Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=життєві компетентності<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Ходорич, Оксана (вчителька світової літератури школи-гімназії №323 м. Києва).
    Формування життєвих компетентностей учнів на уроках зарубіжної літератури (на прикладі школи-гімназії №323 м. Києва) [Текст] / О.Ходорич // Українознавство : науковий громадсько-політичний культурно-мистецький релігіфно-філософський журнал. - 2011. - № 4. - С. 202-207 : табл. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.268.3
Рубрики: Методика викладання зарубіжної літератури
   Методика преподавания зарубежной литературы

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
компетентнісний підхід -- життєві компетентності -- методика викладання літератури -- творчість учителя -- педагогічні технології -- проектні технології -- метод проектів -- інтерактивні методи навчання -- розвиваюче навчання -- компетентностный подход -- жизненные компетентности -- методика преподавания литературы -- творчество учителя -- педагогические технологии -- проектные технологии -- метод проектов -- интерактивные методы обучения -- развивающее обучение
Анотація: Використання компетентнісного підходу на уроках зарубіжної літератури на прикладі школи-гімназії №323 м. Києва

Утримувачі документа:
ОБМ ім. М. Свєтлова

Дод.точки доступу:
Школа-гімназія №323 \про неї\
Є примірники у відділах:
ЧЗ (15.01.2012р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

2.


    Стецюк, Кіра (доцент кафедри історії та українознавства Луганського аграрного університету; кандидат педагогічних наук).
    Екологічна компетентність як складова професіоналіму агронома / К. Стецюк, // Вища школа : науково-практичне видання. - 2012. - № 8. - С. 52-59. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
професійна компетентність -- профессиональная компетентность -- екологічна компетентність -- экологическая компетентность -- життєві компетентності -- жизненные компетентности -- професіоналізм агронома -- профессионализм агронома -- критерії професіоналізму -- критерии профессионализма
Анотація: Розглядається проблема екологічної компетентності як складової професіоналізму агронома: досліджуються поняття професіоналізму і компетентності; особливості екологічної компетентності та її роль у становленні фахівця; ключові компетентності агронома.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

3.


    Самохотов, Анатолій (директор).
    Інноваційна школа Черкащини як Науково-дослідний інститут природознавства / А. Самохотов // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2017. - № 7/8. - С. 81-83. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальноосвітня школа

   Образование. Педагогика

   Общеобразовательная школа

   Україна
    Украина

    Черкаська область

    Черкасская область

Кл.слова (ненормовані):
моделі інноваційного розвитку -- модели инновационного развития -- життєві компетентності -- жизненніе компетенции -- Науково-дослідний інститут природознавства -- Научно-исследовательский институт естествознания -- природничо-наукова освіта -- естественно-научное образование -- інноваційний розвиток -- инновационное развитие -- Нова українська школа -- Новая украинская школа -- модели инновационного развития -- моделювання освітньої діяльності -- моделирование образовательной деятельности -- загальноосвітні навчальні заклади -- общеобразовательные учебные заведения
Анотація: Розглянуто модель інноваційного розвитку сучасної школи. Доведено, що сутність інноваційних змін у школі полягає у створенні на її базі Науково-дослідного інституту природознавства, діяльність якого сприятиме ефективному, глибокому опануванню предметів природничого циклу: хімії, біології, основ медицини, екології, що забезпечить розроблення програм вчителів школи. Обґрунтовано доцільність створення інноваційної школи, яка допоможе учням сповна оволодіти життєвими компетентностями. Визначено етапи та передбачено результати інноваційного розвитку, що має на меті виховання сучасного лідера-новатора у громаді і колективі.


Дод.точки доступу:
Червонослобідська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 1 \о ней\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)