типологізації життєвих стратегій, обгрунтовано поділ їх на підставі критерію ефективності. Виділено певні моделі життя, які тісно пов'язані з наявними культурними цінностями і ціннісними орієнтаціями і задають уявлення про ефективну / неефективну реалізації відповідних життєвих стратегій. Зроблено акцент на можливості розгляду ефективності життєвої стратегії одночасно в декількох площинах, в кожній з яких можуть бути виділені характерні типи стратегій.

Перейти к внешнему ресурсу: \\New\textlok\Соціол_теор_мет_марк_2017_4\10.pdf
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)